Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

ναι, βάζουν και πολύ καλούς μεντεσέδες στις πόρτες ... :flipout:

Υγρασία γαρ...:BDGBGDB55:
μια που μπήκε στη κουβέντα συντακτης των 4τροχων :flipout::flipout:
 
Tα πάντα είναι μαρκετινκ και μούρη παγούρι ,, ντελάλις φήμες και λόγια ,, το μυστικό του έμπορα ,, καταρακώνει κάθε κριτική σκέψη και λογική ,, η βιομηχανία του ρούχου το δουλεύει χρόνια τώρα ,, το χάιφαι το ανακάλυψε σχετικά πρόσφατα ...
μπουτίκ κουτιά με ζάρα τισέρτ εσωτερικά ... και με τιμές αλλου ...

η μόδα ότι όσο πληρώσεις τόσο ακους ,,, πέρασε και περνάει ακόμα ,,

είναι ζόρικα τα πράματα για κατασκευαστή Ελληνα ,, πρώτον γιατί μάς ακουλουθεί το σύνδρομο του αχρηστου αρπακτικού απο την 10ετιά του 70 , και μετά πιό φιλοσοφικά ένας ραγιαδισμός που βγαίνει παντού ,, μια εμπάθεια γενικά στον δίπλα η στον παραπέρα ,, και διάφορα κόλπα του ψυχισμου μας ,, θέλει πολύ κουβέντα .... αλλή ώρα ,,

μετά και απο την κρισή πάντως τα πράματα είναι ακόμα πιό ζόρικά ,,, έχουμε φάει τόσο λάσπη στη μάπα poy ότι γράφει gr ,,, δεν πουλάει .. απλά ...

πουλάω κάτι ψιλολόγια στο ebay .. απο ξεκαθαρισμα αποθήκης καλώδια βυσματα κτλ μέχρι λάμπες και κάτι παραξενιές που φτιάχνω που και που ,, έχω 2 λογαριασμούς ,,, το ένα τον έχει ανοιξει μια ξαδέλφη στο uk ,, το αλλό δικό μου απο εδώ ,,

ο uk πάει μια χαρά ,,, ό gr τον πίνει κανονικά .. στα ίδια πράγματα ...
 
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Όταν είχαμε επισκεφθεί το εργοστάσιο του Πετρόπουλου το 2002 είδαμε ότι δεν επρόκειτο για βιοτεχνία, αλλά κάτι σαν βιομηχανία μικρού μεγέθους. Και τότε, τώρα δεν γνωρίζω, κατάλαβα ότι από άποψη μεγέθους ήταν στο ίδιο επίπεδο παραγωγής με πολλές εταιρείες παραγωγής ηχείων από άλλες χώρες. Αλλά όταν μας εβαλε στην αποθήκη του, όπου είχε στοκαρισμένα μεγάφωνα για κάθε τύπο ηχείου που είχε παράξει και μάλιστα ανά εξάμηνο (διότι από κάθε νέα παραγγελία μεγαφώνων έβαζε νέο στοκ, και δεν βασιζόταν στο παλιό) κατάλαβα ότι το τελικό κόστος μπορεί να ανεβεί πολύ για μια εταιρεία σοβαρή όταν πχ. έχει να καλύψει και τέτοια θέματα.

Επίσης όταν είδα πώς έφτιαχνε ο Πάρης ο Μπουρατζής (Mythos) τις καμπίνες των ηχείων του (τουλάχιστον τις ακριβές σειρές) με τα συνθετικά υλικά) κατάλαβα ότι επίσης απείχε από την απλή συναρμολόγηση.

Βέβαια θυμάμαι επίσης και τον ψηφιακό ενισχυτή των Τσαρουχάδων, που κατασκευάστηκε σε 10 κομμάτια (για τόσα κομμάτια είχαν προμηθευτεί υλικά) που οδηγούσε τα πάντα με άνεση, ήταν βέβαια πιο σκληρός σε σχέση με τους Classe, Audionet κλπ. Τον πουλούσαν 500.000 δρχ. δηλαδή στο 1/3 των έτοιμων ενισχυτικών αυτής της κατηγορίας (μιλώ για 2001-2003). Δεν είμαι σίγουρος ότι κατόρθωσαν να πουλήσουν όλα τα σετ.

Πάντως από την προσπάθεια των παραπάνω και τόσων άλλων που σίγουρα γνωρίζετε καλύτερα από μένα, φαίνεται ότι αυτό που λέει ο dipie έχει μέλλον.
 
Oχι μόνο μέλλον,αλλά και παρόν Βλάση...

Για του λόγου το αληθές.

attachment.php


Κι εγένετο Αμφιτρίτη.
 
Πολύ εντυπωσιακή είναι η καμπίνα. Το άνω μέρος μου θυμίζει μια σειρά της Sonus Faber που αν θυμάμαι καλά λέγεται venere.
 
Απάντηση: Re: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Μια παρένθεση, όσον αφορά τη σύσταση εταιρείας στην Ελλάδα.

Επειδή το πέρασα πριν 4 χρόνια, το να στήσεις επιχείρηση είναι πολύ μεγάλο ζόρι και θέλει κάμποσο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις.
Είναι λες και το κράτος σε τιμωρεί επειδή θες να βασιστείς στις δικές σου δυνάμεις...

...και συνεταιρος εκ του ασφαλους!!!
Το πληρωνεις το πληρωνεις το πληρωνεις
στα κερδη μαζι και στα χασουρα μονοι μας
 
Η δική μου εμπειρία στις ιδιοκατασκευές ηχείων λέει τα εξής:

1. Το αρχικό κόστος που έχεις υπολογίσει πολλαπλασίασε το χ 2 ή χ 3 καλύτερα για να είσαι μέσα.
2. Φρόντισε να έχεις πολύ χρόνο στην διάθεσή σου.
3. Αν δεν έχεις υπομονή και επιμονή άστο καλύτερα.
4. Αν απογοητεύεσαι εύκολα, τότε αυτό το χόμπι δεν κάνει για εσένα.
5. Συμβουλέψου τα είδη υπάρχοντα σχέδια και εμπειρίες ανθρώπων που έχουν φτιάξει κάτι παρόμοιο.
6. Αν δυνατό προσπάθησε να ακούσεις κατασκευές που χρησιμοποιούν ίδιες μονάδες με τις δικές σου.
7. Βρες ένα καλό επιπλοποιό (ψείρα) και βεβαιώσου (πριν του αναθέσεις το έργο) ότι είναι ανεκτικός σε υποδείξεις και δεν κινδυνεύεις να σου πετάξει τα ηχεία στο κεφάλι με το παραμικρό.
8. Σκέψου εξ' αρχής κάθε βήμα σου και προσπάθησε να βρεις και εναλλακτικές (αν υπάρχουν).
9.
σε λίγο καιρό έχεις ένα εξαιρετικό ζευγάρι ηχείων
υπολόγιζε 2-3 μήνες χωρίς τα crossover.
10.
προσαρμοσμένο στις δυνατότητες-απαιτήσεις-χώρο σου
αγόρασε μπόλικους, πυκνωτές, πηνία, αντιστάσεις σε διάφορες τιμές και ποιότητες και δύο κολλητήρια ένα για κάθε ηχείο και ξεκίνα τις δοκιμές στα crossover.
11. Ξεκίνα με την κατασκευή των crossover βασισμένος αρχικά στα τυπολογία (ΒW, LR κτλ) και στην συνέχεια κάνε μικροαλλαγές για να το φέρεις στα γούστα σου. Υπολόγιζε ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να κρατήσει από 2 μήνες έως και 1 χρόνο. Εάν χρησιμοποιήσεις μικρόφωνο και μετρήσεις θα κερδίσεις χρόνο, αλλά πάντα ο τελικός κριτής θα είναι το αυτί σου.

Να τονίσω πως τα cross θα πρέπει να τα φτιάξεις εσύ, έχοντας στημένα τα ηχεία στον χώρο σου με τα δικά σου μηχανήματα και καλώδια, έτσι ώστε όλα αυτά να συμπεριληφθούν στο κούρδισμα που θα κάνεις.

12. Να θυμάσαι «Αν δεν βρέξεις κ..λο, ψάρι δεν τρως».

Εάν όλα πάνε καλά θα ανταμειφτείς με ένα ηχείο που θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου, τόσο αισθητικά αλλά κυρίως ηχητικά και το αποτέλεσμα τουλάχιστον για εσένα θα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, για εμάς του υπόλοιπους που σίγουρα θα ζηλέψουμε το αποτέλεσμα θα είναι καλούτσικο προς μέτριο και θα ξεκινήσουμε ένα δικό μας project που θα είναι πολύ καλύτερο από το δικό σου, αλλά το κρατάμε μυστικό.
 
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Η δική μου εμπειρία στις ιδιοκατασκευές ηχείων λέει τα εξής:

1. Το αρχικό κόστος που έχεις υπολογίσει πολλαπλασίασε το χ 2 ή χ 3 καλύτερα για να είσαι μέσα.
2. Φρόντισε να έχεις πολύ χρόνο στην διάθεσή σου.
3. Αν δεν έχεις υπομονή και επιμονή άστο καλύτερα.
4. Αν απογοητεύεσαι εύκολα, τότε αυτό το χόμπι δεν κάνει για εσένα.
5. Συμβουλέψου τα είδη υπάρχοντα σχέδια και εμπειρίες ανθρώπων που έχουν φτιάξει κάτι παρόμοιο.
6. Αν δυνατό προσπάθησε να ακούσεις κατασκευές που χρησιμοποιούν ίδιες μονάδες με τις δικές σου.
7. Βρες ένα καλό επιπλοποιό (ψείρα) και βεβαιώσου (πριν του αναθέσεις το έργο) ότι είναι ανεκτικός σε υποδείξεις και δεν κινδυνεύεις να σου πετάξει τα ηχεία στο κεφάλι με το παραμικρό.
8. Σκέψου εξ' αρχής κάθε βήμα σου και προσπάθησε να βρεις και εναλλακτικές (αν υπάρχουν).
9. υπολόγιζε 2-3 μήνες χωρίς τα crossover.
10. αγόρασε μπόλικους, πυκνωτές, πηνία, αντιστάσεις σε διάφορες τιμές και ποιότητες και δύο κολλητήρια ένα για κάθε ηχείο και ξεκίνα τις δοκιμές στα crossover.
11. Ξεκίνα με την κατασκευή των crossover βασισμένος αρχικά στα τυπολογία (ΒW, LR κτλ) και στην συνέχεια κάνε μικροαλλαγές για να το φέρεις στα γούστα σου. Υπολόγιζε ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να κρατήσει από 2 μήνες έως και 1 χρόνο. Εάν χρησιμοποιήσεις μικρόφωνο και μετρήσεις θα κερδίσεις χρόνο, αλλά πάντα ο τελικός κριτής θα είναι το αυτί σου.

Να τονίσω πως τα cross θα πρέπει να τα φτιάξεις εσύ, έχοντας στημένα τα ηχεία στον χώρο σου με τα δικά σου μηχανήματα και καλώδια, έτσι ώστε όλα αυτά να συμπεριληφθούν στο κούρδισμα που θα κάνεις.

12. Να θυμάσαι «Αν δεν βρέξεις κ..λο, ψάρι δεν τρως».

Εάν όλα πάνε καλά θα ανταμειφτείς με ένα ηχείο που θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου, τόσο αισθητικά αλλά κυρίως ηχητικά και το αποτέλεσμα τουλάχιστον για εσένα θα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, για εμάς του υπόλοιπους που σίγουρα θα ζηλέψουμε το αποτέλεσμα θα είναι καλούτσικο προς μέτριο και θα ξεκινήσουμε ένα δικό μας project που θα είναι πολύ καλύτερο από το δικό σου, αλλά το κρατάμε μυστικό.

ειδικά το τελευταιο έγραψε!!
 
Για να μην παρεξηγηθώ, θέλω να τονίσω πως είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως σαφώς και αξίζει να φτιάξει κάποιος ένα δικό του ηχείο, το έχω κάνει στο παρελθόν και θα το ξανακάνω στο μέλλον.Το να δημιουργείς κάτι δικό σου ξεκινώντας από το 0 σου δίνει μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση που δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε έτοιμο.

Το να φτιάξεις ένα κουτί με 2, 3 κτλ μεγάφωνα είναι σχετικά απλό, το να το κάνεις να παίζει όμως......θέλει πολύυυυυυυ δουλειά αδελφάκι μου. Πιστεύω πως οι κατασκευαστές ηχείων και ιδιαίτερα αυτοί που φτιάχνουν ακριβά ηχεία, οι περισσότεροι κάνουν πολύ καλή δουλειά (με το αζημίωτο βέβαια), δηλαδή φτιάχνουν πολύ καλές στιβαρές και όμορφες καμπίνες, χρησιμοποιούν καλά έως και εξαιρετικά μεγάφωνα και έχουν κάνει σοβαρή δουλειά με τα crossover, προκειμένου να κουρδίσουν τα μεγάφωνα έτσι ώστε να μετράνε και να παίζουν καλά.

Το ΜΕΓΑΛΟ τους πρόβλημα (από τα πολλά που υπάρχουν) είναι ότι δεν μπορούν να ξέρουν τις ακουστικές - ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου που θα κλιθεί να παίξει το ηχείο τους (δηλαδή το σαλόνι, γραφείο κτλ του καθενός) και την επέμβαση που θα έχει αυτός ο χώρος στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Όλοι λοιπόν οι κατασκευαστές ηχείων, έχουν να στα χέρια τους μια εξίσωση, με τον άγνωστο Χ να είναι ο χώρος του καθενός. Μιας και λύση δεν υπάρχει (έτσι θέλουν να πιστεύουμε), επιλέγουν να φτιάχνουν ηχεία που να μετράνε πολύ καλά σε ανηχοικούς θάλαμους στο 1m και να μπορούν να παίξουν εξίσου καλά αν ο χώρος τους το επιτρέψει.

Εδώ είναι που μπαίνει το DIY, αν κάποιος αποφασίσει να φτιάξει η να αγοράσει ένα ζευγάρι ηχεία και να τα κουρδίσει στο χώρο του λαμβάνοντας υπόψη του την ακουστική του χώρου αλλά και όλη την αλυσίδα των μηχανημάτων και καλωδίων που χρησιμοποιεί, τότε θα φτάσει σε ένα αποτέλεσμα που καμία εταιρεία δεν μπορεί να του το προσφέρει.
 
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Για να μην παρεξηγηθώ, θέλω να τονίσω πως είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως σαφώς και αξίζει να φτιάξει κάποιος ένα δικό του ηχείο, το έχω κάνει στο παρελθόν και θα το ξανακάνω στο μέλλον.Το να δημιουργείς κάτι δικό σου ξεκινώντας από το 0 σου δίνει μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση που δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε έτοιμο.

Το να φτιάξεις ένα κουτί με 2, 3 κτλ μεγάφωνα είναι σχετικά απλό, το να το κάνεις να παίζει όμως......θέλει πολύυυυυυυ δουλειά αδελφάκι μου. Πιστεύω πως οι κατασκευαστές ηχείων και ιδιαίτερα αυτοί που φτιάχνουν ακριβά ηχεία, οι περισσότεροι κάνουν πολύ καλή δουλειά (με το αζημίωτο βέβαια), δηλαδή φτιάχνουν πολύ καλές στιβαρές και όμορφες καμπίνες, χρησιμοποιούν καλά έως και εξαιρετικά μεγάφωνα και έχουν κάνει σοβαρή δουλειά με τα crossover, προκειμένου να κουρδίσουν τα μεγάφωνα έτσι ώστε να μετράνε και να παίζουν καλά.

Το ΜΕΓΑΛΟ τους πρόβλημα (από τα πολλά που υπάρχουν) είναι ότι δεν μπορούν να ξέρουν τις ακουστικές - ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου που θα κλιθεί να παίξει το ηχείο τους (δηλαδή το σαλόνι, γραφείο κτλ του καθενός) και την επέμβαση που θα έχει αυτός ο χώρος στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Όλοι λοιπόν οι κατασκευαστές ηχείων, έχουν να στα χέρια τους μια εξίσωση, με τον άγνωστο Χ να είναι ο χώρος του καθενός. Μιας και λύση δεν υπάρχει (έτσι θέλουν να πιστεύουμε), επιλέγουν να φτιάχνουν ηχεία που να μετράνε πολύ καλά σε ανηχοικούς θάλαμους στο 1m και να μπορούν να παίξουν εξίσου καλά αν ο χώρος τους το επιτρέψει.

Εδώ είναι που μπαίνει το DIY, αν κάποιος αποφασίσει να φτιάξει η να αγοράσει ένα ζευγάρι ηχεία και να τα κουρδίσει στο χώρο του λαμβάνοντας υπόψη του την ακουστική του χώρου αλλά και όλη την αλυσίδα των μηχανημάτων και καλωδίων που χρησιμοποιεί, τότε θα φτάσει σε ένα αποτέλεσμα που καμία εταιρεία δεν μπορεί να του το προσφέρει.


Πολυ σωστες παρατηρησεις,απλα αν μου επιτρεπεις να πω καπως "απλοποιημενες" και κατι σαν δικοπο μαχαιρι.
Και εξηγουμαι.

Μπορει ενα καλοσχεδιασμενο ηχειο να "απαιτει" και σωστα διαμορφωμενους χωρους για να αποδοσει το μαξιμουμ των δυνατοτητων του,αλλα και απο την αλλη,ενα "tuned DIY" ηχειο,θα "απαιτει" τα ιδια χαρακτηριστικα χωρου οπως αυτα για τα οποια "τιουναριστηκε" στην περιπτωση που για καποιο λογο θα αλλαξει ο χωρος στον οποιο θα το ακουει καποιος.

Η διαφορα στο τελος ειναι οτι ενα ηχειο που ακουγεται σωστα σε σωστο χωρο ειναι "καλυτερο" απο ενα αλλο που σχεδιαστηκε για συγκεκριμενο χωρο.

Τελικα; Δεν βρισκω κακη την ιδεα,απλα,επισημαινω καποια σημεια μπροστα στα οποια θα βρεθει σιγουρα καποιος που σχεδιαζει τα "ειδικα" ηχεια του. :ernaehrung004:
 
Δηλαδή ένα τέτοιο π.χ βάσης ή δίδρομο δαπέδου ηχείο,που πραγματεύεται το θέμα,δεν θα παίζει σ'...άλλους μικρομεσάιους χώρους και θα παίζουν τ' αντίστοιχα ενός κατασκευαστή επειδή μετρήθηκαν σε...ανηχοϊκό; :blink:

Ομολογώ,ότι δεν το πιάνω...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Για να μην παρεξηγηθώ, θέλω να τονίσω πως είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως σαφώς και αξίζει να φτιάξει κάποιος ένα δικό του ηχείο, το έχω κάνει στο παρελθόν και θα το ξανακάνω στο μέλλον.Το να δημιουργείς κάτι δικό σου ξεκινώντας από το 0 σου δίνει μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση που δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε έτοιμο.

Το να φτιάξεις ένα κουτί με 2, 3 κτλ μεγάφωνα είναι σχετικά απλό, το να το κάνεις να παίζει όμως......θέλει πολύυυυυυυ δουλειά αδελφάκι μου. Πιστεύω πως οι κατασκευαστές ηχείων και ιδιαίτερα αυτοί που φτιάχνουν ακριβά ηχεία, οι περισσότεροι κάνουν πολύ καλή δουλειά (με το αζημίωτο βέβαια), δηλαδή φτιάχνουν πολύ καλές στιβαρές και όμορφες καμπίνες, χρησιμοποιούν καλά έως και εξαιρετικά μεγάφωνα και έχουν κάνει σοβαρή δουλειά με τα crossover, προκειμένου να κουρδίσουν τα μεγάφωνα έτσι ώστε να μετράνε και να παίζουν καλά.

Το ΜΕΓΑΛΟ τους πρόβλημα (από τα πολλά που υπάρχουν) είναι ότι δεν μπορούν να ξέρουν τις ακουστικές - ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου που θα κλιθεί να παίξει το ηχείο τους (δηλαδή το σαλόνι, γραφείο κτλ του καθενός) και την επέμβαση που θα έχει αυτός ο χώρος στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Όλοι λοιπόν οι κατασκευαστές ηχείων, έχουν να στα χέρια τους μια εξίσωση, με τον άγνωστο Χ να είναι ο χώρος του καθενός. Μιας και λύση δεν υπάρχει (έτσι θέλουν να πιστεύουμε), επιλέγουν να φτιάχνουν ηχεία που να μετράνε πολύ καλά σε ανηχοικούς θάλαμους στο 1m και να μπορούν να παίξουν εξίσου καλά αν ο χώρος τους το επιτρέψει.

Εδώ είναι που μπαίνει το DIY, αν κάποιος αποφασίσει να φτιάξει η να αγοράσει ένα ζευγάρι ηχεία και να τα κουρδίσει στο χώρο του λαμβάνοντας υπόψη του την ακουστική του χώρου αλλά και όλη την αλυσίδα των μηχανημάτων και καλωδίων που χρησιμοποιεί, τότε θα φτάσει σε ένα αποτέλεσμα που καμία εταιρεία δεν μπορεί να του το προσφέρει.

Αυτό με τον χώρο που λες δεν το πολυπιστευω παρά μονο στη περιπτωση του πραγματικά ιδιαιτερου χώρου.
Συνήθως φτιαχνουμε ενα ηχείο στο συστημα μας, το πάμε σε αλλο συστημα και κάνει αλλα...αυτό ειναι το προβλήμα.
Και δεν ισχύει μονο για τα ηχεία.
 
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Δηλαδή ένα τέτοιο π.χ βάσης ή δίδρομο δαπέδου ηχείο,που πραγματεύεται το θέμα,δεν θα παίζει σ'...άλλους μικρομεσάιους χώρους και θα παίζουν τ' αντίστοιχα ενός κατασκευαστή επειδή μετρήθηκαν σε...ανηχοϊκό; :blink:

Ομολογώ,ότι δεν το πιάνω...

Δεν εννοω αυτο.

Ενα ηχειο το οποιο τιουναρεται για συγκεκριμενο χωρο,θα ακουγεται καλυτερα σε τετοιους χωρους.

Επισης οταν ενα ηχειο τιουναρεται σε χωρους που εχουν τα προβληματα τους,τοτε "by design" μιλαμε για ενα λανθασμενο ηχειο,το οποιο αν τοποθετηθει σε λιγοτερο προβληματικους χωρους,θα εκτεθει.

Δυο λαθη δεν κανουν ενα σωστο...............συμφωνω ομως οτι το γουστο ειναι που μετρα στο τελος.
 
Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Και δεν ισχύει μονο για τα ηχεία.

Σωστο,απλα τα ηχεια ειναι το μονο κοματι του συστηματος που επηρεαζεται απο τον χωρο στον οποιο τοποθετειται.

Ειναι ο αδυνατος κρικος τεχνικα και στην πραξη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Δεν εννοω αυτο.

Ενα ηχειο το οποιο τιουναρεται για συγκεκριμενο χωρο,θα ακουγεται καλυτερα σε τετοιους χωρους.

Επισης οταν ενα ηχειο τιουναρεται σε χωρους που εχουν τα προβληματα τους,τοτε "by design" μιλαμε για ενα λανθασμενο ηχειο,το οποιο αν τοποθετηθει σε λιγοτερο προβληματικους χωρους,θα εκτεθει.

Δυο λαθη δεν κανουν ενα σωστο...............συμφωνω ομως οτι το γουστο ειναι που μετρα στο τελος.

Δηλαδή τα ηχεία που θα "τιουναριστούν" σ' ένα μέσο οικιακό χώρο,θα είναι... λανθασμένα,ενώ αυτά που "τιουνιαρίζονται" σε ανηχοϊκό θάλαμο,που καμιά σχέση δεν έχει αυτός ο ακουστικά νεκρός και χωρίς ανακλάσεις χώρος με τα σπίτια μας,θα είναι σωστά;

Μπορείς να εξηγήσεις,αποδείξεις που χρειάζονται-σε τι χρησιμεύουν στους καταναλωτές χομπίστες,τέτοιες χωρίς νόημα μετρήσεις σε ανηχοϊκούς;

Πριν βιαστείς να απαντήσεις διάβασε κι εδώ...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/38362-Εύκολα-ηχεία-Ας-ξεκαθαρίσουμε-μερικά-πράγματα
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Hi End ηχεία...Μύθοι και πραγματικότητες...

Δηλαδή τα ηχεία που θα "τιουναριστούν" σ' ένα μέσο οικιακό χώρο,θα είναι... λανθασμένα,ενώ αυτά που "τιουνιαρίζονται" σε ανηχοϊκό θάλαμο,που καμιά σχέση δεν έχει αυτός ο ακουστικά νεκρός και χωρίς ανακλάσεις χώρος με τα σπίτια μας,θα είναι σωστά;

Μπορείς να εξηγήσεις,αποδείξεις που χρειάζονται-σε τι χρησιμεύουν στους καταναλωτές χομπίστες,τέτοιες χωρίς νόημα μετρήσεις σε ανηχοϊκούς;

Πριν βιαστείς να απαντήσεις διάβασε κι εδώ...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/38362-Εύκολα-ηχεία-Ας-ξεκαθαρίσουμε-μερικά-πράγματα

Να απαντησω πριν διαβασω το λινκ,διοτι δεν θελω αυτο να επηρεασει την αποψη μου.

Και οι δυο περιπτωσεις ειναι εξ'ισου ακραιες.Γι'αυτο λεω οτι το γουστο ειναι που μετραει στο τελος.

Ενα ηχειο που μετρα καλα σε ανηχο'ι'κο θαλαμο,μπορει να χρησιμοποιηθει σαν "εργαλειο" σε αναλογους χωρους οπως στουντιο κλπ.

Ενα ηχειο τιουναρισμενο για συγκεκριμενο χωρο μπορει να χρησιμοποιηθει σε παρομοιους χωρους για μουσικη με καλα αποτελεσματα.

Ενα ηχειο "εργαλειο" μπορει να σε καθοδηγησει να φτιαξεις σωστοτερα τον χωρο σου,σε αντιθεση με ενα "τιουναρισμενο" ηχειο που εσκεμμενα σχεδιαζεις λαθος για να μην επεμβεις στον χωρο.

Το θεμα ειναι τεραστιο για τα "μονιτορ" ηχεια,καποιες αποψεις ειπα σε αλλες συζητησεις και δεν θα ηθελα να εμπλακω ξανα σε μια τετοια συζητηση.

Αυστηρα μιλωντας για αποκριση συχνοτητων και μονο,δεν ειναι πιο σωστη η χρηση ενος καλου equalizer παρα ενος εσκεμμενα λανθασμενα σχεδιασμενου ηχειου;

Η αποψη μου ειναι ναι.Στο τελος,οι επιλογες μας στον χωρο μας,που ονομαζουμε "συνεργεια μηχανηματων" δεν ειναι τιποτα αλλο απο προσωπικο γουστο και EQ.
 
Τι εννοείτε τιουνάρσμα, κάτι το τεχνικό? δηλαδή μια πτώση/αύξηση σε κάποια συχνοτική περιοχή , ή το voicing etc.

Κάθε μέτρηση έχει και τα καλά της
Καλό είναι να γίνονται διάφορες μετρήσεις συμπληρωματικές
Με διαφορετικό εξοπλισμό ή και καλύτερο εξοπλισμό κ.ο.κ.
Σε ελεγχόμενες συνθήκες με αποτελέσματα που να είναι επαναλήψημα

Η μετρήσεις μπορούν να είναι εργαλείο, κανείς δε νομίζω να είναι ικανοποιούμενος 100% από τις μετρήσεις του, πάντα ψάχνουμε καλύτερο εξοπλισμό, καλύτερες συνθήκες, καλύτερα αποτελέσματα
Και πάντα φυσικά θα παλεύουμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που μετρήσαμε :D