iFi dsd micro

Απο ότι ξέρω θα το φέρει demo η Audio Soul που έχει τα ifi. Tώρα για λεπτομέρειες καλύτερα απευθείας επικοινωνία..
 
Παιδια χτες συνδεσα τον ενισχυτη schitt magni 2 uber πανω στην εξοδο του idsd nano και το αποτελεσμα ειναι καταπληκτικο!Τωρα χρειαζομαστε ακουστικα!
 
με ποια ακουστικά ήταν καταπληκτικό το αποτέλεσμα ;;;; γιατί δεν παίρνεις τα ίδια (εφόσον δεν ήταν δικά σου) ;
 
εβαλα απο ενα φιλο τα sennheiser τα hd 558 εγω εχω τα superlux hd681 πειραγμενα τα crossover.Δεν θελω να παρω το πρωτο ακουστικο που θα ακουσω με το ενισχυτη θα ηθελα να ακουσω διαφορα για να εχω πιο αντικειμενικη αποψη.
 
Απάντηση: Re: iFi dsd micro

Μπορεί να μας πει κάποιος, με λίγα λόγια, για τα φίλτρα του ifi Micro ; (Ποια θέση είναι προτιμότερη κλπ.)
Ευχαριστώ προκαταβολικά
 
To εχω λιγες ημερες στα χερια μου και προς το παρων σε "bit perfect". Οταν θα κάνω τις σχετικες δοκιμές θα επανέλθω.
 
H bit perfect θέση είναι και η δική μου προτίμηση. Οι διαφιρές πάντως δεν είναι και τεράστιες.
 
Τελικά έφταιγε το iUSB Power για τις διακοπές. Με το που φεύγει αυτό από τη μέση το iDSD παίζει κανονικά. Μου είπαν από την εταιρεία να το στείλω στον αντιπρόσωπο για να το εξετάσουν.
 
To iUSB ταξίδεψε, ελέγχθηκε και απ' ότι μου είπαν αλλάχτηκε η πλακέτα. Επέστρεψε και παίζει χωρίς πρόβλημα εδώ και μερικές μέρες ανέξοδα. Συγχαρητήρια στην iFi και την εδώ Audiosoul για την συνέπεια και την συνέχεια της όλης διαδικασίας. Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι το iUSB κάνει μεγάλη διαφορά με ακουστικά - όλα τα δικά μου ακουστικά - κάτι σαν να τραβάει μια κουρτίνα, λεπτή μεν, εκεί δε, χωρίς το iUSB.
 
Δηλαδή περίμενες να πάει έξω να το φτιάξουν και να ξανάρθει; Όχι καλή εξήγα...
 
παίδες, το γκολ μετράει ... αφού έγινε η δουλειά, τι να λέμε ... σε άλλες περιπτώσεις ο καταναλωτής ουδέποτε βρήκε το δίκαιο του ...
 
Εγώ θα απαιτούσα αντικατάσταση άμεσα (και γρήγορα). Το προϊόν ήταν ελαττωματικό και καθήκον του πωλητή η άμεση ικανοποίηση του πελάτη...

Εσείς συμπεράνατε ότι συνέβη ακριβώς αυτό?
 
Εγώ θα απαιτούσα αντικατάσταση άμεσα (και γρήγορα). Το προϊόν ήταν ελαττωματικό και καθήκον του πωλητή η άμεση ικανοποίηση του πελάτη...

Εσείς συμπεράνατε ότι συνέβη ακριβώς αυτό?

Εσυ κάλο θα ηταν μετα το τελευταίο δούλεμα που εφαγες να μην ανοίγεσαι πολυ..Ποσες εβδομάδες ψαχνόσουν? Μονο που δεν το επιδιόρθωσες μονος σου..