...δεν θα επρεπε να υπαρχει διαχωρισμος κατηγοριων,γιατι αυτοματα δημιουργει προβληματισμο το ποιο θα πρεπει να μπει στην μια η την αλλη κατηγορια...
όλη μέρα προβληματίζομαι!
...δεν θα επρεπε να υπαρχει διαχωρισμος κατηγοριων,γιατι αυτοματα δημιουργει προβληματισμο το ποιο θα πρεπει να μπει στην μια η την αλλη κατηγορια...
Αμα θέλεις άνοιξε στην audio ένα θέμα για Toshiba . :FSGSFGS4:
Εδώ μιλάμε μόνο για μπλεσκατούλια (μπλε-μαύρα-ασημί) αρκεί να έχουν το κλασικό χαρακτηριστικό που χαρακτηρίζει κάθε αχαρακτήριστο μηχάνημα με παρόμοια αχαρακτήριστα χαρακτηριστικά και μουσικό χαρακτήρα.
:guitarist:
Γενικώς τα Toshiba παίζουνε;
To SD270 δείχνει στο display ποιο κομμάτι παίζει;
To tray είναι στιβαρότερο αυτού του Blue Sky;
Μα... έχουν την ίδια ψυχή (Ζόραν 966).
Και ερωτώ: Έχουν και παρόμοια αχαρακτήριστα χαρακτηριστικά και μουσικό χαρακτήρα;
ΗΙΕND ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ !!!!!! ΤΕΛΟς .. σημαίνει τεχνολογική κορυφή ,το οτι αυτή μπορεί να κοστίζει ενα ευρό η 10κ ευρο δεν κάνει την διαφορά , την διαφορά την κάνει το αποτέλεσμα , μην ξεχνάτε οτι διανύουμε την έναρξη της ψηφιακής επανάστασης το κόστος κάθε κατασκευής δεν είναι πλέον κριτήριο ένταξης σε hiend η οχι !!! η πρώτη κάμερα που δούλεψα στα χέρια μου μια beta κόστιζε 7 εκατομμύρια δραχμές ,!!! ΗΙΕND !!!!! η κονσόλα που μοντάραμε αλλά 10 εκατομμύρια , σήμερα μόλις ολοκλήρωσα μια εργασίαΠαιδιά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ύπαρξη της HI-END.
Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο στο προηγούμενο ποστ μου.
Θεωρώ όμως πως αντικειμενικά για τον HI-END όρο, o πολύς ο κόσμος πιστεύει πως αναφέρεται σε κάτι ντεφάκτο ακριβό.
Οπότε είναι ατυχής η εγγραφή στην HI-END του "μαύρου", ανεξαρτήτως που ανήκει σύμφωνα με το σκεπτικό και άποψη του καθενός.
Όπως ατυχές ήταν και παλαιότερα το θέμα του πρώτου BS.
Το ίδιο ατυχής είναι και μία εγγραφή που αφορά π.χ τα μπέρρια...
Τους περισσότερους καν δεν τους νοιάζει κάτι τέτοιο, ήτοι που ανήκει ο καθείς...
Από την άλλη, η κατηγορία συνεχώς αναλώνεται σε φθηναδούρες.
Ηχεία των 1100 ευρώ, πηγές των 2000 ευρώ κ.τ.λ.
Βέβαια γι' αυτά κανείς δεν αντιδρά ενώ κατά την γνώμη μου θα έπρεπε.
Άρα με την μία... δύο μέτρα και δύο σταθμά...
Έτσι σαν συμπέρασμα αναγκαστικά θα αναφέρω, πως ουσιαστκά αλλά σύμφωνα και με τις εμπειρίες μου, το HI-END με την κοστολογική σημασία του όρου έτσι κι αλλιώς είναι σχεδόν ανύπαρκτο στην παρούσα κατηγορία.
Για να γίνει υπαρκτό θα πρέπει να αφεθεί ελεύθερος χώρος για μηχανάκια με τιμή βάσης τουλάχιστον τα 3000 ευρώ ανά μονάδα.
Δυστυχώς το μόνο αντικειμενικό κριτήριο του διαχωρισμού υφίσταται στην τιμή και πουθενά αλλού.
Και μιλάω πάντα για μονάδα και όχι σύστημα.
Στο σύστημα θα θεωρήσω ένα καλό κατώφλι τα 10,000 ευρώ.
Ήτοι: πηγή, ενίσχυση, ηχεία, καλώδια.
Δυστυχώς ο εγωισμός μας και ίσως η προσωπική μας προβολή... μας κάνει να γράφουμε στην HI-END μάλλον για να μας δώσουν περισσότερη σημασία... σε σχέση με την υποτιθέμενα "υποβαθμισμένη" AUDIO.
Κλέινοντας με αφήνει αδιάφορο το γεγονός παραμονής της τρέχουσας κατάστασης της κατηγορίας, είτε η πιθανή ενσωμάτωσή της με την ΑUDIO.
Και αυτό γιατί ως γνωστόν η ουσία στον ήχο δεν μετριέται με "παγιωμένες' τακτικές και δοξασίες, ούτε και με "φθηνά" όνειρα και προσδοκίες...
Παιδιά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ύπαρξη της HI-END.
Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο στο προηγούμενο ποστ μου.
Θεωρώ όμως πως αντικειμενικά για τον HI-END όρο, o πολύς ο κόσμος πιστεύει πως αναφέρεται σε κάτι ντεφάκτο ακριβό.
Οπότε είναι ατυχής η εγγραφή στην HI-END του "μαύρου", ανεξαρτήτως που ανήκει σύμφωνα με το σκεπτικό και άποψη του καθενός.
Όπως ατυχές ήταν και παλαιότερα το θέμα του πρώτου BS.
Το ίδιο ατυχής είναι και μία εγγραφή που αφορά π.χ τα μπέρρια...
Τους περισσότερους καν δεν τους νοιάζει κάτι τέτοιο, ήτοι που ανήκει ο καθείς...
Από την άλλη, η κατηγορία συνεχώς αναλώνεται σε φθηναδούρες.
Ηχεία των 1100 ευρώ, πηγές των 2000 ευρώ κ.τ.λ.
Βέβαια γι' αυτά κανείς δεν αντιδρά ενώ κατά την γνώμη μου θα έπρεπε.
Άρα με την μία... δύο μέτρα και δύο σταθμά...
Έτσι σαν συμπέρασμα αναγκαστικά θα αναφέρω, πως ουσιαστκά αλλά σύμφωνα και με τις εμπειρίες μου, το HI-END με την κοστολογική σημασία του όρου έτσι κι αλλιώς είναι σχεδόν ανύπαρκτο στην παρούσα κατηγορία.
Για να γίνει υπαρκτό θα πρέπει να αφεθεί ελεύθερος χώρος για μηχανάκια με τιμή βάσης τουλάχιστον τα 3000 ευρώ ανά μονάδα.
Δυστυχώς το μόνο αντικειμενικό κριτήριο του διαχωρισμού υφίσταται στην τιμή και πουθενά αλλού.
Και μιλάω πάντα για μονάδα και όχι σύστημα.
Στο σύστημα θα θεωρήσω ένα καλό κατώφλι τα 10,000 ευρώ.
Ήτοι: πηγή, ενίσχυση, ηχεία, καλώδια.
Δυστυχώς ο εγωισμός μας και ίσως η προσωπική μας προβολή... μας κάνει να γράφουμε στην HI-END μάλλον για να μας δώσουν περισσότερη σημασία... σε σχέση με την υποτιθέμενα "υποβαθμισμένη" AUDIO.
Κλέινοντας με αφήνει αδιάφορο το γεγονός παραμονής της τρέχουσας κατάστασης της κατηγορίας, είτε η πιθανή ενσωμάτωσή της με την ΑUDIO.
Και αυτό γιατί ως γνωστόν η ουσία στον ήχο δεν μετριέται με "παγιωμένες' τακτικές και δοξασίες, ούτε και με "φθηνά" όνειρα και προσδοκίες...
Λοιπόν...
Δοκιμάστηκε το Digital στο σύστημά μου το Σαββάτο (μαζί με πολλά άλλα πραγματάκια).
Ακούστηκε όπως είναι, χωρίς κάποια αλλαγή, με τον Copland CTA 405 και τα ATC SCM 40 εναντίων του Denon 2940, Copland 823 και του καινούργιου Burmester.
Το συμπέρασμα είναι απλό...
Αν κάποιος θέλει να φτιάξει στερεοφωνικό της τάξης των 1000 -2000 ευρώ το Digital μπορεί να παίξει άνετα στις επιλογές του! Και αυτό γιατί απλούστατα για την τιμή του παίζει και σου μένει όλο το υπόλοιπο budget για να πάρεις ενισχυτή και ηχεία!
Παίζει καλύτερα από το Denon. Κατά τα άλλα νομίζω ότι θα ήταν τουλάχιστον βλακεία να το συγκρίνω με ένα player που κοστίζει 60 φορές πιό ακριβά (Copland) ή ένα άλλο που κοστίζει όσο 150 μπλεσκατούλια.
Σε σχέση με το Copland (ε, ας μη το χοντρύνω και πάω στο burmester) του λείπουν τα άκρα, το βάθος σκηνής, η αμεσότητα και τα δυναμικά.
Σε σχέση με το Copland (ε, ας μη το χοντρύνω και πάω στο burmester) του λείπουν τα άκρα, το βάθος σκηνής, η αμεσότητα και τα δυναμικά.
Λοιπόν...
Δοκιμάστηκε το Digital στο σύστημά μου το Σαββάτο (μαζί με πολλά άλλα πραγματάκια).
Ακούστηκε όπως είναι, χωρίς κάποια αλλαγή, με τον Copland CTA 405 και τα ATC SCM 40 εναντίων του Denon 2940, Copland 823 και του καινούργιου Burmester.
Το συμπέρασμα είναι απλό...
Αν κάποιος θέλει να φτιάξει στερεοφωνικό της τάξης των 1000 -2000 ευρώ το Digital μπορεί να παίξει άνετα στις επιλογές του! Και αυτό γιατί απλούστατα για την τιμή του παίζει και σου μένει όλο το υπόλοιπο budget για να πάρεις ενισχυτή και ηχεία!
Παίζει καλύτερα από το Denon. Κατά τα άλλα νομίζω ότι θα ήταν τουλάχιστον βλακεία να το συγκρίνω με ένα player που κοστίζει 60 φορές πιό ακριβά (Copland) ή ένα άλλο που κοστίζει όσο 150 μπλεσκατούλια.
Σε σχέση με το Copland (ε, ας μη το χοντρύνω και πάω στο burmester) του λείπουν τα άκρα, το βάθος σκηνής, η αμεσότητα και τα δυναμικά.
όταν λες λείπουν , τι εννοείς ? δεν υπάρχουν καθόλου ? υπαρχουν σε μικρότερο βαθμό ? κάτι άλλο ???
δηλαδή το denon σε σχέση με το copland ??? καμία τύχη ???
πόσο κοστίζει αυτό το denon ???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.