Η κυρά Λέγγω aka Lenco

Είναι ωραίες οι δουλειές που έχετε κάνει και έχουν πολύ ενδιαφέρον. Απαιτούν προφανώς και αρκετά χρήματα και χρόνο.
Καθώς οι απαιτήσεις μου οι ακουστικές δεν είναι ιδιαίτερες και δεν κυνηγάω τον απόλυτο ήχο η σκέψη που κάνω είναι να πάω τώρα σε μια κεφαλή-βελόνα που πιστεύω θα μου δώσει άμεσα σοβαρή βελτίωση (και θα με καλύψει ψυχολογικά) και όσο θα το ευχαριστιέμαι έτσι σιγά-σιγά να αρχίσω το σχεδιασμό της δικής μου υλοποίησης με πρώτο στόχο την απόλαυση με την ενασχόληση με ένα DIY project.
Για αυτό και προσπαθώ να καταλάβω τι κάνει ο καθένας και γιατί το κάνει. Δεν έχω δει εκτενή τεχνική τεκμηρίωση μέχρις στιγμής σε ότι έχω διαβάσει, μόνο αξιολογήσεις του τύπου 'το έκανα έτσι και ακούγεται καλύτερα'. Καλό είναι να 'διαβάσουμε' και τη θεωρία που υπάρχει πίσω από κάθε επέμβαση-αποτέλεσμα. Αυτό θα μας δώσει τη δυνατότητα να διερευνήσουμε πολλές περισσότερες τεχνοτροπίες και σχέδια.

Κοίτα, το Lenco ανήκει πλέον στο βασίλειο των DIYers. Δεν πρόκειται να δεις τεχνική τεκμηρίωση, μόνο εκ των υστέρων αιτιολόγηση των αποτελεσμάτων που επετεύχθηκαν με πειραματισμό, κάτι στο στυλ "δοκίμασα το χ υλικό στο πλινθ, είχα το ψ αποτέλεσμα, αυτό μου άρεσε, άρα το χ υλικό έχει την υ ιδιότητα που επιδρά με τον ζ τρόπο στον τρόπο λειτουργίας του Lenco" κλπ. κλπ. Σχέδια για πλινθ μπορείς να βρεις και στο ebay, εγώ αγόρασα ένα σετ αρκετά φτηνά (νομίζω 6 δολλάρια) και αν σε ενδιαφέρει μπορώ να το βρω και να σου το στείλω, δεν το χρειάζομαι πλέον.
 
Συμφωνώ με τον Κώστα, και προσθέτω,

ναι ο ένας λέει αυτό, ο άλλος λέει κάτι άλλο..., αν διαβάσεις προσεκτικά όμως, αυτό το χάος που λέγεται lencoheaven, θα δεις ότι τεκμηρίωση υπάρχει, αφενός από τα μέλη εκείνα που έχουν παράλληλα πικάπ ιερά τέρατα και είτε τα πουλάνε είτε τα έχουν παράλληλα και τα συγκρίνουν, αλλά και από εκείνους που ακολουθούν τα project άλλων και ακούνε παρόμοια αποτελέσματα...

Δεν χρειάζεται να πληρώσεις τα templates είναι δωρεάν διαθέσιμα στο lencoheaven...

Γιαυτό και είπα να ακολουθήσεις την πεπατημένη... υπάρχουν μερικές "συνταγές" που αποδίδουν πάντοτε...

Εγώ ξεκίνησα με συγκρατημένο (αρχικά) ενθουσιασμό... και τώρα έχω το Oracle Delphi Mk2 παροπλισμένο, και πούλησα το Linn Sondek μου.

Έχω παρεξηγηθεί (και λοιδορηθεί) για τις επιλογές μου και τον ενθουσιασμό μου, αλλά επιμένω στο γεγονός ότι εκ των υστέρων έκανα πολύ καλά, και το Lenco μου μου δίνει απίστευτες ώρες ευχαρίστησης... και μου δίνει μεγάλη χαρά αν και άλλοι ανακαλύπτουν αυτό που ανακάλυψα και εγώ...

Αν ενδιαφέρεσαι μπορεί να βρεθούμε να ακούσεις και το δικό μου και να κάνουμε συζήτηση...
 
Με τρώει...το χέρι μου...αυτό είναι αλήθεια. Επειδή όμως έχω background μηχανικού με χρόνια εμπειρία στη σχεδίαση και ανάπτυξη βιομηχανικών προιόντων δεν θέλω απλά να κάνω μια αντιγραφή χωρίς να ξέρω τι κάνω και γιατί το κάνω, πολύ δε περισσότερο που τρώγομαι να κάνω το δικό μου design και τη δική μου υλοποίηση. Για να φτάσω όμως εκεί πρέπει να ανέβω την καμπύλη μάθησης. Για αυτό παρακολουθώ τι κάνουν οι άλλοι και προσπαθώ να καταλάβω τα γιατί πίσω από κάθε επέμβαση.

Ενα μικρό παράδειγμα. Από ότι φαίνεται αυτό που κρατάνε τουλάχιστον όλοι από το Lenco είναι ο τρόπος μετάδοσης της κίνησης. Πρόκειται στην ουσία για μια γωνιακή μετάδοση κίνησης μέσω τριβής. Η γωνιακή αρχιτεκτονική επιτρέπει την μη καταπόνηση του κάθετου άξονα του πλατώ με οριζόντιες δυνάμεις, οπότε δεν θα προκύψει φθορά στο κουζινέτο του και δεν θα υπάρξει θέμα εκκεντρότητας λόγω φθοράς άρα και ταλαντώσεων. Η μετάδοση μέσω τριβής επιτυγχάνεται μέσω ελαστικού δακτυλίου στην περιφέρεια τροχού (αυτό που λένε idler wheel) ο οποίος εκτός από την ανάπτυξη τριβής (υπάρχουν άλλα υλικά με περισσότερη τριβή σε επαφή με το κράμα αλουμινίου του πλατώ) έχει και τα καλά της ελαστικής παραμόρφωσης, οπότε και απόσβεσης των όποιων ταλαντώσεων μπορεί να προκύψουν κατά τη διαδικασία της περιστροφής και της ανάγνωσης του δίσκου αλλά και της προσαρμογής του σε κατασκευαστικές ατέλειες...τα αντίστοιχα καλά που δίνει και ένας ιμάντας χωρίς το μειονέκτημα όμως της οριζόντιας τάνυσης που χρειάζεται αναγκαστικά για να δουλέψει ο ιμάντας (όπου τελικά δεν τον τεντώνουν όσο πρέπει με αποτέλεσμα να χάνει στροφές και να καταφεύγουν σε θηριώδη πλατώ που λόγω αδράνειας θα διατηρήσουν την περιστροφική τους ταχύτητα όταν συναντά απότομα 'εμπόδια' η βελόνα).

Αν τα παραπάνω είναι σωστά, τότε ίσως έχει ενδιαφέρον να δούμε από τη μία και άλλες διατάξεις, τελείως νέες, που να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα ή ακόμη και να σχεδιάσουμε τη δική μας γωνιακή διάταξη με σύγχρονα υλικά, μοτέρ και κατασκευαστικές δυνατότητες. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ένας σημερινός κινητήρας θα έχει πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το μοτέρ που χρησιμοποιούσαν 30-40 χρόνια πριν, για να μην μιλήσω για την τεχνολογία των υλικών ή των κατασκευών. Ειδικά στο κομμάτι της κατασκευής θα πρέπει να ξέρουμε ότι είναι άλλοι οι περιορισμοί όταν κάνεις κάτι για μαζική παραγωγή και άλλοι όταν φτιάχνεις κάτι μόνο μία φορά. Για παράδειγμα βλέπω ότι πολλοί προσπαθούν να δημιουργήσουν 2 ή 3 θέσεις για να φιλοξενούν διαφορετικούς βραχίονες όταν θα μπορούσαν με ένα αρθρωτό σκέλος που θα είναι η βάση του βραχίονα να επιτυγχάνουν κάθε φορά την κατάλληλη απόσταση για κάθε μέγεθος βραχίονα και με ένα κάθετο βερνιέρο να επιτυγχάνουν και μια καθ'υψος ρύθμιση και έτσι να κάνουν εύκολα και γρήγορα όποιους συνδυασμούς θέλουν.

Και για να κάνουμε πιο ενδιαφέρουσα την κουβέντα αν θέλετε, μήπως ξέρει κανείς να μας πει τι ιδιότητες πρέπει να έχει το υλικό του σασί ενός πικάπ; Εννοώ το κομμάτι που θα δεχτεί πάνω του το πλατώ, τουλάχιστον, αλλά πολύ πιθανό θα στηρίξει και το κινητήρα με το σύστημα μετάδοσης. Αυτό ίσως μας οδηγήσει στην κατάλληλη επιλογή του υλικού (ή συνδυασμό αυτών) αν ξέρουμε τι ιδιότητες ψάχνουμε ή έστω τι να αποφύγουμε και γιατί.
Αντίστοιχα τι ιδιότητες ψάχνουμε στο υλικό των πλατώ;
 
Last edited:
Για παράδειγμα βλέπω ότι πολλοί προσπαθούν να δημιουργήσουν 2 ή 3 θέσεις για να φιλοξενούν διαφορετικούς βραχίονες όταν θα μπορούσαν με ένα αρθρωτό σκέλος που θα είναι η βάση του βραχίονα να επιτυγχάνουν κάθε φορά την κατάλληλη απόσταση για κάθε μέγεθος βραχίονα και με ένα κάθετο βερνιέρο να επιτυγχάνουν και μια καθ'υψος ρύθμιση και έτσι να κάνουν εύκολα και γρήγορα όποιους συνδυασμούς θέλουν.

;

Ο σκοπός της φιλοξενίας 2 ή 3 βραχιόνων σε ένα πλατώ είναι για να μπορείς να παίξεις τον κάθε δίσκο με διαφορετικό τρόπο. Άλλη διάταξη βραχίονα/κεφαλής για δίσκους 33 στροφών, άλλη για 45 στροφών, άλλη για μονοφωνικούς δίσκους ή δίσκους γραμμοφώνου. Η διάταξη που λες δεν έχει νόημα. Βέβαια τα υπόλοιπα που γράφεις ακούγονται τρομερά ενδιαφέροντα. Υπάρχει μία μοναδική εταιρεία που κατασκευάζει πλατώ idler wheel στην Αυστραλία. Τιμή 20.000 ευρώ το ένα...
 
Όλα αυτά που λες έχουν συζητηθεί και συζητούνται στο lencoheaven.

Σχιστόλιθος, γρανίτης, μάρμαρο, μπετόν, πάσης φύσεως ατόφια ξύλα, mdf, marine ply, σφένδαμος, corian, perspex, acrylic... και πάει λέγοντας.

Μοτέρ υπάρχει DC με σταθεροποιημένη τροφοδοσία, το φτιάχνει ένας Ιταλός σε λογικές τιμές, υπάρχει ήδη σχεδιασμένο AC τροφοδοτικό για το υπάρχων μοτέρ, περιμένουμε να υλοποιηθεί το group buy της πλακέτας...

Πηγάδια όλων των μεγεθών και ποιοτήτων (και τιμών)... idler after market...

Οι λύσεις είναι δεδομένες, εκτός και αν θες να πρωτοτυπήσεις πειραματιζόμενος... οπότε ότι και να σου πούμε εδώ, απλά γνώμες θα είναι...

Καλό είναι να κάνεις τις υποθέσεις σου εκεί, και θα σου απαντήσουν πιο αρμόδιοι...

Το εννοείς σασί? το τοπ πλειτ ή τον πλίνθο?

Πάντως το "μυστικό" στο είπα πρώτο πρώτο... είναι ΑΠΟΡΡΌΦΗΣΗ και απουσία ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗΣ...

Είναι απλά δύσκολο να καταλάβει το μυαλό ενός μη "μυημένου" πως παίζει ένα Lenco όταν αλλαχθεί ο πλίνθος του... με οτιδήποτε υλικό... αυτό που λέω είναι μια εμπειρία που την έχω ζήσει.

Τώρα φυσικά και ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Υπομονή και πολύ διάβασμα θέλει... επίσης θέλει και ακροάσεις...
 
βρήκα λίγες ακόμη πληροφορίες για το L78 SE εδώ.

και εδώ είναι όλο το ζουμί της μετάδοσης κίνησης του lenco

αν ρίξουμε μόλυβδο θα βγει ασήκωτο, χαλκό πανάκριβο, σίδηρος είναι το επόμενο στη σειρά.

Χάζευα του peter τα plates (PTP), είναι πολύ κοντά σε μια αρχική ιδέα που είχα αν και δεν έχω πειστεί ότι το 2.5 χιλιοστών έλασμα με διαμόρφωση χείλους γύρω-γύρω, που είναι το γνήσιο σασί της lenco, δεν είναι αρκούντως στιβαρό και άκαμπτο. Ισως απλά να θέλει ενισχύσεις σε επιμέρους σημεία...και λίγο πολύ αυτό που είναι που καταφέρνουν με τα Plinth που φτιάχνουν και εφάπτονται σε μεγάλη επιφάνεια του σασί (και από ότι είδα του ρίχνουν και κάμποσες βίδες για να γίνει ένα σώμα το έλασμα με το ξύλο από κάτω). Για παράδειγμα θα μπορούσαμε όλα τα σασί να τα ενισχύσουμε με επιπλέον κομμάτια ελάσματος, κατάλληλα κομμένα ώστε να τοποθετούνται στις άδεις περιοχές του σασί και είτε να τα πιάναμε με βίδες με ελάχιστο ύψος κεφαλής, π.χ. φρεζάτες, ή ακόμη και να τα κολλήσουμε με ισχυρές εποξειδικές κόλλες. Η ηλεκτροκόλληση απαγορεύεται γιατί το πιο πιθανόν είναι να φτιάξουμε raffles!



ΥΓ προσπαθώ να κάνω μια πρώτη κουβέντα εδώ και να αντλήσω από τις εμπειρίες των Ελλήνων. Σίγουρα στο lencoheaven θα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες αλλά καλό είναι να δημιουργηθεί και εδώ μια βάση γνώσης για τα lenco...μιας και ασχολούμαστε μερικοί...
 
Last edited:
Αν είσαι εσύ που γράφτηκές 1/6... θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ νωρίς να βγάλεις άκρη... εγώ είμαι χρόνια (μη μέλος και μέλος) και δεν έχω διαβάσει ούτε τα μισά...
 
Το πιο σημαντικό του PTP νομίζω σου διέφυγε (δεν είναι μοναχά η στιβαρότητα...)... είναι ότι αποσπά το μοτέρ από το υπόλοιπο τοπ πλειτ που φέρει το πηγάδι... και το κάνει damping μονάχα επάνω στον πλίνθο...
 
βρήκα λίγες ακόμη πληροφορίες για το L78 SE εδώ.

Προσέξτε τη φωτογραφία με το μοτέρ λυμένο. Διακρίνονται οι δύο κόκκινες βίδες μεταφοράς που σταθεροποιούν το μοτέρ κατά τη μεταφορά του. Για να υπάρχουν, απούσης της συσκευασίας μετά από 30+ χρόνια μία είναι η εξήγηση: δεν αφαιρέθηκαν ποτέ,πράγμα που σημαίνει ότι δε δόθηκε ποτέ η δυνατότητα στα ελατήρια του μοτέρ να αποσβέσουν τους κραδασμούς του, και αυτό με τη σειρά του εξηγεί το ακόλουθο:"The motor rumble was audible with my stethoscope, as it was also audible out of the speakers during silent passages in the music".
Υπ όψιν ότι ο Jean Nantais είναι βέβαιος ότι η αιτία που διαδόθηκε η φήμη για το υπερβολικό rumble των Lenco είναι ένα review κατά τη δεκαετία του '70 όπου ο reviewer ξέχασε να αφαιρέσει τις βίδες μεταφοράς.
 
@chris1967 σωστή η παρατήρηση για το ptp...επίσης εγώ είμαι που γράφτηκα πρόσφατα, δεν ισχυρίστηκα ότι διάβασα ότι έχει γραφτεί και ότι τα έχω καταλάβει. Από την άλλη λόγω τεχνικής κατάρτισης μπορώ και αφομοιώνω πολύ πιο γρήγορα τέτοια θέματα από ότι κάποιος δεν έχει σχετική εκπαίδευση και εμπειρία.

@ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, αυτό το rumble προσπαθώ να το καταλάβω...μόνο αν κολλήσω το αυτί μου πάνω στο Plinth μπορώ να ακούσω το μοτέρ που γυρνά από κάτω. Σε καμμία περίπτωση δεν το ακούω όταν είμαι στο μισό μέτρο απόσταση και φυσικά όταν παίζει μουσική. Μήπως με τον όρο εννοούν ότι περνά αυτός ο θόρυβος μέσω της βελόνας στα ηχεία; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο ακόμη. Από την άλλη για αυτό είναι που θέλω να βάλω μια πιο σοβαρή κεφαλή και φρέσκια βελόνα ώστε να ακούσω μετά αν υπάρχουν τέτοια θέματα.

Εχει ακούσει κανείς σας αυτό το rumble από τα ηχεία. Είναι μετρήσιμο μέγεθος, το μετράνε αντικειμενικά με κάποιο τρόπο;
 
Προφανως γι αυτο μιλαμε και μιλανε ολοι.
Θα το ακουσεις ενδεχομενως σε ενα αδειο αυλακι του δισκου πχ στο ατερμον του τελους πλευρας.
Ειναι μετρησιμο και μαλιστα βασικη παραμετρος αξιολογησης
 
Πολύ σωστά όλα αυτά...

Οι κόκκινες βίδες πρέπει να πάρουν δρόμο τελείως από το μοτέρ και το τοπ πλειτ.

Εγώ δεν έχω rumble παραπάνω από τα άλλα μου πικάπ (ο κώνος από τα 801 Matrix μου δεν κινείται περισσότερο απότι με το Oracle επί παραδείγματι)... επίσης έχω πολύ λίγο wow and flutter... μόλις +/- 0,06 (weighted) max deviation +/- 0,35%
 
Βάζω εδώ μια σελίδα από το manual του που είναι στα ιταλικά και η οποία αναφέρεται στις προτεινόμενες κεφαλές που έδινε τότε η Lenco.
Βλέποντας αυτές τις κεφαλές οι εμπειρότεροι υπάρχει περίπτωση να βγάλουμε άκρη για το effective mass του βραχίονα; ώστε να έχουμε ένα μπούσουλα περίπου για τα μοντέλα κεφαλών που του ταιριάζουν;
Ο φίλος chris1967 μου πρότεινε δύο μοντέλα σε άλλο σχετικό τόπικ και τις βάζω και εδώ για την καταγραφή της πληροφορίας στο σωστό τόπικ.

.....

Τώρα για κεφαλή την πιο ακριβή που θα έβαζα επάνω θα ήταν η Shure M97Xe εξαιρετική κεφαλή, πολύ μαλακιά, δεν θα σε κουράσει... και εναλλακτικά υπάρχει και JicoSAS βελόνα για αργότερα.

Η πιο φτηνή που θα έβαζα θα ήταν η AudioTechnica AT95e... και μια επίσης πολύ καλή φτηνή κεφαλή είναι η Nagaoka Mp110.

l75s-it-8_recommended carts.jpg
 
http://www.vinylengine.com/library/jelco/sa-50.shtml

Description
The Jelco SA-50 is a less expensive version of the SA-200 featuring the same one point cross suspension system.

Differences include a strung inside force canceller instead of dial and lack of sub weight.

Specifications
Type: static balance 'S' type

Holding mechanism: one point cross suspension (cs system)

Effective length: 237mm

Overhang: 15mm

Bearing friction: 10mg (lateral), 20mg (vertical)

Range of needle pressure adjustment: 0 to 3g (0.5g step revolving direct reading system)

Suitable cartridge weight: 5 to 17g

Inside force canceller: strung weight type

Range of height adjustment: 40 to 80mm


Αυτά είναι τα στοιχεία... δεν έχω βρει άλλα...

Όλες οι κεφαλές που λέει το manual είναι vintage και δεν παράγονται πια... άσε που έχουν μεγάλες διαφορές σε χαρακτηριστικά βάρους και ενδοτικότητας... κάποιες είναι εξαιρετικές αν ψάξεις και τος βρεις και αν βρεις επίσης παλαιές καινούργιες (NOS) βελόνες ίσως να αξίζουν τον κόπο...αλλά είναι ένα μικρό ρίσκο

Γνώμη μου είναι να δοκιμάσεις μια από αυτές που σου πρότεινα (και οι τρεις είναι μοντέρνες και στις πρώτες επιλογές όλων των βινιλιόφιλων) και να δεις πως σου κάθεται... είναι και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο όπως και το υπόλοιπο σύστημα σου και τα υποκειμενικά σου γούστα...

Αν κάποιος άλλος έχει κάτι να προσθέσει... ευπρόσδεκτος.
 
Last edited:
Σε ευχαριστώ Chris1967 για τον κόπο σου. Δυστυχώς δεν είναι αυτός ο βραχίονας.
Ο σωστός τύπος όπως φαίνεται σε ένα σχέδιο που έχω βάλει σε προηγούμενο ποστ είναι SA 13-TL1.
Για παράδειγμα έχει effective length 210μμ. Επίσης από τη φώτο που δείχνει στο vinylengine δεν μοιάζει ως προς το antiskating.
Ενώ μια άλλη διαφορά περίεργη είναι ότι στο vinylengine που παρέθεσες λέει ρύθμιση βάρους βελόνας από 0-3 gr και έτσι είναι και το ρυθμιστικό, στο Manual που είναι στα ιταλικά λέει 0-5 gr!!!

Από ένα search που έκανα για τον εν λόγω βραχίονα λένε διάφορα στο γαλλικό lencoforum αλλά δεν βγάζω άκρη, αν έχουμε κανένα γαλλόφωνο που μπορεί να βοηθήσει ας ρίξει μια ματιά εδώ μήπως αλιεύσει τίποτα ενδιαφέρον.

Edit: Και εδώ φαίνεται να υπάρχουν οι πληροφορίες που ψάχνω.

Με βλέπω για τη M97Xe που μου πρότεινες. Από ότι διάβασα έχει και ένα βουρτσάκι που σκοπό έχει να αντισταθμίζει περιπτώσεις που η μάζα του βραχίονα είναι μεγαλύτερη από ότι χρειάζεται...αν το κατάλαβα καλά. Οπότε στην περίπτωση μας is a better a bet που έγραψε κάπου κάποιος.
Ερχεται στα 85 ευρά από amazon, νομίζω είναι η καλύτερη τιμή που βρίσκω...έχει υπόψη του κανείς κάποια άλλη πηγή;

Επίσης αυτές οι μηχανικές ζυγαριές για το βάρος της βελόνας είναι καλές; σωστές - εύχρηστες; τις χρησιμοποιείτε; αξίζει να βάλω στην παραγγελία και κάτι τέτοιο; Μέχρι τι λεφτά αξίζει τον κόπο γιατί βλέπω μερικά που φτάνουν κοντά στα 25 ευρώ όταν μια ψηφιακή ζυγαριά κάνει 45, αν θυμάμαι καλά.

Τέλος, λέω να βάλω και ένα βουρτσάκι δίσκων, αντιστατικό με carbon fibre βλέπω ότι πολυδιαφημίζουν, υπάρχει έδω κάτι που πρέπει να προσέξω;
 
Last edited:
......

Με βλέπω για τη M97Xe που μου πρότεινες. Από ότι διάβασα έχει και ένα βουρτσάκι που σκοπό έχει να αντισταθμίζει περιπτώσεις που η μάζα του βραχίονα είναι μεγαλύτερη από ότι χρειάζεται...αν το κατάλαβα καλά. Οπότε στην περίπτωση μας is a better a bet που έγραψε κάπου κάποιος.
Ερχεται στα 85 ευρά από amazon, νομίζω είναι η καλύτερη τιμή που βρίσκω...έχει υπόψη του κανείς κάποια άλλη πηγή;

Επίσης αυτές οι μηχανικές ζυγαριές για το βάρος της βελόνας είναι καλές; σωστές - εύχρηστες; τις χρησιμοποιείτε; αξίζει να βάλω στην παραγγελία και κάτι τέτοιο; Μέχρι τι λεφτά αξίζει τον κόπο γιατί βλέπω μερικά που φτάνουν κοντά στα 25 ευρώ όταν μια ψηφιακή ζυγαριά κάνει 45, αν θυμάμαι καλά.

Τέλος, λέω να βάλω και ένα βουρτσάκι δίσκων, αντιστατικό με carbon fibre βλέπω ότι πολυδιαφημίζουν, υπάρχει έδω κάτι που πρέπει να προσέξω;

Σκεφτομαι να βαλω την παραγγελια μεψρι αυριο βραδυ οποτε αν εχει να προτεινει-υποδειξει καποιος φιλος καποιο χρησιμο αξεσουαρ ειναι ευπροσδεκτος :)
 
Υπάρχει και η περίπτωση να την πάρεις από την εδώ αντιπροσωπεία στην Αγία Παρασκευή... να βοηθάμε και τους εδώ αντιπροσώπους (να μην φαλιρίσουν...)... τους έχω βρει πολύ εξυπηρετικούς και ευγενικούς κάνε ένα τηλέφωνο

ΣΟΛΩΜΟΥ 2 & Λ.ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 322
15341 ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

210-6547730