Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές πρέπει να φέρουν πλέον CE για να εισέλθουν εντός Ε.Ε.
Στο θέμα των εγγυήσεων οι περισσότερες εταιρίες (αν όχι όλες) σου λένε ότι η εγγύηση ισχύει για την χώρα από την οποία αγόρασες και ότι ο εκεί αντιπρόσωπος είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει. Γι αυτό το λόγο καταστήματα τα οποία πουλάνε μηχανήματα παραεισαγωγής μιλάνε για δική τους εγγύηση (δηλαδή τους πας το μηχάνημα και αυτοί το στέλνουν στην χώρα από την οποία το έφεραν) και όχι αντιπροσωπείας.
Σίγουρα η YAMAHA (όπως και όλες οι εταιρίες) μιλάει για εγγύηση αγοραστή και η κάλυψη σου γίνετε μέσω του αντιπροσώπου της (στην χώρα την οποία το αγόρασες).
Όταν αποφάσισα να αγοράσω τον 1ο μου ΟΝΚΥΟ από την Γερμανία, θέλησα να μάθω τι γίνετε με την εγγύηση και έστειλα mail στην
Ευρωπαϊκή ΟΝΚΥΟ.
Ορίστε και η απάντηση τους:
Warranty info:
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty
on our products. In general and any case we strictly and strongly
recommend to our customer to only buy products within their territory or
country of citizenship and from/via their authorized onkyo
distributor/dealer.
The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit
back to the dealer where you have bought it .
Or you get in contact directly with a authorised ONKYO service center in
germany.
Please see the appendix.
Of course you can receive service from our local agent but at typical
service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience
but kindly ask for your understanding.
Δεν ξέρω γιατί ο Νάκας στην αρχή αναγνώρισε την εγγύηση και μετά όχι, αλλά πιστεύω ότι η αναγνώριση της ήταν από λάθος.