Η δημοκρατία στα πανεπιστήμια.

Εδώ και κάποιο διάστημα, το υπουργείο ζήτησε από όλα τα ΑΕΙ της χώρας να αξιολογήσουν τα μαθήματα, να τα βαθμολογήσουν και να δώσουν τις προτάσεις τους, ώστε να υπάρξει εννιαίο επίπεδο σπουδών. Δεν τα ξέρω πολύ καλά. Ίσως κάποιος πανεπιστημιακός εδώ να μας βοηθήσει.
 
Το ερώτημα παραμένει:Τι ακριβώς φοβόμαστε ότι θα συμβεί με την ίδρυση ιδιωτικών, κερδοσκοπικών ΑΕΙ;[/QUOTE]

Δεδομενης της Ελληνικης νοοτροπιας:α) περι ευκολου κερδους β)του "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα" και γ)"εγω (ο πατερας) σε πληρωνω για δωσεις στο παιδι μου πτυχιο με αριστα και οχι για να το εκπαιδευσεις", φοβαμαι οτι θα συμβει οτι συνεβει με καποια ιδιωτικα ΙΕΚ, οπου χωρις καν παρουσια των σπουδαστων στα μαθηματα (σιγα μην προσλαβαν και εκπαιδευτικους να διδαξουν), στελναν τα πτυχια στα σπιτια των "πτυχιουχων" και με αυτο το "πτυχιο" που ειχε βαθμο "αριστα" επιαναν τη δουλεια για την οποια ημουν και εγω υποψηφιος σαν πτυχιουχος δημοσιου ΙΕΚ, στο οποιο δεν υφισταται ο επιχειρηματιας και οι εκπαιδευτικοι που ειναι εξαρτημενοι οικονομικα απο τα διδακτρα των πατεραδων των μαθητων.
 
Αυτό ακριβώς που έγραψε ο Σπύρος και η Μυρτώ φοβόμαστε. Στη χώρα της φαιδράς παρτοκαλέας κανένας θεσμός δεν λειτουργεί όπως πρέπει.

Και για να μη βγάλω την ουρά μου απ´έξω: Δίνουμε απολυτήρια Λυκείου σε ανθρώπους λειτουργικά αναλφάβητους. Κάποιοι απ´αυτούς, με κάποιο "μέσον" όλο και κάποια θέση στο δημόσιο θα καταλάβουν, σε βάρος αυτού που πραγματικά προσπάθησε να πάρει απολυτήριο.

Αυτό με τα ΙΕΚ που έγραψε ο Σπύρος δεν είναι μοναδική περίπτωση: αντίστοιχες ιστορίες υπάρχουν και με τα ιδιωτικά νυχτερινά λύκεια (ειδικό καθεστώς πρόσβασης στην τριροβάθμια) όπως και με τους προφορικά εξεταζόμενους:
Το ποσοστό των δυσλεξικών στην Ελλάδα είναι διπλάσιο και βάλε από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο!

Δεν ξέρω τι φταίει φίλτατοι, σίγουρα δεν ευθύνονται μόνο οι νέοι μας, μια χαρά παιδιά είναι, καλύτεροι από εμάς και σε εμπειρίες και με λιγότερα συμπλέγματα και προκαταλήψεις, που η δική μου γενιά ακόμα παλεύει να βγάλει από πάνω της.
Δεν μπορώ όμως και να μην επισημάνω την όλο και δημοφιλέστερη νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας. Ίσως αληθεύει αυτό που έγραψε ο καθηγητής Θάνος Βερέμης στην τελευταία κυρ. καθημερινή: Οι δικοί μας γονείς δεν είχαν τα μέσα να μας κακομάθουν. Και η έλλειψη της αίσθησης της προσωπικής ευθύνης είναι σε αρκετούς νέους εντονότατη.

Εγώ πάντως φως δεν βλέπω: οι κοινωνίες έχουν δυστυχώς τους θεσμούς και τις κυβερνήσεις που τους αξίζουν.

Κρίμα, γιατί είμαστε μια κοινωνία που παραδοσιακά τρέφει μεγάλη εκτίμηση στη μόρφωση: Ο Έλληνας γονιός θα κάνει τα πάντα για να βοηθήσει το παιδί του να μορφωθεί και διεθνώς διακρινόμαστε δυσανάλογα πολύ (αναλογικά με τον πληθυσμό μας).

Πραγματικά δεν μπορώ να βρω άκρη.

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
Ο μόνος τομέας στον οποίο μπορεί να έχει επίπτωση η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ. Για αυτό γίνεται όλος ο χαμός. Εκεί, αρκεί να έχεις πτυχίο. Δεν κοιτά κανείς από που. Αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι φιλοδοξίες σήμερα. Και δεν ντρεπόμαστε να το διατυμπανίζουμε κιόλας!

Στην πραγματική αγορά εργασίας όμως παίζει τεράστιο ρόλο το πανεπιστήμιο. Δεν θα δώσεις κανείς την ίδια βαρύτητα σε ένα πτυχιούχο του MIT, του ΕΜΠ και του Tourism Institute of Τecnology. Το ένα CV θα πάει κατευθείαν στα σκουπίδια. Είτε το θέλουμε, είτε όχι!
 
Ο μόνος τομέας στον οποίο μπορεί να έχει επίπτωση η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ.

ναι, όμως στο εν ευρεία εννοία "δημόσιο" (μη περιοριζόμενο στους δημοσίους υπαλλήλους). Πρακτικώς, σε τεράστιο ποσοστών των θέσεων εργασίας στη χώρα μας. Όπου για τη δοθείσα θέση υπάρχει το προαπαιτούμενο των τυπικών προσόντων.
 
Ο μόνος τομέας στον οποίο μπορεί να έχει επίπτωση η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ. Για αυτό γίνεται όλος ο χαμός. Εκεί, αρκεί να έχεις πτυχίο. Δεν κοιτά κανείς από που. Αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι φιλοδοξίες σήμερα. Και δεν ντρεπόμαστε να το διατυμπανίζουμε κιόλας!

Εδώ πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Υποθέτω πως εννοείς ότι και ένα ιδιωτικό ινστιτούτο εκπαίδευσης σήμερα μπορεί να καταρτίσει επαγγελματίες αλλά το πτυχίο τους δεν θα έχει αντίκρυσμα σε εξετάσεις του δημοσίου. Αν τελικά εννοείς κάτι τέτοιο, τότε νομίζω πως ξεχνάς τα επαγγελματικά δικαιώματα που τις περισσότερες φορές κατοχυρόνονται από το πτυχίο. Και νομίζω πως εκεί είναι η ταμπακέρα. Και αν σκεφτούμε ποια επαγγέλματα έχουν κατοχυρωμένα δικαιώματα με το πτυχίο θα δούμε ότι πολλά από αυτά ελάχιστη σχέση έχουν με το δημόσιο.
 
Απ όσο καταλαβαίνω εγω ..το αντίθετο μαλλον εννοεί. Δηλαδή ότι όλη η φασαρία για να αναγνωριστούν τα ιδιωτικά παν/μια (και να γινουν κι άλλα) είναι η ...μετέπειτα πρόσληψη στο δημόσιο, το οποίο για να προσλάβει θα δει απλά "αναγνωρισμένο πτυχίο" και δεν θα εξετάσει σοβαρά τις γνώσεις του αιτούντος (ή με καποια παραθυρα θα δει αλλα προσόντα...). Δυστυχώς αυτό κυρίως ενδιαφερει σήμερα.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτή την θέση (εφόσον εννοεί αυτό), αντιθετα ο ιδιώτης για να προσλάβει θα εξετάσει σοβαρά τις γνώσεις του υποψηφίου για το αντικείμενο και και το "απο που πήρε το πτυχίο"
 
Εδώ και κάποιο διάστημα, το υπουργείο ζήτησε από όλα τα ΑΕΙ της χώρας να αξιολογήσουν τα μαθήματα, να τα βαθμολογήσουν και να δώσουν τις προτάσεις τους, ώστε να υπάρξει εννιαίο επίπεδο σπουδών. Δεν τα ξέρω πολύ καλά. Ίσως κάποιος πανεπιστημιακός εδώ να μας βοηθήσει.

Δες προηγούμενα μηνύματα σε αυτό το θέμα.

Αν θέλεις πάλι μπορώ να σου στείλω τις φόρμες της αυτοαξιολόγησης των τμημάτων για προπτυχιακό, μεταπτυχιακό, στρατηγικούς στόχους, υποδομές, κλπ. με μέιλ.
 
Βλάση ευχαριστώ. Ήθελα μόνο να μάθω αν ξεκίνησαν αυτές οι διαδικασίες. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι ειδικός να τις αξιολογήσω. Θα με ενδιέφερε όμως η γνώμη σου για το επίπεδο τους και κατά πόσο θα λειτουργήσουν(αν βέβαια μπορείς να την εκφράσεις δημοσίως).

Με έναν καθηγητή μου, που πρόλαβα να μιλήσω πιστεύει πως το έδαφος δεν είναι πρόσφορο και είναι απαισιόδοξος.
 
Μέχρι τώρα, τα σχόλια περιστρέφονται γύρω από την αναγνώριση πτυχίων για το δημόσιο,δηλ. οι πτυχιούχοι σαν στόχο(όχι όλοι, ένα μεγάλο ποσοστό) έχουν να μπούν στο δημόσιο.


Κάποιος είπε, ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν κάνουν κάτι δημιουργικό, αλλά προσφέρουν υπηρεσίες, που τις πιό πολλές φορές είναι χωρίς καμμία δημιουργικότητα.Μπαίνεις στη λογική "βρέξει-χιονίσει" .Τόσα χρόνια σπουδές, για να μπεις σε αυτό τον τρόπο ζωής;Εσείς το επιδοκιμάζετε;Δεν λέω ότι όσοι δουλεύουν για το κράτος είναι έτσι.


Νομίζω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αναδιάθρωση από τις βάσεις του.Οι αλλαγές να εφαρμοστούν στα παιδιά που θα πάνε 1η Δημοτικού και να εφαρμοστούν για πολλά χρόνια.

Κάθε σχολή, να έχει το δικαίωμα της επιλογής των φοιτητών που θα έχει.Να βάζει αυτή τα θέματα.Να επιλέγει το βαθμό δυσκολίας και να καθορίζει αριθμό εισακτέων.Το γεγονός ότι υπήρξαν ιδιωτικά ΙΕΚ που έδιναν πτυχία σε ανθρώπους που δεν έχουν πατήσει στη σχολή, είναι νομίζω βραχυπρόθεσμο.Δεν μπορεί να θεωρείται σοβαρή μία σχολή που το κάνει αυτό.
Στόχος της κάθε σχολής θα πρέπει να είναι η μακροημέρευση και όχι η αρπαχτή, που μπορεί να κρατήσει για 5-6 χρόνια.

Μπορεί να είναι ρομαντικά και ανέφικτα όλα αυτά, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσει κανείς...

Η υστεροφημία ενός ΑΕΙ εξαρτάται από το πόσο πλούσιοι είναι οι φοιτητές του ή από τις γνώσεις που προσφέρει;Το επίπεδο των γνώσεων των φοιτητών του μπορεί να γίνει το όπλο για την αντιμετώπιση των σπουδαστών εκείνων που έχουν τα χρήματα, αλλά όχι και τις γνώσεις.Με άλλα λόγια, το γεγονός ότι τα δημόσια πανεπιστήμια μπορούν - αν το θελήσουν- να έχουν και να εκμεταλλεύονται τα "μυαλά" είναι συνταγή για την μακροπρόθεσμη διατήρησή τους.Αυτό πρέπει να είναι και ο στόχος τους.
 
Last edited:
Νομίζω πως αυτό το βρέξει χιονίσει που αναφέρει ο ncups πιο πάνω έχει γίνει η νοοτροπία ενός ολόκληρου λαού. Και έχει να κάνει σίγουρα και με το πόσο παραγωγικοί είμαστε σαν λαός. Παλιότερα είχαμε και την Γεωργία, τώρα ακόμα και εκεί ό,τι πρωτογενής εργασία γίνεται στηρίζεται κυρίως σε μετανάστες, ενώ ολόκληρος ο αγροτικός κόσμος (με ελάχιστες εξαιρέσεις) δεν μπορεί να σταθεί κανονικά στα πόδια του χωρίς τις επιχορηγήσεις. Για τη βιομηχανία στην Ελλάδα καλύτερα να μην πούμε τίποτα. Ελάχιστες οι πραγματικά παραγωγικές βιομηχανικές επιχειρήσεις. Μόνο υπηρεσίες και εμπόριο έχουμε στην Ελλάδα. Και εκεί ακόμα η νοοτροπία που έχει περάσει είναι αρκετά αρρωστημένη. Η νοοτροπία του αεριτζή. Του τύπου που τα ξέρει όλα, τα κάνει όλα, ενώ στην ουσία και δεν ξέρει τίποτα και δεν κάνει τίποτα και δεν θέλει να κάνει τίποτα από τα παραπάνω.

Θεωρώ ότι αν πρέπει να αλλάξουμε κάτι σε αυτόν τον τόπο, αυτό είναι τα μυαλά που κουβαλάμε. Πρέπει να ξαναμάθουμε να κοπιάζουμε για να πετύχουμε. Και ότι δεν υπάρχει καμιά ντροπή σε αυτό.
 
Απ όσο καταλαβαίνω εγω ..το αντίθετο μαλλον εννοεί. Δηλαδή ότι όλη η φασαρία για να αναγνωριστούν τα ιδιωτικά παν/μια (και να γινουν κι άλλα) είναι η ...μετέπειτα πρόσληψη στο δημόσιο, το οποίο για να προσλάβει θα δει απλά "αναγνωρισμένο πτυχίο" και δεν θα εξετάσει σοβαρά τις γνώσεις του αιτούντος (ή με καποια παραθυρα θα δει αλλα προσόντα...). Δυστυχώς αυτό κυρίως ενδιαφερει σήμερα.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτή την θέση (εφόσον εννοεί αυτό), αντιθετα ο ιδιώτης για να προσλάβει θα εξετάσει σοβαρά τις γνώσεις του υποψηφίου για το αντικείμενο και και το "απο που πήρε το πτυχίο"

Ακριβώς αυτό! Θα υπάρχει απλά ένα οκ στην αίτηση και θα παίρνει κανείς τα ίδια μόρια από όποιο πανεπιστήμιο και αν προέρχεται.

Ενώ στον ιδιωτικό τομέα το ποιο πανεπιστήμιο χορήγησε το πτυχίο παίζει τεράστιο ρόλο!!
 
Αυτό όμως δεν γίνεται και σήμερα με τα πτυχία που έρχονται από Αγγλικά πρώην Πολυτέκνικς και σπουδές τριετίας; Δηλαδή θα αλλάξει τίποτα αν το πτυχίο το δίνει το ΑΕΙ Ξυνή;
 
Nά πώς οι ´Ιοί´ερμηνεύουν τά επεισόδια στά Πανεπιστήμια...
Μετά τήν αμέριστη υποστήριξη τής ομάδας αυτής πρός κάθε τί πού αφορά Κεμαλιστές,Τσάμηδες,Σκοπιανούς ,Ουράνια Τόξα κ.λ.π.έρχεται τώρα η ´συγκλονιστική´ανάλυση περί τού ποιός ευθύνεται γιά τά επεισόδια στά Πανεπιστήμια...
Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει επίσης η πλήρης διαστρεβλωση τής έννοιας τής αυτονομίας τών Πανεπιστημίων,αλλά και η πλήρης υποστήριξη στίς άθλιες φοιτητικές μειοψηφίες..
Εντελώς αναπόδεικτα μάλιστα γίνονται αναφορές γιά ύβρεις τών καθηγητών...
Μάλλον θα αναφέρονται σέ κάποιον ´κτισμένο´καθηγητή πού θα έβριζε τά καλόπαιδα μετά τό τσιμέντωμα πού υπέστη...............

http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=49003152,54657040,69560720
Το άρθρο ονομάζεται:'H Δημοκρατία στά Πανεπιστήμια´
 
Από τον Ιό...

Οσο για την «αυτονομία», αυτή έχει εξ ολοκλήρου καταργηθεί, από τη στιγμή που έχουν βρεθεί πανεπιστημιακοί πρόθυμοι να υλοποιήσουν με κάθε τίμημα τον διάτρητο νόμο, ακολουθώντας κατά γράμμα τις μεθοδεύσεις του υπουργείου.

Επομένως από τη στιγμή κάποιοι θέλουν να εφαρμόσουν το νόμο, άρα δεν πρέπει να βρίσκονται στο πανεπιστήμιο. Θυμίζει προγραφές....
 
Από τον Ιό...

Οσο για την «αυτονομία», αυτή έχει εξ ολοκλήρου καταργηθεί, από τη στιγμή που έχουν βρεθεί πανεπιστημιακοί πρόθυμοι να υλοποιήσουν με κάθε τίμημα τον διάτρητο νόμο, ακολουθώντας κατά γράμμα τις μεθοδεύσεις του υπουργείου.

Επομένως από τη στιγμή κάποιοι θέλουν να εφαρμόσουν το νόμο, άρα δεν πρέπει να βρίσκονται στο πανεπιστήμιο. Θυμίζει προγραφές....

Ακριβώς...
Προτροπή σέ φασιστική βία..
Αλλως τε οι Ιοί εδώ και χρόνια διακρίνονται γιά τίς προγραφές...
Χαρακτηρίζουν κάθε Ελληνα πολίτη,πού δέν συμφωνεί μέ τις απόψεις τους συνεργάτη τής χούντας τουλάχιστον ή οπαδό τού Πλεύρη...
 
Αναφερόμενος ειδικά στην Ελλάδα κατά την εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, ο κ.Ντιάνκοφ επισήμανε ότι, στην παρούσα φάση, η χώρα μας έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες να αναπτυχθεί, σε σχέση με άλλα κράτη στους τομείς της υψηλής τεχνολογίας, καθώς διαθέτει το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό και τις βασικές υποδομές.

Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλες ομοιότητες με το Ισραήλ ως προς το μέσο επίπεδο της βασικής εκπαίδευσης, των επιδόσεων των μαθητών σε διεθνείς κατατάξεις και των βασικών υποδομών της και επενδύει παρόμοιο ποσοστό του ΑΕΠ σε δημόσιες δαπάνες, ωστόσο οι δύο χώρες δεν αναπτύσσονται το ίδιο ταχέως. Γιατί συμβαίνει αυτό;

«Κάτι συμβαίνει στο επίπεδο του πανεπιστημίου. Ενώ το πανεπιστήμιο στο Ισραήλ σε ωθεί προς τα πάνω, τα ελληνικά δεν το κάνουν» είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι παρά τη γενική αίσθηση ότι το Ισραήλ ξοδεύει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό του ΑΕΠ του για δαπάνες σε σχέση με τις υποδομές και την τεχνολογία, αυτό δεν είναι αληθές. «Οι πόροι είναι αναλογικά ακριβώς οι ίδιοι, η μοναδική διαφορά είναι το πώς τους επενδύουν οι δύο χώρες. Η ισραηλινή κυβέρνηση τους επενδύει σε ενίσχυση πανεπιστημίων, έρευνας και τομέων υψηλής τεχνολογίας. Η ελληνική κυβέρνηση ξοδεύει πολλά χρήματα στην πολύ μεγάλη δημόσια διοίκηση και τη γραφειοκρατία, αυτή είναι η πραγματική διαφορά» υποστήριξε.



https://www.insider.gr/eidiseis/kos...&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet




Δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μου βαλουν ξενο διοικητη της Παιδειας για ενα διαστημα μπας και αλλαξει κατι.
 
το ότι το Ισραήλ είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη δαπάνη για έρευνα και τεχνολογία σε ποσοστό του ΑΕΠ το γνωρίζουν όλοι,
δεν ψάχνω καν για στοιχεία
ίσως να το κοντραρει η Κορέα ή και κανενας σκανδιναυός, ίσως!
αλλα η Ελλάδα? τι να εννοεί άραγε ο ποιητής?
μάλλον κάτι χάθηκε στη μετάφραση
 
Αναφερόμενος ειδικά στην Ελλάδα κατά την εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, ο κ.Ντιάνκοφ επισήμανε ότι, στην παρούσα φάση, η χώρα μας έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες να αναπτυχθεί, σε σχέση με άλλα κράτη στους τομείς της υψηλής τεχνολογίας, καθώς διαθέτει το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό και τις βασικές υποδομές.

Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλες ομοιότητες με το Ισραήλ ως προς το μέσο επίπεδο της βασικής εκπαίδευσης, των επιδόσεων των μαθητών σε διεθνείς κατατάξεις και των βασικών υποδομών της και επενδύει παρόμοιο ποσοστό του ΑΕΠ σε δημόσιες δαπάνες, ωστόσο οι δύο χώρες δεν αναπτύσσονται το ίδιο ταχέως. Γιατί συμβαίνει αυτό;

«Κάτι συμβαίνει στο επίπεδο του πανεπιστημίου. Ενώ το πανεπιστήμιο στο Ισραήλ σε ωθεί προς τα πάνω, τα ελληνικά δεν το κάνουν» είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι παρά τη γενική αίσθηση ότι το Ισραήλ ξοδεύει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό του ΑΕΠ του για δαπάνες σε σχέση με τις υποδομές και την τεχνολογία, αυτό δεν είναι αληθές. «Οι πόροι είναι αναλογικά ακριβώς οι ίδιοι, η μοναδική διαφορά είναι το πώς τους επενδύουν οι δύο χώρες. Η ισραηλινή κυβέρνηση τους επενδύει σε ενίσχυση πανεπιστημίων, έρευνας και τομέων υψηλής τεχνολογίας. Η ελληνική κυβέρνηση ξοδεύει πολλά χρήματα στην πολύ μεγάλη δημόσια διοίκηση και τη γραφειοκρατία, αυτή είναι η πραγματική διαφορά» υποστήριξε.



https://www.insider.gr/eidiseis/kos...&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet




Δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μου βαλουν ξενο διοικητη της Παιδειας για ενα διαστημα μπας και αλλαξει κατι.

είχαμε με τους νόμους Διαματοπούλου και Αρβανοτόπουλου τα εποπτικά συμβούλια με μη πανεπιστημιακούς ή πανεπιστημιακούς που υπηρετούν σε πανεπιστήμια εξωτερικού. Είχαν καλές ιδέες και προς τη σωστή κατεύθυνση. Όμως όλα χάλασαν όταν απαίτησαν το κράτος να δώσει τα ελάχιστα δυνατά ποσά για έρευνα και να δεσμευτούν επιχειρήσεις ότι θα πληρώσουν τις εταιρείες ιδιωτικού δικαίου των πανεπιστημίων για ανάπτυξη προιόντων ή υπηρεσιών. Το αρχικό ποσό ήταν το 2013-2014 120 εκ. για το Μετσόβειο και 80-82 δεν θυμάμαι καλά για το ΕΚΠΑ. Και φυσικά ζητούσαν από τις εταιρείες που επιθυμούσαν συνεργασία περίπου 17 εκ για το Μετσόβειο για να ξεκινήσουν.
Εκεί και η κυβέρνηση Σαμαρά άρχισε να μην τους βλέπει με καλό μάτι και να σφυρά κλέφτικα.
Ας τα βρουν από τον ιδιωτικό τομέα.
Ναι αλλά πρέπει να γίνει ένα αποθεματικό (pool) για να χρηματοδοτηθεί η βασική έρευνα έλεγαν οι περισσότεροι από αυτούς.
Ας ασχοληθείτε με κάτι άλλο είπε η κυβέρνηση, ας βάλετε τάξη στα πανεπιστήμια.
Ναι αλλά εμείς δεν ήρθαμε για να κάνουμε ότι θελει η κυβέρνηση, οι πρυτάνεις και η κυβέρνηση θα μας ακούν. Και αν θέλουμε να βάλουμε τάξη στο πανεπιστήμιο θα πρέπει να φύγουν οι παρατάξεις.
Την επόμενη μέρα η ΔΑΠ τους έβγαλε στη σέντρα.

Έτσι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ κατήργησε τα εποπτικά συμβούλια κανείς δεν έκλαψε γι αυτούς.

Είπατε τίποτε;
 
Αναφερόμενος ειδικά στην Ελλάδα κατά την εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, ο κ.Ντιάνκοφ επισήμανε ότι, στην παρούσα φάση, η χώρα μας έχει ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες να αναπτυχθεί, σε σχέση με άλλα κράτη στους τομείς της υψηλής τεχνολογίας, καθώς διαθέτει το απαιτούμενο ανθρώπινο δυναμικό και τις βασικές υποδομές.

Πρόσθεσε ότι η Ελλάδα παρουσιάζει εξαιρετικά μεγάλες ομοιότητες με το Ισραήλ ως προς το μέσο επίπεδο της βασικής εκπαίδευσης, των επιδόσεων των μαθητών σε διεθνείς κατατάξεις και των βασικών υποδομών της και επενδύει παρόμοιο ποσοστό του ΑΕΠ σε δημόσιες δαπάνες, ωστόσο οι δύο χώρες δεν αναπτύσσονται το ίδιο ταχέως. Γιατί συμβαίνει αυτό;

«Κάτι συμβαίνει στο επίπεδο του πανεπιστημίου. Ενώ το πανεπιστήμιο στο Ισραήλ σε ωθεί προς τα πάνω, τα ελληνικά δεν το κάνουν» είπε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι παρά τη γενική αίσθηση ότι το Ισραήλ ξοδεύει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό του ΑΕΠ του για δαπάνες σε σχέση με τις υποδομές και την τεχνολογία, αυτό δεν είναι αληθές. «Οι πόροι είναι αναλογικά ακριβώς οι ίδιοι, η μοναδική διαφορά είναι το πώς τους επενδύουν οι δύο χώρες. Η ισραηλινή κυβέρνηση τους επενδύει σε ενίσχυση πανεπιστημίων, έρευνας και τομέων υψηλής τεχνολογίας. Η ελληνική κυβέρνηση ξοδεύει πολλά χρήματα στην πολύ μεγάλη δημόσια διοίκηση και τη γραφειοκρατία, αυτή είναι η πραγματική διαφορά» υποστήριξε.



https://www.insider.gr/eidiseis/kos...&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet




Δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μου βαλουν ξενο διοικητη της Παιδειας για ενα διαστημα μπας και αλλαξει κατι.

Θελουμε Γερμανο...προπονητη ! :guitarist: :drummer: :singer: :music-smiley-006: :call::BDGBGDB55: