HIGH END

Πληροφορια που δεν υπαρχει στην εγγραφη ειναι o "θορυβος" η ή ελλειψη αερα αν θελεις αναμεσα στα οργανα. Για οτι αλλο δεν καταλαβαινεις στη διαθεση σου.

Πληροφορία είναι αυτό που είναι γραμμένο στο δισκάκι.
Αν ο θόρυβος είναι γραμμένος, τότε καλά κάνει και τον αναπαράγει.
Αν όχι, τότε δεν μιλάμε για players που αναπαράγουν όλη την πληροφορία, αλλά πλάθουν δική τους.
Ας μην μπερδεύουμε την πληροφορία με τον θόρυβο λοιπόν... :)

Άρα, συνοψίζοντας, αναλυτικό είναι ένα σύστημα που αναπαράγει μεν όλη την πληροφορία που υπάρχει στην ηχογράφηση αφήνοντας απ έξω τον θόρυβο που μπορεί να προκαλείται μέσα από το ίδιο.
Αν εννοείς αυτό, φυσικά και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. :)
 
Η και οξυτητα. Ακομα δε θεωρω αναλυτικο ενα συστημα που αναδυκνειει ολη την πληροφορια .... και λιγη ακομα που δεν υπαρχει στην εγγραφη.
Σαφως και συμφωνουμε.
 
Δηλαδής ένα Transport που δίνει στο DAC τη μισή πληροφορία είναι πιο σωστό από ένα CD που δεν χάνει ούτε bit;
Για αυτό ξετρελαθήκατε βρε με το Digital; :flipout:




Αυτό τώρα πως θα το κάνει;
Πληροφορία που δεν είναι στην εγγραφή είναι π.χ. τα σκουπίδια που κολλάνε πάνω στο δισκάκι, το jitter κλπ...
Αυτά ναι, καλό είναι να μην τα "παίζει".
Για αυτο εγραψα να διαβασεις λιγο προσεχτικοτερα και να μην απομονωνεις τη μιση προταση.
 
Χίλια συγνώμη που δεν έγινα κατανοητός.

Άλλο κανονικά ηλεκτροστατικά ενός δρόμου που καλύπτουν χωρίς συμβιβασμούς όλο το φάσμα και δεν τους λείπει τίποτα, δεν χρειάζονται sub κλπ.

Θα με ενδιέφερε μια ανάλυση στο παραπάνω.
Δεν φαντάζομαι να είναι αξίωμα.
 
Δεν υπάρχει πληροφορία που "πλάθει κάποιο player" . Υπάρχουν απλώς συσκευές που δεν έχουν ισορροπία σε όλο το φάσμα με αποτέλεσμα να υπερτονίζεται κάποια περιοχή του φάσματος. Συχνά αυτό συμβαίνει στη μεσαία περιοχή (φωνές κλπ..) που μάλιστα έτσι προβάλλεται και πιο μπροστά. Αυτό δημιουργεί την ψευδαίσθηση του υπεραναλυτικού.
 
Χίλια συγνώμη που δεν έγινα κατανοητός.

Θα με ενδιέφερε μια ανάλυση στο παραπάνω.
Δεν φαντάζομαι να είναι αξίωμα.

Δεν νομίζω να χρειάζεται κάποια ανάλυση.Δεν ξέρω τί να πώ, δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά.
Ένα ηλεκτροστατικό ηχείο ενός δρόμου που καλύπτει όλο το συχνοτικό φάσμα και δεν χρειάζεται sub.
Αυτός είναι ένας από τους διαχωρισμούς που έκανα σχετικά με τα ηχεία 'πάνελ'.
Πες μου εσύ. Λ.Σ.
 
Θα κάνω εγώ μιά ανάλυση.
Μαγνητοστικά ηχεία πλήρους φάσματος: Το λιγότερο 2 δρόμων και το
βέλτιστο 3 δρόμων. Χρησιμοποιούν σε φορμά 2 δρόμων, 1 Bass panel και
1 Ribbon Tweeter. Σε φορμά 3 δρόμων, 1 Bass panel, 1 quasi Ribbon και
1 Ribbon tweeter. Έχουμε δε και 2 αρχιτεκτονικές στα panel τους, Single
(με 1 σειρά από μαγνήτες σε έναν από τους 2 στάτορες, αν και μπορεί να
έχουν και μόνο ένα στάτορα) και Push-pull (2 στάτορες με 1 σειρά μαγνήτες
το κάθε ένα). Το μαγνητοστικό διάφραγμα είναι συνήθως από Mica ή Mylar
και διατρέχεται σε ζιγκ-ζαγκ μορφή από επίπεδο μεταλλικό αγωγό.
 
Ειναι απαραίτητη η χρήση ξεχωριστών μαγνητοστατικών στοιχείων γιά
κάθε δρόμο, λόγω σχετικά μεγάλου βάρους διαφράγματος (σε σχέση με τα
ηλεκτροστατικά) και χαρακτηριστικά απιφανείας του. Βεβαίως είναι
απαραίτητη και η χρήση crossover. Παράδειγμα υλοποιήσεων: Τα
Magnepan ως to MG 2.7 είναι 2 δρόμων (Bass panel και Ribbon Tweeter)
και Single Stator. Τα MG 3.5/3.6 είναι 3 δρόμων (Baas panel, Quasi Ribbon
και Ribbon Tweeter) και Single Stator. Τα MG 20/20.1 είναι 3 δρόμων με
το ίδιο Configuration, αλλα με Push-pull Stator.
 
Μαγνητοστατικά υβρίδια: με τις ίδιες παραλλαγές όσων αφορά τους στάτορες
αλλά με διαφορές ως προς το είδος των στοιχείων που χρησιμοποιηούν.
Σε απλές και σχετικά προσιτές υλοποιήσεις έχουμε: ηλεκτροδυναμικό Woofer
σε καμπίνα (με ποικίλες φορτίσεις χαμηλού), είτε ηλεκτροδυναμικό Woofer ή
Woofers σε υλοποιήσεις ανοιχτής μπάφλας και με διπολική ακτινοβολία.
Τα μαγνητοστατικά στοιχεία είναι συνήθως Long Throw Bass panel και
Ribbon Tweeter. Στις ακριβές υλοποιήσεις, ισχύουν τα ίδια γιά τα Woofer,
αλλά τα μανγητοστατικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται είναι quasi Ribbon και
Ribbon Tweeter. Έτσι λοιπόν έχουμε ήδη αρκετές παραλλάγες, μόνο στα
μανγητοστατικά ηχεία πάνελ, με τα δικά τους χαρακτηριστικά ανά τύπο και
υλοποιήση! Θέλετε και συνέχεια γιά τα ηλεκτροστατικά?
 
ή μήπως να εξαντλήσουμε το θέμα με τα μαγνητοστατικα και το πως παίζει
η κάθε υλοποιήση πρώτα και μετά να πούμε και γιά τα ηλεκτροστατικά?
Σας ενδιαφέρει το θέμα, πως το βλέπετε?
ΤHEMILOC, αυτό εννοώ εγώ εξειδικευμένη συζήτηση με απτά παραδείγματα,
οι γενικολογίες δεν με ενδιαφέρουν και εκτός των άλλων οδηγούν και σε
εσφαλμένα συμπεράσματα, Θα ήθελα την άποψή σας.
 
Αγαπητέ Macmod άδικα περιμένεις απαντήσεις στα ερωτήματά σου. Όπως και στα δικά μου. Συνήθως αποφεύγουν τέτοιου είδους κουβέντα. Όσες φορές έχω θέσει το ερώτημα για το πόσα και ποια ηλεκτροστατικά έχει κάποιος ακούσει [γιατί τα τσουβαλιάζει όλα σαν "πάνελ"!!!!], ποτέ δεν έχω λάβει απάντηση ή στην καλύτερη περίπτωση εισπράτω τις γνωστές πλέον επιθέσεις ....
Νάταν και τόσα πολλά τα ηλεκτροστατικά!!! Λ.Σ.
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Ίσως σου φανεί παράξενο φίλε Λουκά, αλλά δεν υπάρχει μόνο ένας τύπος
ηλεκτροστικού ηχείου!!!
Δεν ξέρω τί εννοείς μ' αυτά που λές. Κάντο λιανά, να δώ αν ξέρω κάτι. Λ.Σ.
 
Υπάρχουν και υβρίδια ηλεκτροστατικά, αλλά και με μονό στάτωρα.
Μέχρι και ηλεκτροστατικά υπογούφερ έχω δεί και ακούσει!
 
Re: Απάντηση: HIGH END

Υπάρχουν και υβρίδια ηλεκτροστατικά, αλλά και με μονό στάτωρα.
Μέχρι και ηλεκτροστατικά υπογούφερ έχω δεί και ακούσει!
Ηλεκτροστατικά sub 2 τεράστια είχε η soundlab μαζί με τα Α-1 για πολύ μεγάλους χώρους.
Δεν ανοίγεις κανένα άλλο θέμα όπου να είναι διακριτές όλες οι κατηγορίες *πάνελ* έτσι θα βοηθήσουμε να καταλάβει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται. Δεν αντέχω άλλο αυτό το τσουβάλιασμα και τις προκαταλήψεις, κατάλοιπα του πρελθόντος που αντιμάχομαι όλη μου τη ζωή λες και είμαι κάτι σαν ιεραπόστολος. Λ.Σ.
 
Η Quad έχει βγάλει (στο παρελθόν και δεν κυκλοφόρησε ποτέ)
ηλεκτροστατικό υπογούφερ σε υλοποιήση ισοβαρικού θαλάμου, τι να λέμε
τώρα!
Εγώ να το ανοίξω το Thread, αλλά πάλι κολλημένος θα χαρακτηριστώ σην την ειρωνεία που θα εισπράξω!
 
Last edited: