Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Μεταχειρισμένα:
Quad ή Audiostatic.
Σε υβριδικό, κάποια υλοποίηση της Soundlab, πχ DynaStat
Analysis Omega.

Τα πιο δυσεύρετα μαζί με τα Soundlab, είναι τα Audiostatic.

Σε καινούριο, με πολύ λιγότερα λεφτά που θα τα ρίξεις σε ενισχυτή, Magnepan 1.6.

Σε ML, θα πήγαινα σε ακριβότερη υλοποίηση, πχ μια και καλή τα Summit.


Πες μας τι μουσικές ακούς, βασικά.
Είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Αν είσαι "ροκ" ή "ηλεκτρονικούρας", πας για μαγνητοστατικό, δηλαδή Analysis ή Magnepan.

Αν ακούς ποπ, easy listening, κλασική, τζαζ, κλπ, πας για ηλεκτροστατικό.

Με πληγωνεις....:violent-smiley-011:
 
Σόρρυ, έχω μια αδυναμία στα μάγκια...

Για τα δε Audiostatic, τα έχω ο ίδιος, οπότε no comment.


Βασικά, ML άκουσα μόνο μια φορά και μου κάθισαν στραβά.
Ίσως γενικά να μην "πάω" και πολύ τις υβριδικές υλοποιήσεις...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

:BXVZCBXZ6:
Όχι, η γραμμή μεταφοράς αποτελλει υλοποίηση που αφορά την φόρτιση
του μπάσου σε ηχεία ''κουτιά''
Εννοώ πραγματικά δίπολα ηλεκτροδυναμικά ηχεία, όπως της Infinity,
σειρά IRS που ανεφέρθει νωρίτερα στο παρόν Thread.

τα irs δεν ηταν ηλεκτροδυναμικα αλλα υβριδικα.

απλως επειδη οι μεμβρανες εκπεμπαν μονο προς μια κατευθυνση εφεραν mid-tweeter και στο πισω μερος.

καποια παλιοτερα μοντελλα τις σειρας reference ειχαν κανονικες διπολες μεμβρανες.
 
Εγώ πρωτοάκουσα πάνελ πίσω στα φοιτητικά μου χρόνια. Ήταν τα SMG και τα ESL-63.

Στα Quad έμεινα καθηλωμένος. Το μόνο πρόβλημα μου ήταν ότι δεν είχαν αρκετό χαμηλό. Αλλά δεν μπορούσα να τα αγοράσω με τίποτα!
Οπότε τα μικρά Magnepan μου φαίνονταν μια καλή εναλλακτική λύση. Μια χούφτα ασφάλειες αργότερα (τις έκαιγα με τις συμφωνίες του Μάλερ), αποφάσισα ότι αφού δεν είχα λεφτά, θα περιοριζόμουν σε ένα κουτί.

Και το γύρισα στα Vandersteen. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Vandersteen λατρεύει τα Quad.

Από τότε μέχρι τώρα έχω ακούσει σε σπίτια, μαγαζιά και εκθέσεις: τα ESL-969, δύο Audiostatic, δύο Acoustat, τρία Martin Logan, τα μεγάλα SoundLab του Λουκά, τα μικρά Analysis και τα δυο υβριδικά της Spicom. Και σίγουρα δεν ακούγονται καθόλου ίδια μεταξύ τους! Το μόνο κοινό χαρακτηριστικό ήταν το στενό sweet spot (αν εξαιρέσω τα SoundLab). Προσωπικά αν δεν είχα θέμα κόστους και χώρου θα διάλεγα το σύστημα του Λουκά.
 
Last edited:
Σόρρυ, έχω μια αδυναμία στα μάγκια...

Για τα δε Audiostatic, τα έχω ο ίδιος, οπότε no comment.


Βασικά, ML άκουσα μόνο μια φορά και μου κάθισαν στραβά.
Ίσως γενικά να μην "πάω" και πολύ τις υβριδικές υλοποιήσεις...

Αμα ειναι μονο μια φορα σε συνχωρω...Ποια ειχες ακουσει ?

Σιγουρα τα ''καθαροαιμα'' θα εχουν καλητερη ομοιογενεια αλλα πιστευω στα υβριδια εχεις να διαλεξεις αναμεσα σε μεγαλυτερη γκακα ενισχυτηκων λογο ευαισθησιας.Χαμος γινετα παντος....
 
Αν είσαι "ροκ" ή "ηλεκτρονικούρας", πας για μαγνητοστατικό, δηλαδή Analysis ή Magnepan.

Αν ακούς ποπ, easy listening, κλασική, τζαζ, κλπ, πας για ηλεκτροστατικό.

σε αυτο αναφερομαι
 
Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Αν είσαι "ροκ" ή "ηλεκτρονικούρας", πας για μαγνητοστατικό, δηλαδή Analysis ή Magnepan.

Αν ακούς ποπ, easy listening, κλασική, τζαζ, κλπ, πας για ηλεκτροστατικό.
σε αυτο αναφερομαι

Επέτρεψέ μου να πω και σε σένα και στον Guybrush ότι κάνετε λάθος. Λ.Σ.
 
σε αυτον τον κοσμο ποτε δεν λεω ποτε μεχρι να ακουσω αυτο το κατι το διαφορετικο
 
Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Επέτρεψέ μου να πω και σε σένα και στον Guybrush ότι κάνετε λάθος. Λ.Σ.

Για αναπτυξε το...

Για να μην παρεξηγηθουμε προσωπικα δεν εχω μεγαλη εμπειρια στα ''πανελακια'' και οτι λεω ειναι απο τις προσφατες τριβες μου.Εχω ακουσει βεβαια στο παρελθον διαφορα (Logan,Magnepan,Analysis)αλλα οχι οπως τωρα που εχω ενα logan στο χωρο μου.
 
Θα θελα κ γω να μας αιτιολογησει ο κυριος Λ.Σ. γιατι κανουν λαθος,οπωσδηποτε αν κανουμε αυτο τον διαχωρισμο για τα πανελ,θα ναι αλλη μια αδυναμια (μυθος?)χρεωμενη σ αυτα.
 
Γενικά σύστημα αναπαραγωγής μουσικής ή ηχείο που ευνοεί ένα είδος μουσικής ή και κάποια εταιρεία δίσκων, αν και όταν συμβαίνει αυτό, τότε δεν είναι σωστό. Νομίζω ότι ένα σωστό σύστημα ή ηχείο πρέπει και μπορεί να παίζει καλά όλα τα ήδη μουσικής και όλες τις ηχογραφήσεις. Δεν έχει προτίμηση.
Αν αναδεικνύεται περισσότερο από κάποιο ή κάποια είδη μουσικής αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο πόσο απαιτητικά ή καλύτερα ηχογραφημένα είναι κάποια είδη.
Κατά βάση παίζει όλα σωστά και κάποια [φαίνεται να] τα παίζει καλύτερα.
Αυτά από την πείρα μου. Βέβαια το τί εννοεί ο καθένας είναι θέμα εμπειρών και προσωπικού γούστου. Λ.Σ.
 
Μάλιστα ένα μεγάλο πάνελ [ηλεκτροστατικό;] αποδίδει ακόμη καλύτερα από ό,τι ένα μικρότερης επιφανείας ηλεκτρονική μουσική. Λ.Σ.
 
Γενικά σύστημα αναπαραγωγής μουσικής ή ηχείο που ευνοεί ένα είδος μουσικής ή και κάποια εταιρεία δίσκων, αν και όταν συμβαίνει αυτό, τότε δεν είναι σωστό. Νομίζω ότι ένα σωστό σύστημα ή ηχείο πρέπει και μπορεί να παίζει καλά όλα τα ήδη μουσικής και όλες τις ηχογραφήσεις. Δεν έχει προτίμηση.
Αν αναδεικνύεται περισσότερο από κάποιο ή κάποια είδη μουσικής αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στο πόσο απαιτητικά ή καλύτερα ηχογραφημένα είναι κάποια είδη.
Κατά βάση παίζει όλα σωστά και κάποια [φαίνεται να] τα παίζει καλύτερα.
Αυτά από την πείρα μου. Βέβαια το τί εννοεί ο καθένας είναι θέμα εμπειρών και προσωπικού γούστου. Λ.Σ.


Σωστα ακουγονται αυτα...Και ερωτω , βαση εμπειριας και ορθα στημενων ακροασεων ,απο οπου θα εβγαινε και ενα τετοιο συμπερασμα, ποια ''πανελς'' ειναι σχεδιασμενα πιο σωστα ? Αναφαιρομαι και σε παλιες αλλα κυριως σε προσφατες υλοποιησεις εταιριων που εχουν εξελιξει τα μοντελα τους με σκοπο τα οποια λαθη του παρελθον...
 
Θα ηθελα απλως να αναφερω οτι σε καποια ηδη μουσικης μου φαινεται αδυνατον να τα αναπαραγαηει σωστα το ιδιο ηχειο, οπως π.χ. ενα ηχειο που αναπαραγαγει σωστα τον ογκωδη ηχο της ροκ, πως θα αναπαραγαγει ταυτοχρονα σωστα τον λεπτο και αναλυτικο ηχο της κλασσικης;
 
Re: Απάντηση: Ηχεία τύπου πάνελ, τι, πως και γιατί.

Θα ηθελα απλως να αναφερω οτι σε καποια ηδη μουσικης μου φαινεται αδυνατον να τα αναπαραγαηει σωστα το ιδιο ηχειο, οπως π.χ. ενα ηχειο που αναπαραγαγει σωστα τον ογκωδη ηχο της ροκ, πως θα αναπαραγαγει ταυτοχρονα σωστα τον λεπτο και αναλυτικο ηχο της κλασσικης;
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγάλο όγκο ή πιο σωστά πόσο μεγαλύτερο όγκο έχει μια συμφωνική οεχήστρα!
Ένα σωστό ηχείο [και σύστημα] αναπαράγει το χώρο μέσα στον οποίο παιζει μια ορχήστρα και όταν δεν γιγαντώνει τον ήχο προβάλλοντας κάποια όργανα [συνήθως έτσι γίνεται], τότε μπορεί εξ ίσου σωστά, αναπαράγωντας τον χώρο, να αναπαράγει και Ο,ΤΙ υπάρχει και παίζει μέσα είτε είναι μια μεγάλη ορχήστρα είτε είναι ένα όργανο, μια φωνή ή ενα κουαρτέτο εγχόρδων. Εξυπακούεται ότι η ηχογράφηση συμβάλλει. Λ.Σ.