HIGH END

Απάντηση: Re: HIGH END

και αληθεια ποιος ειναι ο φυσικος ηχος μιας κιθαρας? ολοι θα εχετε πιασει στα χερια σας μια και θα εχετε καταλαβει οτι καμια κιθαρα δεν παιζει το ιδιο με μια αλλη...ακομη και ιδια μοντελα, χειροποιητα διαφοροποιουνται.
οποτε ποια κιθαρα απο ολες εχει πιο φυσικο ηχο? δηλαδη ποια κιθαρα ειναι πιο κοντα στο φυσικο ηχο της κιθαρας?
κατι δεν κολλαει ε?
φυσικος ηχος...ρυακι, καρδερινα, μια σταλα που πεφτει στο νερο, ενα ηφαιστειο που εκρηγνηται.
χασαμε τη μπαλα.

Συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά ένα πραγματικό High-End σύστημα θα
πρέπει να αναδυκνύει αυτές τις διαφοροποιήσεις σε βαθμό που κάποιος
εξοικιωμένος και γνώστης να μπορεί να καταλάβει κατά την αναπαραγωγή
τι κιθάρα έπαιζε (μάρκα, ακόμη και τύπος)!
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν ότι άλλο πράγμα είναι το τι μας ευχαριστεί
ηχητικά και άλλο πράγμα τι είναι πιό φυσικό. Έπαναλαμβάνω λοιπόν το
ερώτημα τι θεωρείτε εσείς ότι είναι το High-End?
Τελικά τα High-End ηχεία που ακούσατε Κε Στεφανίδη, δεν ήταν τέτοια,
τι ήταν τότε και γιά ποιό λόγο θα έπρεπε να τα αγοράσει κανείς?!
Προσοχή προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, δεν θίγω τα προσωπικά
γούστα του οποιουδήποτε, το κακώς εννοούμενο High-End με ενοχλεί και
οι διάφοροι μύθοι.
Τα ηχεία που ανέφερα των 70.000 οδηγούμενα από θηρία λαμπάτα σε χώρο 80 τ.μ. περίπου που τα παρουσίαζε ο ίδιος ο κατασκευαστής ήταν κατέμέ άθλια. Απαράδεκτα όπως έχω εξηγήσει.
Τώρα το γιατί θεωρούνται χάιεντ, για μένα ήταν κάτω απο χάιφάι.
Ίσως η τιμή τους αν τα κατατάσει εκεί, είναι λάθος.
Δεν τα εκρινα με τα προσωπικά μου γούστα ή μάλλον ναι αλλά τα γούστα μου καθορίζονται από την ζωντανή ακουστική μουσική.
Αυτός που ξέρει από ζωντανή μουσικ´λη δεν τα αγοράζει, αλλά αυτός που σαν 'ιθαγενής' εντυπωσιάζεται από την εν γένει εμφάνιση. Λ.Σ.
 
Εντάξει δεν άντεξα να μην εκφράσω κι εδώ την έκπληξη που μου έχει προκαλέσει ο trends και ίσως να είμαι απλά τυχερός που είχα ήδη ηχεία που του άρεσαν, αλλά δεν είναι σωστό να ασχοληθούμε άλλο μαζί του εδώ.

Έρχομαι σε δύσκολη θέση όταν διαβάζω απόψεις του τύπου "και ποιός είναι τελικά ο αντιπροσωπευτικός ήχος της κιθάρας?". Όταν μιλάμε γιά πειστική αναπαραγωγή ενός οργάνου δεν είναι αναγκαίο να εστιάζουμε στις διαφορές που έχουν πχ. οι κιθάρες μεταξύ τους, αλλά στα κοινά τους, αυτές τις ιδιαίτερες ηχητικές ποιότητες που θα τις ακούσουμε παρόμοια από τους περισότερους εκπροσώπους του οργάνου αυτού, ειδικά δε όταν μιλάμε γιά όργανα αξίας και επιπέδου σαν αυτά που συμμετέχουν σε ηχογραφήσεις. Μιλάμε για την "αύρα" των ιδιαίτερων αρμονικών που τριγυρίζουν τον κύριο ήχο, αυτές τις ιδιαίτερες δονήσεις που εκπέμπει το όργανο και που συνηθέστατα μέσω αναπαραγωγής δεν ακούγονται αρκετά πειστικά.
 
παλι στα υπαρξιακα εχουμε πεσει

να σας το θεσω διαφορετικα.

τα μηχανακια αναπαραγωγής ηχου πιστευω οτι εχουν δυο κατηγοριες.
1. καλυψη χώρου - επαγγελματικά
2. καλυψη θεσης - ιδιωτικά

τα μεν πρωτα θελουν να καλυψουν το χωρο του μαγαζιου ή της συναυλίας ή κτλ και θελουν να ακους παντου.
υπάρχουν και οικονομικα και ακριβα και καλα και κακα

τα δευτερα θελουν να καλυψουν μονιμες θεσεις, κυριως σπιτιων.
μονο σε αυτες τις θεσεις ακους σωστα (και δε μπα να εχεις δωσει ...00.000)
για τα δευτερα που συζηταμε εχουμε και οικονομικα και ακριβα και καλα και κακα και δικαναλα και πολυκαναλα..... και;;;;

ολα τα ειδη εχουν κατηγορίες με διαφορετικο προσανατολισμο, σκοπο, λογο και αιτια.
ποια η διαφορα σε ολα αυτα μεταξυ hifi - hiend, το ιδιο πραμα κανουν απλός αυτα που το κανουν καλυτερα τα λεμε hiend... και;;;

σαν να εχεις στην f1 την ferrari και την aguri και να θελεις να τα λες διαφορετικα, μονοθεσια της f1 ειναι και τα δυο, απλός το ενα κανει μερικα δευτερολεπτα ταχυτερο γυρο (παρτε οτι στους αλλους αγωνες ή αυτοκινητα ειναι αλλες συσκευες, υπαρχουν και πολυ χειροτερα μεσα να ακους μουσικη απο το Hifi για να μη ξεχναμε τι σημαινουν τα αρχικα).

δεν εχω καταλαβει που ειναι το προβλημα;;
θελετε να εχετε hiend συστημα με τη βουλα;;;
ο λούκας το εκανε, να φτιαξουμε μια επιτροπη να δινει πιστοποιηση hiend, για την αναγνωριση του κοπου μας.

για τις παραγωγες και τις υπολοιπες παραμετρους τα εχουμε ξαναπει
 
Απάντηση: Re: HIGH END

Συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά ένα πραγματικό High-End σύστημα θα
πρέπει να αναδυκνύει αυτές τις διαφοροποιήσεις σε βαθμό που κάποιος
εξοικιωμένος και γνώστης να μπορεί να καταλάβει κατά την αναπαραγωγή
τι κιθάρα έπαιζε (μάρκα, ακόμη και τύπος)!

Αφαλώς, αλλά και πάλι με το να αναπαράγονται οι διαφορές μεταξύ των οργάνων και να είναι δυνατόν να ταυτοποιηθεί σε μιά ακρόαση πχ. ο κατασκευαστής τους, και πάλι δεν είναι εξασφαλισμένο ότι το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό γιά τον έμπειρο ακροατή ζωντανής μουσικής.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Εντάξει δεν άντεξα να μην εκφράσω κι εδώ την έκπληξη που μου έχει προκαλέσει ο trends και ίσως να είμαι απλά τυχερός που είχα ήδη ηχεία που του άρεσαν, αλλά δεν είναι σωστό να ασχοληθούμε άλλο μαζί του εδώ.

Έρχομαι σε δύσκολη θέση όταν διαβάζω απόψεις του τύπου "και ποιός είναι τελικά ο αντιπροσωπευτικός ήχος της κιθάρας?". Όταν μιλάμε γιά πειστική αναπαραγωγή ενός οργάνου δεν είναι αναγκαίο να εστιάζουμε στις διαφορές που έχουν πχ. οι κιθάρες μεταξύ τους, αλλά στα κοινά τους, αυτές τις ιδιαίτερες ηχητικές ποιότητες που θα τις ακούσουμε παρόμοια από τους περισότερους εκπροσώπους του οργάνου αυτού, ειδικά δε όταν μιλάμε γιά όργανα αξίας και επιπέδου σαν αυτά που συμμετέχουν σε ηχογραφήσεις. Μιλάμε για την "αύρα" των ιδιαίτερων αρμονικών που τριγυρίζουν τον κύριο ήχο, αυτές τις ιδιαίτερες δονήσεις που εκπέμπει το όργανο και που συνηθέστατα μέσω αναπαραγωγής δεν ακούγονται αρκετά πειστικά.


δεν θα με βρεις αντιθετο...
το εγραψα με σουρεαλιστικη διαθεση προκειμενου να εκφρασω εμμεσα την υπεραναλυση του ζητηματος.
θεωρω πως καλως η κακως, δεν ειμαστε εμεις που βαζουμε την ετικετα hi end σε ενα προιον. ακομη απο τα σχεδιαστηρια μιας εταιριας εχει προδιαγραφει που ανηκει. και με ενα σωρο μηχανηματα εκει εξω που ανηκουν στην κατηγορια hi end και τα αποια μονο ρεαλιστικο ηχο δεν αναπαραγουν, η κουβεντα μας ειναι ματαιη.
ειτε μας αρεσει ειτε οχι το ηχειο σουξουμουξου reference mkΙV που παιζει πριμα-κριμα και μονο αληθοφανες δεν ηχει, ΕΙΝΑΙ hi end. το αποφασισαν πριν απο εμας για μας.
 
αν το hiend πλησιαζε την φυσικη αναπαραγωγη, γιατι οταν αλλαξεις εστω ενα καλωδιο της ιδιας αξιας, ακους διαφορετικα;;;

οπως ανεφερε ο ΙΚ παραπανω το στουντιο κολακευει καποιες φωνες και καποια οργανα, καποια αλλα ομως δεν μπορει να τα αποδοσει σωστα οτι και να κανει με τη σημερινη τεχνολογια.
 
αν το hiend πλησιαζε την φυσικη αναπαραγωγη, γιατι οταν αλλαξεις εστω ενα καλωδιο της ιδιας αξιας, ακους διαφορετικα;;;

To "πλησιάζει" είναι σχετικό.
Ένα Subaru Impreza πλησιάζει σε επιδόσεις ένα διθέσιο της F1 πιο πολύ από ένα Seat Ibiza.
Από εκεί και πέρα, το ίδιο αυτοκίνητο με κάποιες αλλαγές θα πλησιάσει ακόμη περισσότερο.
Τώρα αν παίζει να το φτάσει ποτέ είναι άλλη ιστορία.
 
Απάντηση: Re: HIGH END

αν το hiend πλησιαζε την φυσικη αναπαραγωγη, γιατι οταν αλλαξεις εστω ενα καλωδιο της ιδιας αξιας, ακους διαφορετικα;;;

οπως ανεφερε ο ΙΚ παραπανω το στουντιο κολακευει καποιες φωνες και καποια οργανα, καποια αλλα ομως δεν μπορει να τα αποδοσει σωστα οτι και να κανει με τη σημερινη τεχνολογια.

Αν έπαιζαν όλα το ίδιο, ίσως να ήταν δυσκολότερη η επιλογή.
Ο κάθε κατασκευαστής κάπου αποσκοπεί, τυχαίο είναι ότι οι
περισσότεροι επιλέγουν εντυπωσιακούς ηχητικούς χαρακτήρες ως
ταυτότητα στις συσκευές που παράγουν?
 
διθεσιο της f1;;;;

αν τα βαλεις σε μια πιστα θα δεις οτι το ibiza θα ειναι πιο κοντα στο subaru.

και βαλε μια Enzo σαν μηχανηματα των 100.000+ ευρω να ειναι στα 60% της πιστας οταν τερματιζει το μονοθεσιο
 
και βαλε οδηγό αυτόν που εκανε την παραγωγη,
ειδος μουσικης την πιστα και ο χωρος σου τα λαστιχα...
ξερετε ποσο σημαντικα ειναι τα λαστιχα, εχουν παρει πρωταθλήματα

ενα καλο μονοθεσιο παιζει μπαλα σε ολες τις πιστες
 
Κάτι τέτοιούς παραλληλισμούς έκανε και ο Λαζάρου (παλαιός συντάκτης στον
Ηχο), εκεί θα το ρίξουμε τώρα?:flipout::flipout::flipout:
 
Γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το high-end καταλήγουμε σε παραδείγματα με αυτοκίνητα ;

Ισως τελικά θα ήταν προτιμότερο να γράφαμε σε φόρουμ αυτοκινήτων και να χρησιμοποιούσαμε παραδείγματα από το χώρο του high-end. Ποιος θα τολμούσε να μας αμφισβητήσει ? :flipout::flipout:
 
αυτα τα αναφερω γιατι οσα λεφτα και να εχεις δωσει, οτι μηχανηματα και αν εχεις, αν δεν συνεργαστουν σωστα, το αποτελεσμα θα ειναι μετριο.
οπως φορμουλα
 
Γιατί κάθε φορά που συζητάμε για το high-end καταλήγουμε σε παραδείγματα με αυτοκίνητα ;

Ισως τελικά θα ήταν προτιμότερο να γράφαμε σε φόρουμ αυτοκινήτων και να χρησιμοποιούσαμε παραδείγματα από το χώρο του high-end. Ποιος θα τολμούσε να μας αμφισβητήσει ? :flipout::flipout:

Γιατί έχω την εντύπωση ότι πάνε πακέτο!!!
Ακριβά στερεοφωνικά - ακριβά αυτοκίνητα! :gossip:

-bye-
 
Ελα που δεν πάνε...

Ξέρεις πόσους ξέρω,που έχουν ένα αυτοκινητάκι της σειράς,πληρώνουν ενοίκιο κι έχουν σύστημα των 40000-50000;

Αλλιώς τι σόϊ λοξοί θα είμαστε;
 
???!!! Άβυσσος η ψυχή του High-End. Αυτό το τελευταίο με τον Trends μου
ακούγεται τούλάχιστον πολύ περίεργό, αλλά δεν μπορώ να το αντικρούσω,
δεν τον έχω ακούσει. Αυτό που αμφισβητώ σφόδρα όμως είναι ότι μπορεί
να οδηγήσει σε ρεαλιστικές στάθμες, μεγάλα και δύσκολα ηχεία!
Οι ρεαλιστικές στάθμες είναι και αυτές μιά καθοριστική παράμετρος γιά την
πιστικότητα στην αναπαραγωγή μιάς μεγάλης συμφωνικής ας πούμε.

Γιά τον Trends και το ταίριασμά του με ηχεία δες το σχετικό post, υπό προϋποθέσεις μπορεί να παίξει ΚΑΙ δυνατά.
Οι στάθμες πιστεύω ότι είναι σημαντικές όταν πρώτα έχεις εξασφαλίσει άλλα πράγματα. Όταν οι χροιές είναι λάθος, οι ρεαλιστικές στάθμες χειροτερεύουν τα πράγματα. Όταν οι χροιές είναι πειστικές και διατηρούνται έτσι σε ρεαλιστικές στάθμες τότε μιλάμε γιά κάτι εξαιρετικό. Όμως μπορώ να απολαύσω ένα σύστημα που παίζει σωστά αλλά δεν ανεβάζει μεγάλες στάθμες ενώ το αντίθετο όχι!
 
Re: Απάντηση: HIGH END

διθεσιο της f1;;;;

Εχμ... Καλά, φταίνε και τα αντισταμινικά... Μη νομίζεις... :flipout:

Πάντως κατάλαβες τι εννοώ.


Ακριβά στερεοφωνικά - ακριβά αυτοκίνητα! :gossip:

Μπα, μην το λες. Δεν έχει να κάνει το ένα με το άλλο.
Το αυτοκίνητό μου π.χ. έχει περίπου την ίδια τιμή με το στερεοφωνικό μου. Μόνο που έχει χάσει περισσότερη μεταπωλητική αξία. :flipout:
 
Κανόνας 315 του χάι φάι:
Το σπίτι σου πρέπει να είναι ακριβότερο από το αυτοκινητό σου και το αυτοκίνητό σου ακριβότερο από το στερεοφωνικό σου.

Εγώ όταν ακρίβυνε πολύ το στερεοφωνικό μου αγόρασα την BMW.