η συναυλία της χρονιάς

Re: Απάντηση: Re: η συναυλία της χρονιάς

ακομα και τωρα ....

απο κατι Παριους και Νταλαρες...

.

Αγαπητέ Στέλιο ως γνωστόν De gustibus non est disputandum ή περί ορέξεως...

Μάλιστα κάπου έβλεπα ότι και ο Πάριος θα εμφανιστεί στο Μέγαρο ( και αυτός!).
Ποιός έχει σειρά τώρα;
Κανένας Τερζής;
Εκτός αν έχει εμφανιστεί και δεν το γνωρίζω...
(Τα παραπάνω χωρίς καμμιά διάθεση ελιτισμού).
:smile:
 
Εγώ που έχω διάθεση ελιτισμού, θα αρχίσω να τα χώνω στον Λαμπράκη κατ' αρχήν που ανέχεται να μετατρέπεται το Μέγαρο μουσικής σε πάλκο. Δηλαδή τί θα καταλάβουν όλοι όσοι πάνε να δουν Νταλάρα και Πολυκανδριώτη και Πάριο στο Μέγαρο; Ότι και καλά "άλωσαν" τον χώρο; Ο γνήσια λαϊκός καλλιτέχνης, δεν θα καταδεχόταν να αφήσει το λαϊκό του πάλκο για να πάει να τραγουδήσει λαϊκά στο Μέγαρο. Δεν ταιριάζει το περιβάλλον, πως να το κάνουμε. Και δεν καταλαβαίνω και το άλλο. Επειδή οι περισσότεροι κάτοικοι αυτής της χώρας έχουν μειωμένη αισθητική, θα πρέπει να ανεβαίνει ο κάθε ένας που θα τους την ικανοποιήσει, να τραγουδήσει λαϊκά στο Μέγαρο, ή το Ηρώδειο, ή να ερμηνεύσει σαπουνόπερες στην Επίδαυρο;;;;
 
Φωτη φιλε ,δεν συμφωνω μαζι σου

το Μεγαρο ειναι δηλαδη το ιδιο με το Ηρωδειο και την Επιδαυρο

τι ειναι το Μεγαρο ..?

ενας εξαιρετικος χωρος μουσικης

και γιατι να μπορει να παιξει ενας Νταλαρας ..που ειναι

ο κορυφαιος Ελληνας :singer:

το Ηρωδειο και η Επιδαυρος ειναι ιστορια ....


.
 
Συμφωνώ με το Φώτη (ελιτιστές όλου του κόσμου, ενωθείτε)! Η Επίδαυρος είναι για θέατρο. Το Μέγαρο είναι για κλασσική μουσική και άλλα συναφή είδη. Για να ανατρέψεις αυτή τη λογική, θα πρέπει να έχεις κάτι πολύ ιδιαίτερο κατά νου. Νταλάρας και λοιποί προαναφερθέντες δεν καλύπτουν αυτή την απαίτηση.

Τώρα για το Ηρώδειο, δεν ξέρω. Είναι λίγο πιο... "καλός μύλος". :rolleyes:
 
Re: Απάντηση: η συναυλία της χρονιάς

Φωτη φιλε ,δεν συμφωνω μαζι σου

το Μεγαρο ειναι δηλαδη το ιδιο με το Ηρωδειο και την Επιδαυρο

τι ειναι το Μεγαρο ..?

ενας εξαιρετικος χωρος μουσικης

και γιατι να μπορει να παιξει ενας Νταλαρας ..που ειναι

ο κορυφαιος Ελληνας :singer:

το Ηρωδειο και η Επιδαυρος ειναι ιστορια ....


.

Φίλε Στέλιο το Μέγαρο Μουσικής είναι ένας χώρος που απο την αρχή στήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από κράτος και ιδιώτες για να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στην κλασσική μουσική. Ο Νταλάρας τι σχέση έχει με αυτήν; Μέχρι να χτιστεί το Μέγαρο, ο μόνος χώρος που μπορούσες να ακούσεις μουσική δωματίου, ας πούμε, ήταν τα ωδεία, και ο εθνικός κήπος τις ανοιξιάτικες Κυριακές. Μεγάλες συναυλίες συμφωνικής ορχήστρας δεν ξέρω αν το Παλλάς μπορούσε να τις καλύψει. Όπερα, το χειμώνα στο νοικιασμένο κτίριο της οδού ακαδημίας. Σύνολο καμιά 15αριά χώροι. 15 μαγαζιά για λαϊκά και τσιφτετέλια μπορούσες να βρεις και κατά μήκος 2-3 χιλιομέτρων στην εθνική οδό. Δεν σου λέω τί γίνεται μέσα στην πόλη...
 
Εγώ, αυτό που έχω να πώ, είναι πως η ακρόαση Συμφωνικής μουσικής σ ένα φροντισμένο συναυλιακό χώρο, όπως το Μέγαρο, θα "θεράπευε" πάρα πολύ κόσμο από το κυνήγι της ακουστικής τελειότητας. Το λέω γιατί συνειδητοποιεί κανείς τη ματαιότητα του πράγματος, όσον αφορά το να ξοδεύει χιλιάδες ευρώ για να μεταφέρει αυτό τον ήχο στο σαλόνι του. Απλά δεν γίνεται: ακούγοντας "ζωντανά" μιά Συμφωνική ορχήστρα, καταλαβαίνεις πως, στο σπίτι σου, μπορείς ίσως να πάρεις το 20% αυτής της συγκλονιστικής εμπειρίας - κι αυτό στις καλύτερες των περιπτώσεων.
Στην όπερα, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ...δραματικά.
 
Last edited:
Εγώ, αυτό που έχω να πώ, είναι πως η ακρόαση Συμφωνικής μουσικής σ ένα φροντισμένο συναυλιακό χώρο, όπως το Μέγαρο, θα "θεράπευε" πάρα πολύ κόσμο από το κυνήγι της ακουστικής τελειότητας. Το λέω γιατί συνειδητοποιεί κανείς τη ματαιότητα του πράγματος, όσον αφορά το να ξοδεύει χιλιάδες ευρώ για να μεταφέρει αυτό τον ήχο στο σαλόνι του. Απλά δεν γίνεται: ακούγοντας "ζωντανά" μιά Συμφωνική ορχήστρα, καταλαβαίνεις πως, στο σπίτι σου, μπορείς ίσως να πάρεις το 20% αυτής της συγκλονιστικής εμπειρίας - κι αυτό στις καλύτερες των περιπτώσεων.
Στην όπερα, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ...δραματικά.

Κώστα ξύνεις πληγές για κάποιους...
(πάντως όχι για τον υποφαινόμενο)
:smile:
 
Κώστα ξύνεις πληγές για κάποιους...
:smile:

δεν ξέρω ...:chinscratch:
το ότι πολύς κόσμος ξοδεύει χρήματα για εξωτικά μηχανήματα δεν μου λέει και πολλά: στις μέρες μας, όπως άλλωστε και παλαιότερα, πολύ λίγοι, νομίζω, ακούν μουσική: οι περισσότεροι ακούν τα μηχανήματα.
Εχει διαφορά :rolleyes:

εγώ έχω αρκετούς γνωστούς με πανάκριβα συστήματα και δισκοθήκες των 100 CDs ή και λιγότερων. Το ωραιότερο: περισσότερα απ αυτα -τα 100 CDs- τα έχουν μαζέψει από προσφορές εφημερίδων και περιοδικών.:blink:
 
δεν ξέρω ...:chinscratch:
το ότι πολύς κόσμος ξοδεύει χρήματα για εξωτικά μηχανήματα δεν μου λέει και πολλά: στις μέρες μας, όπως άλλωστε και παλαιότερα, πολύ λίγοι, νομίζω, ακούν μουσική: οι περισσότεροι ακούν τα μηχανήματα.
Εχει διαφορά :rolleyes:

εγώ έχω αρκετούς γνωστούς με πανάκριβα συστήματα και δισκοθήκες των 100 CDs ή και λιγότερων. Το ωραιότερο: περισσότερα απ αυτα -τα 100 CDs- τα έχουν μαζέψει από προσφορές εφημερίδων και περιοδικών.:blink:

Δύσκολα θα διαφωνούσε κάποιος σ'αυτό.
Η αποθέωση του μέσου εις βάρος του σκοπού!
Τέλος πάντων,χωρίς καμμία διάθεση αφ'υψηλού κριτικής όλ'αυτά ,άλλωστε ο καθείς όπως βολεύεται...
:smile:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: η συναυλία της χρονιάς

Φίλε Στέλιο το Μέγαρο Μουσικής είναι ένας χώρος που απο την αρχή στήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από κράτος και ιδιώτες για να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στην κλασσική μουσική. Ο Νταλάρας τι σχέση έχει με αυτήν; Μέχρι να χτιστεί το Μέγαρο, ο μόνος χώρος που μπορούσες να ακούσεις μουσική δωματίου, ας πούμε, ήταν τα ωδεία, και ο εθνικός κήπος τις ανοιξιάτικες Κυριακές. Μεγάλες συναυλίες συμφωνικής ορχήστρας δεν ξέρω αν το Παλλάς μπορούσε να τις καλύψει. Όπερα, το χειμώνα στο νοικιασμένο κτίριο της οδού ακαδημίας. Σύνολο καμιά 15αριά χώροι. 15 μαγαζιά για λαϊκά και τσιφτετέλια μπορούσες να βρεις και κατά μήκος 2-3 χιλιομέτρων στην εθνική οδό. Δεν σου λέω τί γίνεται μέσα στην πόλη...

δηλαδη ενας καλος λαικος τραγουδιστης δεν μπορει να εμφανιστει σε ενα αξιολογο χωρο, πρεπει να παιξει μονο σε λαικα παλκα της εθνικης..?

.
 
Στέλιο, είδα στο Μέγαρο τον Louisiana Red με τον Carey Bell. Μεγάλα ονόματα των blues και οι δύο. Η συναυλία ήταν σούπα. To highlight ήταν ένα σχολείο που ήρθε να δει συναυλία στο Μέγαρο. Τρέχα γύρευε. Στο διάλειμμα έφυγαν, αλλά δεν άλλαξαν και πολλά.
Λίγους μήνες αργότερα, ο Louisiana Red ξανάρχεται, αυτή τη φορά παρέα με τους Blues Wire, στο περιποιημένο μεν, υπόγειο δε, Blues Hall. Κόλαση! Από τις πιο ωραίες συναυλίες που έχω δει!

Το Μέγαρο, η Επίδαυρος κ.λπ. δεν είναι αξιόλογοι χώροι. Είναι εξειδικευμένοι. Όπως και τα πάλκα.
 
Στέλιο, ο λαϊκός τραγουδιστής πρέπει να παίξει στο πάλκο. Αν δεν του αρεσει το πάλκο, δεν του αρεσει να τραγουδά και λαϊκά. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει μόνο η εθνική οδός. Έχει βρωμίσει ο τόπος στα λαϊκά μαγαζιά κάθε ύφους και γούστου. Τί ακριβως θα κερδίσει όμως αν πάει να παίξει στο μέγαρο, δεν μου εξηγείς.

Και μην το επικεντρώνουμε μόνο στα λαϊκά. Θα ήθελες εσύ Heavy Metal συναυλία στο μέγαρο; Θεωρείς ότι ο χώρος ταιριάζει για αυτού του είδους τη μουσική; Θεωρείς εν τέλει ότι κάθε χώρος μπορεί να φιλοξενήσει κάθε μουσική;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: η συναυλία της χρονιάς

Στέλιο, είδα στο Μέγαρο τον Louisiana Red με τον Carey Bell. Μεγάλα ονόματα των blues και οι δύο. Η συναυλία ήταν σούπα. To highlight ήταν ένα σχολείο που ήρθε να δει συναυλία στο Μέγαρο. Τρέχα γύρευε. Στο διάλειμμα έφυγαν, αλλά δεν άλλαξαν και πολλά.
Λίγους μήνες αργότερα, ο Louisiana Red ξανάρχεται, αυτή τη φορά παρέα με τους Blues Wire, στο περιποιημένο μεν, υπόγειο δε, Blues Hall. Κόλαση! Από τις πιο ωραίες συναυλίες που έχω δει!

Το Μέγαρο, η Επίδαυρος κ.λπ. δεν είναι αξιόλογοι χώροι. Είναι εξειδικευμένοι. Όπως και τα πάλκα.

Πήγαν να δουν Louisiana Red κι έφυγαν στο διάλειμμα;
Ντιπ άμουση η νέα γενιά...

Λευτέρη, έπρεπε να έβλεπες από μια μεριά Blues Wire με Louisiana Red στο ξυλουργείο του Μύλου. Πήγαμε με τον Μπιλ και κόντεψαν να μας πέσουν τ' αυτιά από τον απαράδεκτο ήχο.
Για να μη σχολιάσω και τις αρπαχτές των διοργανωτών... άκους εκεί ρεζερβέ σταντ στην πρώτη σειρά με μπουκάλι επάνω...
 
Re: Απάντηση: η συναυλία της χρονιάς

Λίγους μήνες αργότερα, ο Louisiana Red ξανάρχεται, αυτή τη φορά παρέα με τους Blues Wire, στο περιποιημένο μεν, υπόγειο δε, Blues Hall. Κόλαση! Από τις πιο ωραίες συναυλίες που έχω δει!

:2thumb22sup:

Το μέγαρο είναι ειδική περίπτωση. Πολλές φορές έχω νοιώσει άβολα ακόμα και ανατριχίλα ανάμεσα στον "κόσμο" του. Πράγμα που δεν έχω νοιώσει σε άλλες αίθουσες του κόσμου.
Επίσης έχω νοιώσει λύπη για τα άδεια καθίσματα σε μια πόλη 4 εκατομυρίων κάφρων.
 
Στέλιο, είδα στο Μέγαρο τον Louisiana Red με τον Carey Bell. Μεγάλα ονόματα των blues και οι δύο. Η συναυλία ήταν σούπα. To highlight ήταν ένα σχολείο που ήρθε να δει συναυλία στο Μέγαρο. Τρέχα γύρευε. Στο διάλειμμα έφυγαν, αλλά δεν άλλαξαν και πολλά.
Λίγους μήνες αργότερα, ο Louisiana Red ξανάρχεται, αυτή τη φορά παρέα με τους Blues Wire, στο περιποιημένο μεν, υπόγειο δε, Blues Hall. Κόλαση! Από τις πιο ωραίες συναυλίες που έχω δει!

Το Μέγαρο, η Επίδαυρος κ.λπ. δεν είναι αξιόλογοι χώροι. Είναι εξειδικευμένοι. Όπως και τα πάλκα.
Louisiana Red , Carey Bell. & Blues Wire. Τι μου θύμησες τώρα Λευτέρη . Πάνε 15 χρόνια που τους είδα στο πάλε ποτέ Παραρλάμα . Μια τρύπα 80τμ . Εκεί να δεις κέφι . Ακόμα έχω το εισιτήριο και την αφίσα μέσα στο δίσκο . Συμφωνώ με το σκεπτικό πως το μέγαρο είναι εξειδικευμένος χώρος και έτσι πρέπει να μείνει ασχέτως αν πιστεύω πως η καλή μουσική δεν έχει ετικέτες