iOS 11

Θεωρώ οτι σε τετοιες περιπτώσεις, κυριως σε κινητα, φταιει παντα (σε μεριδιο 99%) αυτος που προκαλεί τα λάθη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η Apple (αναλόγως και Google, Microsoft κλπ).
Ειδικά σε φορητες συσκευές (smartphones,tablet) θα επρεπε παντα να υπάρχει η επιλογή πισογυρίσματος σε προηγούμενη έκδοση του λογισμικού ετσι ωστε να βρίσκεται πάντα εστω μια προσωρινή λύση στο εκάστοτε πρόβλημα.

Οι hardcore users mobile συσκευών δεν νομίζω οτι ειναι πανω απο το 5% (μπορεί να βαζω και πολύ) του αγοραστικού κοινού.
Οι υπολοιποι πατάνε yes στην αναβαθμιση οποτε αυτη βρεθεί. Δεν οφείλουν κιολας να γνωρίζουν παραπάνω.
Γιαυτο επέλεξαν και μια ακριβή συσκευή με υποτίθέμενη καλή υποστήριξη απο τον γνωστό κατασκευαστή. Η ευθύνη για τα λάθη, δική του (κατασκευαστής) σχεδόν 100%.
 
Την ευθυνη πρωτη και κυριότερη την εχει αυτος που εκδίδει την αναβαθμιση. Και εγω δηλαδη αν δεν ειμαι εταιρια αλλα χρησιμοποιω exchange services για προσωπικους σκοπους; Τί σημαινει να περιμενεις για καμποσο καιρο; Ναι προσωπικα εγω ή εσυ μπορει να περιμενει να διαβασει εντυπωσεις, αλλα αυτο δεν ειναι αυτο που κανει ο κοσμος.

Κακώς.., δική σου ευθύνη είναι αυτή.
Η apple κι εμείς άλλωστε, το αναφέρουμε ξεκάθαρα.

Κάντε back up και αν δε πάει κάτι καλά σε τόσο μεγάλες αναβαθμίσεις, γυρνάς πίσω.
Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε....


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Ειναι ενδιαφερον που στα μεγαλα στραβα (και αυτο ειναι major), εισαι της αποψης "να ειχαμε να λέγαμε".. και αυτο στα προφανή. Στα benchmarks σε βλεπω πιο large!
 
Re: Απάντηση: Apple iOS 11

Για να καταλαβω ρε παιδια... Μπορει σε εταιρικα τηλεφωνα ο υπαλληλος-χρηστης να κανει αναβαθμισεις και να εγκαταστησει λογισμικο; Μιλαμε για BYOD ;

Σε τηλεφωνα, κανεις δεν εχει ελεγχο των αναβαθμισεων. Απλά επειδη δεν υπαρχει καμια εταιρια που να βγαλει custom android, custom ios με bundle setup. Βεβαια καποιοι μπορει να δουλευουν στη Β. Κορεα :P
 
ΣΙΓΟΥΡΑ είναι στοιχειώδες μέτρο ασφαλείας να περνούμε ΠΡΩΤΑ ένα backup και μετά να προχωρούμε σε οποιαδήποτε αναβάθμιση.. και εδώ σταματούν οι ευθύνες των απλών χρηστών..
Για εταιρικές συσκευές που αυτό που μετράει είναι η αξιοπιστία κανονικά θα έπρεπε πρώτα να τα δοκιμάζουν σε περιορισμένο αριθμό συσκευών ώστε να είναι σίγουροι ότι όλα είναι συμβατά με τις εφαρμογες που τους ενδιαφέρουν και μετά να δίνεται το ελεύθερο για μαζική αναβάθμιση.
Και η ευθύνη της κάθε Apple φυσικά και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και προταρχικη γιατί αυτή δίνει το update ΑΛΛΑ οσους ελέγχους και δοκιμές και αν κάνουν δεν υπάρχει περίπτωση να καλύψουν με την πρώτη ‛1δις υποπεριτωσεις’ που υπάρχουν..
Γιαυτο πρέπει να υπάρχει ‛υπευθυνοτητα’ από όλους..
 
αφου εκαναν την αναβαθμιση σε 11 (κακως σε επαγγελματικα τηλεφωνα) , μπορουν να κανουν σε 11,01.
Το θεμα αναφερθηκε εξ αρχης, και κακως επετρεψαν την αναβαθμιση σε ενα νεο λειτουργικο χωρις να υπαρξει τεστ.

Σε μεγαλη εταιρεια δουλευα κι εγω , κι αυτα απλα δεν επιτρεποταν αν δεν υπηρχε ενδελεχης ελεγχος απο το υπευθυνο τμημα.

Το εχουμε χιλιαδες φορες...ποτε αναβαθμιση σε επαγγελματικα εργαλεια με τη πρωτη (σε κανενα λειτουργικο - συστημα).

Τι εννοείς δεν επιτρέπονταν το Upgrade? Σε ποιον ανήκει το κινητό ? Ζούμε στη εποχή του BYOD. Διαφορετικά θα ήταν *managed* το κινητό.

Σιγά μη φταίνε οι χρήστες …
 
Οκ...συνεχίστε λοιπόν να κάνετε του κεφαλιού σας.
Δώστε επίσημη οδηγία και γι αυτό.

Καμία αναβάθμιση από μια έκδοση λειτουργικού σε ένα νεώτερο (oxi incremental) δε μπορεί να γίνει αναιμακτα...αλλάζουν πολλά που δεν μπορούν να ελεγθουν από τη πρώτη μέρα, από κανέναν.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Apple iOS 11

Σε τηλεφωνα, κανεις δεν εχει ελεγχο των αναβαθμισεων. Απλά επειδη δεν υπαρχει καμια εταιρια που να βγαλει custom android, custom ios με bundle setup. Βεβαια καποιοι μπορει να δουλευουν στη Β. Κορεα :P
Απλα επειδη ειχα πιασει στα χερια μου πραγματικο εταιρικο τηλεφωνο (blackberry passport) δεν μπορουσε να κανει αναβαθμιση λειτουργικου . Μαλιστα εκανε ενα swipe απο πανω και το λειτουργικο αλλαζε σε εταιρικο και προσωπικο με διαφορετικες εφαρμογες και δεν μοιραζονταν ουτε τις εφαρμογες ουτε τα δεδομενα στο ιδιο τηλεφωνο. Μαλιστα μου ειπε οτι οι εφαρμογες στο εταιρικο προφιλ δεν μπορουσες ουτε να τς σβησεις ουτε να εγκαταστησεις εσυ αλλες. Ολα τα εστελναν remote οι τεχνικοι της εταιρειας. Μετα αλλαξε και αυτος σε iphone αλλα θα περιμενα στα εταιρικα ετσι να λειτουργουν τα πραγματα ανεξαρτητα απο το λειτουργκο...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Apple iOS 11

Απλα επειδη ειχα πιασει στα χερια μου πραγματικο εταιρικο τηλεφωνο (blackberry passport) δεν μπορουσε να κανει αναβαθμιση λειτουργικου . Μαλιστα εκανε ενα swipe απο πανω και το λειτουργικο αλλαζε σε εταιρικο και προσωπικο με διαφορετικες εφαρμογες και δεν μοιραζονταν ουτε τις εφαρμογες ουτε τα δεδομενα στο ιδιο τηλεφωνο. Μαλιστα μου ειπε οτι οι εφαρμογες στο εταιρικο προφιλ δεν μπορουσες ουτε να τς σβησεις ουτε να εγκαταστησεις εσυ αλλες. Οταν τα εστελναν remote οι τεχνικοι της εταιρειας. Μετα αλλαξε και αυτος σε iphone αλλα θα π[εριμενα στα εταιρικα ετσι να λειτουργουν τα πραγματα ανεξαρτητα απο το λειτουργκο...

Ενδιαφερον. Εμας μας ειχαν δωσει σφραγισμενα android (ενα Ζ3 για την ακριβεια) το οποιο πηγαιναμε σε ενα γραφειο για να εχουμε τον exchange (εταιρια 5000+ ατομων). Στους νεους πλεον παιρνουν iphones.
 
Και για τη βλακεια επίσης....:p

Κανουμε χιουμορ, αλλα ανακαλεσε τωρα, γιατι αλλο το να εισαι funboy (καλα κανεις και εισαι) και αλλο το να τη λες (ουσιαστικά με δικαιολογιες 18χρονου) σε καποιους που κανουν τα αυτονοητα.
 
Έβαλα φατσουλα...και δεν είναι αυτονόητο!
Αν δε ξέρεις ρωτάς...


18χρονοι είναι αυτοί που κάνουν ότι θέλουν, χωρίς να ξέρουν, χωρίς να ρωτάνε και μετά ρίχνουν τις ευθύνες στους άλλους!

Η ευθύνη γα τις πράξεις μας, είναι πάντα ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Πρώτη φορά ακούω επίσης ότι είναι αυτονόητη η αλλαγή σε ένα εντελώς νέο λειτουργικό...δε μιλάμε επαναλαμβανω για incremental upgrade.

Θα το έκανες εσύ σ έναν υπολογιστή?
Θεωρείς λιγότερο περίπλοκο το ios kai android από ένα desktop λειτουργικό?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Και κάτι ακόμα....δεν ειναι βλακεια να κάνεις τέτοια αναβαθμιση, αλλά να περιμένεις να δουλέψουν όλα ρολόι από τη πρώτη μέρα.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
Ειλικρινα δε θα ασχοληθω καν να σου απαντησω. Ισως καποιος αλλος "βλακας" να το κανει.
 
Δεν χαρακτήρισα εσένα προφανώς... Απλά είναι κουραστικό να λέμε τα ίδια και τα ίδια, και κάποιοι να μην εννουν να καταλάβουν μερικά απλά πράγματα.

Τίποτα δεν είναι απόλυτα ασφαλές, δεν κάνουμε τέτοιες αλλαγές αν δεν είμαστε σίγουροι, περνουμε πάντα τα μέτρα μας (back up) και κυρίως δε ζητάμε μετά ευθύνες επειδή κάτι δεν πήγε καλά.

Περιμένουμε λίγο να το κάνουν οι τολμηροι και μετά πρατουμε ανάλογα.




Sent from my iPad using Tapatalk Pro