Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο....

Φασισμός μασκαρεμένος Μητέρα Τερέζα.
(μέχρι κι ο bloody-sunday-Bono τσίμπησε):guitarist:



Γιατί να είναι παράλογο;

Πες πως είναι και σαν το εγχώριο παράλληλο του Bono.


Είδατε που έρχεστε σε αυτά που έλεγα από την αρχή του νήματος; :p
 
H πέτρα του σκανδάλου ξαναχτύπησε σήμερα!
Οφείλουμε να πούμε ότι έχει δίκιο αλλά μέσα στο Πάσχα; Για να είναι τίμιος έπρεπε να γράψει και για τον Santa Nikolaus των Γερμανών.... μισές δουλειές κάνει ο πονηρός:
Ν.Δήμου: Ειδωλολατρικό το (δήθεν) Άγιο Φως:
Έντονες αντιδράσεις και ιδιαίτερη ενόχληση στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει προκαλέσει το νέο άρθρο του Νίκου Δήμου μέλους του «Ποταμιού» του Σταύρου Θεοδωράκη.

Λίγες μόλις ημέρες πριν το Πάσχα, ο συγγραφέας και κειμενογράφος με άρθρο του στην ιστοσελίδα Protagon.gr, επιχειρεί και πάλι να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας στο πρόσωπό του, στοχοποιώντας την Εκκλησία, το ιερατείο και το βαθύτερο νόημα της γιορτής του Πάσχα, όπως και το συμβολισμό πίσω από το Άγιο Φως.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=315033&catID=1
 
Ε αφού το'πε ο Δήμου δε θα ισχύει... :D


Πάντως καλά έκανε και δεν είπε για τους Γερμανούς, δε νομίζω ότι υπάρχει άλλο κράτος στον πλανήτη (ακόμα και σε θεοκρατικά καθεστώτα της Μέσης Ανατολής) που να υποδέχονται μια λαμπάδα με τιμές αρχηγού κράτους.
 
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

H πέτρα του σκανδάλου ξαναχτύπησε σήμερα!
Οφείλουμε να πούμε ότι έχει δίκιο αλλά μέσα στο Πάσχα; Για να είναι τίμιος έπρεπε να γράψει και για τον Santa Nikolaus των Γερμανών.... μισές δουλειές κάνει ο πονηρός:

Και ο μεγαλοπρεπής ("οφείλουμε να πούμε ότι έχει δίκιο") ανώνυμος συντάκτης μισές δουλειές κάνει ο πονηρός, αφού διά της ανωτέρω φράσης απορρίπτει οποιαδήποτε λατρευτική τελετή (αλλά ο κακός είναι ο Δήμου). Έπρεπε να γράψει πχ για τις προσφορές φρούτων των ινδουϊστών, για τους στροβιλισμούς γύρω από τον ιερό μετεωρίτη των μωαμεθανών κ.ο.κ. Και γιατί όχι, τη λατρεία ιερών λειψάνων (από τους δικούς μας αγίους μέχρι τον βαλσαμωμένο Λένιν), την άσβεστη φλόγα της Graceland (..... προσθέστε ό,τι θέλετε, ο κατάλογος ατέλειωτος).
 
Για αυτοκίνητα ξέρει, για θρησκείες ξέρει, από οικονομία ξέρει, για πολιτική δεν το συζητώ...περιμένω πως και πως να μας πει την βαρύνουσα γνώμη του και για τους νέους προβολείς της JVC καθώς και την εξέλιξη του 4Κ στο εγγύς μέλλον!!:Banane0:

Α, μην το ξεχάσω...ο μαϊντανός είναι νηστίσιμος αυτή την εποχή. Τον τρώμε άφοβα και πάει και μ' όλα!:D
 
Παίδες, ας έχει ο ένας τον Νικ να κοιτάει δεξιά, γιατί μα την αλήθεια με μπερδεύετε. :flipout:

:flipout:

Μου θύμισες εκείνο το ανέκδοτο με τους 2 Πόντιους και τις δύο όμοιες γάτες που τις είχαν κατακρεουργήσει για να τις ξεχωρίζουν και στο τέλος λέει ο Γιωρίκας στον Κωστίκα: ''Καλά, πάρε εσύ την μαύρη και εγώ την άσπρη!!''

:D
 
:p

Παντα υπαρχει ενα προκλητικοτερο avatar .... :laugh:

gkalis.jpg
 
Τον άδειασε το Δήμου ο Σταύρακας σχετικά με το θρησκευτικό συναίσθημα. Ξαφνικά ο Δήμου δεν είναι υποψήφιος, δεν εκφράζει πολιτικές θέσεις του ποταμιού κλπ.

Αρχίζει η αποδόμηση AKA τρίφτης για το ποτάμι. Ό,τι πιάσαμε πιάσαμε... .
 
Kαι κάποιος του τη λέει του Δήμου:
http://www.enikos.gr/society/228380,Ftanei_epi_teloys_k_Dhmoy.html
Φτάνει επί τέλους κ. Δήμου.


Άρθρο του Αναστάσιου Λαυρέντζου για το θέμα που έχει προκύψει με τις δηλώσεις του Νίκου Δήμου σχετικά με το Άγιο Φως.




Διαβάστε το άρθρο




Στην Ελλάδα κάποιοι έχουν βρει το κόλπο για δωρεάν δημοσιότητα και το εφαρμόζουν κάθε τόσο. Ένας από αυτούς είναι και ο κ. Ν. Δήμου, ο οποίος σε κάθε επέτειο και γιορτή διεκδικεί την προσοχή μας, εκφράζοντας αιρετικές απόψεις για καθετί που αποτελεί κοινή πεποίθηση ή πρακτική. Αυτό δεν είναι δα και κανένα πρόβλημα, αφού όπως πολύ γλαφυρά έχει πει ο επιθεωρητής Κάλλαχαν (κατά κόσμον Κλίντ Ίστγουντ) καθένας μπορεί να έχει και μια γνώμη. Είναι όμως ενοχλητικό για δύο λόγους:





Ο πρώτος είναι η καταφανής πρόθεση του κ. Δήμου να διεκδικήσει τη δημοσιότητα δια της πρόκλησης. Φαίνεται ότι ο κ. Δήμου μην καταφέρνοντας τόσα χρόνια να κερδίσει την εκτίμησή μας για όσα προέβλεψε ή πρότεινε, αποφάσισε εσχάτως να μείνει στη μνήμη μας για όσα αρνήθηκε.
Ο δεύτερος λόγος είναι και ο σοβαρότερος: Αυτά τα περισπούδαστα και δήθεν απελευθερωτικά της ανθρώπινης σκέψης που λέει ο κ. Δήμου είναι αφόρητα απλοϊκά και συχνά εξόχως λαϊκιστικά. Ο καλός διανοούμενος όχι μόνο στερείται μιας ολιστικής θεώρησης των θεμάτων με τα οποία καταπιάνεται, αλλά τις περισσότερες φορές βασίζει τα αυθαίρετα συμπεράσματά του σε συναισθηματικές αναφορές. Για παράδειγμα στο νέο του άρθρο με αφορμή το Πάσχα μας λέει: «Όσο πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι εμμανής αντικληρικός. Και υποθέτω πως το ίδιο θα γινόταν και ο Ιησούς, που από ότι ξέρουμε, δεν πίστευε σε ειδωλολατρικά σύμβολα – και μάλλον θα μοίραζε τα χρήματα στους φτωχούς.»





Τί κρίμα λοιπόν που θα ξοδέψουμε χρήματα για το Άγιο Φως και δεν τα δίνουμε στους φτωχούς; Τί κρίμα όμως που και ο κ. Δήμου εξάντλησε τη φιλανθρωπία του στο Άγιο Φως, προσπερνώντας τόσα άλλα απείρως πιο δαπανηρά που έχουν συμβεί σε αυτή τη χώρα;…





Τώρα, για το αν ο κ. Δήμου δεν καταλαβαίνει ότι το Άγιο Φως έχει έναν συμβολισμό και δεν αποτελεί αυτό καθ’ εαυτό αντικείμενο λατρείας, δεν φταίει η εκκλησία, ούτε ο κλήρος. Φταίνε οι εμμονές και οι ιδεοληψίες του καλού διανοούμενου, ο οποίος στην προσπάθειά του να τραβήξει την προσοχή (αν όντως οι προθέσεις του είναι τόσο αγαθές...), υποπίπτει σε απλοϊκές ταυτίσεις. Κάποιος να πει όμως στον κ. Δήμου, ότι το Άγιο Φως και η μεταφορά του από τους Άγιους Τόπους, εκτός από θρησκευτικό συμβολισμό, έχει επίσης και τεράστια πολιτική και εθνική σημασία. Εκφράζει την οικουμενικότητα του ελληνισμού και εμμέσως στηρίζει ένα από τα χειμαζόμενα ορθόδοξα Πατριαρχεία. Είναι η ιστορική αντήχηση της ελληνικής παρουσίας στην Ανατολική Μεσόγειο επί αιώνες και υπενθυμίζει ότι το πνευματικό μέγεθος της Ελλάδας είναι πολύ ευρύτερο από το γεωγραφικό.





Οι περισσότερες χώρες του κόσμου θα ξόδευαν πολλαπλάσια χρήματα για μια τέτοια πνευματική και διπλωματική προβολή, ακόμη και αν δεν είχαν καθόλου ως στόχο να προστατεύσουν τις παραδόσεις τους (που όλα τα σοβαρά κράτη σέβονται). Στην Ελλάδα όμως, που οι διανοούμενοί μας «διυλίζουν τoν κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο», σκεφτόμαστε να ξεκινήσουμε την εξοικονόμηση, κατεδαφίζοντας ό,τι μας συνδέει με ένα κοινό δημόσιο παρελθόν. Ίσως όμως, λαμβανομένης υπ’ όψιν και της υπόλοιπης αρθρογραφίας του κ. Δήμου, ο στόχος του είναι ακριβώς αυτός: να πλήξει όλους εκείνους τους θεσμούς και τα έθιμα που υπενθυμίζουν στον ελληνικό λαό την ιδιοσυστασία του. Βεβαίως, ο καλός «διανoούμενος» αυτό δεν το κάνει στα ίσα. Το κάνει με επικλήσεις προοδευτισμού, με φτωχούληδες που θα εξοικονομούσαμε λεφτά για να τους ταΐσουμε και όλα αυτά τα νυσταλέα που μας προβάλλει ως διανόηση. Όλα αυτά που ποτέ δεν μας έλεγε όταν είχε εκπομπή στην κρατική τηλεόραση...





Αρκετά κ. Δήμου. Φτάνει. Μην κουράζεσθε άλλο. Είμαστε λιγότερο αγράμματοι από όσο νομίζετε και περισσότερο υποψιασμένοι απ’ όσο θα θέλατε...





Αναστάσιος Λαυρέντζος


Twitter: @LavrentzosA
 
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Οι περισσότερες χώρες του κόσμου θα ξόδευαν πολλαπλάσια χρήματα για μια τέτοια πνευματική και διπλωματική προβολή, ακόμη και αν δεν είχαν καθόλου ως στόχο να προστατεύσουν τις παραδόσεις τους (που όλα τα σοβαρά κράτη σέβονται).



Αναστάσιος Λαυρέντζος


Ο εν λόγω αρθρογράφος έχει πάει, βλέπω, στο άλλο άκρο.
Θα ήταν καλό εάν μπορούσε να μας εξηγήσει πώς τηρείτο η εν λόγω ...παράδοση πριν την επινόηση της αεροπορίας.

Όχι η τελετή της αφής αλλά αυτή της μεταφοράς του, από το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου, σε απόσταση άνω των 1000 χιλιομέτρων.



Γεγονός πάντως είναι ότι είναι άκρως απρεπές, κατά τον ευμενέστερο χαρακτηρισμό, να κάνει κανείς τέτοιους χαρακτηρισμούς τη συγκεκριμένη, από τις 52 εβδομάδες που έχει το έτος. Εάν ζούσε δλδ ο κύριος Δήμου στη Σ. Αραβία, θα τολμούσε να σχολιάσει μέσα στο Ραμαζάνι, το ότι οι πιστοί μωαμεθανοί περιφέρονται γύρω από έναν μετεωρίτη;
 
Last edited:
Επιμένω, είναι πονηρός ο Δήμου. Δεν μας λέει ότι οι Γερμανοί ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ αναγκάζοντας να ντυθούν Αι Βασίληδες όλοι οι άνεργοι της Γερμανίας κάθε χρόνο.... Ξοδεύουν εκατομμύρια σε παγανιστικές παραδόσεις ακόμα και οι άμεμπτοι...
 
Τελικά με το ότι είναι γραφικό να υποδεχόμαστε μια λαμπάδα με τιμές αρχηγού κράτους συμφωνούμε ή όχι; Γιατί η αίσθηση (προσωπική φυσικά) που μου μένει απ'όσα διαβάζω είναι το ότι το γεγονός ότι το σχολίασε ο Δήμου ξαφνικά μπερδεύει τα πράγματα... :ADFADF1::afro::guitarist:


Δεν έχει τίποτα το βλάσφημο και σαφέστατα, τίποτα το προσβλητικό η δήλωσή του. Το ότι έγινε μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα πολύ φυσικό το βρίσκω, αφού τώρα είναι επίκαιρο. Δεν έθιξε καμία Πίστη, ανέφερε απλά κάτι κωμικό, που ουδεμία σχέση έχει με την Πίστη φυσικά.
 
Επιμένω, είναι πονηρός ο Δήμου. Δεν μας λέει ότι οι Γερμανοί ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ αναγκάζοντας να ντυθούν Αι Βασίληδες όλοι οι άνεργοι της Γερμανίας κάθε χρόνο.... Ξοδεύουν εκατομμύρια σε παγανιστικές παραδόσεις ακόμα και οι άμεμπτοι...

Φαντάζεσαι να πάρει θέση ο Σταυρακας αν υπάρχει ή όχι Αη Βασίλης; Μιλάμε ότι θα του φύγουν και οι καλικάντζαροι... :flipout:
 
Τελικά με το ότι είναι γραφικό να υποδεχόμαστε μια λαμπάδα με τιμές αρχηγού κράτους συμφωνούμε ή όχι; Γιατί η αίσθηση (προσωπική φυσικά) που μου μένει απ'όσα διαβάζω είναι το ότι το γεγονός ότι το σχολίασε ο Δήμου ξαφνικά μπερδεύει τα πράγματα... :ADFADF1::afro::guitarist:


Δεν έχει τίποτα το βλάσφημο και σαφέστατα, τίποτα το προσβλητικό η δήλωσή του. Το ότι έγινε μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα πολύ φυσικό το βρίσκω, αφού τώρα είναι επίκαιρο. Δεν έθιξε καμία Πίστη, ανέφερε απλά κάτι κωμικό, που ουδεμία σχέση έχει με την Πίστη φυσικά.


Δηλαδή όλη η ανθρωπότητα και τα έθνη και τα κράτη είναι παγανιστές που αποτίουν τιμές στην ολυμπιακή φλόγα. Κατά το δοκούν μπορούμε να έχουμε άποψη.....
 
Έχει και ένα καλό οικοπεδάκι επάνω στο βράχο της ακρόπολης τίγκα στα αρχαία. Αντί να τα πουλήσουν και να ξεχρεώσουν οι Έλληνες μια για πάντα και να μοσχοπουλήσουν το οικοπεδάκι, πάνε και ξοδεύουν λεφτά οι γραφικοί για να το αναστηλώσουν.... τς τς τς... !
 
Κοίταξε να δεις. Μπορώ να γράψω και εγώ μια επιστολή στον Νίκο Δήμου την ημέρα του μνημοσύνου της μάνας του.

"Κύριε Δήμου είναι παγανιστικό να ανάβετε καντήλια και να τιμάτε ένα μνήμα αφού έχει πεθάνει από πέρυσι η μάνα σας και δεν υπάρχει νόημα να τιμάμε πτώματα ή κενοτάφεια και να ξοδεύετε και τσάμπα χρήματα από αυτά που βγάλατε όταν είχατε εκπορνευτεί."

Πώς με χαρακτηρίζεις εμένα για αυτή την επιστολή; Καλά δεν κάνω που του ανοίγω τα μάτια, του χαζού που δεν είναι ορθολογιστής, ουμανιστής και "προοδευτικός" και κάνει τέτοιες άχρηστες σπατάλες; Δεν έχω δίκιο;