JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Και επετρεψε μου, φωτεινο dedicated room, παει να θεωρειται dedicated για προβολη, εκτος και αν το θελεις dedicated για αλλα πραγματα, πχ να ακους ηχο, να παιζεις μπιλιαρδο κλπ

Δηλαδή, εγώ που έχω Dedicated Home Cinema Billiards Room, δεν βλέπω καλά???:violent-smiley-030::bigcry::bigcry::bigcry:-bye-
 
..το ice age φιλε μου ντροπιαζει τους περισοτερους βιντεοπροβολεις σε θεμα φωτεινοτητας..

-Γιαννη οι αντανακλασεις στη τσοχα ειναι χειροτερες και απο ασπρο τοιχο...:firstprize::ADFADF1::ADFADF1:
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

..το ice age φιλε μου ντροπιαζει τους περισοτερους βιντεοπροβολεις σε θεμα φωτεινοτητας..

-Γιαννη οι αντανακλασεις στη τσοχα ειναι χειροτερες και απο ασπρο τοιχο...:firstprize::ADFADF1::ADFADF1:

Θα βάλω μαύρη, μπρε!!!!:ernaehrung004::ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Οχι δεν ειναι, αλλα και να ηταν, το θεωρητικο πλεονεκτημα ενος προβολεα με υψηλο Ansi Contrast στα φωτεινα, εξανεμιζεται σε ενα φυσιολογικο ΗΤ living room. Αν ποτε φερεις καποιον να σου μετρησει σπιτι σου ποσο πραγματικα Ansi Contrast εχει ο προβολεας σου στον χωρο σου, θα σοκαριστεις απο την χαμηλη τιμη που θα ακουσεις! ;)




Προφανως, το review που αναφερεις ειχε εκδοθει πριν το τελευταιο firmware upgrade του 750, το οποιο τελειοποιησε το CMS του το οποιο πλεον συμπεριφερεται αψογα. Επιπλεον, το ΤΗΧ mode στο οποιο αναφερεται, ειναι μια, αρκετα ακριβης, αλλα οχι τελεια χρωματικη εργοστασιακη ρυθμιση του 750. Για αριστα αποτελεσματα, πρεπει να ρυθμιστει στον χωρο του κατοχου απο επαγγελματια ο οποιος θα χρησιμοποιησει το συστημα CMS του προβολεα, το οποιο δεν εχει ο Ιnfocus 83.
Επισης, για ποια κιτρινιλα μιλας;
Και επετρεψε μου, φωτεινο dedicated room, παει να θεωρειται dedicated για προβολη, εκτος και αν το θελεις dedicated για αλλα πραγματα, πχ να ακους ηχο, να παιζεις μπιλιαρδο κλπ


Σεβαστη η αποψη σου και καλα κανεις να επενδυεις τα λεφτα σου σε οτι σου ταιριαζει καλυτερα. Για εμενα, τα δυο μηχανακια (83 vs 750) ανηκουν σε διαφορετικη κλαση.

Θα ψάξω για μια μέθοδο αντίστοιχη του merge photos, όπως κάνουμε στο photoshop για να πετυχαίνουμε HD photos, ώστε να προβάλω ταυτόχρονα με τον infocus και τον Dila και να γίνεται μείξη της εικόνας διαλέγοντας ανάλογα με την φωτεινότητα του πλάνου από τον αντίστοιχο προβολέα με το κατάλληλο μασκάρισμα τότε θα βλέπω την τέλεια εικόνα. . Κάτι λιγότερο βέβαια από τον Christie που είναι το απωθημένο μου.:SFGSFGSF:
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Το οτι στο (αναλογικο) σινεμα δεν υπαρχει καλο μαυρο λογω περιορισμου τεχνολογιας, δεν σημαινει οτι οι παραγωγοι της ταινιας δεν ηθελαν καλυτερη αποδοση του μαυρου απο αυτο το χαλι που βλεπεις στον σινεμα της γειτονιας σου.. Αν αυτος ειναι ο στοχος σου, μπορεις να τον πετυχεις και με εναν lcd 5-ετιας..

Στα σινεμά της παλιάς γειτονιάς μου, έβλεπα πάντα ότι καλύτερο υπήρχε από εικόνα και ήχο στο Ελλαδικό χώρο. Δεν την αναφέρω γιατί δεν μου αρέσουν οι προκλήσεις. Όσο για τη νέα μου γειτονιά δεν έχει σινεμά αλλά πολύ οξυγόνο, για καθαρό μυαλό. Καλό είναι λοιπόν να μην κρίνουμε εξ ιδίων.
Oσο για τους lcd έχω έναν 10ετίας ακόμα στην αποθήκη για λόγους ιστορικούς. Τον δε προγούμενό μου infocus 5700, δεν τον ανταλλάσσω με το προηγούμενο μοντέλο dila.

Μάλλον άσχετος θα είμαι φίλε Τάκη.:ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Το θεμα μετρησεων στον χωρο μας με βρισκει απολυτα συμφωνω (γιαυτο αλλωστε εχω αγορασει το φωτομετρο μου).Μην ξεχνας ομως οτι το ιδιο ακριβως επηρεαζεται και το on off.Δηλαδη νουμερα εργαστηριακα του στυλ 38000:1 δεν προκειται να τα παρεις ουτε 'χτιζοντας' τα πορτοπαραθυρα,σωστα?Επισης εαν παρεις μετρηση 200:1 απο ενα μηχανημα που εργαστηριακα εχει 600:1 ansi τοτε τι μετρηση θα παρεις απο ενα που εχει 200:1 εργαστηριακο ansi contrast?σιγουρα μικροτερη.Επισης οσο αφορα τον χωρο μας και τις αντανακλασεις να σου θυμισω οτι τον μηχανημα που επηρεαζεται λιγοτερο απο αυτες τις συνθηκες ειναι αυτο που εχει υψηλοτερο ansi contrast και οχι on off.(μπορεις πολυ ευκολα να το διαπιστωσεις ανοιγοντας το φως σε μια δοκιμη μεταξυ DLP και LCD).Εαν κανεις μια ποιο σκοτεινη ρυθμιση του gamma σε μια φωτεινη σκηνη σιγουρα θα ξεγελασει το ματι σου δινοντας σου μια αναγλυφη εικονα με λιγοτερο πεπλο...αλλα κατα ποσο σωστο ειναι να κοβεις τα χαμηλα IRE (στην ουσια να χανεις διαβαθμισεις του μαυρου χαμηλα) για να κανεις την εικονα σου ποιο αναγλυφη την στιγμη που πετυχαινεις το ιδιο ακριβως πραγμα εχοντας απλα υψηλο ansi contrast και μαλιστα με μια ιδανικη γκρι σκαλα.Για τους CRT απλα διαφωνω.ΔΕΝ κρατιουνται σε πολυ υψηλο επιπεδο,μαλλον εχουν πολυ χαμηλο επιπεδο πλεον.Εχουν πεθανει απο προ 720p εποχη..:BDBDG54:

Οι crt μπορει να εχουν φλου εικονα, αλλα το μαυρο τους παραμενει κορυφαιο.
Τωρα, αυτο που υποβιβαζεται κυριως απο τις ανακλασεις του χωρου ειναι το ansi contrast και οχι το on/off το οποιο δινει πολυ καλα νουμερα και σε φυσιολογικα δωματια HT λογω του οτι στα χαμηλα IRE δεν υφιστανται ανακλασεις απο τοιχους λογω χαμηλης φωτεινοτητας. Οσο μπαινει φως στην εικονα, τοσο ανεβαινουν οι ανακλασεις, τοσο χαλαει το simultaneous contrast (ansi).Αρα κανεις λαθος οταν λες οτι "τον μηχανημα που επηρεαζεται λιγοτερο απο αυτες τις συνθηκες ειναι αυτο που εχει υψηλοτερο ansi contrast και οχι on off" Συμβαινει ακριβως το αντιθετο, το ansi contrast καταστρεφεται..
Για το πως μπορεις να βελτιωσεις το τρισδιαστατο ενος προβολεα με την χρηση υψηλοτερης τιμης gamma, διαβασε λιγο προσεκτικοτερα το παραπανω ποστ του Greg Rogers. Κατι τετοιο μπορουν να πετυχουν (χωρις να κρασαρουν τις διαβαθμισεις στα χαμηλα IRE) μονο προβολεις με πολυ υψηλο native on/off contrast οπως οι τελευταιοι JVC και ειναι φυσικα τροπος ο οποιος εφαρμοζοταν πολλα χρονια πριν στους CRT με εξαιρετικα αποτελεσματα..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Τωρα, αυτο που υποβιβαζεται κυριως απο τις ανακλασεις του χωρου ειναι το ansi contrast και οχι το on/off το οποιο δινει πολυ καλα νουμερα και σε φυσιολογικα δωματια HT λογω του οτι στα χαμηλα IRE δεν υφιστανται ανακλασεις απο τοιχους λογω χαμηλης φωτεινοτητας. Οσο μπαινει φως στην εικονα, τοσο ανεβαινουν οι ανακλασεις, τοσο χαλαει το simultaneous contrast (ansi).Αρα κανεις λαθος οταν λες οτι "τον μηχανημα που επηρεαζεται λιγοτερο απο αυτες τις συνθηκες ειναι αυτο που εχει υψηλοτερο ansi contrast και οχι on off" Συμβαινει ακριβως το αντιθετο, το ansi contrast καταστρεφεται..

Υπάρχει και άλλη μία παράμετρος όμως εδώ Τάκη -bye-, που πολλές φορές μας διαφεύγει... Το ανθρώπινο μάτι δεν λείτουργει σαν φωτόμετρο, ένα μηχανάκι με υψηλό ansi, ενδεχομένως να "διορθώσει" τις ανακλάσεις και το μαύρο του, κάνοντας την ίριδα του ματιού μας να κλείσει περισσότερο... ;)
 
Στην πραξη δεν εχω δει κατι τετοιο...
Ισως αν μιλουσαμε για πολυ υψηλες τιμες Ansi Contrast (πχ 2-3.000:1) να παρατηρουσαμε κατι τετοιο, αλλα οταν συγκρινουμε 250:1 με 500:1 (σε ιδανικες συνθηκες), οι διαφορες ειναι πολυ μικρες..
 
Διάβαζα αυτό το review του Mark Petersen.

Έχοντας δεί αρκετά και τους δύο αυτούς προβολείς, και μάλιστα ταυτόχρονα στο χώρο μου, το τελικό συμπέρασμα θα μπορούσα να το είχα γράψει κι εγώ, σχεδόν, έτσι. (Γράφω "σχεδόν" για να μην παίρνει αέρα ο spcav
icon10.gif
)
Το on/Off contrast και το Ansi contrast είναι δύο σημαντικοί παράγοντες για μιά σωστή εικόνα και θεωρώ οτι είναι και τα δύο απαραίτητα και καλοδεχούμενα.
Επειδή όμως αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να τα βρείς και τα δύο μαζί, διαλέγει ο καθένας με βάση τις προτεραιότητές του και τα γούστα του.


"Conclusion
Planar has succeeded in delivering a no-nonsense, exacting, projector that delivers top performance in many key areas, most notable of which is Planar’s implementation of dynamic black, and it’s integration of a 6x color wheel with Unishape Lamp technology. A good implementation of dynamic black directly translates into large improvements in image quality and it’s not a surprise that this is becoming a key differentiator among DLP projectors.
Is the 8150 the best sub $15k projector on the market? I think the Planar can make an excellent case for this crown, although, the JVC RS20 is probably the only other projector that can give the 8150 a run for this title. Comparing the two is difficult and represents an apples to oranges comparison, because each has strengths where the other has weaknesses. The RS20 excels with dark content and delivers the most depth in dark and some mixed scenes that I’ve ever seen before with a digital projector. With dark scenes, the Planar performs well, but it doesn’t have the dynamic range nor does it have the black levels of the RS20. Subjectively, I think most people would perceive these differences to be that the Planar doesn’t quite have the same degree of depth as the JVC’ in some dark scenes. With brighter content though, I think the situation is reversed and the Planar has more depth and the “pop” that people typically associate with DLP. The 8150 is noticeably sharper than the RS20 and does not suffer from convergence errors, although SDE is more prominent for those seated close. On the other hand the 8150 also has a little more dithering noise with dark content than the RS20 and it can throw an occasional rainbow. Overall it comes down to personal preference (as is usually the case) and I don’t think a person can go wrong with either machine which is why both of these machines deserve a crown as the best of the sub $15k projectors that are currently on the market at the time of this writing".
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Οι crt μπορει να εχουν φλου εικονα, αλλα το μαυρο τους παραμενει κορυφαιο.
Τωρα, αυτο που υποβιβαζεται κυριως απο τις ανακλασεις του χωρου ειναι το ansi contrast και οχι το on/off το οποιο δινει πολυ καλα νουμερα και σε φυσιολογικα δωματια HT λογω του οτι στα χαμηλα IRE δεν υφιστανται ανακλασεις απο τοιχους λογω χαμηλης φωτεινοτητας. Οσο μπαινει φως στην εικονα, τοσο ανεβαινουν οι ανακλασεις, τοσο χαλαει το simultaneous contrast (ansi).Αρα κανεις λαθος οταν λες οτι "τον μηχανημα που επηρεαζεται λιγοτερο απο αυτες τις συνθηκες ειναι αυτο που εχει υψηλοτερο ansi contrast και οχι on off" Συμβαινει ακριβως το αντιθετο, το ansi contrast καταστρεφεται..
Για το πως μπορεις να βελτιωσεις το τρισδιαστατο ενος προβολεα με την χρηση υψηλοτερης τιμης gamma, διαβασε λιγο προσεκτικοτερα το παραπανω ποστ του Greg Rogers. Κατι τετοιο μπορουν να πετυχουν (χωρις να κρασαρουν τις διαβαθμισεις στα χαμηλα IRE) μονο προβολεις με πολυ υψηλο native on/off contrast οπως οι τελευταιοι JVC και ειναι φυσικα τροπος ο οποιος εφαρμοζοταν πολλα χρονια πριν στους CRT με εξαιρετικα αποτελεσματα..

Tακη συγνωμη αλλα κανεις ενα μεγαλο λαθος.Πρωτον η διαφορα μεταξυ 250:1 και 500:1 ειναι τεραστια.Διπλη τιμη.Σκεψου σε on-off contrast διαφορα μεταξυ 40000:1 με 20000:1 (εργαστηριακα μιλαω παντα).Ειναι μια σημαντικοτατη διαφορα και σχεδον θα δεις αλλη εικονα.Μην υποτιμας σε ansi contrast διαφορες του 100%-150%,ειναι τεραστιες.Επισης ενα αλλο μεγαλο λαθος που κανεις ειναι το εξης.Αυτο που μηδενιζεται οταν ανοιγουμε τα φωτα στο σπιτι μας και ο προβολεας μας παιζει ειναι το on-off contrast και οχι το ansi.Ειναι απλα μαθηματικα.
Μια λαμπα πυρακτωσεως 25W βγαζει περιπου 400 ansi lumens.Aς υποθεσουμε οτι εχουμε εναν προβολεα που εχει on-ff 30000:1,και ας υποθεσουμε οτι το νουμερο αυτο βγαινει που την διαιρεση που θα κανουμε απο το full on του 800 ansi πχ με το full off του 0,02.Δηλαδη σε πληρη μαυρο καδρο βγαζει 0,02 ansi και σε πληρη λευκο 800 ansi με αποτελεσμα να μας δεινει το πολυ μεγαλο νουμερο 30.000:1 σωστα?Αναβουμε το φως και απο τα 400 ansi της λαμπας πυρακτωσεως φτανουν στην οθονη τα 200 (παντα υποθετικα μιλαω).Τοτε το on-off γινεται 800 του full on δια 200 που εχει γινει πλεον το full off = 4.Δηλαδη μας αποδιδει πλεον ο προβολεας μας μετρημενα 4:1 on-off contrast σωστα?Δηλαδη 7.500 φορες κατω.Τεραστια μεταβολη.Σχεδον εξανεμιστηκε το on-off του.
Στη θεση του βαζουμε εναν με ansi contrast 600:1.Απο τις υποθετικες μας μετρησεις το 600:1 βγαινει αφου διαιρεσουμε τον μεσο ορο απο την φωτεινοτητα της σκαλας του λευκου (ας πουμε 600 ansi) και απο τον μεσο ορο της φωτεινοτητας του στη σκαλα του μαυρου (ας πουμε 1 ansi).Αυτη η πραξη μας δινει το 600:1 ansi contrast σωστα?Αναβοντας την ιδια λαμπα ξαφνικα εχουμε 200 ansi για την χαμηλη του μετρηση αρα το ansi contrast του πεφτει στο 600 δια 200 = 3:1.Δηλαδη μειωση κατα 200 φορες.Και σε ρωτω,ποια ειναι μεγαλυτερη μειωση?η 7.500 φορες κατω ή 200 φορες κατω?
Στο παραδειγμα μου εχω λαβει υποψιν μου οτι και οι δυο προβολεις βγαζουν την ιδια φωτεινοτητα σε full on.πραγμα που δεν ισχυει μιας και οι dlp εχουν πολυ μεγαλυτερη φωτεινοτητα σε αυτον τον τομεα.Αρα οι μετρησεις θα βγαιναν ακομη καλυτερες και το ansi contrast.:ernaehrung004:
 
α...και μην κανεις τον ιδιο υπολογισμο με προβολεα που το ansi contrast του ειναι 200:1 διοτι το αποτελεσμα θα ειναι 1:1.Δηλαδη δεν θα βλεπεις τιποτα στην οθονη σου..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Tακη συγνωμη αλλα κανεις ενα μεγαλο λαθος.
Ωχ!

Αυτά του λέτε και μετά την πληρώνουμε εμείς ως άμαχος πληθυσμός.

:p
 
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους λόγους αντίθεσης με λάθος τρόπο και σε αυτό φταίνε για άλλη μια φορά οι ηλίθιοι μαρκετινίστες των εταιρειών... Ένας λόγος αντίθεσης, δεν μας λέει τίποτα, ούτε για το πόσο λευκό, ούτε για το πόσο μαύρο θα δείχνει μία συσκευή, απλώς μας υποδεικνύει τη μεταξύ τους απόσταση.

Επίσης, όταν μία μέτρηση δεν είναι στανταρισμένη ή είναι τραβηγμένη, καταλήγει να είναι ουσιαστικά άχρηστη. Π.χ. αν το on/off ενός προβολέα βγαίνει ως η μέτρηση με καρτέλα full white, με λάμπα στο high, ίριδα τέρμα ανοιχτή και brightness/contrast ανεβασμένα στο τέρμα, δια τη μέτρηση με καρτέλα full black, με λάμπα στο low, ίριδα τέρμα κλειστή και brightness/contrast χαμηλωμένα τέρμα, δεν μας λέει και πολλά για τις πραγματικές δυνατότητες του προβολέα...

Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...

Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε; ;)
 
Tακη συγνωμη αλλα κανεις ενα μεγαλο λαθος.Πρωτον η διαφορα μεταξυ 250:1 και 500:1 ειναι τεραστια.Διπλη τιμη.Σκεψου σε on-off contrast διαφορα μεταξυ 40000:1 με 20000:1 (εργαστηριακα μιλαω παντα).Ειναι μια σημαντικοτατη διαφορα και σχεδον θα δεις αλλη εικονα.Μην υποτιμας σε ansi contrast διαφορες του 100%-150%,ειναι τεραστιες.Επισης ενα αλλο μεγαλο λαθος που κανεις ειναι το εξης.Αυτο που μηδενιζεται οταν ανοιγουμε τα φωτα στο σπιτι μας και ο προβολεας μας παιζει ειναι το on-off contrast και οχι το ansi.Ειναι απλα μαθηματικα.
Μια λαμπα πυρακτωσεως 25W βγαζει περιπου 400 ansi lumens.Aς υποθεσουμε οτι εχουμε εναν προβολεα που εχει on-ff 30000:1,και ας υποθεσουμε οτι το νουμερο αυτο βγαινει που την διαιρεση που θα κανουμε απο το full on του 800 ansi πχ με το full off του 0,02.Δηλαδη σε πληρη μαυρο καδρο βγαζει 0,02 ansi και σε πληρη λευκο 800 ansi με αποτελεσμα να μας δεινει το πολυ μεγαλο νουμερο 30.000:1 σωστα?Αναβουμε το φως και απο τα 400 ansi της λαμπας πυρακτωσεως φτανουν στην οθονη τα 200 (παντα υποθετικα μιλαω).Τοτε το on-off γινεται 800 του full on δια 200 που εχει γινει πλεον το full off = 4.Δηλαδη μας αποδιδει πλεον ο προβολεας μας μετρημενα 4:1 on-off contrast σωστα?Δηλαδη 7.500 φορες κατω.Τεραστια μεταβολη.Σχεδον εξανεμιστηκε το on-off του.
Στη θεση του βαζουμε εναν με ansi contrast 600:1.Απο τις υποθετικες μας μετρησεις το 600:1 βγαινει αφου διαιρεσουμε τον μεσο ορο απο την φωτεινοτητα της σκαλας του λευκου (ας πουμε 600 ansi) και απο τον μεσο ορο της φωτεινοτητας του στη σκαλα του μαυρου (ας πουμε 1 ansi).Αυτη η πραξη μας δινει το 600:1 ansi contrast σωστα?Αναβοντας την ιδια λαμπα ξαφνικα εχουμε 200 ansi για την χαμηλη του μετρηση αρα το ansi contrast του πεφτει στο 600 δια 200 = 3:1.Δηλαδη μειωση κατα 200 φορες.Και σε ρωτω,ποια ειναι μεγαλυτερη μειωση?η 7.500 φορες κατω ή 200 φορες κατω?
Στο παραδειγμα μου εχω λαβει υποψιν μου οτι και οι δυο προβολεις βγαζουν την ιδια φωτεινοτητα σε full on.πραγμα που δεν ισχυει μιας και οι dlp εχουν πολυ μεγαλυτερη φωτεινοτητα σε αυτον τον τομεα.Αρα οι μετρησεις θα βγαιναν ακομη καλυτερες και το ansi contrast.:ernaehrung004:


Καταρχην, επειδη εχω τυχει να συγκρινω στον ιδιο χωρο προβολεα με on/off 20:000/1 (HD-1) και ανω του 40:000/1 (ΗD-750), εφοσον φροντισεις να εξισοροπησεις την φωτεινοτητα τους, οι διαφορες ειναι πολυ μικρες και ειναι ορατες μονο στις απολυτα σκοτεινες σκηνες τυπου Van Helsing (μπορει να το επιβεβαιωσει και ο Δημητρακουδης που ηταν παρων). Οποτε εμπαινε φως στην εικονα (πχ στα φαναρια του U-571 στην νυχτερινη σκηνη εξω απο το υποβρυχιο), σχεδον δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος προβολεας επαιζε.
Φαντασου λοιπον ποσο μικροτερες ειναι οι διαφορες οταν μιλαμε για ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ τιμες ansi contrast 500:1 και 250:1 (πραγματικες υπολογισε στο μισο σε ενα νορμαλ living room οπου οι ανακλασεις απο τοιχους-ταβανι καταστρεφουν το ansi contrast)!
Οποτε, προτεινω να αφησεις τους περιπλοκους υπολογισμους για το πως ΘΑ επρεπε να συμπεριφερονταν οι προβολεις και να προσπαθησεις να δεις στην πραξη πως αποδιδουν, ξεκινοντας απο το να μετρησεις τι ansi και on/off contrast εχει ο προβολεας σου στον χωρο σου...
Και, ξαναλεω, ενα κλικ στο gamma (ρυθμισμενο απο ειδικο), μπορει να κανει πολυ μεγαλυτερο effect απο το να ειχες Ansi Contrast 1000:1...
Αυτα τουλαχιστον εχω διαπιστωσει εγω στην πραξη και φαινονται να επιβεβαιωνονται απο αυτα που διαβαζω απο ανθρωπους με πολυ μεγαλυτερη γνωση του αντικειμενου οπως ο Greg Rogers (προσεξε εδω : suppose that we magically make the m-ANSI contrast ratio of the RS2 infinite (there is zero light scattered from the buildings onto the park block). The contrast ratio would change to 21.1:1. That is an increase of only 7%. But what happens if instead of having an infinite m-ANSI CR we just change the RS2 gamma from 2.2 to 2.4? The contrast ratio would increase to 25.5:1, which is an increase of 29%. So for this particular example, the increase in gamma (which we can do because of the high full-field contrast ratio of the RS2) is much more important to the intra-image contrast than an increase in the m-ANSI contrast ratio.)
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους λόγους αντίθεσης με λάθος τρόπο και σε αυτό φταίνε για άλλη μια φορά οι ηλίθιοι μαρκετινίστες των εταιρειών... Ένας λόγος αντίθεσης, δεν μας λέει τίποτα, ούτε για το πόσο λευκό, ούτε για το πόσο μαύρο θα δείχνει μία συσκευή, απλώς μας υποδεικνύει τη μεταξύ τους απόσταση.

Επίσης, όταν μία μέτρηση δεν είναι στανταρισμένη ή είναι τραβηγμένη, καταλήγει να είναι ουσιαστικά άχρηστη. Π.χ. αν το on/off ενός προβολέα βγαίνει ως η μέτρηση με καρτέλα full white, με λάμπα στο high, ίριδα τέρμα ανοιχτή και brightness/contrast ανεβασμένα στο τέρμα, δια τη μέτρηση με καρτέλα full black, με λάμπα στο low, ίριδα τέρμα κλειστή και brightness/contrast χαμηλωμένα τέρμα, δεν μας λέει και πολλά για τις πραγματικές δυνατότητες του προβολέα...

Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...

Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε; ;)

Οι μετρησεις on/off/ ansi contrast γινονται παντα (απο τους σοβαρους reviewers) με συγκεκριμενη μεθοδολογια και ΠΑΝΤΑ με προβολεις ρυθμισμενους κατα D65.
Πχ, ο Greg Rogers και ο δικος μας Μανωλης Καστρουνης μετρησαν τον JVC Hd-750 ως ακολουθως (μεταφερω απο αλλο θεμα):

Ξεχασα να αναφερω τις τιμες των μετρησεων contrast που πηρε στην οθονη αναφορας του (87-inch wide, 16:9 Stewart Filmscreen Studiotek G3 screen):

Με το zoom στο minimum throw, ο JVC εδωσε 883 lumens και on/off contrast ratio στα 23,600:1 με την ιριδα ανοιχτη (0).
Με την ιριδα κλειστη (-15), η φωτεινοτητα επεσε στα 544 lumens και το contrast εκτοξευθηκε στα 36,900:1.
Τωρα με zoom στο maximum throw, ο JVC εδωσε 652 lumens και on/off contrast ratio στα 32.700:1 με την ιριδα ανοιχτη (0).
Με την ιριδα κλειστη (-15), η φωτεινοτητα επεσε στα 328 lumens και το contrast εκτοξευθηκε στην τιμη-ρεκορ των 44.000:1 !

Με την ιριδα κλειστη (-15) και την λαμπα στο High, ο JVC εδωσε φωτεινοτητα 459 lumens (ητοι 20.1 foot-Lamberts (fL) απο την συγκεκριμενη οθονη) ενα με την λαμπα στο low 319 lumens ητοι 14.0 fL και με κοντραστ 39,960:1.

Το Ansi contrast (η αχιλλειος πτερνα των Lcos/Sxrd) μετρηθηκε στα ιδια επιπεδα με τους προκατοχους του (290:1).

Αν και οχι με την ιδια οθονη αναφορας, ενδιαφερον ειναι ποσο κοντα ειναι αυτες οι μετρησεις σε εκεινες του Μανωλη Καστρουνη οι οποιες ειχαν δημοσιευτει στο review του HD-750 που ειχαμε κανει για τον ΗΧΟ:

" Το contrast ratio on/off full field μετρήθηκε στο 39.550:1 με την ίριδα κλειστή και το zoom στην θέση TELE και thn λάμπα στο eco mode. Σε καμια όμως περίπτωση το contrast ratio on/off δεν έπεσε κάτω από 28.000:1. Το Ansi Contrast μετρήθηκε στο 380:1 ενώ στον HD100 είχαμε μετρήσει 345:1. Η φωτεινότητά του μετρήθηκε στα 755 Ansi Lumens(Normal mode) ενώ καλιμπραρσμένος έπεσε στα 489 Lumens.(Τιμή που μετρήθηκε και το max contrast ratio on/off). "
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Ωχ!

Αυτά του λέτε και μετά την πληρώνουμε εμείς ως άμαχος πληθυσμός.

:p

Φουλιους-Ζιζανιους, ονομα και πραγμα! :D
 
Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Καταρχην, επειδη εχω τυχει να συγκρινω στον ιδιο χωρο προβολεα με on/off 20:000/1 (HD-1) και ανω του 40:000/1 (ΗD-750), εφοσον φροντισεις να εξισοροπησεις την φωτεινοτητα τους, οι διαφορες ειναι πολυ μικρες και ειναι ορατες μονο στις απολυτα σκοτεινες σκηνες τυπου Van Helsing (μπορει να το επιβεβαιωσει και ο Δημητρακουδης που ηταν παρων). Οποτε εμπαινε φως στην εικονα (πχ στα φαναρια του U-571 στην νυχτερινη σκηνη εξω απο το υποβρυχιο), σχεδον δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος προβολεας επαιζε.

Ο Τάκης τα λέει καλά.

Όπως είχαμε γράψει και τότε, οι διαφορές στο μαύρο μεταξύ των 750 και HD1 ήταν αισθητές μόνο σε συγκεκριμένο (μαύρο πίσσα μαύρο) υλικό. Αν υπήρχε έστω και το ελάχιστο φως στην υπόλοιπη εικόνα, οι αντανακλάσεις φρόντιζαν να εξανεμίζουν τη διαφορά.

Αυτά στον χώρο του Τάκη, που είναι αρκετά καλύτερος του μέσου όρου όσο αφορά τις ανακλάσεις.
 
Last edited: