Επιτέλους συμμάζεψα (κάπως) το μαγαζί, ας είναι καλά η 28η!
Το να «κατεβάσει» κάποιος συνδυασμό που θεωρεί ότι θα προβάλλει, το δυνατό καλύτερα, τα μηχανήματα που αντιπροσωπεύει, δείχνει άνθρωπο ανοιχτόμυαλο, άνθρωπο που τον ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και όχι μόνο η παρουσίαση των μηχανημάτων του.
Δε νομίζω να «πληρώθηκε» από τον κύριο Νίκο για την παρουσία και δωρεάν διαφήμιση των CAT στην έκθεση, δε νομίζω να μη σκέφτηκε τις «κρυφές» σκέψεις κατασκευαστή, υλοποιήσεων λάμπας επίσης, που αντιπροσωπεύεται από την UltraAudio, ήταν στην έκθεση και μπορεί να είχε την αξίωση να παίξουν τα –ολοκαίνουργια- ενισχυτικά της εταιρείας του, έστω και ως διαφήμιση/παρουσία, άσχετα αποτελέσματος (όταν κάτι είναι καινούργιο, χρειάζεται μία περίοδο «χάριτος» για να αποδώσει τα καλύτερα που μπορεί).
Αυτό, για εμένα πάντα, δείχνει κάποιον που γνωρίζει τα μηχανήματά του, γνωρίζει ότι δεν πρέπει και δε μπορεί να «παίζει» με την τσέπη του καταναλωτή, ότι γνωρίζει την αγορά που κινείται και δραστηριοποιείται εμπορικά, ότι τολμά να κάνει κινήσεις που –όπως αποδεικνύεται παρεξηγούνται- αλλά είναι προς όφελος του συνολικού αποτελέσματος.
Ανοίγει την «πόρτα» για μελλοντικές συνεργασίες μεταξύ των αντιπροσώπων που, δεν έχουν καταλάβει ότι δεν είμαστε ανταγωνιστές αλλά συναγωνιστές, ο συνδυασμός των μηχανημάτων μας μπορεί να βγάλει καλύτερο ήχο από τις επιλογές που έχουμε λόγω αντιπροσώπευσης και προσπαθούμε να τις παρουσιάσουμε στις εκθέσεις, άσχετα αν η συνεργασία τους δεν είναι η «ιδανική» και ως συνέπεια της συνεργασίας την προσέλευση και επιστροφή του κόσμου στο hifi, hiend, highperformanceaudioή όπως το αναφέρει ο καθένας μας.
Ένα μεγάλο μπράβο για την παρουσία των Ελληνικών κατασκευών στην έκθεση, για τον αξιόλογο ήχο που παρουσίασαν, για την προσπάθεια που καταβάλουν σε δύσκολη, οικονομικά, περίοδο για να προβάλουν την σχεδιαστική και ηχητική άποψή τους.
Εδώ θα ήθελα να γράψω ότι «εκτός χορού, πολλά τραγούδια λες, μέσα χάνεις τα βήματα» και αναφέρομαι στην κοστολόγηση των εμπορευμάτων.
Όσοι έχουν ασχοληθεί με κατασκευές, που είναι πολλοί εδώ μέσα, γνωρίζουν πολύ καλά το κόστος υλικών.
Αυτό που δε γνωρίζουν ή δε συνυπολογίζουν είναι ότι μέσα σ’ ένα προϊόν προς μαζική παραγωγή και όχι ιδιοχρησία, προστίθενται και άλλα κόστη όπως διαφήμιση, φυλλάδια, εκθέσεις, χρόνος κατασκευής και υλοποίησης ωσότου φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, χρόνος κατασκευής και υλοποίησης αφού έχουμε φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα και μας το έχουν παραγγείλει, κατασκευή τμημάτων από τρίτους - οι οποίοι ζητούν κάποιες ποσότητες στο χρόνο, διαφορετικά σου τιμολογούν αν γνωρίζουν ότι πρόκειται να απορροφήσεις 40 τεμάχια στο χρόνο και διαφορετικά αν το έχεις αφήσει ανοιχτό και δεν αναφέρομαι σε φίλους που ξέρουν ότι είσαι «τρελαμένος» ντιούης και το ζητάς μία-δύο φορές το χρόνο για το κέφι σου.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον κόσμο που επισκέφτηκε την έκθεση, που στήριξε, για ακόμα μία χρονιά, την προσπάθεια.
Α! και δεν παίζουμε μόνο jazz-άκια, μικρά σύνολα κλπ.
Παίζουμε και Rammstein, System of a down, Praxis, Αρλέτα, Rous, Massive Attack, Judas Priest, Deep Purple etc. αλλά, όταν παίζουμε αυτά, μας λένε ότι δεν είναι hi end έκθεση αυτή και φεύγουν από το δωμάτιο χωρίς καν να αξιολογήσουν την απόδοση του συστήματος :-(