Κοίτα να δεις, οι συνθήκες που τους είδα ήταν σε απόλυτη συσκότιση. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει στους προτζέκτορες είναι το εξής: Οσο πιο φωτεινός, τόσο χειρότερο μαύρο αλλά σε πλάνο που είναι μόνο μαύρο χωρίς τίποτα άλλο στην εικόνα. Οταν όμως σ αυτό το μαύρο πλάνο προστεθεί π.χ. ένα αστέρι ως δια μαγείας το μαύρο που πριν ήταν προς το γκρι, τώρα ξαφνικά μαυρίζει. Στον benq που είχα, είχα καλύτερο μαύρο απ τον in80 τώρα, αλλά μόνο όταν προβάλω το μαύρο χρώμα που έχει για να διαλέξεις φόντο, όπως το ίδιο συμβαίνει με τον sony hw10, αλλά τι να το κάνεις ποτέ δεν υπάρχουν τέτοιες σκηνές σε ταινίες και ο sony ήταν 10 κλικ πιο σκοτεινός σε φωτεινές σκηνές από τον infocus. Καταλήγοντας, το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι σε σκηνές όπως μια πόλη τη νύχτα, το καλύτερο μαύρο θα το πάρεις από μηχάνημα που είναι πιο φωτεινό λόγω αντίθεσης, δηλάδή από την απόσταση μεταξύ λευκού και μαύρου.