JBL studio monitors

Κάποιοι λένε ότι τα JBL και οι McIntosh ταιριάζουν "like peas and carrots". Ειδικά τα παλαιότερα μοντέλα.
Μια που αναφέρθηκες σε ενισχυτές, μπας και έχεις ακούσει τα Κ2 με McIntosh, πριν καταλήξεις στους Bryston?
 
Κάποιοι λένε ότι τα JBL και οι McIntosh ταιριάζουν "like peas and carrots". Ειδικά τα παλαιότερα μοντέλα.
Μια που αναφέρθηκες σε ενισχυτές, μπας και έχεις ακούσει τα Κ2 με McIntosh, πριν καταλήξεις στους Bryston?
Οχι γιατι δεν μου αρεσουν καθολου οι μακ ειναι λιγο ασθενικοι για τα θηρια.Παλια παιζαμε με bryston τα χαμηλα και νακαμιτσι στασις τα μεσουψηλα εκει να δεις τι γινοτανε.Οι νεοι bryston ειναι πλεον σε ολο το φασμα καλοι και οι μοναδικοι που θα δωσουν στα ηχεια μας το ακαριαιο χτυπημα των χαμηλων!!
 
Last edited:
Παντως με μαρκ λεβινσον σκοτεινιαζουν και χανουν δυναμικες,και με κρελ γινονται γλυκα κατι που αντιπαθουν τα jbl.Παντως ολοι οι κατοχοι jbl πρεπει να γνωριζουν οτι για τα ηχεια αυτης της μαρκας απαιτουνται ενισχυτες με διπλασια ισχυ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο οτι ισχυ προτεινει ο κατασκευαστης των ηχειων.Εγω τα επαιζα παντα με ενισχυτες 3πλασιας ισχυος για να αποδωσουν τα μεγιστα!!!Και δεν τα ειχα καψει ποτε.Τα 9800 ο κατασκευαστης τα δινει 400 βατ και τα παιζω με 28βςςτ 1200 βατ κορυφης ανα καναλι!!
 
Last edited:
Καλημέρα,
Τα ηχεία που με συντροφεύουν τα τελευταία χρόνια είναι τα JBL L300 που συνοδεύονται από προενισχυτή Mark Levinson LNP2, και τελικό Threshold 4000.
Οι μουσικές δραστηριότητες είναι στο εύρος της Rock, Jazz, Sountrack, και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος, ο ήχος που παράγεται είναι καθαρός, λεπτός, με εικόνα εστιασμένη στο κέντρο και πολύ μπροστά.
Η ανησυχία μου είναι περισσότερη με τα μεγάφωνα χαμηλών διότι μετά από πολλά χρόνια ζωής θα χρειαστούν ανταλλακτικά όπως,
Spider, Cone, Surround, για να μην πω για το Magnet Alnico, οπότε το ερώτημα είναι όχι μόνο που προμηθεύεσε ανταλλάκτικά (προφανώς από το εξωτερικό), αλλά πως ή ποιος τα τοποθετεί και τα ΡΥΘΜΊΖΕΙ ΣΩΣΤΑ..

πολλούς χαιρετισμούς σε όλους σας
 

Attachments

  • L300.jpg
    L300.jpg
    2.8 KB · Views: 106
  • Threshold 4000M.JPG
    Threshold 4000M.JPG
    2.4 KB · Views: 106
  • Mark Levinson LNP2.JPG
    Mark Levinson LNP2.JPG
    3.2 KB · Views: 106
Ελπιζω να εχετε δει την καλυτερη ιστοσελιδα για jbl-altec.

http://www.audioheritage.org/vbulletin/

Οσο για την οδηγηση, δεν το εχω δοκιμασει, αλλα πιστευω οτι με καλους ψηφιακους (hypex, icepower) θα οδηγηθουν πολυ καλα.

Επισης καλα τα παλια μεγαφωνα, αλλα πιστευω, οτι τα καινουργια μεγαφωνα (1500AL, 475be, k.l.p.) ειναι εξαιρετικα.
Αυτα που φοραει το 66000, ειναι αλλου.
Δυστηχως η jbl δεν δινει πλεον μεγαψωνα σκετα.
 
Τι εννοείς;Δηλαδή άν γι' οποιοδήποτε λόγο καταστραφεί κάποιο μεγάφωνο τι γίνεται;
 
Καλημέρα,
Τα ηχεία που με συντροφεύουν τα τελευταία χρόνια είναι τα JBL L300 που συνοδεύονται από προενισχυτή Mark Levinson LNP2, και τελικό Threshold 4000.
Οι μουσικές δραστηριότητες είναι στο εύρος της Rock, Jazz, Sountrack, και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος, ο ήχος που παράγεται είναι καθαρός, λεπτός, με εικόνα εστιασμένη στο κέντρο και πολύ μπροστά.
Η ανησυχία μου είναι περισσότερη με τα μεγάφωνα χαμηλών διότι μετά από πολλά χρόνια ζωής θα χρειαστούν ανταλλακτικά όπως,
Spider, Cone, Surround, για να μην πω για το Magnet Alnico, οπότε το ερώτημα είναι όχι μόνο που προμηθεύεσε ανταλλάκτικά (προφανώς από το εξωτερικό), αλλά πως ή ποιος τα τοποθετεί και τα ΡΥΘΜΊΖΕΙ ΣΩΣΤΑ..

πολλούς χαιρετισμούς σε όλους σας
Καλη σου μερα φιλε μου εχεις στην κατοχη σου τον Βασιλια.Το μονο σου μελημα ειναι να βρεις τα ανταλλακτικα τρεξε λιγο σε προηγουμενες σελιδες που εχω γραψει τι εχω τραβηξει με την ευρεση ανταλλακτικων.Τωρα για την τοποθετηση τους οταν ερθει η ωρα υπαρχει ο καταληλος ανθρωπος.Εχεις ακουσει τα ηχεια σου με αλλα ενισχυτικα?Γιατι εαν δεν τα εχεις ακουσει απλα δεν ξερεις πως παιζουν τα L300 summit.Δες σε προηγουμενο ποστ αν θες την σχεση ηχειων jbl με την ισχυ των ενισχυτων που απαιτει το ηχειο.Για αρχη επικοινωνησε με τον Ελληνα αντιπροσωπο wavemotion 2109244505 και ζητησε τον κυριο Ν.Αρβανιτακη θα σε εξυπηρετησει για ανταλλακτικα,η jbl για τα μεγαλα και ακριβα ηχεια της διατηρουσε καποιο στοκ ανταλλακτικων,να ρωτησεις εαν υπαρχουν και κροσοβερ.Τοσα χρονια πως την βολευες τουλαχιστον με τα φοαμ?Σην διαθεση σου για οποια πληροφορια!
 
Last edited:
Ελπιζω να εχετε δει την καλυτερη ιστοσελιδα για jbl-altec.

http://www.audioheritage.org/vbulletin/

Οσο για την οδηγηση, δεν το εχω δοκιμασει, αλλα πιστευω οτι με καλους ψηφιακους (hypex, icepower) θα οδηγηθουν πολυ καλα.

Επισης καλα τα παλια μεγαφωνα, αλλα πιστευω, οτι τα καινουργια μεγαφωνα (1500AL, 475be, k.l.p.) ειναι εξαιρετικα.
Αυτα που φοραει το 66000, ειναι αλλου.
Δυστηχως η jbl δεν δινει πλεον μεγαψωνα σκετα.
Σιγουρα τα νεα μεγαφωνα της jbl
ειναι καλυτερα αλλα μονο το μεγαφωνο δεν κανει το ηχειο καλο,το 300αρι ειναι αξεπεραστο ακομη και σημερα!!Το κ2 φοραει το 1500.
 
Re: Απάντηση: JBL studio monitors

Τι εννοείς;Δηλαδή άν γι' οποιοδήποτε λόγο καταστραφεί κάποιο μεγάφωνο τι γίνεται;

Δεν μιλαω για τα hifi αλλα για τα pro. φανταζομαι οτι κατι αναλογο θα ισχυει και για τα οικιακα.
Ανταλακτικα υπαρχουν, ΟΧΙ ομως ολοκληρη η μοναδα.

Δεν υπαρχη στοκ (τουλαχιστον στην Bon studio).
Στα προ, σιγουρα θελεις παραγγελια απο αντιπροσωπο τους,και περιμενης 2 μηνες.
Ζητησα το jbl 2265hpl και θελουν (2 μηνες) και 500Ευρα.
 
Re: Απάντηση: JBL studio monitors

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,
Είδα και το site της http://www.audioheritage.org/vbulletin/, επιτέλους το αναβάθμισαν, διότι παλαιότερα που το είχα επισκευθεί δεν είχε πολλές τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τα μεγάφωνα και τα crossover της.
Ερώτηση σημαντική για όλους,
το σχέδιο crossover του L300 χρησιμοποιεί και από ένα L Pad variable resistor προς την έξοδο Midrange και προς την έξοδο Tweeter, ΑΝ γεφυρώσουμε τα άκρα των LPAD δηλαδή το 1 και το 3, (με σκοπό να ελαχιστοποιήσω τις απώλειες του σήματος από τον κοννέκτορα του ηχείου μέχρι τα άκρα του μεγαφώνου, αλλά και τις σημαντικές απώλειες που έχει το σήμα περνώντας μέσα από τα L PAD σημειωτέον ότι κάποια ποτενσιόμετρα από αυτά λόγω πολυκαιρίας έχουν κακή συμπεριφορά στον ήχο τριξίματα και άλλα), πιστεύετε ότι θα επιδράσει σημαντικά στην ηχητική εικόνα του ηχείου?
Σας επισυνάπτω pdf αρχείο που αφορά το εν λόγω crossover, καθώς επίσης και πληροφοριακό υλικό του L300.
Επιπλέον στο λινκ
http://www.speakerrepair.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=11-035-W-JBL&Category_Code=
έχει αρκετά ενδιαφέροντα ανταλλακτικά για επισκευή και αξεσουαρ μεγαφώνων και καμπίνας ηχείων.
Ευχαριστώ και πάλι.
 

Attachments

  • 3133%20Network.pdf
    3133%20Network.pdf
    24.9 KB · Views: 1
  • 1133052508.jpg
    1133052508.jpg
    78.2 KB · Views: 15
  • 1133052457.jpg
    1133052457.jpg
    81.4 KB · Views: 18
  • 1133052406.jpg
    1133052406.jpg
    78.8 KB · Views: 17
  • DSCN2175.jpg
    DSCN2175.jpg
    81.9 KB · Views: 22
Re: Απάντηση: JBL studio monitors

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,
Είδα και το site της http://www.audioheritage.org/vbulletin/, επιτέλους το αναβάθμισαν, διότι παλαιότερα που το είχα επισκευθεί δεν είχε πολλές τεχνικές πληροφορίες σχετικά με τα μεγάφωνα και τα crossover της.
Ερώτηση σημαντική για όλους,
το σχέδιο crossover του L300 χρησιμοποιεί και από ένα L Pad variable resistor προς την έξοδο Midrange και προς την έξοδο Tweeter, ΑΝ γεφυρώσουμε τα άκρα των LPAD δηλαδή το 1 και το 3, (με σκοπό να ελαχιστοποιήσω τις απώλειες του σήματος από τον κοννέκτορα του ηχείου μέχρι τα άκρα του μεγαφώνου, αλλά και τις σημαντικές απώλειες που έχει το σήμα περνώντας μέσα από τα L PAD σημειωτέον ότι κάποια ποτενσιόμετρα από αυτά λόγω πολυκαιρίας έχουν κακή συμπεριφορά στον ήχο τριξίματα και άλλα), πιστεύετε ότι θα επιδράσει σημαντικά στην ηχητική εικόνα του ηχείου?
Σας επισυνάπτω pdf αρχείο που αφορά το εν λόγω crossover, καθώς επίσης και πληροφοριακό υλικό του L300.
Επιπλέον στο λινκ
http://www.speakerrepair.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=11-035-W-JBL&Category_Code=
έχει αρκετά ενδιαφέροντα ανταλλακτικά για επισκευή και αξεσουαρ μεγαφώνων και καμπίνας ηχείων.
Ευχαριστώ και πάλι.
Τωρα φιλε μου ανοιγεις ενα θεμα τεραστιο που αφορα τροποποιησεις-βελτιωσεις γενικα στα μηχανηματα.Η δικη μου θεση,και δεν αλλαζει,ειναι οτι δεν πειραζουμε-σκαλιζουμε τα μηχανηματα επουδενι,θεση η οποια δεν ειναι αποδεκτη απο παρα πολλους αλλα ειναι η δικη μου αποψη.Κατα την δικη μου αποψη λοιπον κανε μια γενικη επισκευη ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικα, στα απιστευτα και ζηλευτα ηχεια σου και ζησε μαζι τους οσο περισσοτερο μπορεις.Εχε κατα νου καποια ακροαση με καποιoν τελικο bryston 14BSST2 (2 επι 600 βατ μην φοβασαι δεν καιγονται)και αυτο που θα ακουσεις δεν θα το πιστευεις!!!Τα ποντεσιομετρα οντως διμηουργουν προβληματα στον ηχο,αν δεν συνερχονται με σπρευ καθαρισμου-λιπανσης(μπορει και να επισκευαζονται) βαλε και αυτα προς αντικατασταση με καινουργια.
 
Αν δεν θες να αλλαξεις (με καινουργια) τα Λ παντ, κανε μια δοκιμη.
Βαλε τα στο μαξιμουμ, και τα mid kai των tweeter και ακουσε για καποιο χρονονικο διαστημα.
Αν σ´αρεσει αυτο που ακους μπορεις να τα παρακαμψεις. Αν τα βαλεις στο μαξιμουμ στην ουσια βγαινουν εκτος.
Αλλιως πρεπει να τ´αντικαταστησεις.
 
Καλησπέρα Μάρκο
Επιτέλους να και τα L300! - Αντε, να εμφανιστούν και τα L250 :-)

Λοιπόν, για τα Lpads. Ούτε εγώ θα έβαζα χέρι στα ηχεία. Πέρα από το ότι είμαι... κουλός, θεωρώ ότι η ομάδα που τα σχεδίασε έτσι, ήξερε τι έκανε. H δυνατότητα που σου δίνουν να "φέρεις" τον ήχο ανάλογα με τον χώρο σου ή τα γούστα σου, είναι ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα. Από την άλλη, δεν υπάρχει περίπτωση η JBL να πρόσθετε κάτι στα L300 - τα Lpads - που θα αλλοίωνε τον ήχο τους. Ας μην ξεχνάμε ότι εκτός από πρωτοπόρους σχεδιαστές, μηχανικούς, εξοπλισμό μετρήσεων κ.λ.π κ.λ.π, οποιαδήποτε σχεδίαση, πριν βγεί στη παραγωγή, πέρναγε από "τρελές" ακροάσεις στις οποίες συμμετείχε ένα σωρό κόσμος. Ετσι κι' αλλιώς η JBL (και η ALTEC), σε αντίθεση με τα σημερινά trends - ποτέ δεν έφτιαχνε "έπιπλα", δεν πουλούσε... ξύλα. :-)) Γι' αυτό και τα σχέδια από τις καμπίνες των μοντέλων της υπάρχουν σε αφθονία στο web.

Η γνώμη μου. Aλλά όπως λένε... opinions are like assholes. Everybody has one :-))

Δοκίμασε το audioheritage. Ισως σε ξαφνιάσει ευχάριστα.
π.χ. Υπάρχει τύπος στη Νορβηγία που "έψησε" τα xover των Κ29800 οδηγώντας τα "τσίτα" με κάτι JC1 (όχι antkots, τα SE δεν έχουν αυτό το πρόβλημα:-) και ενώ δεν απευθύνεται στον τοπικό αντιπρόσωπο, του απαντάει και του δίνει λύση ο ίδιος ο Greg Timbers.

"Oops! Too much power. Those Metal Oxide resistors sound very nice but are not as robust as the wire wounds we typically use, I am not in the office today so I am not sure exactly where in the circuit those parts are. I would expect your dealer/distributor to take care of the problem, but if you are handy, I can send you some replacement resistors. It will be a lot less trouble for everyone that way. I will send some wire wounds so the problem doesn't happen again.

The Metal Oxide film resistors will barely handle their rating and then pop quickly. The wire wounds will take about double their rating for short periods. They just get hot and start burning the board and surrounding parts but they usually hang in there.

The K2 was not designed to play extremely loud for any period of time. I always have a decision to make regarding the best possible sound, cost parameters, and robustness. We have had no reported power handling failures with the K2 so I am comfortable with my choices on this unit. I'm sorry you had a problem with yours. We can beef it up a bit and you should be O.K. after that. You can send any address information to Giskard and he can get the information to me. I don't view the forum regularly,

Regards,

Greg"
 
Αν δεν θες να αλλαξεις (με καινουργια) τα Λ παντ, κανε μια δοκιμη.
Βαλε τα στο μαξιμουμ, και τα mid kai των tweeter και ακουσε για καποιο χρονονικο διαστημα.
Αν σ´αρεσει αυτο που ακους μπορεις να τα παρακαμψεις. Αν τα βαλεις στο μαξιμουμ στην ουσια βγαινουν εκτος.
Αλλιως πρεπει να τ´αντικαταστησεις.

Platon
Μήπως εννοείς στο 0? Η στα L300 δουλεύουν διαφορετικά από τα 44xx?
 
Καλησπέρα Μάρκο
Επιτέλους να και τα L300! - Αντε, να εμφανιστούν και τα L250 :-)

Λοιπόν, για τα Lpads. Ούτε εγώ θα έβαζα χέρι στα ηχεία. Πέρα από το ότι είμαι... κουλός, θεωρώ ότι η ομάδα που τα σχεδίασε έτσι, ήξερε τι έκανε. H δυνατότητα που σου δίνουν να "φέρεις" τον ήχο ανάλογα με τον χώρο σου ή τα γούστα σου, είναι ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα. Από την άλλη, δεν υπάρχει περίπτωση η JBL να πρόσθετε κάτι στα L300 - τα Lpads - που θα αλλοίωνε τον ήχο τους. Ας μην ξεχνάμε ότι εκτός από πρωτοπόρους σχεδιαστές, μηχανικούς, εξοπλισμό μετρήσεων κ.λ.π κ.λ.π, οποιαδήποτε σχεδίαση, πριν βγεί στη παραγωγή, πέρναγε από "τρελές" ακροάσεις στις οποίες συμμετείχε ένα σωρό κόσμος. Ετσι κι' αλλιώς η JBL (και η ALTEC), σε αντίθεση με τα σημερινά trends - ποτέ δεν έφτιαχνε "έπιπλα", δεν πουλούσε... ξύλα. :-)) Γι' αυτό και τα σχέδια από τις καμπίνες των μοντέλων της υπάρχουν σε αφθονία στο web.

Η γνώμη μου. Aλλά όπως λένε... opinions are like assholes. Everybody has one :-))

Δοκίμασε το audioheritage. Ισως σε ξαφνιάσει ευχάριστα.
π.χ. Υπάρχει τύπος στη Νορβηγία που "έψησε" τα xover των Κ29800 οδηγώντας τα "τσίτα" με κάτι JC1 (όχι antkots, τα SE δεν έχουν αυτό το πρόβλημα:-) και ενώ δεν απευθύνεται στον τοπικό αντιπρόσωπο, του απαντάει και του δίνει λύση ο ίδιος ο Greg Timbers.

"Oops! Too much power. Those Metal Oxide resistors sound very nice but are not as robust as the wire wounds we typically use, I am not in the office today so I am not sure exactly where in the circuit those parts are. I would expect your dealer/distributor to take care of the problem, but if you are handy, I can send you some replacement resistors. It will be a lot less trouble for everyone that way. I will send some wire wounds so the problem doesn't happen again.

The Metal Oxide film resistors will barely handle their rating and then pop quickly. The wire wounds will take about double their rating for short periods. They just get hot and start burning the board and surrounding parts but they usually hang in there.

The K2 was not designed to play extremely loud for any period of time. I always have a decision to make regarding the best possible sound, cost parameters, and robustness. We have had no reported power handling failures with the K2 so I am comfortable with my choices on this unit. I'm sorry you had a problem with yours. We can beef it up a bit and you should be O.K. after that. You can send any address information to Giskard and he can get the information to me. I don't view the forum regularly,

Regards,

Greg"
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους.Το εχω ακουσει και εγω το μπαρμπεκιου με τα κρος του 9800!!Και συμφωνω μαζι σου στα οσα παραθετεις.
 
Δεν θυμαμαι τωρα πως ειναι η αριθμηση.
Το 0 ειναι η μεση "θεση"? ή το μαξιμουμ?
Πρεπει να μπουν στο μαξιμουμ, ετσι "βγαινουν" εκτος.
Δεν μπορουν να δωσουν παραπανω "ενταση", απο οταν τα παρακαμτεις. στην ουσια μονο εξασθενιση κανουν, αρα αν τα βαλεις στο μαξιμουμ ειναι σαν να μην υπαρχουν.
Τα L pad ειναι ρυθμιζομενες αντιστασεις.
Το καλυτερο (γιατι τελικα χρειαζονται, αφου προοριζονταν για στουντιο οπου υπαρχει πολυ αποροφηση/μονωση), ειναι να "βρεις" τι τιμη αντιστασης "βλεπει" το λ παντ, σε καποια ρυθμιση Π.χ. -2 ή 0, ή +1, ή οτι αλλο εχεις καταληξει και να αντικαταστησης το Λ παντ, με μια καλη αντισταση της συγκεκριμενης τιμης.
Αλλιως παιρνεις καμια δεκαρια βατικες αντιστασεις διαφορων τιμων, και τις αλλαζεις διαδοχικα μεχρι να πετυχεις αυτο που σ´αρεσει. (εγω δεν θα τοκανα αυτο βεβαια).
 
Last edited:
Δεν θυμαμαι τωρα πως ειναι η αριθμηση.
Το 0 ειναι η μεση "θεση"? ή το μαξιμουμ?
Πρεπει να μπουν στο μαξιμουμ, ετσι "βγαινουν" εκτος.
Δεν μπορουν να δωσουν παραπανω "ενταση", απο οταν τα παρακαμτεις. στην ουσια μονο εξασθενιση κανουν, αρα αν τα βαλεις στο μαξιμουμ ειναι σαν να μην υπαρχουν.
Τα L pad ειναι ρυθμιζομενες αντιστασεις.
Το καλυτερο (γιατι τελικα χρειαζονται, αφου προοριζονταν για στουντιο οπου υπαρχει πολυ αποροφηση/μονωση), ειναι να "βρεις" τι τιμη αντιστασης "βλεπει" το λ παντ, σε καποια ρυθμιση Π.χ. -2 ή 0, ή +1, ή οτι αλλο εχεις καταληξει και να αντικαταστησης το Λ παντ, με μια καλη αντισταση της συγκεκριμενης τιμης.
Αλλιως παιρνεις καμια δεκαρια βατικες αντιστασεις διαφορων τιμων, και τις αλλαζεις διαδοχικα μεχρι να πετυχεις αυτο που σ´αρεσει. (εγω δεν θα τοκανα αυτο βεβαια).

Σωστό.

Η βελτίωση είναι δεδομένη.

Κι απορώ γιατί δεν υπάρχουν αυτά τα ρυθμιστικά σε ηχεία πια. Λες και όλοι παίζουμε σε ίδιους χώρους ή έχουμε τα ίδια γούστα.
 
Μάλιστα. Λογικότατο Platon / Morfeas. Οταν στο εξηγούν :-)
Mέχρι τώρα νόμιζα ότι η θέση max. στα Lpads λειτουργούσε σαν ρυθμιστικό "προσθέτοντας" πρίμα / μεσαία, η θέση 0 ήταν το factory default και η min αντίστοιχα "έκοβε".

Εσείς λέτε ότι στη θέση max τα Lpads βγαίνουν off - άρα ακούμε το driver και xover στο factory defaults. Και από το max - min, με τα Lpads ρυθμίζουμε - κόβουμε - εμείς τα πρίμα / μεσαία ανάλογα. Σωστά?

Λίγο παράξενο το "interface" της JBL με το 0 :-)))

Morfea, γιατί η βελτίωση είναι δεδομένη? Επειδή αφαιρείς ένα στοιχείο από τη πορεία του σήματος?
 
Απάντηση: Re: JBL studio monitors

Σωστό.

Η βελτίωση είναι δεδομένη.

Κι απορώ γιατί δεν υπάρχουν αυτά τα ρυθμιστικά σε ηχεία πια. Λες και όλοι παίζουμε σε ίδιους χώρους ή έχουμε τα ίδια γούστα.

Και πως θα κινηθεί έπειτα η αγορά... μάνα μου????
 
Μάλιστα. Λογικότατο Platon / Morfeas. Οταν στο εξηγούν :-)
Mέχρι τώρα νόμιζα ότι η θέση max. στα Lpads λειτουργούσε σαν ρυθμιστικό "προσθέτοντας" πρίμα / μεσαία, η θέση 0 ήταν το factory default και η min αντίστοιχα "έκοβε".

Εσείς λέτε ότι στη θέση max τα Lpads βγαίνουν off - άρα ακούμε το driver και xover στο factory defaults. Και από το max - min, με τα Lpads ρυθμίζουμε - κόβουμε - εμείς τα πρίμα / μεσαία ανάλογα. Σωστά?

Λίγο παράξενο το "interface" της JBL με το 0 :-)))

Morfea, γιατί η βελτίωση είναι δεδομένη? Επειδή αφαιρείς ένα στοιχείο από τη πορεία του σήματος?

L-pads συνέχεια.

Πρόκειται για έναν μεταβλητό διαιρέτη που παρεμβάλλεται μετά το φίλτρο του εκάστοτε δρόμου. Δηλαδή σε κάθε θέση του "εμφανίζονται" δύο αντιστάσεις στο κύκλωμα, μία σε σειρά και μία παράλληλα. Τα χαρακτηριστικά αυτών των αντιστάσεων είναι ότι κρατούν σταθερό το φορτίο που "βλέπει" το φίλτρο που προηγείται (διαφορετικά θα άλλαζε το σημείο cross) και ανάλογα την ρύθμιση καταναλώνεται πάνω τους η επιπλέον ενέργεια που έχουμε επιλέξει. Ενα άλλο χαρακτηριστικό του είναι ότι, επειδή θα καταναλωθεί όλη η παραπάνω ενέργεια πάνω του θα πρέπει να είναι ισχύος.
Κατασκευαστικά είναι φτιαγμένα απο σύρμα τυλιγμένο σε ένα former και κράματα όπως χρωμιονικέλιο που παρουσιάζουν μεγάλη αντίσταση σε μικρό μήκος σύρματος.

lpad2.jpg


Αρα σε κάθε θέση του (εκτός απ αυτήν της μέγιστης ρύθμισης) "κόβει" και δεν θα μπορούσε να προσθέσει τίποτα μια που πρόκειται για παθητικό στοιχείο.

Πρακτικά. Η ένδειξη 0 είναι το σημείο που ο σχεδιαστής αποφάσισε ότι κόβοντας Χ ενέργεια δίνει την απόκριση που επιθυμεί (flat?). Απο κει και πέρα δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να το παραβιάσει σ ένα εύρος πάλι επιλογής του σχεδιαστή ανάλογα με το L-pad.

Η βελτίωση με την αντικατάσταση του έρχεται κυρίως απο την ποιότητα της επαφής που έχει ο δρομέας η οποία εξαφανίζεται αν τοποθετηθούν σταθερές αντιστάσεις ή μεταφέρεται αντίστοιχα στην ποιότητα του διακόπτη που θα επιλέγει ανάμεσα σε σταθερές τιμές αντιστάσεων που θα κάνουν την εξασθένηση.
 
Last edited: