Ηχεία αυτοκινήτου

Casperakos83

New member
14 January 2008
33
Καλησπέρα !!! Πηρα προσφατα 2 ηχεια αυτοκινητου(μπροστινα). Κατα την τοποθετηση(και επειδη εγινε πατεντα για να μπουν) τρυπηθηκε η εξωτερικη μαυρη ελαστικη μεμβρανη (αυτη που ειναι σα χαρτι). Υπαρχει τροπος να φτιαχτεί ή παμε για καινουργια ηχεία? Υπαρχει περιπτωση να βρω μονο ενα ηχέιο?




Thx....
 
Δεν καταλαβαίνω ποιο μέρος του μεγαφώνου έχει πάθει την ζημιά (κώνος, ανάρτηση) αλλά σε κάθε περίπτωση εξαρτάται απο το μέγεθος της ζημιάς αν μπορεί να επισκευαστεί με κάποιο τρόπο ή όχι. Αν μπορείς βάλε κάποια φωτογραφία.

Καινούργιο ναι. Τα μεγάφωνα στο 99.9% των περιπτώσεων πωλούνται σε μονάδες.
 
Δεν καταλαβαίνω ποιο μέρος του μεγαφώνου έχει πάθει την ζημιά (κώνος, ανάρτηση) αλλά σε κάθε περίπτωση εξαρτάται απο το μέγεθος της ζημιάς αν μπορεί να επισκευαστεί με κάποιο τρόπο ή όχι. Αν μπορείς βάλε κάποια φωτογραφία.

Καινούργιο ναι. Τα μεγάφωνα στο 99.9% των περιπτώσεων πωλούνται σε μονάδες.

Εισαι τυχερος που δεν ξερεις οτι η κατσαβιδια πεφτει κλασσικα στο surround ακριβως διπλα απο καποια τρυπα του σασσι.
Και ετσι να μεινει δεν θα προχωρησει το κακο.
 
Δεν ξέρω πόσο τυχερός είμαι γι αυτό που δεν ξέρω είμαι όμως σίγουρα γιατί κάτι παρόμοιο δεν έχει συμβεί με δικό μου μεγάφωνο. Οχι τίποτ άλλο αλλά είναι ακριβά και σπάνια.
 
Το ηχείο τρυπήθηκε με τρυπάνι και σε αυτό το σημείο . Καποιος μου ειπε βενζινόκολλα. Κάνει ?

Εστειλα photo. Αν το εκανα σωστα μαλλον θα εχει σταλεί!! Ξέρεις πως μπορώ να την βάλω στο topic(thread) ή πρέπει να φτιάξω new μαζί με την photo ετσι ώστε να την βλέπουν και οι υπόλοιποι ?
 

Attachments

  • Hxeia.jpg
    Hxeia.jpg
    9.9 KB · Views: 76
Δεν ξέρω πόσο τυχερός είμαι γι αυτό που δεν ξέρω είμαι όμως σίγουρα γιατί κάτι παρόμοιο δεν έχει συμβεί με δικό μου μεγάφωνο. Οχι τίποτ άλλο αλλά είναι ακριβά και σπάνια.


Αρα εισαι τυχερος. Αλλοιως θα ηξερες "the hard way" που λενε.

Λοιπον, η βενζινοκολλα ειναι το μεσον που ειτε θα βελτιωσει την κατασταση ειτε θα την χειροτερεψει, αναλογως χειρισμου.
Προτεινω δοκιμαστικη λειτουργια ως εχει με ταυτοχρονη παρατηρηση κατα ποσον προχωραει το σκισιμο, και με σταδιακη αυξηση της οδηγησης του μεγαφωνου.
Στην καλυτερη περιπτωση δεν θα προχωρησει το προβλημα.
Μεγαφωνο (woofer 10" Philips με λαστιχενιο Surround) που τραυματησα ακριβως ετσι πριν 25 χρονια εξακολουθει να δουλευει χωρις παραπερα προβλημα στο συγκεκριμενο σημειο, μεχρι και σημερα.
 
Το κακό είναι οτι πρόκειται για αφαίρεση υλικού(αυτό το αφρολέξ ή ανάρτηση...δεν ξέρω ακριβώς πως λέγεται)και όχι σκήσιμο.Αν ήταν σκίσιμο,ίσως η βενζινόκολλα να έκανε. Θα κάνω παντως το stand by και βλέπουμε............. Thx all
 
Το κακό είναι οτι πρόκειται για αφαίρεση υλικού(αυτό το αφρολέξ ή ανάρτηση
Στα Ελληνικα λεγεται Surround.
Υπαρχει παντα και το ενδεχομενο, το υλικο που εχει εκει το μεγαφωνο σου να διαλυεται απο την βενζινοκολλα.
Εαν ειναι το κλασσικο λαστιχο που εχουν τα πιο πολλα γουφερ, δεν επιρρεαζεται.
Και μην ανησυχεις. Το σπορ "πληρωνω και μαθαινω" ειναι πολυ διαδεδομενο.
...δεν ξέρω ακριβώς πως λέγεται)και όχι σκήσιμο.Αν ήταν σκίσιμο,ίσως η βενζινόκολλα να έκανε. Θα κάνω παντως το stand by και βλέπουμε............. Thx all
...
 
Μηπως να βάλω απο κάποιο παλιό ηχείο ένα κομμάτι και να το κολήσω με λαστιχόκολλα ή βενζινόκολλα ?
 
δεν το βλεπω καλη λυση αν δεν ειναι μεγαλη η τρυπα βαλε μονο λαστιχοκολλα γιατι αν βαλης και καποιο κομματι απο αλλο ηχειο μαλλον δεν θα παιζει σωστα ποιο ειδικος παντως να απαντηση ειναι ειναι ο μανωλης ο τζωρτζακης
 
οτι και να κανεις θα πρεπει να μην εμποδιζει ή αλλοιώνει όσο το δυνατόν την κίνηση της αναρτησης, δηλαδη θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις μαλακα και ευκαμπτα υλικα.
 
Ρώτησα κάποιον και μου είπε να βάλω στην άκρη μιας οδοντογλυφίδας λίγη κόλλα και να κολλήσω περιμετρικά της τρύπας έτσι 'ωστε να μην προχωρήσει το περαιτέρω σκήσιμο!!! Είναι σωστό ?
 
Δεν αρκεί να περιορίσεις το σκίσιμο (σωστό είναι μεν) αλλά πρεπει να κλείσει η τρύπα ώστε να μην υπάρχει διαρροή αέρα απο το πισω μερος του κώνου προς τα εμπρός, για πολλούς λόγους. Αν η τρύπα είναι μικρή, θα σου ελεγα να κοψεις ενα κομματάκι απο προφυλακτικό και να το κολλήσεις (θα πρέπει όμως να το καθαρίσεις καλά απο τα λιπαντικά..). Μην βαλεις χημικά πανω του γιατι γίνεται κ#λος, καποτε δοκιμασα να μπαλώσω την σκισμενη φουσκα απο το καρμπυρατέρ της μηχανής μου με κομματι προφυλακτικου αλλα μολις ηρθε σε επαφη με την βενζινη καταστράφηκε. Οσο ανθεκτικο ειναι στις μηχανικες καταπονησεις, τόσο ευαίσθητο ειναι στα χημικά.
 
Σκεύτομαι να το πιέσω λίγο και να το δυναμώνω ετσι ώστε να δω εαν θα σκιστεί περισσότερο.
 
Δεν αρκεί να περιορίσεις το σκίσιμο (σωστό είναι μεν) αλλά πρεπει να κλείσει η τρύπα ώστε να μην υπάρχει διαρροή αέρα απο το πισω μερος του κώνου προς τα εμπρός, για πολλούς λόγους. Αν η τρύπα είναι μικρή, θα σου ελεγα να κοψεις ενα κομματάκι απο προφυλακτικό και να το κολλήσεις (θα πρέπει όμως να το καθαρίσεις καλά απο τα λιπαντικά..). Μην βαλεις χημικά πανω του γιατι γίνεται κ#λος, καποτε δοκιμασα να μπαλώσω την σκισμενη φουσκα απο το καρμπυρατέρ της μηχανής μου με κομματι προφυλακτικου αλλα μολις ηρθε σε επαφη με την βενζινη καταστράφηκε. Οσο ανθεκτικο ειναι στις μηχανικες καταπονησεις, τόσο ευαίσθητο ειναι στα χημικά.


........μ'αρέσει όμως ο τρόπος που σκέφτεσαι..
 
Σκεύτομαι να το πιέσω λίγο και να το δυναμώνω ετσι ώστε να δω εαν θα σκιστεί περισσότερο.

Και ? μόνο χαμένος μπορεις να βγεις απο μια τετοια κινηση. Δεν υπαρχει κανενας λόγος να πιεζεις την τυχη σου.
 
........μ'αρέσει όμως ο τρόπος που σκέφτεσαι..

ετσι φτιαχνονται τα ηχεία που γ###νε !!
biggrin.gif
 
Το κόβω μάλλον να παίρνω καινούρια. Ουτως ή άλλως οι μα####ίες πληρώνονται !!!!!!!!!! : )