HIGH END

Απάντηση: Re: Απάντηση: HIGH END

Guybrush, όταν κατέβεις Αθήνα, μην ξεχάσεις να μου κάνεις μία επισκεψη.
Θα αντιληφθείς που μπορούν να φτάσουν μερικά ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα σε σοβαρές σχεδιάσεις με όλα τα υπέρ των πάνελς και χωρίς το χρώμα και τις δυσκολίες τους.
Θ.Ζ.

Όπως?
Τι εννοείτε λέγοντας ''χρώμα''?
Πάνελ υπάρχουν πολλά! Μαγνητοστατικά, ΝΧΤ, υβριδικά ηλεκτροστατικά
και πλήρους φάσματος ηλεκτροστατικά. Σε ποιά αναφέρεστε?!
Τελικά γιά άλλη μιά φορά έχουμε επικεντρωθεί σε ηχεία, λογικό, είναι
ο ασθενέστερος κρίκος και μιά από τις μεγαλύτερες πηγές αντιπαράθεσης.
 
Όταν μιλάμε για πειστικές και αληθοφανείς εντάσεις που μπορεί (ή δεν μπορεί) ένα σύστημα να αναπαράγει, τί ακριβώς ενοούμε? Με τί το συγκρίνουμε? Στο μέγαρο καθόμαστε πάντα πρώτη σειρά και κουβαλάμε και ωτοασπίδες καλού κακού για τα τούτι και τα κρεσέντι? Ή καθόμαστε και στον εξώστη και το πολύ να φτάσουν σε μας καμία 95αριά db. Και στον εξώστη δεν αναγνωρίζουμε χροιές οργάνων, όγκους κλπ κλπ.

Προσοχή μη χάσουμε το νόημα. Όταν ένα σύστημα παίζει με φυσικότητα (πράγμα ούτως ή άλλως εξαιρετικά δύσκολο) ΔΕΝ χρειάζεται να μας ξεκουφάνει ακόμα κι όταν αναπαράγει ορχήστρα 100 οργάνων. Οι όγκοι, τα σώματα των οργάνων και των ομάδων θα λείπουν από το αισθητήριό μας κι όχι τα db. ΚΑΠΟΙΕΣ φορές ίσως τα 110-115db να είναι χρήσιμα γιά την αναπαραγωγή ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ σε ΚΑΠΟΙΕΣ ηχογραφήσεις και για ΚΑΠΟΙΑ γούστα. Αλλα γιά μένα κάτι λιλιπούτεια μηχανάκια κατέριψαν αύτανδρους τους μύθους ότι τα πολλά db και συνεπώς τα πολλά Watt είναι αναγκαία προϋπόθεση για την ηχητική νιρβάνα. Η μέγιστη ηχητική πίεση ενός συστήματος είναι γιά μένα ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ συμβιβασμός που μπορεί να κληθεί κάποιος να κάνει προκειμένου να μην αναγκαστεί να ξοδέψει περιουσίες και βέβαια να μη χρειαστή να μετατρέψει το σαλόνι του σε στούντιο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: HIGH END

Όπως?
Τι εννοείτε λέγοντας ''χρώμα''?
Πάνελ υπάρχουν πολλά! Μαγνητοστατικά, ΝΧΤ, υβριδικά ηλεκτροστατικά
και πλήρους φάσματος ηλεκτροστατικά. Σε ποιά αναφέρεστε?!
Τελικά γιά άλλη μιά φορά έχουμε επικεντρωθεί σε ηχεία, λογικό, είναι
ο ασθενέστερος κρίκος και μιά από τις μεγαλύτερες πηγές αντιπαράθεσης.

Εννοώ κυρίως την "υπερεαλιστική" χροιά των πάνελς που είναι το στοιχείο
που αγαπούν οι εραστές της δεδομένης σχεδίασης.
Τα πάνελς, συμπεριλαμβανομένων των Magnepan, έχουν ύπέροχα πλεονεκτήματα όπως διαφάνεια, ταχύτητα, λεπτομέρεια αλλά όλα αυτά όχι πάντα στις σωστές δόσεις. Για το λόγο ότι στη σχεδίαση αυτή δεν μπορείς
εύκολα να ρυθμίσεις λεπτομεριακά την επιθυμητή ισορροπία και χροιές. Αυτό είναι το χρώμα.
Τελικά είπαμε ότι όλα είναι θέμα γούστου και προτεραιοτήτων όσον αφορά τις αρετές και περιορισμούς ενός ηχείου.
Θ.Ζ.
 
Αυτό γιά το γούστο με βρίσκει σύμφωνο, τα υπόλοιπα που αναφέρεις,
δεν τα κατάλαβα! Μπορείς να μιλήσεις πιό συγκεκριμένα και με απτά
παραδείγματα?
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Αυτό γιά το γούστο με βρίσκει σύμφωνο, τα υπόλοιπα που αναφέρεις,
δεν τα κατάλαβα! Μπορείς να μιλήσεις πιό συγκεκριμένα και με απτά
παραδείγματα?

Να διευκρινήσω λοιπόν:
- Υπερεαλιστικό σημαίνει ότι αναλύει πάνω από το φυσικό, όπως περίπου
τα ηλεκτροστατικά ακουστικά αν έτυχε να ακούσεις. Αυτό είναι γοητευτικό και hitech αλλά λιγώτερο αληθινό.
- Οι πάνελ σχεδιάσεις έχουν κάποιους περιορισμούς που οδηγούν τον σχεδιαστή σε αναγκαστικούς συμβιβασμούς, οπότε οι χροιές και η τελική ισορροπία να μην υπόκεινται εύκολα σε finetuning όπως στα ηλεκτροδυναμικά.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν είναι σπουδαία ηχεία.
Ελπίζω να ήμουν πιό σαφής.
Θ.Ζ.
 
Last edited:
Νομίζω ότι στο θέμα των 'πάνελ' πρέπει κανείς να κάνει τις απαραίτητες διευκρυνήσεις.
Να μην τα βάζει όλα σε ένα σακί.
Άλλο πάνελ και άλλο ηλεκτροστατικά.
Άλλο υβριδικά ηλεκτροστατικά,
Άλλο κανονικά ηλεκτροστατικά ενός δρόμου που καλύπτουν χωρίς συμβιβασμούς όλο το φάσμα και δεν τους λείπει τίποτα, δεν χρειάζονται sub κλπ.
Για να μπορέσει να υπάρξει πρόοδος στην κουβέντα, θα πρέπει όποιος τοποθετείται να μας λέει και ποια ηλεκτροστατικά ηχεία έχει ακούσει. Πού τελικά στηρίζει την όποια άποψη έχει.
Για να αποφύγουμε τα γνωστά τετριμμένα και τις επικρατούσες προκαταλήψεις του ειδικού τύπου και όλων όσων τα αναμασούν και παπαγαλίζουν επί του θέματος.
Νομίζω να έγιναν αντιληπτά και να εκφράσουμε κάποια επικοδομητικά για τα ηχεία αυτά. Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Να διευκρινήσω λοιπόν:
- Υπερεαλιστικό σημαίνει ότι αναλύει πάνω από το φυσικό, όπως περίπου
τα ηλεκτροστατικά ακουστικά αν έτυχε να ακούσεις. Αυτό είναι γοητευτικό και hitech αλλά λιγώτερο αληθινό.
- Οι πάνελ σχεδιάσεις έχουν κάποιους περιορισμούς που οδηγούν τον σχεδιαστή σε αναγκαστικούς συμβιβασμούς, οπότε οι χροιές και η τελική ισορροπία να μην υπόκεινται εύκολα σε finetuning όπως στα ηλεκτροδυναμικά.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν είναι σπουδαία ηχεία.
Ελπίζω να ήμουν πιό σαφής.
Θ.Ζ.
Δεν υπαρχει αναλυση πανω απο το φυσικο.
 
Εννοω την αναπαραγωγη κα της παραμικρης λεπτομερειας της εγγραφης. Ισως καποιοι συνforumites που αναφερονται σε υπερβολικη αναλυση να εννοουν κατι προς λεπτυνση.
 
Εννοω την αναπαραγωγη κα της παραμικρης λεπτομερειας της εγγραφης. Ισως καποιοι συνforumites που αναφερονται σε υπερβολικη αναλυση να εννοουν κατι προς λεπτυνση.
Η και οξυτητα. Ακομα δε θεωρω αναλυτικο ενα συστημα που αναδυκνειει ολη την πληροφορια .... και λιγη ακομα που δεν υπαρχει στην εγγραφη.
 
... Άλλο κανονικά ηλεκτροστατικά ενός δρόμου που καλύπτουν χωρίς συμβιβασμούς όλο το φάσμα και δεν τους λείπει τίποτα, δεν χρειάζονται sub κλπ. ... Για να αποφύγουμε τα γνωστά τετριμμένα και τις επικρατούσες προκαταλήψεις του ειδικού τύπου και όλων όσων τα αναμασούν και παπαγαλίζουν επί του θέματος. ...

Εχετε κάτι που να αποβεβαιώνει το "χωρίς συμβιβασμούς";
Αυτό μόνο αν έχετε να γράφετε κάτι πέρα απ "τα γνωστά τετριμμένα".
 
Απάντηση: Re: HIGH END

Εννοω την αναπαραγωγη κα της παραμικρης λεπτομερειας της εγγραφης. Ισως καποιοι συνforumites που αναφερονται σε υπερβολικη αναλυση να εννοουν κατι προς λεπτυνση.
+
Η και οξυτητα. Ακομα δε θεωρω αναλυτικο ενα συστημα που αναδυκνειει ολη την πληροφορια .... και λιγη ακομα που δεν υπαρχει στην εγγραφη.
Συμφωνώ απόλυτα !
 
Η και οξυτητα. Ακομα δε θεωρω αναλυτικο ενα συστημα που αναδυκνειει ολη την πληροφορια ....

Δηλαδής ένα Transport που δίνει στο DAC τη μισή πληροφορία είναι πιο σωστό από ένα CD που δεν χάνει ούτε bit;
Για αυτό ξετρελαθήκατε βρε με το Digital; :flipout:


και λιγη ακομα που δεν υπαρχει στην εγγραφη.

Αυτό τώρα πως θα το κάνει;
Πληροφορία που δεν είναι στην εγγραφή είναι π.χ. τα σκουπίδια που κολλάνε πάνω στο δισκάκι, το jitter κλπ...
Αυτά ναι, καλό είναι να μην τα "παίζει".
 
Δηλαδής ένα Transport που δίνει στο DAC τη μισή πληροφορία είναι πιο σωστό από ένα CD που δεν χάνει ούτε bit;
Για αυτό ξετρελαθήκατε βρε με το Digital; :flipout:
Διαβασε προσεκτικα αν θελεις και μην απομονωνεις τη μιση προταση



[/QUOTE]Αυτό τώρα πως θα το κάνει;
Πληροφορία που δεν είναι στην εγγραφή είναι π.χ. τα σκουπίδια που κολλάνε πάνω στο δισκάκι, το jitter κλπ...
Αυτά ναι, καλό είναι να μην τα "παίζει".[/QUOTE]
Πληροφορια που δεν υπαρχει στην εγγραφη ειναι o "θορυβος" η ή ελλειψη αερα αν θελεις αναμεσα στα οργανα. Για οτι αλλο δεν καταλαβαινεις στη διαθεση σου.