Ιμάντας, τροχαλία, άμεση οδήγηση... ποιο πιστεύετε ότι είναι το σωστότερο και γιατί;

improves pace, timing, spatial cues, noise levels, and image stability, while delivering deep, tight bass

όταν ....διαβάζω αυτή τη φράση....:afro:
 
improves pace, timing, spatial cues, noise levels, and image stability, while delivering deep, tight bass

όταν ....διαβάζω αυτή τη φράση....:afro:
Ναι,και κατι σαν αυτην..... "with space age parts and technology ".....
και μετα μου λες για troglodytes...............:flipout:
 
Μένει να το ακούσω με τα αυτιά μου... Θεωρώ χωρίς να το έχω ακούσει ότι o Ζαγγογιάννης έχει χτυπήσει διάνα... Κώστα! θα σου έρθω κάποια στιγμή!!:ernaehrung004:

σε περιμένω. Μην ξεχάσεις να φέρεις και μουσική:ADFADF1:

improves pace, timing, spatial cues, noise levels, and image stability, while delivering deep, tight bass

όταν ....διαβάζω αυτή τη φράση....:afro:

Ε τι να γράψουν κι αυτοί; it sounds much, much better? Λίγη επειείκια για το τμήμα μάρκετινγκ εντ προμόσιον πληζ
 
Εκτός του marketing και του αστείου της υπόθεσης, τι έχετε να πείτε, ότι η VPI και Teres έβαλαν rim drives?

Τυχαίο?... δεν νομίζω...:afro:
 
Και τι άκουσαν και εντυπωσιάστηκαν?

The Rim Drive was created after listening to an old Rek-O Kut turntable using an idler rim drive and being amazed by the immediacy of the sound

αυτό...



Uploaded with ImageShack.us
 
Εκτός του marketing και του αστείου της υπόθεσης, τι έχετε να πείτε, ότι η VPI και Teres έβαλαν rim drives?

Τυχαίο?... δεν νομίζω...:afro:
Τυχαιο οχι σιγουρα.Αλλα ουτε και επειδη υπηρξαν και φανατικοι της τροχαλλιας.Αλλωστε το οτι αποφασισαν τωρα και οχι πριν πολυυυυυυυ καιρο,λεει πολλα.

Ομως,καλοδεχουμενα τα νεα τους πικαπ,αλλα μαλλον δεν πρεπει να κανουμε και ονειρα για καλες τιμες,οπως και με την Loricraft.

Αχ αυτο το "space technology".................
 
Και τι άκουσαν και εντυπωσιάστηκαν?

The Rim Drive was created after listening to an old Rek-O Kut turntable using an idler rim drive and being amazed by the immediacy of the sound

αυτό...



Uploaded with ImageShack.us

Μηπως παραδεχονται και αυτοι οτι καποια reviews για το 401 σε συγκριση με δικο τους πικαπ ειχαν δικαιο;

http://www.positive-feedback.com/Issue25/garrard_401.htm
 
και πέρα από το μάρκετινγ....
να έχουμε και λίγη...κυριολεξία

τί είναι μωρε immediacy ?:afro:

πατάς το play και ακούγεται αμέσως? (αντί αύριο?)

(πχ τα pc players που έχουν buffer...:flipout: - λέμε τώρα...)
 
και πέρα από το μάρκετινγ....
να έχουμε και λίγη...κυριολεξία

τί είναι μωρε immediacy ?:afro:

πατάς το play και ακούγεται αμέσως? (αντί αύριο?)

(πχ τα pc players που έχουν buffer...:flipout: - λέμε τώρα...)

Το καλυτερο απο ολα ολων των εποχων ειναι οτι αυτο το μπασο οσο παει γινεται πιο σφικτο...............οπου ναναι θα μας πεισουν οτι το μπασο ειναι κρουστο και οχι εγχορδο οργανο :flipout:
 
Το rim drive υπήρχε σαν αναβάθμιση εδώ και χρόνια, απ' όσο ξέρω...
Πάντως το να αναστήσεις ένα παλιότερο Garrard ή Lenco, σίγουρα θα βγει πολύ πιο φτηνά από το να πάρεις ένα VPI, απλώς θέλει πολύ χρόνο...

Κι ύστερα, καλά χρυσά, αλλά μόνο το Aries 3 και το HR-X μου αρέσουν εμφανισιακά, τα άλλα είναι πολύ... industrial.

To πλεονέκτημα της "νεκρανάστασης" παλιού idler είναι και το ότι μπορείς να φτιάξεις ό,τι plinth θέλεις, με ό,τι σχέδιο θέλεις κλπ...
 
Το καλυτερο απο ολα ολων των εποχων ειναι οτι αυτο το μπασο οσο παει γινεται πιο σφικτο...............οπου ναναι θα μας πεισουν οτι το μπασο ειναι κρουστο και οχι εγχορδο οργανο :flipout:

Ε, μπορεί να εννοούν τη μπότα από τα ντραμς μωρέ... :D
 
Το rim drive υπήρχε σαν αναβάθμιση εδώ και χρόνια, απ' όσο ξέρω...
Πάντως το να αναστήσεις ένα παλιότερο Garrard ή Lenco, σίγουρα θα βγει πολύ πιο φτηνά από το να πάρεις ένα VPI, απλώς θέλει πολύ χρόνο...

Κι ύστερα, καλά χρυσά, αλλά μόνο το Aries 3 και το HR-X μου αρέσουν εμφανισιακά, τα άλλα είναι πολύ... industrial.

To πλεονέκτημα της "νεκρανάστασης" παλιού idler είναι και το ότι μπορείς να φτιάξεις ό,τι plinth θέλεις, με ό,τι σχέδιο θέλεις κλπ...

Εχεις υπ'οψιν καμια αναφορα σε vpi rim drive ?
Θα ηταν ενδιαφερον να δουμε πως το βρηκαν καποιοι που το ακουσαν,και σε συγκριση με τι το ακουσαν.
 
Δεν μπορώ να δώσω με λέξεις αυτό που ακούω,...

Πχ. Αυτή την στιγμή θεωρώ ότι έχω στήσει το Sondek μου καλύτερα από κάθε άλλη φορά: Ανάρτηση (πηγαίνει ακριβώς πάνω κάτω για περίπου 1 λεπτό) είναι απόλυτα επίπεδο, είναι επάνω σε βάση τοίχου, έχω βρει ακριβώς το VTA που μου αρέσει στους περισσότερους δίσκους μου, έχω ρυθμίσει την κεφαλή ακριβώς, και ο νεοαποκτηθέν Ekos με όλο το σύνολο ακούγεται στα καλύτερα του, καμιά απολύτως σχέση με πριν...

Αυτό δεν μπορώ να το αποδώσω σαν περισσότερη λεπτομέρεια ή στερεοφωνική εικόνα, ούτε μόνο σαν περισσότερο και ταχύτερο μπάσο...

Η μουσική παρουσία αμεσότητα και ο ρυθμός είναι μάλλον πιο περιγραφικοί όροι...

Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον...
 
Η μουσική παρουσία αμεσότητα και ο ρυθμός είναι μάλλον πιο περιγραφικοί όροι...

Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον...

Εδω ειναι ολη η μουσικη.Μην ψαχνεις για ορους......

http://filmsound.org/articles/ninecomponents/9components.htm

Κυριως το envelope. :a0210:
Oταν αυτο ειναι σωστο,ολα ειναι σωστα.
 
Το rim drive υπήρχε σαν αναβάθμιση εδώ και χρόνια, απ' όσο ξέρω...
Πάντως το να αναστήσεις ένα παλιότερο Garrard ή Lenco, σίγουρα θα βγει πολύ πιο φτηνά από το να πάρεις ένα VPI, απλώς θέλει πολύ χρόνο...

Κι ύστερα, καλά χρυσά, αλλά μόνο το Aries 3 και το HR-X μου αρέσουν εμφανισιακά, τα άλλα είναι πολύ... industrial.

To πλεονέκτημα της "νεκρανάστασης" παλιού idler είναι και το ότι μπορείς να φτιάξεις ό,τι plinth θέλεις, με ό,τι σχέδιο θέλεις κλπ...

Δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα στο θέμα plinth, διότι εκεί βρίσκεται όλο το θέμα, δηλαδή πως θα γίνει αποκραδασμοποίηση του motor unit, χωρίς να μεταφέρεται τίποτε στο πλατό ή στον βραχίωνα.

Πολλοί κάνουν πειράματα λίγοι ξέρουν ακριβώς τι και πως με τα υλικά και το design...

ένας που ξέρει είναι ο Jean Nantais... (ο κατασκευαστής του πικάπ του Κώστα)...

http://www.idler-wheel-drive.com/