Home-Cinema 3500

Μεζούρα για να μετρήσεις τις αποστάσεις από τη θέση ακρόασης
Ντεσιμπελομετρο για τις στάθμες
Ένα SW που θα σου παράγει ροζ θόρυβο
Και ένα ζευγάρι εκπαιδευμένα αυτιά
Αυτά είναι όσα χρειάζεσαι για σετασεις ένα καλό HC
:ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: Home-Cinema 3500

Αν κι όλοι λένε ότι προσπαθούν να φέρουν τον ήχο ώστε να ακούγεται όπως βγαίνει μιξαρισμένος απ το στούντιο, δεν πιστεύω ότι η επίτευξη αυτού του στόχου απ τις ισοσταθμίσεις πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό όσο η διόρθωση των ακουστικών προβλημάτων του εκάστοτε χώρου.

Aυτός είναι ο σκοπός Κωστή και όχι να αλλάξουμε τον χαρακτήρα των ηχείων.
Δεν απαγορεύεται φυσικά, όπως θέλει ο καθένας. Απλά θα πρέπει να αναρωτηθεί μετά, γιατί διάλεξε τα συγκεκριμένα ηχεία και όχι άλλα :-)
 
Re: Απάντηση: Re: Home-Cinema 3500

Aυτός είναι ο σκοπός Κωστή και όχι να αλλάξουμε τον χαρακτήρα των ηχείων.
Δεν απαγορεύεται φυσικά, όπως θέλει ο καθένας. Απλά θα πρέπει να αναρωτηθεί μετά, γιατί διάλεξε τα συγκεκριμένα ηχεία και όχι άλλα :-)

Οπως και να χει δεν υπάρχει περίπτωση Νίκο να μην αλλάζει ο χαρακτήρας του ηχείου, αφού επεμβαίνει στις συχνότητές του παύει να είναι το ηχείο που βγήκε απ το εργοστάσιο, τώρα αν το αποτέλεσμα είναι θετικό ή αρνητικό, αυτό είναι υποκειμενικό για ευνόητους λόγους. Αν θες την προσωπική μου άποψη σ αυτό, πιστεύω ότι όποια ισοστάθμιση και να είχα απ τις 3 απ τη στιγμή που ο σκοπός είναι η διόρθωση, όσο αυτή είναι δυνατή, των προβλημάτων του χώρου μου, πάλι και μόνο για ψυχολογικούς λόγους ευχαριστημένος θα ήμουν, (δεν είμαι δύσκολος ακροατής έτσι;:earmuffs: )
 
Μα στο ΗΤ είπαμε ότι δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο.
Για το δικάναλο πρόγραμμα δε μιλάμε? Όπου ο χαρακτήρας του ηχείου θέλουμε να αναδεικνύεται? Σωστά?
Εκεί λοιπόν πετάμε έξω την ισοστάθμιση (direct). Ή αν θέλουμε να την χρησιμοποιήσουμε οκ, αλλά με μέτρο και ουσιαστικά αλλάζουμε και το ηχείο.

Να ρωτήσω τώρα και μια απορία που μου δημιουργήθηκε; Λογικά όταν ένας ενισχυτής κάνει ισοστάθμιση, επεμβαίνει σε πολλές παραμέτρους όσον αφορά τις στάθμες αλλά και τις συχνότητες των ηχείων έτσι δεν είναι; Αφού λοιπόν τα Klipsch είναι ένα ιδιαίτερο ηχείο, η ισοστάθμιση που έχουν τώρα όλοι οι ενισχυτές δεν θα το "περιποιηθούν"; Τώρα δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό, δλδ. μπορεί και να χάσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του το κάθε ηχείο και συγκεκριμένα τα Klipcsh? Ελπίζω να μην είμαι off topic και να πρέπει να μπει σε άλλη κατηγορία το ερώτημα, το αφήνω στην κρίση των διαχειριστών.

Οπότε σε αυτό που ρώτησες λέω ναι. Μπορείς να αλλάξεις το χαρακτήρα του ηχείου (πχ λιγότερο λαμπρό, ή πιο μπροστά οι μεσσαίες ή κόβεις τον τρίτο ("χαμηλό") δρόμο... ή ακόμα αλλαγή του χρόνου απολαβής των υψηλών της κόρνας, εφόσον μιλάμε για klipsch και μας πειράζει η ιδιαιτερότητα)
Και ξαναλέω. Αν είναι να παίζεις με όλα αυτά (σε μουσικό πρόγραμμα) γιατί να διαλέξεις ένα τέτοιο ηχείο?

Κάποιο με 90 db για παράδειγμα δεν είναι δυνατό? Δύο τέτοια με 60 W σου δίνουν περίπου 100db στα 3m. Tι ακριβώς προσπαθούμε να πάρουμε απο ένταση?
Μακροχρόνια τα 90db συνεχόμενου θορύβου προκαλούν βλάβη στην ακοή ρε παιδιά, μην υπερβάλουμε.
 
Δεν μιλάω για ένταση Νίκο, έχουμε βγει λίγο off topic ας μας συγχωρήσουν οι διαχειριστές και το παλληκάρι που άνοιξε το νήμα, εξάλλου μένω σε ξένο σπίτι που μένουν κι άλλοι και δεν μπορώ να φτάσω τέτοιες εντάσεις παρά σπάνια κι απογεύματα και μόνο όταν λείπουν γυναίκα και παιδιά. Μιας που το θιξες όμως, ο ήχος που μου βγαίνει εμένα απ την ισοστάθμιση είναι μακράν καλύτερος ακόμα και στο μουσικό πρόγραμμα, τι να σου πω, μπορεί το direct, pure direct του Denon να είναι για κλάματα, πάντως στα δικά μου αυτιά απλά δεν ακούγεται. Αρα λέω επειδή κάποιοι που λένε ότι το Klipsch για το οποίο ενδιαφέρεται το παλληκάρι ως βασικά ηχεία για το HC του, είναι κουραστικό μετά από πολύωρη μουσική ακρόαση, μήπως τελικά με την ισοστάθμιση ελαχιστοποιείται κι αυτό στο συγκεκριμένο ηχείο; Δεν το ξέρω αλλά το βλέπω πολύ πιθανό.
 
Η επιλογή eq είναι παγίδα. Ένας γνωστός μου “ανακάλυψε” ότι ο δικαναλος του έχει την επιλογή loudness…. Ε από τότε δεν μπορεί να ακούσει τπτ χωρίς αυτό, όσο χάλια και αν ακούγεται στα δικά μου αυτιά… :smash:
 
Προφανώς, εγώ το λέω γιατί η αλλοίωση του τελικού ηχητικού αποτελέσματος πολλές φορές μας αρέσει και όταν γυρνάμε στον πραγματικό ήχο του συστήματος μας φέρεται φτωχός
 
Πάντως με ενδιαφέρον θα άκουγα μια συσκευή όπως το Lyngdorf RP-1 σε έναν αρκετά προβληματικό χώρο, όπως το δικό μου δικαναλο
 
Ε, εντάξει. Αν ακούμε μαντολίνο και θέλουμε να το "πουσάρουμε", αυτό μπορεί να ισχύει. Στο "Victim of love" των Eagles όμως στο DVD-A, τι loudness να βάλεις; Αφού σε ένα σωστά στημένο/ισοσταθμισμένο σύστημα η "μποτιά" άνετα μπορεί να ξεχαρβαλώσει... τη μπαλκονόπορτα :Banane0:
 
Βασικα ενα ηχειο αμεσο, αμεσα θα λανσαρει την πληροφορια. Ενα laid back ηχειο με laid back τροπο, ενα ηχειο και μετα την ισοσταθμιση θα βγαζει σωματα και ψωμια, ενα καθαρο ηχειο παλι καθαρα θα παιζει.
Καποια συχνοτικη ισορροπια θα ερθει προφανως αλλα ο χαρακτηρας μενει. Η εν πασει περιπτωσει η αλληλεπιδραση μεταξυ ηχειων, ενισχυτη και πηγης.
 
Re: Απάντηση: Re: Home-Cinema 3500

Πιο σημαντικό κριτήριο κατά την επιλογή ενός σετ home cinema είναι πώς αποδίδει σε χαμηλές και σε πολύ χαμηλές μεταμεσονύχτιες στάθμες, παρά σε στάθμες πάρτυ.

Τα Klipsch Reference (πάντα με έναν μέσο av receiver) μπορούν να υποστηρίξουν το πάρτυ ή τις στιγμές που θέλουμε να ροκάρουμε, και ταυτόχρονα όταν βλέπουμε ταινία μεταμεσονύχτια σε πολύ χαμηλή ένταση προσφέρουν υψηλή αντιληπτότητα στους διαλόγους και τα εφέ αποδίδονται με λεπτομέρεια, διακριτότητα και αμεσότητα που συναρπάζει.
 
Καταστάσεις αναφοράς σε εντάσεις ψιθύρου; Εντάξει τότε τα Kplicsh το κάνουν καλύτερα. Όσοι δεν έχουν Klipsch ανταπεξέρχονται με κάποιο night mode στον AVR.
 
Χαιρετώ την παρέα. Μπορεί κάποιες φορές να ξεφεύγει λίγο το νήμα, αλλά σίγουρα γράφονται πληροφορίες οι οποίες μόνο καλό κάνουν. Και οπωσδήποτε με γνώμονα την προσωπική αντίληψη για το πως είναι αρεστός ο ήχος στον καθένα ή αλλιώς, πώς έχει μάθει να ακούει ο καθένας μουσική και πόση διάθεση έχει ν' ανακαλύψει καινούρια ακούσματα.
Εγώ έχω "κλείσει" 8 χρόνια χρόνια συμβίωσης με τα RF-35 της klipschhttp://www.klipsch.com/rf-35-floorstanding-speaker/details#specs και ομολογώ ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το σίγουρο είναι ότι αν ξεκινούσα αλλαγές, τα ηχεία θα τα άλλαζα τελευταία. Η αλήθεια είναι ότι στο ένα κάλυμμα, ξεκόλλησε λίγο (1 πόντο) το ύφασμα, ύστερα από 5 χρόνια περίπου, αλλά αυτό δεν το θεωρώ ελάττωμα, μετά από τόσον καιρό. Μόνο αυτό όμως.
Ο ήχος τους είναι πολύ αναλυτικός. Τα δυναμικά τους, δεδομένου του μέτριου AV (RX-V771 της YAMAHA) όπως και η ηχητική σκηνή, πολύ καλά.
Δεν ξέρω τι διαφορές έχουν οι νέες σειρές, αλλά αν μη τι άλλο, σίγουρα αξίζουν μία ηχητική σύγκριση (side by side) με τον ανταγωνισμό πριν την τελική αγορά.
Καλή τύχη και εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή για τα γούστα σου. :-)
 
Στις δε ταινίες, χωρίς κανένα πρόγραμμα. "STRAIGHT". Έχουν μερίδιο ευθύνης και τα Klipsh γι αυτό. Όποιο πρόγραμμα και να έχω δοκιμάσει, χρωματίζει χωρίς λόγο (κατ' εμέ πάντα) την ηχητική μπάντα.
Αυτά τα λίγα.
 
Πάμε λοιπόν στα δικά μας:
Ενισχυτή παράγγειλα και περιμένω να μου έρθει από Γερμανία ο DENON AVR-X4000 silver με 735 (με μεταφορικά αλλά χωρίς ΦΠΑ λόγω τιμολογίου ;)).
Τα ηχεία έχουν χωριστεί σε 2 κατηγορίες:
1)Klipsch RF82II & JBL Studio 580
2)Monitor Audio RX8 ή Silver 8, Tannoy Revolution DC6T SE, Dali Ikon 6 MK2 & Kef Q700.
Στην κατηγορία 1 ανήκουν ηχεία που κατ'εμέ είναι πιο διασκεδαστικά,εντυπωσιακά και απολαυστικά στο σινεμά αλλά χάνουν αρκετά στην ακρόαση μουσικής(πλην Ροκ,Μέταλ και συγκερκριμένης κλασικής)
Στην κατηγορία 2 ανήκουν ηχεία που είναι πιο αυστηρά,πραγματικά και ευχάριστα στην μουσική αλλά τους λείπει αρκετά το στοιχείο του "εντυπωσιασμού" στο σινεμά(μιλάμε πάντα για ταινίες με πολλά εφέ)
Τα μόνα που δεν έχω ακούσει ακόμη είναι τα Tannoy Revolution DC6T SE.
Προς το παρόν τείνω προς τα JBL στην πρώτη κατηγορία(τα έχω βρει 50 φτηνότερα(!!!)από τα KLIPSCH στην Γερμανία με μεταφορικά και πιστεύω ότι έχουν καλύτερο ήχο συνολικά και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Στην δεύτερη κατηγορία είμαι ανάμεσα στα Monitor Audio Silver 8 και στα Tannoy Revolution DC6T SE.
Θα το σκεφτώ μέχρι την άλλη Δευτέρα.
Τέλος ψάχνω Sub εώς 1000 κατά προτίμηση 12''.(RXW-12,SILVER-12,SW-112,CHT-12Q,EQMAX12)
Εκεί είμαι στην αρχή ακόμα για το Sub οπότε θέλω βοήθεια...
 
Στην δεύτερη κατηγορία είμαι ανάμεσα στα Monitor Audio Silver 8 και στα Tannoy Revolution DC6T SE.
Θα το σκεφτώ μέχρι την άλλη Δευτέρα.
Τέλος ψάχνω Sub εώς 1000 κατά προτίμηση 12''.(RXW-12,SILVER-12,SW-112,CHT-12Q,EQMAX12)
Εκεί είμαι στην αρχή ακόμα για το Sub οπότε θέλω βοήθεια...

Απ'ότι καταλαβαίνω το budget έχει εκτοξευθεί καθώς 2500 έχουν μόνο το sub και τα 8άρια!