Ιμάντας, τροχαλία, άμεση οδήγηση... ποιο πιστεύετε ότι είναι το σωστότερο και γιατί;

υπαρχει υπεροχη σε καποια σημεια(ροη-αμεσοτητα ) του idler και του DD αλλα δυστηχως ο θορυβος ειναι το αδυνατο τους σημειο
Ο ιμαντας ειναι καλυτερος απο θεμα θορυβου βεβαια θελει και αυτος καλα μοτερ -flywhell για να πετυχει τα παραπανω
 
Εγώ πάντως όταν ακούω "πικάπ τροχαλίας" μου έρχεται στο μυαλό το μακρυνό παρελθόν, τότε που δεν υπήρχε η τεχνολογία για να υλοποιηθούν DD συσκευές.

Αν η κύρια ιδέα είναι απλά η όσο το δυνατό πιο άμεση μετάδοση της κίνησης, γιατί να μην πας σε DD?

Ξέρω ότι οι πολέμιοι της τεχνολογίας το κατηγορούν για "μικρο-αστάθεια στις στροφές" του. Αυτό αν ίσχυε δεν θα ήταν τραγικά εύκολο να αποδειχθεί; Π.χ., ένας δίσκος με ένα ημίτονο στους 15ΚHz δεν θα έπαιζε χάλια, τόσο χάλια ώστε να βγάζει μάτι στον παλμογράφο;
 
υπαρχει υπεροχη σε καποια σημεια(ροη-αμεσοτητα ) του idler και του DD αλλα δυστηχως ο θορυβος ειναι το αδυνατο τους σημειο
Ο ιμαντας ειναι καλυτερος απο θεμα θορυβου βεβαια θελει και αυτος καλα μοτερ -flywhell για να πετυχει τα παραπανω


Σίγουρα... αλλά υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Arthur Salvatore που είχαν (και πούλαγαν) τα καλύτερα των καλυτέρων ανάμεσα τους και το δικό σου μεγαθήριο... και τώρα λένε ότι το Jean Nantais "The Reference" Lenco είναι το καλύτερο πικάπ του κόσμου τελεία...

Μια και είσαι μερακλής... ψάξτο λίγο...
 
Εγώ πάντως όταν ακούω "πικάπ τροχαλίας" μου έρχεται στο μυαλό το μακρυνό παρελθόν, τότε που δεν υπήρχε η τεχνολογία για να υλοποιηθούν DD συσκευές.

Αν η κύρια ιδέα είναι απλά η όσο το δυνατό πιο άμεση μετάδοση της κίνησης, γιατί να μην πας σε DD?

Ξέρω ότι οι πολέμιοι της τεχνολογίας το κατηγορούν για "μικρο-αστάθεια στις στροφές" του. Αυτό αν ίσχυε δεν θα ήταν τραγικά εύκολο να αποδειχθεί; Π.χ., ένας δίσκος με ένα ημίτονο στους 15ΚHz δεν θα έπαιζε χάλια, τόσο χάλια ώστε να βγάζει μάτι στον παλμογράφο;

Technics SP10 mk2... ακόμα και σήμερα πίνουν νερό στο όνομα του... δεν είπε κανείς ότι τα DD δεν είναι καλά...
 
υπαρχει υπεροχη σε καποια σημεια(ροη-αμεσοτητα ) του idler και του DD αλλα δυστηχως ο θορυβος ειναι το αδυνατο τους σημειο
Ο ιμαντας ειναι καλυτερος απο θεμα θορυβου βεβαια θελει και αυτος καλα μοτερ -flywhell για να πετυχει τα παραπανω
Η διαφορα του DD με ενα idler ειναι οτι αναποφευκτα στο DD το μοτερ και το πλατω εχουν αμεση επαφη χωρις καμια απομονωση του ενος απο το αλλο.

Στην περιπτωση ενος πικαπ με ιμαντα και αναρτηση,εχουμε σταθερο μοτερ και αναρτημενο πλατω αρα υπαρχει καποα απομονωση μοτερ/πλατω.

Στο idler οπως ενα garrard 301/401(δεν θυμαμαι σιγουρα για το Lenco,ας μας πει ο Γιαννης),εχουμε σταθερο πλατω και αναρτημενο μοτερ(σε ελατηρια)αρα εχουμε επισης καποια απομονωση μοτερ/πλατω.

Υπαρχουν αρκετες "ομοιοτητες" μεταξυ belt driven και idler driven πικαπ οπως το βλεπω εγω.

Εκει που χρειαζεται πολλη προσοχη στο idler ειναι οπως ειπε ο chris,στο plinth.Εδω πρεπει καποιος να καταλαβει σωστα πως πρεπει οι θορυβοι να φευγουν απο το πικαπ αποτελεσματικα χωρις να ενοχλουν η να μεταφερονται στο πλατω και κατ'επεκταση στην βελονα/δισκο.

Η απομονωση του 401 (στα πειραματα που εκανα) απο το plinth(με διαφορα μεσα και υλικα) δεν βοηθησε πολυ.!!!!!Εκεινο που βοηθησε πολυ ηταν η αμεση συζευξη του σασι του 401 πανω στο plinth.Περισσοτερα γι'αυτο,αργοτερα,καθως προχωρω με δοκιμες και σημειωσεις.
 
Technics SP10 mk2... ακόμα και σήμερα πίνουν νερό στο όνομα του... δεν είπε κανείς ότι τα DD δεν είναι καλά...

Και πολλά άλλα κορυφαία γιαπωνέζικα, αλλά ακριβά και δυσεύρετα, δυστυχώς.

υπάρχει και ΜΚ3 του SP10, αν δεν απατώμαι...
 
Σίγουρα... αλλά υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Arthur Salvatore που είχαν (και πούλαγαν) τα καλύτερα των καλυτέρων ανάμεσα τους και το δικό σου μεγαθήριο... και τώρα λένε ότι το Jean Nantais "The Reference" Lenco είναι το καλύτερο πικάπ του κόσμου τελεία...

Μια και είσαι μερακλής... ψάξτο λίγο...
το εψαξα και πηρα αυτο
http://i1127.photobucket.com/albums/l634/jadisboy1/P1020738.jpg?t=1311595940
χαχαχχαχα
ετσι ειναι εχει ο καιρος γυρισματα
 
Η διαφορα του DD με ενα idler ειναι οτι αναποφευκτα στο DD το μοτερ και το πλατω εχουν αμεση επαφη χωρις καμια απομονωση του ενος απο το αλλο.

Στην περιπτωση ενος πικαπ με ιμαντα και αναρτηση,εχουμε σταθερο μοτερ και αναρτημενο πλατω αρα υπαρχει καποα απομονωση μοτερ/πλατω.

Στο idler οπως ενα garrard 301/401(δεν θυμαμαι σιγουρα για το Lenco,ας μας πει ο Γιαννης),εχουμε σταθερο πλατω και αναρτημενο μοτερ(σε ελατηρια)αρα εχουμε επισης καποια απομονωση μοτερ/πλατω.

Υπαρχουν αρκετες "ομοιοτητες" μεταξυ belt driven και idler driven πικαπ οπως το βλεπω εγω.

Εκει που χρειαζεται πολλη προσοχη στο idler ειναι οπως ειπε ο chris,στο plinth.Εδω πρεπει καποιος να καταλαβει σωστα πως πρεπει οι θορυβοι να φευγουν απο το πικαπ αποτελεσματικα χωρις να ενοχλουν η να μεταφερονται στο πλατω και κατ'επεκταση στην βελονα/δισκο.

Η απομονωση του 401 (στα πειραματα που εκανα) απο το plinth(με διαφορα μεσα και υλικα) δεν βοηθησε πολυ.!!!!!Εκεινο που βοηθησε πολυ ηταν η αμεση συζευξη του σασι του 401 πανω στο plinth.Περισσοτερα γι'αυτο,αργοτερα,καθως προχωρω με δοκιμες και σημειωσεις.

:a0210: Ακριβώς!
 
Και πολλά άλλα κορυφαία γιαπωνέζικα, αλλά ακριβά και δυσεύρετα, δυστυχώς.

υπάρχει και ΜΚ3 του SP10, αν δεν απατώμαι...
απλα τα περισοτερα ειναι με γιαπωνεζικες πλακετες αρα 110volt οποτε πρεπει να βαλεις και μετασχηματιστη για να ριξεις την ταση ο οποιος κατι θα προσθετει και αυτος
αλλα οντως με την βαση την δικη του και τον δικο του βραχιονα ειναι αξιολογοτατο πλατο
 
Η διαφορα του DD με ενα idler ειναι οτι αναποφευκτα στο DD το μοτερ και το πλατω εχουν αμεση επαφη χωρις καμια απομονωση του ενος απο το αλλο.

Στην περιπτωση ενος πικαπ με ιμαντα και αναρτηση,εχουμε σταθερο μοτερ και αναρτημενο πλατω αρα υπαρχει καποα απομονωση μοτερ/πλατω.

Στο idler οπως ενα garrard 301/401(δεν θυμαμαι σιγουρα για το Lenco,ας μας πει ο Γιαννης),εχουμε σταθερο πλατω και αναρτημενο μοτερ(σε ελατηρια)αρα εχουμε επισης καποια απομονωση μοτερ/πλατω.

Υπαρχουν αρκετες "ομοιοτητες" μεταξυ belt driven και idler driven πικαπ οπως το βλεπω εγω.

Εκει που χρειαζεται πολλη προσοχη στο idler ειναι οπως ειπε ο chris,στο plinth.Εδω πρεπει καποιος να καταλαβει σωστα πως πρεπει οι θορυβοι να φευγουν απο το πικαπ αποτελεσματικα χωρις να ενοχλουν η να μεταφερονται στο πλατω και κατ'επεκταση στην βελονα/δισκο.

Η απομονωση του 401 (στα πειραματα που εκανα) απο το plinth(με διαφορα μεσα και υλικα) δεν βοηθησε πολυ.!!!!!Εκεινο που βοηθησε πολυ ηταν η αμεση συζευξη του σασι του 401 πανω στο plinth.Περισσοτερα γι'αυτο,αργοτερα,καθως προχωρω με δοκιμες και σημειωσεις.

Γιατί εγώ το βλέπω ανάποδα;

Στα τύπου idler πάντα έχει φυσική επαφή το μοτέρ με το πλατώ, παρότι το ένα είναι αναρτημένο, οπότε αναπόφευκτα περνάνε κραδασμοί.

Στο DD η φυσική επαφή περιορίζεται στο πηγάδι.

Οπότε;
 
Γιατί εγώ το βλέπω ανάποδα;

Στα τύπου idler πάντα έχει φυσική επαφή το μοτέρ με το πλατώ, παρότι το ένα είναι αναρτημένο, οπότε αναπόφευκτα περνάνε κραδασμοί.

Στο DD η φυσική επαφή περιορίζεται στο πηγάδι.

Οπότε;

Οπότε Δημήτρη βγάλε το Cd/DVD από το σύστημα σου και σύνδεσε το MkII... άντε μπράβο...:flipout:
 
Βασικά, όπως τα βλέπω εγώ:

Από άποψη ησυχίας, κερδίζει ο ιμάντας.
Από άποψη "αθανασίας" κερδίζει με διαφορά το DD.
Όσον αφορά τα idler, κερδίζουν μεν ηχητικά, αλλά δεν ξέρω από ιδία πείρα. Κι απ' ό,τι βλέπω, θέλουν και τακτικό service, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η Loricraft για τα Garrard.

Κούρεψε τ' αυγό και πάρε το μαλλί του...
 
Γιατί εγώ το βλέπω ανάποδα;

Στα τύπου idler πάντα έχει φυσική επαφή το μοτέρ με το πλατώ, παρότι το ένα είναι αναρτημένο, οπότε αναπόφευκτα περνάνε κραδασμοί.

Στο DD η φυσική επαφή περιορίζεται στο πηγάδι.

Οπότε;

Στα Garrard 301/401 υπαρχει και απομονωση(με οριζοντια τοποθετηση ελατηριου στον μηχανισμο περιστροφης)της τροχαλιας.Η πιεση με την οποια η τροχαλια ακουμπα τοσο το πλατω οσο και το μοτερ αυτην,ειναι ελαχιστη,αλλα και σταθερη με τον τροπο αυτο.

Συμφωνω οτι ειναι πιθανη "πηγη" καποιου θορυβου,αλλα:
1.Η επαφη της τροχαλιας με το πλατω ειναι κατα πολυ μικροτερη απο αυτην ενος ιμαντα σε αντιστοιχα πικαπ,
2.Εκ φυσεως η επαφη αυτη προσφερει σε καποιο βαθμο και αποσβεση του "κουδουνισματος" του πλατω αλλα και αλλων θορυβων που ισως προερχονται απο το πηγαδι.

Εχει και τα καλα της σημεια η τροχαλια :a0210:

Εγω βλεπω πιο αμεση επαφη μοτερ/πλατω σε ενα DD.Πιο αμεση δεν γινεται
 
Last edited:
1.Η επαφη της τροχαλιας με το πλατω ειναι κατα πολυ μικροτερη απο αυτην ενος ιμαντα σε αντιστοιχα πικαπ,

Το λαστιχο ομως εχει κακο ηχο ειτε σε idler ειτε σε ιμαντα
Γνωμη μου μεσα απο την εμπειρια μου και μετα απο αρκετες δοκιμες
Απλα στον ιμαντα εχεις αρκετες επιλογες
το κακο ειναι οτι με ιμαντα δυσκολα μπορεις να παρεις την αμεσοτητα του idler
θελει τροπο , κοπο και χρημα
 
Last edited:
Βασικά, όπως τα βλέπω εγώ:

Από άποψη ησυχίας, κερδίζει ο ιμάντας.
Από άποψη "αθανασίας" κερδίζει με διαφορά το DD.
Όσον αφορά τα idler, κερδίζουν μεν ηχητικά, αλλά δεν ξέρω από ιδία πείρα. Κι απ' ό,τι βλέπω, θέλουν και τακτικό service, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η Loricraft για τα Garrard.
Σέρβις; Ποιό σέρβις και γιατί;
Κούρεψε τ' αυγό και πάρε το μαλλί του...

Κατά το Jean Nantais το μόνο σέρβις που χρειάζεται το Lenco είναι λίγο λάδι στο πηγάδι κάθε ένα ή δυό χρόνια.Γιατί να χρειάζονται τα Garrard περισσότερη συντήρηση;
 
Last edited: