Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η φίμωση του «ΙΟΥ» δεν θα περάσει!!
Γιατι?
Όχι.
Γιατι?
Όχι.
Θα χαρακτηριζες ομοιως, αντιστοιχη κινηση των Τουρκων στην Ελλαδα?
Γιατι?
Δεν νομίζω...
Άνοιξες το θέμα για να ενημερώσεις σχετικά με τη φίμωση του ΙΟΥ (δεν βλέπω καμμιά φίμωση παρά μια απλή λύση συνεργασίας, αλλά τέλος πάντων...) και έφτασες να γράφεις ''Βέβαια, κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι χύθηκε αίμα και ταγματοσφαλιτών και χωροφυλάκων...''
ΟΚ... αυτό ήταν εκτός της πρόθεσής μου και δε το εννοούσα, όμως "τσίτωσα" με το στερεότυπο-κλισέ περί "χυμένου αίματος" και το τρόπο που το επικαλέστηκες στην απάντησή σου...:nounder:
Μπορεί τελικά και να σε παρεξήγησα.....πάντως, αν θέλεις να μιλήσεις για την ελευθερία του λόγου και της δημοσιογραφίας, έχει καλώς. Αν θέλεις όμως να συζητήσουμε για Ιστορία και γράφεις αυτά, δεν έχει καλώς. Γι' αυτό θα σου πρότεινα να περιοριστείς στο λόγο για τον οποίο άνοιξες το νήμα ούτως ώστε να μην παρεξηγείσαι άδικα.
Γιατι?
Άνοιξα το νήμα προς ενημέρωση όλων μας, αλλά και για να μάθω περισσότερα για τα του "Ιού" της Ελευθεροτυπίας.
Είμαι σίγουρα πιο σοφός απ' ότι ήμουν χθές και μάλλον δεν έχω να συνεισφέρω κάτι περισσότερο στο νήμα.![]()
Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.
Μετά το βούλιαγμα των φρεγατών, ας αρχίσουμε και τις εκτελέσεις δημοσιογράφων (και το ίδιο θα έλεγα αν γινόταν και με τα "παιδιά" του πλεύρη - που είναι αρκετά)
Η ιστορικη αληθεια ειναι στην πραξη μια "κατα το δοκουν" αξιολογηση γεγονοτων.
Η αποδειξη γι'αυτο ειναι οτι οι Ιστορικοι διαφωνουν μεταξυ τους. Αρα αποκλειεται να ειναι ολες οι αποψεις σωστες. Αρα καποιες ειναι λαθος.
Η σιγουρια οτι μονο οι αλλοι εχουν λαθος, απο που προκυπτει? Και γιατι χαρακτηριζεται εως και ανθελληνας με τετοια ευκολια, οποιος εκφρασει μια αποψη με περισσοτερο σκεπτικισμο?
Πάντως βλέπω ότι το Εθνικό φρόνημα είναι ψηλά.
Μετά το βούλιαγμα των φρεγατών, ας αρχίσουμε και τις εκτελέσεις δημοσιογράφων (και το ίδιο θα έλεγα αν γινόταν και με τα "παιδιά" του πλεύρη - που είναι αρκετά)
τι ειχαν τα ερμα και ψοφαγανε...
ελα ρε Μητσο ελεος τωρα με τους μαχητες δημοσιογραφους,εχουμε πηξει πια.
Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.
Είμαι κατά οποιασδήποτε φίμωσης Λάκη, όπως και κατά του "καψίματος μαγισσών" από όποια πλευρά κι αν είναι.
Επί του θέματος, επειδή ο ΙΟΣ έγραψε 10 πράγματα που δεν θεωρώ σωστά, θα διαφωνώ σε ότι άλλο έχει γράψει.
Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .
Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.
'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.
Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....
Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);
Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.
Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές.
Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων.
Είναι στη διάθεσή σας... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.
Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.
Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;
Η υπόθεση της δημιουργίας ή της συνέχειας των βαλκανικών εθνών δεν ταιριάζει πάντα με τις ιδέες που προωθούνται από τη δυτική Ευρώπη, ειδικά μετά τη δημοσίευση του βιβλίου του Μπένεντικτ Άντερσον "Φαντασιακές Κοινότητες" το 1977 .
Η θεωρία των φαντασιακών κοινοτήτων και των κατά φαντασία εθνών που ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία σκόνταψε στη στερεότυπη ιδέα της συνέχειας του ελληνικού γένους. Νόμισαν ότι ήταν δημιούργημα ή στερεότυπη προβολή των ιδεολογημάτων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού όπως έλεγαν στους προηγούμενους αιώνες.
'Ομως όλοι οι θεωρητικοί του ιστορικού αναθεωρητισμού δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν πώς υπάρχουν χιλιάδες αναφορές (μιλούμε για δεκάδες χιλιάδες αναφορές) από άτομα, σε επίσημες θέσεις ή όχι, ιερείς, εμπόρους, διοικητικούς υπαλλήλους, διαφωτιστές, οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε από το ΙΔ' αι. μέχρι και το ΙΘ' αι. σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου, που μιλούν για το ελληνικό Γένος. Στα Γενικά Αρχεία του Κράτους, στα Αρχεία του Πατριαρχείου, στα αρχεία του Μπενάκη, στα αρχεία του Ιδρύματος Εθνικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, στα Οθωμανικά Αρχεία, στα αρχεία των διπλωματικών αποστολών άλλων κρατών (Γαλλικά, Ολλανδικά, Βρεταννικά, κλπ.) υπάρχουν πολλές τέτοιες αναφορές και από τους ξένους. Κι όχι μόνο για λίγα άτομα μορφωμένα, αλλά πολλές φορές μιλούν και για ομάδες πληθυσμών αστικών και αγροτικών.
Κι έστω κι ότι κι αυτοί πλανιούνται....
Τότε πώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ο Εβλιά Τσελεμπή, Τούρκος περιηγητής του ΙΖ' αι. μιλά πολύ συχνά όχι για χριστιανικούς πληθυσμούς, αλλά για Γραικούς, κλπ. κι όχι μόνο; Πώς θα εξηγήσει κανείς αυτά που γράφει ο Στόκτον, ο Κουζινερί, ο Πουκεβίλ, και τόσοι άλλοι περιηγητές που έχουν δώσει πολλές και σαφέστατες περιγραφές για το ελληνικό Γένος, τους πληθυσμούς, την οργάνωσή του (οριζόντια και κάθετα);
Είναι εξαιρετικά εύκολο να παίρνει κανείς μια θεωρία μοντέρνα και να την αναπαράγει. Κι είναι ακόμα πιο εύκολο να το κάνει όταν ο ίδιος προέρχεται είτε από ένα νεοπαγές έθνος, είτε απευθύνεται σε κατοίκους άλλων χωρών.
Όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο (για να μην πω κάτι βαρύτερο) όταν κάποιος ανήκει στο ελληνικό έθνος και αναπαράγει τέτοιες θεωρίες (περί νεοπαγούς έθνους), ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες αναφορές για το αντίθετο.
Εγώ δεν είμαι ιστορικός της οθωμανικής ή της προγενέστερης περιόδου. Όμως έχω μαζέψει ένα φάκελο με καμιά 600αριά αναφορές από Γραικούς και ξένους που μιλούν για Γραικούς από το ΙΔ' ως το ΙΗ' αι. Μιλώ για φωτοτυπίες επίσημων εγγράφων με παραπομπές και σημειωσεις από τις επίσημες αρχειακές μονάδες (ελληνικών ή ξένων). Έχω επίσης πρόσβαση σε ιδιωτικό αρχείο με αντίστοιχες αναφορές μήκους 14 μέτρων. Δηλαδη μιλούμε για πολλές χιλιάδες έγγραφα.
Είναι στη διάθεσή σας ( ο δικός μου φάκελος) ... αλλά αυτός που θα τις πάρει θα πρέπει (και θα μου υπογράψει έγγραφο σε δικηγόρο) ότι αν δεν καταφέρει να καταρρίψει αυτά που δηλώνουν τα έγγραφα, ή δεν προσκομίσει άλλες αποδείξεις για το αντίθετο (και δεν μιλώ για παραπομπές σε έωλα βιβλία) τότε θα πρέπει να δηλώσει με κάθε επισημότητα ότι πλανούνταν.
Αν θεωρούμε ότι η ιστορία είναι κάτι πολύ σημαντικό, τότε θα πρέπει να μιλούμε με επιχειρήματα και θέσεις κι όχι με ιδεολογήματα. Τα παραμύθια είναι για τα καφενεία.
Ποιός θέλει να συνεχίσουμε;
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.