Hi-End Εργαλείο

Re: Απάντηση: Re: Hi-End Εργαλείο

Ωραία άμα του λείπουν όλα αυτά μια χαρά παίζει.

Και μιά τρομάρα... :flipout:
Πιστεύω ότι είναι και θέμα μουσικής.
Αν προσπαθήσεις να ακούσεις κάτι lounge με το digital μιά χαρά θα παίξει...
Αν θέλεις τώρα να ακούσεις την Ισπανική υποχώρηση ή κάτι με εκκλησιαστικό όργανο, ε, μην περιμένεις να πέσεις και τ'ανάσκελα με αυτό που θα ακούσεις!
Όπως είπα, για ένα σύστημα των 1000 ευρώ το θεωρώ τέλειο.
 
οσοι πιστοι πρασελθετε!το μηχανημα για τα λεφτα του κανει παπαδες!!(εχει τελικα σημασια η φαση που θα μπει,του ρευματος εννοω)
 
Μπας και στα άλλα περισσεύουν*;


* Αναφορά όχι άλλο player αλλά το live.

Να´ξερες βρε Μανωλη ,ποσες φορες εχω αναρωτηθει αν αυτα που ακουμε απο τα μηχανηματα μας ειναι "κουκουρουκου"?????

Οσες φορες στην ζωη μου εχω παραστει σε live ,ουδεποτε μου αρεσε ο ηχος και παντα νομιζω οτι στο σπιτι μου ακουω καλυτερα!!!

Αν ειναι ποτε δυνατον!!!:bigcry:

(στο παλιο φορουμ ενας φιλος ειχε γραψει κατι αντιστοιχο με καταπληκτικη περιγραφη του γεγονοτος...ποιος ηταν ρε παιδια???)
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Hi-End Εργαλείο

Να´ξερες βρε Μανωλη ,ποσες φορες εχω αναρωτηθει αν αυτα που ακουμε απο τα μηχανηματα μας ειναι "κουκουρουκου"?????

Οσες φορες στην ζωη μου εχω παραστει σε live ,ουδεποτε μου αρεσε ο ηχος και παντα νομιζω οτι στο σπιτι μου ακουω καλυτερα!!!

Αν ειναι ποτε δυνατον!!!:bigcry:

φυσικα και ειναι. Τα λάιβ δεν ειναι καθολου λάιβ μιας και ακουμε μεσω μηχανων και εκει. Εκτος και αν εννοεις λάιβ χωρις μικροφωνα και ενισχυτες.
 
Να´ξερες βρε Μανωλη ,ποσες φορες εχω αναρωτηθει αν αυτα που ακουμε απο τα μηχανηματα μας ειναι "κουκουρουκου"?????

Οσες φορες στην ζωη μου εχω παραστει σε live ,ουδεποτε μου αρεσε ο ηχος και παντα νομιζω οτι στο σπιτι μου ακουω καλυτερα!!!

Αν ειναι ποτε δυνατον!!!:bigcry:

(στο παλιο φορουμ ενας φιλος ειχε γραψει κατι αντιστοιχο με καταπληκτικη περιγραφη του γεγονοτος...ποιος ηταν ρε παιδια???)

Η αναφορά μας πρέπει να είναι (και είναι αντανακλαστικά, άσχετα ότι το έχουμε εν μέρει δαμάσει) το ζωντανό. Κατά προτίμηση και όπου είναι δυνατόν το unplugged.

Αλλά ΙΜΟ αν καταφέρουμε να αναπαράγουμε στο σπίτι μας ακόμα και ένα μέτριο ενισχυμένο ήχο ζωντανού είμαστε σε πολύ καλό δρόμο.

Aτάκα μετά απο ακρόαση συμφωνικού live, "μπάσο γιατί δεν έχει;" :flipout:
 
Aτάκα μετά απο ακρόαση συμφωνικού live, "μπάσο γιατί δεν έχει;" :flipout:

σωστός ο είπων την ατάκα.

Δημιουργεί πολούς συνειρμούς για τα ηχεια μπασσομηχανές, αλλά θα γίνω κακός και σήμερα είναι του Αγ. Διονυσίου. :fahne90:
 
Η αναφορά μας πρέπει να είναι (και είναι αντανακλαστικά, άσχετα ότι το έχουμε εν μέρει δαμάσει) το ζωντανό. Κατά προτίμηση και όπου είναι δυνατόν το unplugged.

Αλλά ΙΜΟ αν καταφέρουμε να αναπαράγουμε στο σπίτι μας ακόμα και ένα μέτριο ενισχυμένο ήχο ζωντανού είμαστε σε πολύ καλό δρόμο.

Aτάκα μετά απο ακρόαση συμφωνικού live, "μπάσο γιατί δεν έχει;" :flipout:
Με την τελευταία σου πρόταση τί εννοείς; Κάντο πιο λιανά σε παρακαλώ. Λ.Σ.
 
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια η μύθος αλλά αναφέρεται σε διάλογο μεταξύ φίλων μετά απο ακρόαση ζωντανής συμφωνικής ορχήστρας.

Με την αναφορά του εννοώ, ότι πολλοί έχουν εκπαιδευτεί με τον αναπαραγώμενο ήχο σε τέτοιο βαθμό που καταντά η αναφορά σε τυχόν ακρόαση ζωντανή.

Είναι πραγματικά σοκαριστικό αν μιλάμε για hiend αλλά απ την άλλη υπάρχει και η κολοκυθόπιτα.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
 
Νομίζω οτι είχα διαβάσει κάτι ανάλογο σε ένα παλιό Hitech. Μετά απο συναυλία σχόλιο για τα κόρνα: "Σαν Quad έπαιζαν".

Βέβαια το παραπάνω σχόλιο μοιάζει περισσότερο σαν να θεωρεί τα συγκεκριμένα ηχεία σαν πρότυπο απόδοσης φυσικών χροιών. Ενώ το σχόλιο που γράφει ο Μανώλης προδίδει την απομάκρυνση απο την αντίληψη του φυσικού ήχου σαν παραπροϊόν της ενασχόλησης με τον αναπαραγώμενο.

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες
 
Παιδιά προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ύπαρξη της HI-END.
Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο στο προηγούμενο ποστ μου.
Θεωρώ όμως πως αντικειμενικά για τον HI-END όρο, o πολύς ο κόσμος πιστεύει πως αναφέρεται σε κάτι ντεφάκτο ακριβό.
Οπότε είναι ατυχής η εγγραφή στην HI-END του "μαύρου", ανεξαρτήτως που ανήκει σύμφωνα με το σκεπτικό και άποψη του καθενός.
Όπως ατυχές ήταν και παλαιότερα το θέμα του πρώτου BS.
Το ίδιο ατυχής είναι και μία εγγραφή που αφορά π.χ τα μπέρρια...
Τους περισσότερους καν δεν τους νοιάζει κάτι τέτοιο, ήτοι που ανήκει ο καθείς...

Οχι δεν ήταν ατυχής. Σκόπιμα άνοιξα το thread στην κατηγορία hi-end την οποία όπως έχω πει και στο παρλθόν θεωρώ τελείως "χαζή" και χωρίς λόγο ύπαρξης.
Ο όρος hi-fi καλύπτει απόλυτα τις μηχανές που σκοπό έχουν την υψηλή πιστότητα στην αναπαραγωγή ήχου. Ποιός ο λόγος ύπαρξης του όρου hi-end την στιγμή μάλιστα που και οι θιασώτες του ακόμα δεν μπορούν να προσδιορίσουν τι εστί hi-end και τι όχι.
Eτσι κι εγώ ειρωνικά κάπως γουστάρω να βαφτίσω το μπλεσκατούλι (που δεν είναι μπλε αλλά μαύρο) hi-end γιατί μού άρεσε πολύ περισσότερο ο ήχος του από κάποια λεγόμενα hi-end που έχω ακούσει στο παρελθόν.
 
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια η μύθος αλλά αναφέρεται σε διάλογο μεταξύ φίλων μετά απο ακρόαση ζωντανής συμφωνικής ορχήστρας.

Με την αναφορά του εννοώ, ότι πολλοί έχουν εκπαιδευτεί με τον αναπαραγώμενο ήχο σε τέτοιο βαθμό που καταντά η αναφορά σε τυχόν ακρόαση ζωντανή.

Είναι πραγματικά σοκαριστικό αν μιλάμε για hiend αλλά απ την άλλη υπάρχει και η κολοκυθόπιτα.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Έγινε κατανοητό. Ευχαριστώ και συμφωνώ. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: Re: Hi-End Εργαλείο

φυσικα και ειναι. Τα λάιβ δεν ειναι καθολου λάιβ μιας και ακουμε μεσω μηχανων και εκει. Εκτος και αν εννοεις λάιβ χωρις μικροφωνα και ενισχυτες.

Ναι Πετρο αυτο εννοω και επρεπε να το διευκρινησω:smash:

Για τις συναυλιες δεν το συζητω καν....
Ισως να ειμαι ατυχος, αλλα ηταν ενας πολυ σοβαρος λογος να σταματησω να πηγαινω.Σχεδον παντα αθλιος ηχος...ακομα και στους Pink Floyd που υποτιθεται οτι ηταν οτι καλυτερο:furious3:
 
Πάντως από Terravibe, μόνο στον Waters μου είχε αρέσει ο ήχος, κι αυτό μάλλον επειδή είχε δικούς του τεχνικούς...

Άντε και στους Depeche Mode.
 
Χτές είδα το "μαύρο διαμάντι" στο ράφι του Μαρινόπουλου και δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Ήμουν και περίεργος να δω πώς παίζει σε budget σύστημα...

Η σύγκριση έγινε με το DVD-87 της Cambridge Audio πάνω στον NAD 320BEE με το 1ο κοντσέρτο του Prokofiev για πιάνο και ορχήστρα, ηχογραφηση Decca με Ashkenazy. Καμία σχέση με το DVD-87...χαμηλές χωρίς όγκο, πολύ λιγότερη ανάλυση, καμια φορά τσίριγμα στις υψηλές. Δεν ξέρω αν θα στρώσει...δεν κοίταξα τη φάση του...δεν το δοκίμασα ακόμα πάνω στον DAC της Μπέρυ. Απλά άκουσα 1-2 ωρες. Το μόνο σίγουρο, πρός το παρόν, είναι οτι έχει "ξεκούραστο" άκουσμα. Η "ζωντάνια" και η "λαμπρότητα" του Cambridge είναι ενίοτε κουραστικές.
 
Ρε συ μας γράφεις για τσίριγμα στις υψηλές και μετά ότι είναι ξεκούραστο!
Και ότι το άλλο, το κέμπριτζ, είναι λαμπρό και κουραστικό.
Ρε φιλαράκ έχω ένα μπερδεγουέη!!!
 
Αν δεν κοίταξες την φάση δεν έκανες τίποτα! Μιλάμε για 220V διαρροή ρεύματος πάνω στο σασί όταν η φάση είναι λάθος. Μόλις μπει σωστά δεν υπάρχει καθόλου διαρροή, μηδέν volts, και πραγματικά μεταμορφώνεται. Η σωστή φάση σε αυτό το μηχανάκι είναι το Α και το Ω