Ένα σημαντικό ζήτημα της επικαιρότητας αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Το συνδικαλιστικό όργανο, η ΟΛΜΕ, την αρνείται κατηγορηματικά. Μια μερίδα εκπαιδευτικών συμφωνεί. Μια άλλη διαφωνεί, κυρίως επειδή αμφιβάλλει για την αντικειμενικότητα της αξιολόγησης και επειδή δεν αποδέχεται τη σύνδεσή της με την υπηρεσιακή και μισθολογική εξέλιξη.
Προσωπικά υποστηρίζω την αξιολόγηση, όμως με προβληματίζει αν υπάρχουν τα εχέγγυα της αντικειμενικής αξιολόγησης και αν θα μπορεί ένας εκπαιδευτικός που θεωρεί ότι αδικήθηκε να διεκδικήσει τη δικαίωσή του προσφεύγοντας σε άλλη βαθμίδα της ιεραρχίας. Για άνοιγμα της συζήτησης παραπέμπω σε ένα άρθρο το οποίο παρουσιάζει μία περίπτωση αξιολόγησης υποψηφίων στελεχών της εκπαίδευσης στα Τρίκαλα, η οποία προκάλεσε πολλές συζητήσεις με τον τρόπο που έγινε. Η περίπτωση η οποία παρουσιάζεται αφορά και εμένα.
http://trikkipress.gr/αντιπαράθεση-αιρετών-πυσδε-δνσης-βθμ/
Το συνδικαλιστικό όργανο, η ΟΛΜΕ, την αρνείται κατηγορηματικά. Μια μερίδα εκπαιδευτικών συμφωνεί. Μια άλλη διαφωνεί, κυρίως επειδή αμφιβάλλει για την αντικειμενικότητα της αξιολόγησης και επειδή δεν αποδέχεται τη σύνδεσή της με την υπηρεσιακή και μισθολογική εξέλιξη.
Προσωπικά υποστηρίζω την αξιολόγηση, όμως με προβληματίζει αν υπάρχουν τα εχέγγυα της αντικειμενικής αξιολόγησης και αν θα μπορεί ένας εκπαιδευτικός που θεωρεί ότι αδικήθηκε να διεκδικήσει τη δικαίωσή του προσφεύγοντας σε άλλη βαθμίδα της ιεραρχίας. Για άνοιγμα της συζήτησης παραπέμπω σε ένα άρθρο το οποίο παρουσιάζει μία περίπτωση αξιολόγησης υποψηφίων στελεχών της εκπαίδευσης στα Τρίκαλα, η οποία προκάλεσε πολλές συζητήσεις με τον τρόπο που έγινε. Η περίπτωση η οποία παρουσιάζεται αφορά και εμένα.
http://trikkipress.gr/αντιπαράθεση-αιρετών-πυσδε-δνσης-βθμ/
Last edited by a moderator: