Καλησπέρα,
είμαι χρήστης της Cosmote και πριν 1 μήνα περίπου πήρα μέσω ενός καταστήματος του Γερμανού ένα iPhone 4. Από τις πρώτες μέρες μου έβγαζε ένα μήνυμα που δεν είχα δει ξανά σε παλαιότερα iPhone που είχα: μια μαύρη οθόνη που προειδοποιούσε πως το κινητό έχει υπερθερμανθεί και πρέπει να επανέλθει στα φυσιολογικά του για να το χρησιμοποιήσω πάλι. Εννοείται πως δεν είχα κάνει κάτι που να δικαιολογεί την υπερθέρμανση (τι να πουν τα παλιά μοντέλα που τα έπαιρνα στην παραλία και τα άφηνα κάτω από τον ήλιο για ώρα!)...
Μετά από τις 2-3 φορές που συνέβη αυτό, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι συμβαίνει σε αρκετές συσκευές iPhone 4 και έχει να κάνει είτε με το θερμοστάτη είτε με πρόβλημα υπερθέρμανσης, όντως. Και στις δύο περιπτώσεις χρήζει άμεσης αντικατάστασης, οπότε το επέστρεψα αμέσως στο Γερμανό.
Ζήτησα αντικατάσταση και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλουν στο service τους όπου και θα αποφάσιζαν τι θα γινόταν μια και είχαν περάσει οι 3 μέρες από την ημερομηνία αγοράς και δε δικαιούμουν άμεση αντικατάσταση πλέον.
Παρά τις διαμαρτυρίες μου περίμενα. Τελικά, μετά από μια βδομάδα, τους κάνω ένα έντονο τηλεφώνημα, πιέζοντάς τους για αντικατάσταση. Και στο τέλος επικοινωνησαν μαζί μου λέγοντας ότι άλλαξαςν το ΙΜΕΙ της συσκευής, εσωτερικά δηλαδή, ενώ διατήρησαν το αρχικό κουτί. Διαμαρτυρήθηκα και πάλι, λέγοντάς τους ότι είχα πληρώσει για ένα καινούργιο κινητό και όχι για κάποιο επισκευασμένο.
Τελικά κατέφυγα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, όπου μου είπαν σύμφωνα με σχετική διάταξη ο καταναλωτής έχει δικαίωμα, όταν πρόκειται για εργοστασιακή βλάβη, να παίρνει αποζημίωση ή νέα συσκευή, όσο κι αν δε βρίσκει σύμφωνους τους κατασκευαστές ή της αντιπροσωπείες (μου έδωσε και τον αριθμό του σχετικού Νόμου). Επικοινώνησα και πάλι με το Γερμανό, τους ενημέρωσα για αυτό και το ότι είμαι αποφασισμένος να το προχωρήσω κι άλλο αν δε μου δώσουν νέα συσκευή και τελικά την επόμενη μέρα έλαβα μηνυμα να πάω να παραλάβω την επισκευασμένη μου συσκευή.
Στο κατάστημα κάποιος υπάλληλος ευγενής μου είπε ότι έχουν αλλάξει το ΙΜΕΙ. Του εξήγησα τι είχε συμβεί με το ΙΝΚΑ κλπ, και μου είπε ότι παλιότερα δούλευε στo service toy Γερμανού. Ο Γερμανός έχει υπογράψει με την Αpple σύμβαση που τον υποχρεώνει να μην αντικαθιστά τις συσκευές - και ακόμη κι αν το κάνει (off the record) να μην το κοινοποιεί στους πελάτες (για άγνωστους λόγους - ίσως γιατί έχει κατηγορηθέι στο παρελθόν πως είναι δύσκολη η επισκευή ενός iPhone). και ότι το πιο πιθανό είναι να μου έχουν δώσει καινούργια συσκευή μα για λόγους απορρήτου μου είπαν ότι απλως άλλαξαν την ΙΜΕΙ.
Αποφάσισα να μην την δεχτώ την συσκευή μέχρι το ΙΝΚΑ να μου δώσει μια επίσημη απάντηση για το τι μπορεί να έχει συμβεί,
Γνωρίζει κανείς αν όντως αλλάζουν το IMEI ή ολόκληρη τη συσκευή; είναι σημαντικό για μας τους καταναλωτές να ξέρουμε τι αγοράζουμε.. με τα λεφτά μας, και να απαιτούμε αυτά που εκ νόμου και λογικής δικαιούμαστε.
Ευχαριστώ πολύ,
Χ.
είμαι χρήστης της Cosmote και πριν 1 μήνα περίπου πήρα μέσω ενός καταστήματος του Γερμανού ένα iPhone 4. Από τις πρώτες μέρες μου έβγαζε ένα μήνυμα που δεν είχα δει ξανά σε παλαιότερα iPhone που είχα: μια μαύρη οθόνη που προειδοποιούσε πως το κινητό έχει υπερθερμανθεί και πρέπει να επανέλθει στα φυσιολογικά του για να το χρησιμοποιήσω πάλι. Εννοείται πως δεν είχα κάνει κάτι που να δικαιολογεί την υπερθέρμανση (τι να πουν τα παλιά μοντέλα που τα έπαιρνα στην παραλία και τα άφηνα κάτω από τον ήλιο για ώρα!)...
Μετά από τις 2-3 φορές που συνέβη αυτό, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι συμβαίνει σε αρκετές συσκευές iPhone 4 και έχει να κάνει είτε με το θερμοστάτη είτε με πρόβλημα υπερθέρμανσης, όντως. Και στις δύο περιπτώσεις χρήζει άμεσης αντικατάστασης, οπότε το επέστρεψα αμέσως στο Γερμανό.
Ζήτησα αντικατάσταση και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλουν στο service τους όπου και θα αποφάσιζαν τι θα γινόταν μια και είχαν περάσει οι 3 μέρες από την ημερομηνία αγοράς και δε δικαιούμουν άμεση αντικατάσταση πλέον.
Παρά τις διαμαρτυρίες μου περίμενα. Τελικά, μετά από μια βδομάδα, τους κάνω ένα έντονο τηλεφώνημα, πιέζοντάς τους για αντικατάσταση. Και στο τέλος επικοινωνησαν μαζί μου λέγοντας ότι άλλαξαςν το ΙΜΕΙ της συσκευής, εσωτερικά δηλαδή, ενώ διατήρησαν το αρχικό κουτί. Διαμαρτυρήθηκα και πάλι, λέγοντάς τους ότι είχα πληρώσει για ένα καινούργιο κινητό και όχι για κάποιο επισκευασμένο.
Τελικά κατέφυγα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, όπου μου είπαν σύμφωνα με σχετική διάταξη ο καταναλωτής έχει δικαίωμα, όταν πρόκειται για εργοστασιακή βλάβη, να παίρνει αποζημίωση ή νέα συσκευή, όσο κι αν δε βρίσκει σύμφωνους τους κατασκευαστές ή της αντιπροσωπείες (μου έδωσε και τον αριθμό του σχετικού Νόμου). Επικοινώνησα και πάλι με το Γερμανό, τους ενημέρωσα για αυτό και το ότι είμαι αποφασισμένος να το προχωρήσω κι άλλο αν δε μου δώσουν νέα συσκευή και τελικά την επόμενη μέρα έλαβα μηνυμα να πάω να παραλάβω την επισκευασμένη μου συσκευή.
Στο κατάστημα κάποιος υπάλληλος ευγενής μου είπε ότι έχουν αλλάξει το ΙΜΕΙ. Του εξήγησα τι είχε συμβεί με το ΙΝΚΑ κλπ, και μου είπε ότι παλιότερα δούλευε στo service toy Γερμανού. Ο Γερμανός έχει υπογράψει με την Αpple σύμβαση που τον υποχρεώνει να μην αντικαθιστά τις συσκευές - και ακόμη κι αν το κάνει (off the record) να μην το κοινοποιεί στους πελάτες (για άγνωστους λόγους - ίσως γιατί έχει κατηγορηθέι στο παρελθόν πως είναι δύσκολη η επισκευή ενός iPhone). και ότι το πιο πιθανό είναι να μου έχουν δώσει καινούργια συσκευή μα για λόγους απορρήτου μου είπαν ότι απλως άλλαξαν την ΙΜΕΙ.
Αποφάσισα να μην την δεχτώ την συσκευή μέχρι το ΙΝΚΑ να μου δώσει μια επίσημη απάντηση για το τι μπορεί να έχει συμβεί,
Γνωρίζει κανείς αν όντως αλλάζουν το IMEI ή ολόκληρη τη συσκευή; είναι σημαντικό για μας τους καταναλωτές να ξέρουμε τι αγοράζουμε.. με τα λεφτά μας, και να απαιτούμε αυτά που εκ νόμου και λογικής δικαιούμαστε.
Ευχαριστώ πολύ,
Χ.
Last edited: