iphone 4 - μήνυμα υπερθέρμανσης

harryup

New member
3 January 2010
12
Καλησπέρα,

είμαι χρήστης της Cosmote και πριν 1 μήνα περίπου πήρα μέσω ενός καταστήματος του Γερμανού ένα iPhone 4. Από τις πρώτες μέρες μου έβγαζε ένα μήνυμα που δεν είχα δει ξανά σε παλαιότερα iPhone που είχα: μια μαύρη οθόνη που προειδοποιούσε πως το κινητό έχει υπερθερμανθεί και πρέπει να επανέλθει στα φυσιολογικά του για να το χρησιμοποιήσω πάλι. Εννοείται πως δεν είχα κάνει κάτι που να δικαιολογεί την υπερθέρμανση (τι να πουν τα παλιά μοντέλα που τα έπαιρνα στην παραλία και τα άφηνα κάτω από τον ήλιο για ώρα!)...

Μετά από τις 2-3 φορές που συνέβη αυτό, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι συμβαίνει σε αρκετές συσκευές iPhone 4 και έχει να κάνει είτε με το θερμοστάτη είτε με πρόβλημα υπερθέρμανσης, όντως. Και στις δύο περιπτώσεις χρήζει άμεσης αντικατάστασης, οπότε το επέστρεψα αμέσως στο Γερμανό.

Ζήτησα αντικατάσταση και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλουν στο service τους όπου και θα αποφάσιζαν τι θα γινόταν μια και είχαν περάσει οι 3 μέρες από την ημερομηνία αγοράς και δε δικαιούμουν άμεση αντικατάσταση πλέον.

Παρά τις διαμαρτυρίες μου περίμενα. Τελικά, μετά από μια βδομάδα, τους κάνω ένα έντονο τηλεφώνημα, πιέζοντάς τους για αντικατάσταση. Και στο τέλος επικοινωνησαν μαζί μου λέγοντας ότι άλλαξαςν το ΙΜΕΙ της συσκευής, εσωτερικά δηλαδή, ενώ διατήρησαν το αρχικό κουτί. Διαμαρτυρήθηκα και πάλι, λέγοντάς τους ότι είχα πληρώσει για ένα καινούργιο κινητό και όχι για κάποιο επισκευασμένο.

Τελικά κατέφυγα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, όπου μου είπαν σύμφωνα με σχετική διάταξη ο καταναλωτής έχει δικαίωμα, όταν πρόκειται για εργοστασιακή βλάβη, να παίρνει αποζημίωση ή νέα συσκευή, όσο κι αν δε βρίσκει σύμφωνους τους κατασκευαστές ή της αντιπροσωπείες (μου έδωσε και τον αριθμό του σχετικού Νόμου). Επικοινώνησα και πάλι με το Γερμανό, τους ενημέρωσα για αυτό και το ότι είμαι αποφασισμένος να το προχωρήσω κι άλλο αν δε μου δώσουν νέα συσκευή και τελικά την επόμενη μέρα έλαβα μηνυμα να πάω να παραλάβω την επισκευασμένη μου συσκευή.

Στο κατάστημα κάποιος υπάλληλος ευγενής μου είπε ότι έχουν αλλάξει το ΙΜΕΙ. Του εξήγησα τι είχε συμβεί με το ΙΝΚΑ κλπ, και μου είπε ότι παλιότερα δούλευε στo service toy Γερμανού. Ο Γερμανός έχει υπογράψει με την Αpple σύμβαση που τον υποχρεώνει να μην αντικαθιστά τις συσκευές - και ακόμη κι αν το κάνει (off the record) να μην το κοινοποιεί στους πελάτες (για άγνωστους λόγους - ίσως γιατί έχει κατηγορηθέι στο παρελθόν πως είναι δύσκολη η επισκευή ενός iPhone). και ότι το πιο πιθανό είναι να μου έχουν δώσει καινούργια συσκευή μα για λόγους απορρήτου μου είπαν ότι απλως άλλαξαν την ΙΜΕΙ.

Αποφάσισα να μην την δεχτώ την συσκευή μέχρι το ΙΝΚΑ να μου δώσει μια επίσημη απάντηση για το τι μπορεί να έχει συμβεί,

Γνωρίζει κανείς αν όντως αλλάζουν το IMEI ή ολόκληρη τη συσκευή; είναι σημαντικό για μας τους καταναλωτές να ξέρουμε τι αγοράζουμε.. με τα λεφτά μας, και να απαιτούμε αυτά που εκ νόμου και λογικής δικαιούμαστε.

Ευχαριστώ πολύ,
Χ.
 
Last edited:
Στα iphone όταν σου λένε αλλαγή IMEI σημαίνει και αλλαγή της συσκευής.
Δεν κάθονται στο service να βγάζουν πλακέτες και τα λοιπά.Έχουν σταλεί συσκευές απο την apple για τους παραπάνω λόγους.
Το θέμα είναι οτι τις συσκευές δεν μπορείς να τις πείς ''του κουτιού''..
Μπορεί να είναι ανακατασκευασμένες.
Απο κει και πέρα δικό σου θέμα είναι αν θα δεχτείς ή θα το κυνηγήσεις..

Να ενημερώσω απλά οτι και στο εξωτερικό η Apple τα ίδια κάνει..Πολύ απλά αν δεν δεχτεί ο πελάτης την συσκευή στο 'σακουλάκι' του δίνουν τα λεφτά του πίσω..
 
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση,

ο Νόμος είναι ο 2251/94 - για όποιον ενδιαφέρεται να τον σημειώσει - και η κυρία από το Νέο ΙΝΚΑ με πήρε ενθουσιώδης να μου τον ανακοινώσει, λέγοντας συνάμα ότι ακούει παρόμοια περιστατικά καθημερινά - οι αντιπροσωπείες και τα μεγαλο-καταστήματα στην Ελλάδα, όπως ο Γερμανός και η Cosmote, έχουν απαράδεκτη πολιτική απέναντι στους πελάτες τους ενώ ο νόμος τους υποχρεώνει να είναι συνεπείς και αν μη τι άλλο ευγενείς - αρκεί να σας πω πως ο πατέρας μου λόγω δουλειάς έκανε λογαριασμούς στιν Cosmote 500 ευρώ το μήνα, και η επιδότηση που του έδωσαν ήταν 400 ευρώ! (αρχικά ήταν 180 και όταν τους είπε πως θα φύγει, αντί να του δώσουν όποια συσκευή θέλει του την έκαναν 400 ευρώ!)... Όταν πήγε στο Γερμανό να πάρει τη συσκευή, ο ίδιος υπάλληλος γελούσε με την κακή επιδότηση της Cosmote! Αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...

έχω εργαστεί σε καταστήματα του Λονδίνου, αλλά και ως πελάτης εκεί, σε οποιαδήποτε κατάσταση παρουσίαζες το προιόν που είχες αγοράσει (ακόμα και εμφανώς αν το είχες σπάσει!), το κατάστημα είχε υποχρέωσει να σου δώσει και τα χρήματά σου πίσω αν το ζητούσες.

Ο συγκεκριμένος νόμος λέει ότι όταν ένα προϊόν δεν πληρεί τις προδιαγραφές που ανακοινώνει, πόσω μάλλον όταν παρουσιάζει εργοστασιακό πρόβλημα, ο έμπορος έχει υποχρέωση πλήρους αποκατάστασης ή αποζημίωσης εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης...

Το ίδιο μου συνέβη και με ένα laptop Vaio που είχα πάρει από το Πλαίσιο (στην τιμή των 2000 ευρώ τότε!) με εμφανή πρόβλημα στην οθόνη - με παρέπεμπαν στο service κάπου στο Βέγιο και έπρεπε να καταφύγω σε δικηγόρο για να το αντικαταστήσουν όπως και με μια τηλεόραση LG που αγόρασα πέρσι, έπρεπε πάλι να καταφύγω στο ΙΝΚΑ γιατί είχε πάλι εργοστασιακό θέμα (έκανε clouding σε όλη την επιφάνεια) και την "επισκεύασαν" 2 φορές πριν επιτέλους μου δώσουν καινούργια!

Όσο και αν η νοοτροπία μας είναι "ανατολίτικη" πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε και να ζητάμε αυτά που δικαιούμαστε - και μόνο αυτά - τίποτα λιγότερο! Και οι ίδιοι που θέλουν να μας κοροϊδεύουν, πιστέψτε με σε αντίστοιχη περίπτωση θα έκαναν το ίδιο! Κανένας δε θέλει να πιάνεται κορόιδο!

Και τέλος, ας μας πει ο Γερμανός και η Apple για ποιο λόγο αρνούνται να αντικαταστήσουν μια συσκευή με εργοστασιακή βλάβη - και αν το κάνουν off the record, όπως υποστηρίζει ο υπάλληλος, γιατί δεν το "φωνάζουν" - έστω στους πελάτες τους - δεν τους αφορά να νιώθουν ασφάλεια οι πελάτες του και να παραμένουν... πελάτες τους ή πάει για φούντο και ο Γερμανός οπότε ποιος νοιάζεται;

Πριν λίγα χρόνια βασίλευε η Nokia και η Ericsson - και έκαναν και αυτές πολλά κουλά στο service τους - αν συνεχίσει έτσι η Apple, η ανατροπή δε θα αργήσει να έρθει και για αυτήν...

Καλημέρα.
 
Για το θέμα της cosmote απλώς να σου αναφέρω πως όλες οι εταιρείες έτσι κάνουν...
Και όπως και να έχει έχουν μονοπώλιο...
Για το θέμα του εξωτερικού είναι γνωστό..
Το θέμα είναι οτι παρά τους νόμους στην Ελλάδα ο πωλητής δεν αναλαμβάνει την εγγύηση..
Ο παραπάνω νόμος που λες σου λέει πως ο πωλητής πρέπει να σου επισκευάσει την συσκευή με οποιοδήποτε τρόπο...Δεν σημαίνει οτι θα στο αντικαταστήσουν.Αυτο θα γίνει στην περίπτωση που δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα.Καλά για τα λεφτά πίσω δεν το αναφέρω καν.
Στο παραπάνω πατάνε οι εταιρείες..

Αυτά που σου είπε ο υπαλλήλος δεν ισχύουν απόλυτα...
Αντικατάσταση γίνεται αν διαπιστωθεί το πρόβλημα αλλά όπως ανέφερα παραπάνω όχι με συσκευή του κουτιού.Και λεφτά πίσω μόνο αν το κυνηγήσεις.
Κανένας δεν πάει για φούντο..
Απλώς να ξέρεις οτι αν αγόραζες κάποιο Nokia ή άλλη εταιρεία στα περισσότερα μοντέλα τους όταν λένε αλλαγή ΙΜΕΙ σημαίνει αλλαγή πλακέτας και όχι όλο του τηλεφώνου..