Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα

Δεν νομίζω...

Άνοιξες το θέμα για να ενημερώσεις σχετικά με τη φίμωση του ΙΟΥ (δεν βλέπω καμμιά φίμωση παρά μια απλή λύση συνεργασίας, αλλά τέλος πάντων...) και έφτασες να γράφεις ''Βέβαια, κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι χύθηκε αίμα και ταγματοσφαλιτών και χωροφυλάκων...''

ΟΚ... αυτό ήταν εκτός της πρόθεσής μου και δε το εννοούσα, όμως "τσίτωσα" με το στερεότυπο-κλισέ περί "χυμένου αίματος" και το τρόπο που το επικαλέστηκες στην απάντησή σου...:nounder:

Μπορεί τελικά και να σε παρεξήγησα.....πάντως, αν θέλεις να μιλήσεις για την ελευθερία του λόγου και της δημοσιογραφίας, έχει καλώς. Αν θέλεις όμως να συζητήσουμε για Ιστορία και γράφεις αυτά, δεν έχει καλώς. Γι' αυτό θα σου πρότεινα να περιοριστείς στο λόγο για τον οποίο άνοιξες το νήμα ούτως ώστε να μην παρεξηγείσαι άδικα.

Άνοιξα το νήμα προς ενημέρωση όλων μας, αλλά και για να μάθω περισσότερα για τα του "Ιού" της Ελευθεροτυπίας.

Είμαι σίγουρα πιο σοφός απ' ότι ήμουν χθές και μάλλον δεν έχω να συνεισφέρω κάτι περισσότερο στο νήμα.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Γιατι?

Υπάρχουν Τουρκικά εδάφη στην Ελλάδα? Υπάρχουν εκατομμύρια Τούρκοι στην Ελλάδα που έχουν τη χώρα μας ως γενέτειρα και ζουν εδώ και 3.000 χρόνια?? Εκτός αν μου πεις ότι η Ιωνία ήταν Τουρκική....
 
Αυτά τα μεταμοντέρνα τεχνάσματα και σοφιστείες τύπου ΙΟΥ
μου δείχνουν θεωρίες του εσπρέσο και της άκαπνης μικροαστικής γενιάς που χέζονται μην και φαλιρίσει η χώρα και χάσουν κάνα δράμι φούσκας και υπεραξίας real-estate

( ΑΝ και διαφαίνεται από τα γεγονότα ότι μέχρι και πρακτορικές καταστάσεις βγαίνουν !!)


να πάτε κύριοι στους Αρμένηδες να τα πείτε ...

θα μας βγάλετε και την μουσουλμανική αυτοκρατορία κίνημα προόδου και δημοκρατίας


ΕΛΕΟΣ ρε σεις ήμαρτον !!
 
armenians_468x287.jpg



συνωστισμός
 
Όντως να βγούμε όλοι στους δρόμους και τις πλατείες για τον κ.Τρίμμη και την παρεούλα του.
Φίλε μου δυστυχώς για το καταγγελτικό σου εγχειρίδιο
μερικοί φύλακες έχουσιν γνώσιν...

Είπαμε δεν τρώμε όλοι Φερέρο Ροσέ
από κάποιους κυρίους πρέσβεις...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η φίμωση του «Ι

Άνοιξα το νήμα προς ενημέρωση όλων μας, αλλά και για να μάθω περισσότερα για τα του "Ιού" της Ελευθεροτυπίας.

Είμαι σίγουρα πιο σοφός απ' ότι ήμουν χθές και μάλλον δεν έχω να συνεισφέρω κάτι περισσότερο στο νήμα.-bye-

Οκ.
 
Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.
Μετά το βούλιαγμα των φρεγατών, ας αρχίσουμε και τις εκτελέσεις δημοσιογράφων (και το ίδιο θα έλεγα αν γινόταν και με τα "παιδιά" του πλεύρη - που είναι αρκετά)
 
Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.
Μετά το βούλιαγμα των φρεγατών, ας αρχίσουμε και τις εκτελέσεις δημοσιογράφων (και το ίδιο θα έλεγα αν γινόταν και με τα "παιδιά" του πλεύρη - που είναι αρκετά)

Ναι, περίμενε μια στιγμή να ορίσουμε Επάρχους για την Αυτοκρατορία και μετά θ' ασχοληθούμε με τις εκτελέσεις!!!:aetsch::aetsch::aetsch:
 
Η ιστορικη αληθεια ειναι στην πραξη μια "κατα το δοκουν" αξιολογηση γεγονοτων.

Η αποδειξη γι'αυτο ειναι οτι οι Ιστορικοι διαφωνουν μεταξυ τους. Αρα αποκλειεται να ειναι ολες οι αποψεις σωστες. Αρα καποιες ειναι λαθος.

Η σιγουρια οτι μονο οι αλλοι εχουν λαθος, απο που προκυπτει? Και γιατι χαρακτηριζεται εως και ανθελληνας με τετοια ευκολια, οποιος εκφρασει μια αποψη με περισσοτερο σκεπτικισμο?

Oι ιστορικοί διαφωνούν μεταξύ τους για την ερμηνεία, αλλά για τα γεγονότα υπάρχουν πηγές. Δεν είναι δυνατόν να αρνείται κάποιος ότι η σφαγή των Αρμενίων το 1915 ήταν προμελετημένο έγκλημα μεγάλου μεγέθους, όταν υπάρχει πλήρης η αλληλογραφία των Γερμανών στρατιωτικών, των Νεότουρκων, του τουρκικού Γενικού Επιτελείου και των τοπικών μονάδων.

Δεν είναι δυνατόν να αρνείσαι ότι υπήρχε ένα αντίστοιχου μεγέθους έγκλημα κατά του ελληνικού στοιχείου του Πόντου.

Όμως δεν μπορεί κανείς να μιλήσει με την ίδια σιγουριά ότι πρόκειται για γενοκτονία, διότι δεν υπάρχουν όλα τα πειστήρια, ότι έγινε με σχέδιο και οργανωμένα για να εξαλείψουν το ποντιακό στοιχείο από εκείνες τις περιοχές.
 
Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.
Μετά το βούλιαγμα των φρεγατών, ας αρχίσουμε και τις εκτελέσεις δημοσιογράφων (και το ίδιο θα έλεγα αν γινόταν και με τα "παιδιά" του πλεύρη - που είναι αρκετά)


τι ειχαν τα ερμα και ψοφαγανε...
ελα ρε Μητσο ελεος τωρα με τους μαχητες δημοσιογραφους,εχουμε πηξει πια.
 
τι ειχαν τα ερμα και ψοφαγανε...
ελα ρε Μητσο ελεος τωρα με τους μαχητες δημοσιογραφους,εχουμε πηξει πια.

Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.
 
Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.


και ποιος του φιμωσε?
τους απαγορευσε κανεις να δουλεψουν καπου αλλου ή να φτιαξουν κατι δικο τους,ωστε να εχουν βημα?

δεν νομιζω.Μαλλον εχουν καλομαθει να πληρωνονται για τη καθε βλακεια που γραφουν και ξεβολευτηκαν.
 
Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.

Υπερβολικό σε βρίσκω, Μήτσε. Ποιος έκαψε μάγισσες? Ποιος φίμωσε κανέναν? Επειδή δεν θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία η Ελευθεροτυπία φιμώθηκε ο ΙΟΣ?? Θα πάει αλλού να γράφει...
 
Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .

Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.

'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.

Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....

Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);

Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.

Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές για το αντίθετο.

Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων. Δηλαδη μιλούμε για πολλές χιλιάδες έγγραφα.

Είναι στη διάθεσή σας ( ο δικός μου φάκελος) ... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.

Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.

Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!

Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .

Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.

'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.

Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....

Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);

Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.

Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές.

Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων.

Είναι στη διάθεσή σας... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.

Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.

Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;

Aψογος...
 
Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .

Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.

'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.

Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....

Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);

Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.

Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές για το αντίθετο.

Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων. Δηλαδη μιλούμε για πολλές χιλιάδες έγγραφα.

Είναι στη διάθεσή σας ( ο δικός μου φάκελος) ... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.

Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.

Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;


Α γειά σου! :grinning-smiley-043
 
Υπόψη ότι περιμένουμε να κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Επίκεντρο εντός των ημερών στα ελληνικά το βιβλίο του Ιβάν Ίλτσεφ "Rodinata mi Pravo ili ne" [η πατρίδα μου. Δίκαιο ή όχι;] που πρωτοεκδόθηκε το 1995 στα βουλγαρικά. Το απολύτως καλύτερο και πληρέστερο βιβλίο για την ιστορική πραγματικότητα, τις φαντασιώσεις και την προπαγάνδα τους δυο προηγούμενους αιώνες για όλες τις βαλκανικές χώρες. Ο άνθρωπος έχει περισσότερες από 80 σελίδες με πηγές σε όλες τις βαλκανικές γλώσσες. Έχει δει το περισσότερο υλικό από οποιονδήποτε άλλο ερευνητή για το θέμα. Όποιος έχει δει το βιβλίο, απλώς δεν μπορεί (δεν έχει) να γράψει κάτι... όλα έχουν γραφεί. Κι εκεί φαίνεται αν υπάρχουν ιδεοληψίες ή πολιτικές ή πιστεύω και πού φθάνουν τα όρια του ενός κι αρχίζουν οι προπαγάνδες.