Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Δεν είχα απαραίτητα σκοπό να αλλάξω ηχεία ...

Όμως ο Ζιντάκ με ενθουσίασε τόσο, που μπήκα ξανα - μανα στο τριπάκι να του δώσω κάτι καλύτερο να οδηγήσει ...

Και το χαρακτηριστικό που πλέον μου αρέσει στα ηχεία είναι αυτό που περιέγραψα στο παρόν νήμα.

Είδα και ξαναθυμήθηκα σε ένα περιοδικό τα magnat vintage 770 και έτσι άρχισα να ψάχνομαι και πάλι...

Γενικά τα γερμανικά ηχεία, μετά αιώνες θάψιμου από το γνωστό έντυπο του χώρου, δεν χαίρουν εκτίμησης από τους τοπικούς audiophile. Εγώ όμως που έζησα στο Αμβούργο στην κάψα της χαιφιντελικής μου νιότης, για ενάμιση χρόνο και γνώρισα από κοντά απίθανα γερμανικά προιόντα, τα έχω σε υπόληψη.

Τεσπα, είδωμεν ....

Τα Γερμανικα ηχεια ειναι απο τα καλυτερα εχω να πω !!!!!
οσα ακουσα σε εκθεσεις με εντυπωσιασαν ΠΑΝΤΑ:music-smiley-005:

παρεπιπτοντως μεγαλο ηχο βγαζουν τα μεγαλα μεγαφωνα σε μεγαλα ηχεια !!!!!!!!

οταν βλεπω τεραστια ηχεια με 6 ιντζα μεγαφωνακια κατι παθαινω........
 
Παιδιά ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και τις συμβουλές ...

Προτείνω όπως η συζήτηση συνεχισθεί (εάν συμφωνείτε) στο πρώτο κομμάτι του αρχικού ποστ, ήτοι :

''.... Τι μας δίνει αυτό που λέμε 'μεγάλο ήχο' ;
Το μέγεθος του ηχείου ;
Τα μεγάλα (από 8 ίντσες και πάνω ) γούφερ ; Ο αριθμός των μεγαφώνων /δρόμων ;
Η σχεδίαση ; Οι κόρνες ; Οι μεμβράνες ;
Ορισμός κατ´εμέ του 'μεγάλου 'ηχου' : ''...να γεμίζουν τα πάντα στον χώρο από ήχο, (όχι μόνον δυό νοητές ηχητικές σφαίρες πέριξ των ηχείων), τα δυναμικά να είναι αβίαστα και καταιγιστικά, να υπάρχει όγκος και όχι κάτι θλιβερά 6,5 αράκια που να κουνιούνται σαν τρελλά. ... ''


χωρίς να είναι πλέον απαραίτητος ο συνυπολογισμός του κόστους, ή οι προτάσεις επί συγκεκριμένων εταιρειών / μοντέλων ....
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Παιδιά ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και τις συμβουλές ...

Προτείνω όπως η συζήτηση συνεχισθεί (εάν συμφωνείτε) στο πρώτο κομμάτι του αρχικού ποστ, ήτοι :

''.... Τι μας δίνει αυτό που λέμε 'μεγάλο ήχο' ;
Το μέγεθος του ηχείου ;
Τα μεγάλα (από 8 ίντσες και πάνω ) γούφερ ; Ο αριθμός των μεγαφώνων /δρόμων ;
Η σχεδίαση ; Οι κόρνες ; Οι μεμβράνες ;
Ορισμός κατ´εμέ του 'μεγάλου 'ηχου' : ''...να γεμίζουν τα πάντα στον χώρο από ήχο, (όχι μόνον δυό νοητές ηχητικές σφαίρες πέριξ των ηχείων), τα δυναμικά να είναι αβίαστα και καταιγιστικά, να υπάρχει όγκος και όχι κάτι θλιβερά 6,5 αράκια που να κουνιούνται σαν τρελλά. ... ''


χωρίς να είναι πλέον απαραίτητος ο συνυπολογισμός του κόστους, ή οι προτάσεις επί συγκεκριμένων εταιρειών / μοντέλων ....



Δεν το νομηζω, γιατι [απλα :flipout:] θα παιρναμε 20-30 μεγαφωνα θα τα τοπωθετουσαμε σε μια κατασκευη και αυτο θα ηταν!!

Αλλα αυτο δεν θα ηταν μεγαλος ηχος , απλα θα ηταν δυνατος ηχος,
 
Αν θέλεις να μιλήσουμε συγκεκριμένα και να βγάλουμε εκτός τα μάγκια και τα λοιπά πάνελς, για 35 τετραγωνικά σου συστήνω ανεπιφύλακτα τα ηχεία στα οποία θα επιλέξω αν ποτέ φύγω από τα μάγκνεπαν:

Τα Chario Millenium II. Ηχείο...βάσης με 2 ούτε 6,5 άρια που κουνιούνται "σα τρελλά" αλλά με τρομερή ακρίβεια, σα στρατιωτάκια σε παρέλαση.
Σχεδίαση 2,5 δρόμων, με απίστευτη μεσαία περιοχή, τρομερό τουήτερ, χαμηλό πλούσιο-στακάτο-στιβαρό, αν το "ταϊσεις" καλά δε πρόκειται να πιστέψεις ότι έχεις ηχείο βάσης μπροστά σου.

Νομίζω μόνο μεταχειρισμένα μπορείς να τα βρεις πλέον.

Άκουσε τα και θα με θυμηθείς.

Ο Ζιντάκ βγάζει 100W στα 8Ohm. Στα 4Ohm ξέρουμε???
 
Στέργιο, δεν τα έχεις ήδη τα chario ; Θυμάμαι κάτι φωτος που είχες ανεβάσει ....

Την ιταλική αυτή εταιρεία εκτιμώ πολύ και για ένα φεγγάρι είχα τα 200 Τ τα οποία επώλησα σε συνφορουμίτη ...

Βασίλη δεν εννοούσα να προσβάλλω κανένα 6,5 αράκι ούτε και φυσικά τυχόν κατόχους. Είχα ηχεία με 6,5, όπως τα προαναφερθέντα 200Τ και ήταν μιά χαρά.
Απλά την αίσθηση που ψάχνω δεν την έδιναν .....

Από το ψάξιμο μου σε ευρωπαικά φόρουμ ο Ζιντάκ μετρήθηκε 173 βατ στα 4ω, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την αξιοπιστία των ευρημάτων. Κάποια στιγμή θα τον μετρήσω μόνος μου .....
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Στέργιο, δεν τα έχεις ήδη τα chario ; Θυμάμαι κάτι φωτος που είχες ανεβάσει ....

Την ιταλική αυτή εταιρεία εκτιμώ πολύ και για ένα φεγγάρι είχα τα 200 Τ τα οποία επώλησα σε συνφορουμίτη ...

Βασίλη δεν εννοούσα να προσβάλλω κανένα 6,5 αράκι ούτε και φυσικά τυχόν κατόχους. Είχα ηχεία με 6,5, όπως τα προαναφερθέντα 200Τ και ήταν μιά χαρά.
Απλά την αίσθηση που ψάχνω δεν την έδιναν .....

Τα έχω τα τσάριο φιλαράκ, εδώ και 3-4 χρόνια.

Καμιά φορά όταν έχω όρεξη τα βάζω και τα ακούω με τον Coda μου.
Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν αξίζει τον κόπο που ασχολούμαι τόσο πολύ με ενεργά κρος , 500 χιλιόμετρα καλωδίων κλπ κλπ

Και για να μη παρεξηγηθώ, δεν τα πουλάω.
Παλιότερα πήγα να κάνω το λάθος, αλλά αυτά τα ηχεία δεν πουλιούνται. Έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση. :BXVZCBXZ6:

Άλλα Chario δεν έχω ακούσει, αλλά τα 200Τ είναι μακρυά σαν κατηγορία από τα Millenium II (και τιμολογιακά), οπότε μη τα συγκρίνεις.

Αν τα έχει ο αντιπρόσωπος πάνε να τα ακούσεις, μπορεί να σου κάτσουν.

Το μόνο τους μειονέκτημα είναι η εντελώς χαμηλή περιοχή όπου δεν αποδίδεται πλήρως, αλλά και πάλι με απόλυτα κριτήρια είναι ικανοποιητικότατα.

Μακάρι να ήσουν στα μέρη μου να κάναμε μια ακρόαση μαζί.
 
Απάντηση: Re: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Βασίλη δεν εννοούσα να προσβάλλω κανένα 6,5 αράκι ούτε και φυσικά τυχόν κατόχους. Είχα ηχεία με 6,5, όπως τα προαναφερθέντα 200Τ και ήταν μιά χαρά.
Απλά την αίσθηση που ψάχνω δεν την έδιναν ......

Ελεύθερα!

Όλα είναι υποκειμενικά, έτσι κι'αλλιώς

κι'αν κάτι μας την βαράει, πρέπει να το λέμε, έτσι δεν είναι? :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Γιά 'μένα ο "μεγάλος ήχος" ξεκινά από την ανάλυση και την ακρίβεια, οπότε ακούω με κάτι θλιβερά 6,5 αράκια που να κουνιούνται σαν τρελλά. ... -bye-

Και για μένα το ίδιο ισχύει... Μόνο που ακούω από κάτι θλιβερά 7.5αράκια που δεν κουνιούνται με τίποτα τα καταραμένα! :flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία με 'μεγααάλο' ήχο

Και για μένα το ίδιο ισχύει... Μόνο που ακούω από κάτι θλιβερά 7.5αράκια που δεν κουνιούνται με τίποτα τα καταραμένα! :flipout:

εμ, ποιός σου είπε να πάρεις τα 40άρια? :BDGBGDB55:
 
Σπύρο και λοιποί συνφορουμίτες χρόνια πολλά.

Σπύρο σχετικά με αυτό που αναφέρει ο Ι.Κ. για μεγάλο ήχο και γιγαντισμό, συμφωνώ, κάποτε από TD12 (και πάλι) άκουσα μια κιθάρα 2.5 μέτρα που μάλλον δεν υπάρχει....στην πραγματικότητα. Βέβαια πολλοί εντυπωσιάζονται από αυτό και ειδικά αν συνοδέυεται από συγκεκριμένους αμερικάνικους ενισχυτές με έμφαση στον γιγαντισμό τότε ακούς τη μουσική των Κυκλώπων.

Για παράδειγμα στο μέγαρο δεν έχω πάρει ποτέ αυτήν την αίσθηση, του γιγαντισμού δλδ., ίσως "φταίει" που δεν κάθομαι στις πρώτες σειρές? ποιός ξέρει....

Τώρα για το θέμα, για μεγάλο ήχο θες πολλά λίτρα καμπίνας και μεγάλο headroom από τον ενισχυτή σου (τόσο απλό) και μην ξεχνάς ποτέ τον παράγοντα matching. Π.χ. το ίδιο magnat 760 me sli80 ειναι σκοτεινό (όπως σωστά ανέφερε ο Στέγιος) και με Bryston και σε άλλο χώρο στεγνό και λαμπρό, ενώ με Anthem (στον ίδιο χώρο) ήταν kickass (Rock συναυλία δλδ).

Τέλος φίλος πουλάει το Magnat 760 αν σε ενδιαφέρει για πολλή μεγάλη αναβάθμιση και νομίζω ότι στα λεφτά που το δίνει δύσκολα θα βρεις ηχείο με τέτοιο "μεγάλο" ήχο και σχετικά ευκολοδήγητο (δλδ δεν έχει απαιτήσεις Magnepan, Analysis, Soundlab κλπ που πραγματικά έχουν μεγάλο ήχο και μπορούν να αποφύγουν το γιγαντισμό με τα κατάλληλα συνοδά). Αν σε ενδιαφέρει να σου δώσω το τλφ του.

Αν και στο απώτερο μέλλον σε βλέπω με πάνελ!
 
Σπυράκο καλορίζικος και ο Xindak, δεν τον έχω ακούσει αλλά αν κρίνω από τα μονομπλόκ καταλαβάινω γιατί σε έχει ενθουσιάσει.
Ευκαιρία για ακρόαση...
 
Να αναφέρω κάτι σχετικό ως απορία-διευκρίνηση?

Το ποτενσιόμετρο των ενισχυτών μας, αυτό που λανθασμένα αναφέρουμε ως "ένταση" στην ουσία αφορά τον όγκο (=volume) της μουσικής αναπαραγωγής.

Δηλαδή μεταβάλλει την "κλίμακα" της μουσικής σκηνής όπως αυτή θα έπρεπε να αναπαριστάται μπροστά μας στο χώρο μας.

Σκοπός του ποτενσιόμετρου είναι να μας βοηθήσει να βρούμε το σωστό "μέγεθος" της μουσικής σκηνής στο συγκεκριμένο χώρο όπου είναι τοποθετημένο το σύστημα μας (ανάλογα και με την εκάστοτε ηχογράφηση) και όχι να μας χωρίσει η κυρά.

Οπότε αυτά τα οποία αναφέρουμε ως "γιγαντισμό" τα εντάσσω στο ότι οι περισσότεροι από εμάς είμαστε κανίβαλοι και ακούμε πάνω από τα 95-100db στη θέση ακρόασης, οπότε είναι λογικό η φυσαρμόνικα να έχει το μέγεθος βαγονιού τραίνου.

Από την άλλη ίσως και να υπάρχουν όντως κάποια μηχανάκια τα οποία να είναι εμφατικά στις "ευαίσθητες" περιοχές που σχετίζονται με την αναπαραγωγή κάποιων οργάνων και σε συνδυασμό με κάποια ατυχή συγκυρία τοποθέτησης του συστήματος εμφανίζεται το φαινόμενο.

Αλλά ειλικρινά δε μπορώ να φανταστώ πως κάποιοι αποκαλούν αυτά "hiend".


Σόρι για το οφ τόπικ.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.
Μεγάλος ήχος δεν σημαίνει γιγαντισμός.
Αυτό που εγώ εκλαμβάνω σαν μεγάλο ήχο είναι:

Nα γεμίζεις το χώρο ακόμα και με χαμηλή θέση στο volume.
Να ακούγονται όλα στη φυσική τους διάσταση.
Οταν λέμε όλα, εννούμε και τη μπότα, τη γραν κάσσα και όχι μόνο τα τομ....

Οταν έχεις μεγάλο ήχο μπορείς να παίξεις και βαριά συμφωνικά έργα με χορωδία. ΔΕΝ μπορούν να το κάνουν όλα τα συστήματα. Θυμηθήτε τι μουσική παίζουν στις εκθέσεις.
Το άκουσμα πρέπει να είναι αβίαστο και να δίνει την αίσθηση του ζωντανού (ζωντανό δεν θα γίνει ποτέ....)

Τώρα όσον αφορά τα Magnat η εμπειρία μου από πολύ φθηνότερα μοντέλα (περίπου στα 600 Ε) είναι πολύ θετική. ΣΙΓΟΥΡΑ θα ήταν μία από τις επιλογές μου.
 
Μεγάλος ήχος δεν σημαίνει γιγαντισμός.
Αυτό που εγώ εκλαμβάνω σαν μεγάλο ήχο είναι:

Nα γεμίζεις το χώρο ακόμα και με χαμηλή θέση στο volume.
Να ακούγονται όλα στη φυσική τους διάσταση.
Οταν λέμε όλα, εννούμε και τη μπότα, τη γραν κάσσα και όχι μόνο τα τομ....

Αυτό ακριβώς!

Δε γίνεται ν' ακούμε συνέχεια πάνω από τα 100 ντιμπιά...
 
Στη δική μου περίπτωση, βασικός παράγοντας είναι και οι ώρες ακρόασης.

Στις 6-7 το απόγευμα, μια χαρά θ' ακούσω 100-110 ντιμπιά.
Αλλά στις 11-12 το βράδυ, 80 και πολλά είναι.

Γι' αυτό θέλω να γεμίζει ο χώρος μου με ήχο και στις χαμηλές στάθμες.
 
Αν μιλήσουμε για hiend, υπάρχει μόνο μια θέση στο volume για κάθε χώρο-σύστημα-ηχογράφηση.

Πες , πες ρε σύ . Πάλι αδιάβαστο μ'έπιασες .:nounder::bang:
Αλλά φυσικό είναι να μπαίνει και εδώ η υποκειμενικότητα του γούστου του κάθε ενος μας.

...