Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

psipsinos

New member
17 June 2010
6
Γεια σας,
μπηκα στο φορουμ για να πληροφορησω τους απανταχου φιλους του hi fi για την εταιρεια Φ.Νακας που ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA RXV-2600 με εγγυηση Αμερικης. Το κοστος επισκευης οπως λενε οι πονηροι ειναι 400 ευρω !!
Μάλλον πρεπει να αγοραζεις απο αυτους.
 
Last edited by a moderator:
Η ΥΑΜΑΗΑ σε παραπεμπει στην ελληνικη αντιπροσωπεια δηλαδη.... στο Νακα.
Τι να πω..Απλα παντα ηξερα την απιστευτη κωλοπιασε τιμολογιακη πολιτικη του Νακα..
τωρα μαθαμε και αλλα...
Αραγε ξερει κανεις αν μεσω ΙΝΚΑ βγαινει καμια ακρη?
 
Κύριε ψιψίνε, τι άκρη θέλετε να βρείτε? Αν δεν έχει δώσει προμήθεια η Yamaha στον ΝΑΚΑ για τον ενισχυτή που αγόρασες από την Αμερική (που σιγά μην του έδωσε αλλά λέμε τώρα), γιατί να πληρώσει ο ΝΑΚΑΣ από την τσέπη του την εγγύησή σου, ενώ θα έπρεπε να την πληρώσει ο Αμερικάνος που έβγαλε το κέρδος του?

Εσύ θα δούλευες ποτέ σε κάποια εταιρεία χωρίς να πληρώνεσαι? Αυτό ζητάς από τον ΝΑΚΑ αυτή τη στιγμή. Να δουλέψει για 'σένα, χωρίς να πληρωθεί. Να τον στείλεις εκεί που τον αγόρασες για να σε υποστηρίξουν δωρεάν. Sorry αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

Πάντως, τα ανταλλακτικά δεν θα πρέπει να σου τα χρεώσει, γιατί θα του τα δώσει η Yamaha δωρεάν. Τα εργατικά όμως θα τα πληρώσεις και αν θέλει θα σου χρεώσει και το κόστος των μεταφορικών για τα ανταλλακτικά, που δεν τα πληρώνει κατά πάσα πιθανότητα η Yamaha αλλά ο ΝΑΚΑΣ.

Ο ΝΑΚΑΣ έχει πολύ καλή φήμη (απ' όσο έχω διαβάσει στο forum) και όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων που αντιπροσωπεύει συγκριτικά με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και όσον αφορά την παροχή υποστήριξης. Καλό θα ήταν πριν πετάμε μια κουβέντα να το σκεφτόμαστε και να το έχουμε ψάξει προηγουμένως. Δεν είναι καλό να δυσφημίζουμε κάποια εταιρεία "ελαφρά τη καρδία".
 
Last edited:
Γεια σας,
μπηκα στο φορουμ για να πληροφορησω τους απανταχου φιλους του hi fi για την εταιρεια Φ.Νακας που ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA RXV-2600 με εγγυηση Αμερικης. Το κοστος επισκευης οπως λενε οι πονηροι ειναι 400 ευρω !!
Μάλλον πρεπει να αγοραζεις απο αυτους.

Φίλε μου πριν αρχίσεις να κατηγορείς και μάλιστα με απρεπείς χαρακτηρισμούς καλό θα ήταν να είχες ψάξει κάποια πράγματα.
Όταν αγόρασες τον ενισχυτή από Αμερική κοίταξες να δεις τι γίνετε με την εγγύηση ή αρκέστηκες μόνο στην πιθανός δελεαστική τιμη?
Σε πληροφορώ ότι οι περισσότερες εταιρίες δεν σε καλύπτουν στην περίπτωση της παραεισαγωγής.
Για παράδειγμα όλοι όσοι πήραμε ΟΝΚΥΟ από Γερμανία ξέραμε οτι αν συμβεί τίποτα μόνο η Γερμανική αντιπροσωπεία μας καλύπτει.
Αφού λοιπόν ο ενισχυτής σου είναι εντός Αμερικάνικης εγγυήσεως στείλε εκεί τον ενισχυτή και θα σε καλύψουν.
 
Και να προσθέσω το σημαντικότερο που πολύ κόσμος αγνοεί. Τα Αμερικάνικα μηχανάκια είναι άλλων προδιαγραφών και πολλές φορές έχουν άλλα ανταλλακτικά.
Για αυτό τον λόγο πολλές εταιρείες δεν μπορούν να σε καλύψουν. Επίσης εάν ο ενισχυτής σου δεν είχε παγκόσμια εγγύηση, με πια λογική ζητάς από τον Νάκα να στο φτιάξει?
 
Γεια σας και παλι..
επειδη δεν υπαρχει λογος να ερχομαι σε ρηξη με φιλους που αγαπανε το hi-fi,θα απαντησω με το ιστορικό...
σε οτι αφορα την εγγυηση, το κουτι περιειχε εγγυηση που ΔΕΝ αναφερεται σε Αμερικη αλλα σε Καθε αγοραστη Yamaha.(Ο ενισχυτης εχει CE που σημαινει Ν. 3043/2002 ..Παιδιά ξυπνήστε ..Πέρσι στην Γαλλία δικαιώθηκε ο καταναλωτής σε μια αντιστοιχη ιστορια)
Ο ενισχυτης πήγε στον ΝΑΚΑ στις αρχες Νοεμβριου..!!
H ΝΑΚΑΣ ΔΕΧΤΗΚΕ την εγγυηση για 1 ολοκληρο μηνα(ενω εγω εξακολουθούσα να περιμενω το ενισχυτη).μετα η απαντηση ηταν αρνητικη και πληρωσα 100 ευρω για την απισκευη.Αφου τον παρελαβα μετα απο 2 μήνες τιποτα δεν δουλευε !!Ξαναπηγε Αθηνα και πριν ενα μηνα (αρχες Μαιου)ο Νακας ζητησε αλλα 400ευρω !!
Η ΥΑΜΑΗΑ εναι μια εξαιρετικη εταιρεια αλλα εγω που εζησα εξωτερικο 10 χρονια δεν εχω ξαναζησει τετοια απαραδεκτη αντιμετωπιση.
Δεν θέλω να θεωρειται οτι λεω κακιες,αλλα ενοιωσα καθηκον μου να προστατεψω ολους του φιλους
Σας ευχαριστώ
 
Απάντηση: Re: Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

Γεια σας και παλι..
επειδη δεν υπαρχει λογος να ερχομαι σε ρηξη με φιλους που αγαπανε το hi-fi,θα απαντησω με το ιστορικό...
σε οτι αφορα την εγγυηση, το κουτι περιειχε εγγυηση που ΔΕΝ αναφερεται σε Αμερικη αλλα σε Καθε αγοραστη Yamaha.(Ο ενισχυτης εχει CE που σημαινει Ν. 3043/2002 ..Παιδιά ξυπνήστε ..Πέρσι στην Γαλλία δικαιώθηκε ο καταναλωτής σε μια αντιστοιχη ιστορια)
Ο ενισχυτης πήγε στον ΝΑΚΑ στις αρχες Νοεμβριου..!!
H ΝΑΚΑΣ ΔΕΧΤΗΚΕ την εγγυηση για 1 ολοκληρο μηνα(ενω εγω εξακολουθούσα να περιμενω το ενισχυτη).μετα η απαντηση ηταν αρνητικη και πληρωσα 100 ευρω για την απισκευη.Αφου τον παρελαβα μετα απο 2 μήνες τιποτα δεν δουλευε !!Ξαναπηγε Αθηνα και πριν ενα μηνα (αρχες Μαιου)ο Νακας ζητησε αλλα 400ευρω !!
Η ΥΑΜΑΗΑ εναι μια εξαιρετικη εταιρεια αλλα εγω που εζησα εξωτερικο 10 χρονια δεν εχω ξαναζησει τετοια απαραδεκτη αντιμετωπιση.
Δεν θέλω να θεωρειται οτι λεω κακιες,αλλα ενοιωσα καθηκον μου να προστατεψω ολους του φιλους
Σας ευχαριστώ

Νομίζω φίλε μου ότι από την αρχή έπρεπε να μας πεις όλη την ιστορία. Με αυτά που λες έχεις δίκιο. Και εάν στην αρχή αποδεχτήκανε την εγγύηση, και από τη στιγμή που κάνανε επισκευή, τότε είναι υποχρεωμένοι να σου το φτιαξουνε.
 
Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές πρέπει να φέρουν πλέον CE για να εισέλθουν εντός Ε.Ε.
Στο θέμα των εγγυήσεων οι περισσότερες εταιρίες (αν όχι όλες) σου λένε ότι η εγγύηση ισχύει για την χώρα από την οποία αγόρασες και ότι ο εκεί αντιπρόσωπος είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει. Γι αυτό το λόγο καταστήματα τα οποία πουλάνε μηχανήματα παραεισαγωγής μιλάνε για δική τους εγγύηση (δηλαδή τους πας το μηχάνημα και αυτοί το στέλνουν στην χώρα από την οποία το έφεραν) και όχι αντιπροσωπείας.
Σίγουρα η YAMAHA (όπως και όλες οι εταιρίες) μιλάει για εγγύηση αγοραστή και η κάλυψη σου γίνετε μέσω του αντιπροσώπου της (στην χώρα την οποία το αγόρασες).

Όταν αποφάσισα να αγοράσω τον 1ο μου ΟΝΚΥΟ από την Γερμανία, θέλησα να μάθω τι γίνετε με την εγγύηση και έστειλα mail στην Ευρωπαϊκή ΟΝΚΥΟ.
Ορίστε και η απάντηση τους:


Warranty info:
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty
on our products. In general and any case we strictly and strongly
recommend to our customer to only buy products within their territory or
country of citizenship and from/via their authorized onkyo
distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit
back to the dealer where you have bought it .
Or you get in contact directly with a authorised ONKYO service center in
germany.
Please see the appendix.

Of course you can receive service from our local agent but at typical
service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience
but kindly ask for your understanding.


Δεν ξέρω γιατί ο Νάκας στην αρχή αναγνώρισε την εγγύηση και μετά όχι, αλλά πιστεύω ότι η αναγνώριση της ήταν από λάθος.
 
Φίλε μου πριν αρχίσεις να κατηγορείς και μάλιστα με απρεπείς χαρακτηρισμούς καλό θα ήταν να είχες ψάξει κάποια πράγματα.
Όταν αγόρασες τον ενισχυτή από Αμερική κοίταξες να δεις τι γίνετε με την εγγύηση ή αρκέστηκες μόνο στην πιθανός δελεαστική τιμη?
Σε πληροφορώ ότι οι περισσότερες εταιρίες δεν σε καλύπτουν στην περίπτωση της παραεισαγωγής.
Για παράδειγμα όλοι όσοι πήραμε ΟΝΚΥΟ από Γερμανία ξέραμε οτι αν συμβεί τίποτα μόνο η Γερμανική αντιπροσωπεία μας καλύπτει.
Αφού λοιπόν ο ενισχυτής σου είναι εντός Αμερικάνικης εγγυήσεως στείλε εκεί τον ενισχυτή και θα σε καλύψουν.

Καλημερα σας
Βασιλη θα μου επιτρεψεις να διαφωνισω καθως η γνωμη μου ειναι οτι αλλο θεμα ειναι τι ισχυει απο πλευρας εταιρειας στα θεματα εγγυησεων και αλλο τι ειναι νομιμο και αλλο τι ειναι δικαιο .
Ειδικα για την onkyo ειναι ξεκαθαρα παρανομη καθως ειναι υποχρεωση ολων των κατασκευαστων οταν διακινουν προιοντα εντος της Ευρωπαικης ενωσεως να εχουν οδηγιες σε ολες τις γλωσσες των χωρων της ενωσεως και δευτερον να καλυπτονται απο 24 μηνες εγγυηση στην χωρα παραμονης τους .
 
ΑΚΡΙΒΩΣ. ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΕΕ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ!

ΕΚΤΟΣ ΕΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΓΙΑΜΑΧΑ ΠΟΥ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ.
 
Aνεξαρτήτως του τι ισχύει νομικά, πιστεύω ότι ο φίλος θα πρέπει να το κυνηγήσει. Ακόμα και οι άδικοι νόμοι αναθεωρούνται στα δικαστήρια. Οπότε εφόσον έχει ηθικά δίκιο, καλό θα ήταν μαζί με άλλους παθόντες από το ίδιο κατάστημα/αντιπροσωπεία να προβεί σε καταγγελία, κι ό,τι βγει...
 
Last edited:
Όταν απευθύνθηκες στη Yamaha σου είπε ότι πρέπει να την αναγνωρίσει την εγγύηση ο αντιπρόσωπος? Πάντως όσον αφορά τις βλάβες μπορεί να πρόκειται για δύο διαφορετικές βλάβες. θυμάμαι παλιότερα με ένα ενισχυτή Sansui που είχα ξαφνικά μέσα σε τρείς μήνες είχε βγάλει 2-3 διαφορετικές βλάβες. Αν δεν μου τον έφτιαχνε ένας φίλος ηλεκτρονικός θα υπέθετα κι εγώ ότι με κορόιδευε η αντιπροσωπεία.
 
Re: Απάντηση: Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές πρέπει να φέρουν πλέον CE για να εισέλθουν εντός Ε.Ε.
Στο θέμα των εγγυήσεων οι περισσότερες εταιρίες (αν όχι όλες) σου λένε ότι η εγγύηση ισχύει για την χώρα από την οποία αγόρασες και ότι ο εκεί αντιπρόσωπος είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει. Γι αυτό το λόγο καταστήματα τα οποία πουλάνε μηχανήματα παραεισαγωγής μιλάνε για δική τους εγγύηση (δηλαδή τους πας το μηχάνημα και αυτοί το στέλνουν στην χώρα από την οποία το έφεραν) και όχι αντιπροσωπείας.
Σίγουρα η YAMAHA (όπως και όλες οι εταιρίες) μιλάει για εγγύηση αγοραστή και η κάλυψη σου γίνετε μέσω του αντιπροσώπου της (στην χώρα την οποία το αγόρασες).

Όταν αποφάσισα να αγοράσω τον 1ο μου ΟΝΚΥΟ από την Γερμανία, θέλησα να μάθω τι γίνετε με την εγγύηση και έστειλα mail στην Ευρωπαϊκή ΟΝΚΥΟ.
Ορίστε και η απάντηση τους:


Warranty info:
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty
on our products. In general and any case we strictly and strongly
recommend to our customer to only buy products within their territory or
country of citizenship and from/via their authorized onkyo
distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit
back to the dealer where you have bought it .
Or you get in contact directly with a authorised ONKYO service center in
germany.
Please see the appendix.

Of course you can receive service from our local agent but at typical
service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience
but kindly ask for your understanding.


Δεν ξέρω γιατί ο Νάκας στην αρχή αναγνώρισε την εγγύηση και μετά όχι, αλλά πιστεύω ότι η αναγνώριση της ήταν από λάθος.

Αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς. Η απάντηση της Onkyo είναι εκτός τόπου και χρόνου. Αν ήταν τίμια εταιρεία ας έλεγε απο την αρχή... " μάγκες σας πουλάω μηχανήματα εφάμιλλα των ανταγωνιστών μου αλλά είναι φθηνότερη στη τιμή γιατί δεν δίνω ολοκληρωμένη κάλυψη στις εγγυήσεις". Βολεύτηκαν οι εταιρείες (Yamaha- Onkyo - ...) με το το eshoping και αποφεύγουν έτσι τις οικονομικές υποχρεώσεις προς τους τοπικούς αντιπροσώπους. Βάλτε ένα δικηγόρο να τους μιλήσει ...και θα δείτε πως θα ζητάνε συγγνώμη. Σε κάθε περίπτωση σταματήστε επιτέλους κάποιοι να κάνετε τον δικηγόρο του διαβόλου του οποιονδήποτε δεν σέβετε τον καταναλωτή. Το πρόβλημα του φίλου έπρεπε να το διαχειριστεί - επωμιστεί και να το λύσει ο Νάκας με την μαμα εταιρεία απο την αρχή μέχρι το τέλος. Τέλος να σας ενημερώσω ότι σε περίπτωση επισκευής μηχανήματος εντός της περιόδου της εγγύησης του, τότε αυτή ανανεώνετε και πάλι στην αρχική διάρκεια για όλη την συσκευή από την ημερομηνία της επισκευής.

Φιλικά
 
Re: Απάντηση: Η εταιρεια Φ.Νακας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να βαλει στην εγγυηση ενισχυτη YAMAHA

Τέλος να σας ενημερώσω ότι σε περίπτωση επισκευής μηχανήματος εντός της περιόδου της εγγύησης του, τότε αυτή ανανεώνετε και πάλι στην αρχική διάρκεια για όλη την συσκευή από την ημερομηνία της επισκευής.

Σωστοτατο.
 
Ευχαριστω για το ενδιαφερον ..
Θα προσπαθησω να απαντησω σε μερικα ερωτηματα σας.

1,Καποιος ανεφερε οτι ο rxv 2600 ειναι μοντελο τετραετιας και δεν μπορει να καλυπτεται απο εγγυηση.Ο ενισχυτης αγοραστηκε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ με παραστατικο αγορας.Η εγγυηση ισχυει απο εκεινη τη μερα ασχετα αν δεν ειναι νεο μοντέλο.Υπαρχει νομοθεσία της ευρωπαικης ενωσης ν.1999/44/ΕΚ που προστατευει τον καταναλωτη

2.Καποιος ανεφερε οτι λογω Αμερικής οι προδιαγραφές ειναι διαφορετικές.ΟΙ προδιαγραφές ειναι ΙΔΙΕΣ (για αυτο οι εταιρειες χρησιμοποιουν τον ιδιο κωδικο μοντελου).Το μονο που αλλαζει ειναι η τροφοδοσια.

3.Σε οτι αφορα το οτι ο Νακας αλλαξε γνωμη για την εγγυηση.Αφου ειχε περασει ενας μηνας και κατι(ενδιαμεσα ειχα στειλει το χαρτι εγγυησης και το δεχτηκαν) επικοινωνησα με τον υπευθυνο ηλεκτρονικο στο service Naka στη Θεσ/κη.Μου ειπε τελικα οτι δεν ισχυει η εγγυηση αλλα το κοστος επισκευης ειναι μικρο (100 ευρω).Δεχτηκα και πληρωσα τα λεφτα.Μετα απο 1 μηνα πηρα τον ενισχυτη με ΒΓΑΛΜΕΝΟ ποτενσιομετρο και τον ενισχυτη να μην λειτουργει...
Εκει εξοργιστηκα .Ξαναπηγα τον ενισχυτη θεσ/κη ξαναεφυγε Αθηνα και μετα μου ζητησαν αλλα 400 ευρω..

ΟΙ εταιρειες δεν δεχονται τις εγγυησεις γιατι θελουν να κρατησουν μαντρωμενους του πελατες (ποιος απο σας θα τολμησει τωρα να ψωνισει το ιδιο προιον απο Αμερικη μετα απ'αυτο που επαθα εγω?)
Τιμολογιακα ειναι τεραστιες οι διαφορες απο την μια χωρα στην αλλη ειτε Ευρωπη ειτε Αμερικη.

Εχοντας περασει παραπανω απο 6 μηνες συνειδητοποιω οτι ολες αυτες οι εταιριες consumer electronics δεν σεβονται τον καταναλωτη..Εχετε δει ποτε αυτικινητο να μη ισχυει η εγγυηση σε αλλες χωρες ? Γιατι?

Ειμαι περηφανος κατοχος ενος Lexicon 6ετιας παλι αγορασμενο εξ Αμερικης και οταν χρειαστηκε δεν πληρωσα ΟΥΤΕ μεταφορικη για ΑΘΗΝΑ... μαζι με συγνωμες.....

Σας ευχαριστω
 
O σοφός λαός λέει "Όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια".

Αφού λοιπόν ο Νάκας επέλεξε να το παίζει αντιπρόσωπος YAMAHA, θα έπρεπε να ξέρει ότι θα έρθει η στιγμή που θα κληθεί να επισκευάσει και ενισχυτές που δεν αγοράστηκαν απ'το μαγαζί του. Αν δεν ήθελε να πλησιάσει ποτέ η στιγμή αυτή, ας λεγόταν ΝΑΚΑΣ Μουσικά είδη μόνο, και να άφηνε τα αντιπροσωπιλίκια για άλλους....