Η ωραία Ελένη στο Μέγαρο...

Ρε σείς μαζί την ειδαμε πέρυσι στο μέγαρο..
Η ερμηνεία της στον Ραβέλ ήταν επιεικώς μέτρια...

Υπερβάλλεις. Καλή ήταν, απλά εσύ ήσουν τσαντισμένος που φόρεσε την παντελόνα. ;) Είπαμε όμως. Η κυρία είναι αντικομφορμίστρια. :BDGBGDB55:

Και εκτός από Ραβέλ, έχει κάνει θαυμάσιο πρώτο του Μπραμς, πολύ καλό κονσέρτο του Σούμαν και μπουρλέσκ του Στράους. :a0210:
 
Παίδες καλησπέρα! Πριν λίγο γυρίσαμε απο τη συναυλία, για την οποία ομολογώ οτι η Ελενίτσα ήταν αρκετα διαβασμένη. Στάθηκε επάξια στις δεξιοτεχνικές απαιτήσεις του 1ου του Brahms, είχε τον απαραίτητο συναισθηματισμό και γενικά το ευχαριστηθήκαμε. Ποιητικούς διθυράμβους δεν θα γράψω, απλά να πω οτι σε μια συνέντευξή της στον σταθμό Radio Classique πρόσφατα, τρείς φορές ο δημοσιογράφος μιλησε για την ομορφιά της και τις τρείς τον απέφυγε... Το οτι έχει σεμνότητα μαζί με τεχνικές και ερμηνευτικές αρετές ειναι σοβαρό θεμέλιο για καλή καρριέρα...

Kι επειδή σίγουρα περιμένετε κι αλλες περιγραφές...:flipout:...φορούσε μάυρη πανταλόνα, εφαρμοστό ημιδιάφανο μπλουζάκι και τιράντα απο μέσα, και είχε μαλλιά πιασμένα με κόκκινο λαστιχάκι γυμναστικής...très adorable

Εdit: O μαέστρος κ. Luizi φάνηκε επίσης αξιόλογος... Σίγουρα συναγωνίζεται τον Gardiner στον χορό ;)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Η ωραία Ελένη στο Μέγαρο...

Ρε σείς μαζί την ειδαμε πέρυσι στο μέγαρο..

Bεβαίως. Και, αν θυμάμαι καλά, πέρα από τα ...ενδυματολογικά της, είχαμε καταλήξει πως "είναι πολύ καλή αλλά δεν είναι ακόμη Argerich". Είχαμε βάλει τον πήχυ πολύ ψηλά γιατρέ.
 
Re: Απάντηση: Η ωραία Ελένη στο Μέγαρο...

H Ηyperion είναι εξαιρετική εταιρεία.Δέν ξέρω εάν πλεον η D.G. υπερτερεί.

Ξέρω εγώ. Μιλάμε για ειδικό βάρος απροσμέτρητο, γιατρέ.
Φέτος κυκλοφόρησαν ένα πιανιστικό άλμπουμ του Σοπέν με τον Μαουρίτσιο Πολλίνι. Κάποιες μαζούρκες + τη Σονάτα Νο 2, οp. 35.
Στις μαζούρκες ο Ιταλός κάνει τα δικά του: προσφυώς γράφτηκε "his approach can seem like taking a sledgehammer to crack a nut" (Guardian).
Στη Σονάτα όμως η ερμηνεία του είναι, απλά, αδιανόητη. Από οποιονδήποτε σύγχρονό του αλλά και από τα ιερά τέρατα του χθές, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Θεωρώ πως αυτός ειδικά ο δίσκος, στις μέρες μας, δεν θα μπορούσε να κυκλοφορήσει από καμμία άλλη εταιρία παρά μόνο από την Deutsche Grammophon.
Μη με ρωτήσεις "γιατί"...
 
Re: Απάντηση: Η ωραία Ελένη στο Μέγαρο...

Ξέρω εγώ. Μιλάμε για ειδικό βάρος απροσμέτρητο, γιατρέ.
Φέτος κυκλοφόρησαν ένα πιανιστικό άλμπουμ του Σοπέν με τον Μαουρίτσιο Πολλίνι. Κάποιες μαζούρκες + τη Σονάτα Νο 2, οp. 35.
Στις μαζούρκες ο Ιταλός κάνει τα δικά του: προσφυώς γράφτηκε "his approach can seem like taking a sledgehammer to crack a nut" (Guardian).
Στη Σονάτα όμως η ερμηνεία του είναι, απλά, αδιανόητη. Από οποιονδήποτε σύγχρονό του αλλά και από τα ιερά τέρατα του χθές, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Θεωρώ πως αυτός ειδικά ο δίσκος, στις μέρες μας, δεν θα μπορούσε να κυκλοφορήσει από καμμία άλλη εταιρία παρά μόνο από την Deutsche Grammophon.
Μη με ρωτήσεις "γιατί"...


ο Μαου έκανε και εξαιρετικά νυχτερινά πέρυσι, (καμμία σχέση με τα εκκεντρικά παλαιότερα δικά του... άσπρες τρίχες στην κεφαλή, καλά μαντάτα στον Σοπέν ... )...