JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Τωρα που σε ξετρυπωσαμε, για πες τις διαφορες 750-350 στον χωρο σου! :D
Τα εχω γραψει νομίζω στην παρουσίαση / συγκριτικό.

Ήταν μεγαλύτερες απ' ότι περίμενα.

Κατ' εμέ, άμεσα αξιολογίσιμες (σε αντίθεση με όσα λετε για τον 750 / 1).

Φυσικά ο χώρος μου πλέον σίγουρα δεν ειναι ''τυπικό σαλόνι''.
 
Για οσους δεν το ειχαν διαβασει, ιδου το "μινι συγκριτικο" 350-750:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41482&highlight=%E5%ED%F4%F5%F0%F9%F3%E5%E9%F2

Επιγραματικα η αποψη του κυριου Φουλιους-Ζιζανιους: :p
Από αυτά που είδαμε προσωπικά επιβεβαίωσα κατά 90% αυτά που περίμενα από το μηχανάκι:

Ένας προβολέας πολύ κοντά στον 750 με άριστο επίπεδο μαύρου (λίγο χειρότερο από τον απολύτως κορυφαίο σε αυτόν τον τομέα 750) και υψηλή φωτεινότητα.

Αυτές βασικά είναι οι διαφορές από τον 750: Το λίγο χειρότερο μαύρο (πάντα όμως σαφώς καλύτερο από την συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς – υποψιάζομαι και από οτιδήποτε άλλο πλην του 750 - αλλά αυτό αφήνω να το επιβεβαιώσουν όσοι έχουν δει περισσότερα μηχανάκια) και φωτεινότητα ίδιας τάξης μεγέθους.
 
Βρε Δημητρη ναι ο Τακης τα λεει καλα και εγω οχι.Ωραιο το συμπερασμα σου!!Τωρα πως γινεται να αναιρουνται τα μαθηματικα και υπερισχυει το ...ναι αλλα στην πραξη οι αντανακλασεις....ειναι κατι που δεν καταλαβαινω.Δεν προσπαθω ουτε να θιξω την γνωμη του Τακη αλλα ουτε και τους προβολεις του.Εαν σε αυτα που λεω υπαρχει καποιος τροπος να μου αποδειξετε οτι κανω λαθος και εχω αδικο ειμαι ολος αυτια.Απο την αλλη παλι να μου λετε για συγκριση δυο σχεδον ιδιων μηχανηματων (750-350),της ιδιας εταιριας και να μου λετε περι αντανακλασεων και ιδιας σχεδον εικονας ειναι κατι στο οποιο δεν διαφωνω αλλα ειναι εκτος τοπου και χρονου.Αυτο για το οποιο μιλαμε εδω σε αυτο το ποστ ειναι περι διαφορα on-ff και ansi contrast αναμεσα σε βιντεοπροβολεις τεχνολογιων DLP και LCD (SXRD-DILLA ή οπως αλλιως).Δεν μπορω να δεχθω σαν νοημων ανθρωπος οτι πραγματα που ειναι αποδεχτα απο ολους και αποδειξιμα να αναιρουνται με βαση το ναι αλλα.Σας λεω οτι ειναι τεραστια διαφορα μεταξυ 20.000:1 και 40.000:1 και η απαντηση που διαβαζω ειναι ναι, αλλα σε χωρο με αντανακλασεις παιζουν το ιδιο.Βρε παιδια που πηραμε τις μετρησεις??σε χωρο με αντανακλασεις?ΟΧΙ!σε χωρο με αντανακλασεις βγαζουν και οι δυο 5.000:1.Εαν συκγρινουμε αυτα τα δυο μηχανηματα σε ιδανικες συνθηκες τοτε το ενα εχει πολυ καλυτερο μαυρο απο το αλλο.Σωστα?Το ιδιο συμβαινει και με το ansi.Σε εργαστηριακες συνθηκες (γιατι εκει κανει τις μετρησεις και ο Μανωλης και οποιος ασχολειται με αυτο)το 600:1 με το 200:1 ειναι χαοτικη διαφορα που φαινεται και στην εικονα.Οπως επισης χαοτικη διαφορα ειναι και το 2:1 με το 5:1,ας ειναι μικρα τα νουμερα.Δηλαδη οταν οι προβολεις εβγαζαν 100:1 on-ff contrast και βγηκαν στην αγορα οι 400:1 λεγαμε σιγα την διαφορα?ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα στην εικονα που τρεχαμε και αλλαζαμε τα μηχανηματα μας.Καλο το μεγαλο on-οff αλλα μπορει ο καθενας που διαθετει μια μικρη πειρα και κατανοει τις μετρησεις να δει οτι δεν ωφελει οσο το ansi στην δημιουργια μιας σκηνης με διαφορες διαβαθμισεις του ασπρου και του μαυρου (κατι που αφορα το 90% των σκηνων μιας ταινιας!).Εαν ο χωρος μας εχει και καποιες αντανακλασεις τοτε το on-off παει περιπατο.Σε σκηνη που ειναι η μιση εικονα μαυρη και η αλλη μιση λευκη (η τελεια σκηνη για να δειξει καποιος με μεγαλο on-ff τα δοντια του),με τις αντανακλασεις του λευκου και κατεπεκταση την ανοδο των lumens στο δωματιο το μαυρο θα παει απο 0,02 ansi στο 1 ansi και το on-off μας θα πεσει στο 800:1 απο 30.000:1.Ενω με τις ιδιες αντανακλασεις το ansi contrast θα μεινει σχεδον ανεπηρεστο .Η μοναδικη περιπτωση σε τετοιο χωρο να παρουμε υψηλες μετρησεις on-off contrast ειναι να προβαλουμε το απολυτο μαυρο και το απολυτο λευκο σε διαφορετικες σκηνες.Δηλαδη σε μια και μονο σκηνη δεν προκειται ποτε να δουμε το 30.000:1 σωστα?ενω αντιστοιχα το 600:1 ansi contrast θα το εχουμε σχεδον σε ολες τις σκηνες,αφου ακομη και η εργαστηριακη του μετρηση γινεται πανω στο ιδιο πατερν.Μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει με τις κλασικες μετρησεις απο ενα φωτομετρο.
 
Re: Απάντηση: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Για οσους δεν το ειχαν διαβασει, ιδου το "μινι συγκριτικο" 350-750:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41482&highlight=%E5%ED%F4%F5%F0%F9%F3%E5%E9%F2

Επιγραματικα η αποψη του κυριου Φουλιους-Ζιζανιους: :p

Ναι και που βλέπεις την αντίφαση με αυτά που έγραψα παραπάνω;

Ισα ίσα, παρακάτω γράφω:

Με τα παραπάνω δεδομένα, θα έλεγα ότι μου έκανε λίγο εντύπωση ίσως ότι ο 750 είχε κάτι παραπάνω από ένα κλικ καλύτερο μαύρο από τον 350 γεγονός που παραπέμπει μάλλον σε διαφορά στο πάνελ (άλλο coating – αντίστοιχη διαφορά με τους 1-100 αλλά χωρίς διαφορά φωτεινότητας).

Με λίγα λόγια, σε Α-Β πάντα και πάντα στο χώρο μου (καθιστικό μεν αλλά ''ενισχυμένο μαύρο'' :p), ο 750 είχε διαφορα από τον 350 που την εβλεπες και δεν την έψαχνες.

Σε αυτό νομίζω άλλωστε συμφωνήσαμε τότε όλοι.

ΥΓ Τώρα πόσο κοστολογεί κανείς την διαφορά αυτή είναι προφανώς άλλο θέμα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Οι μετρησεις on/off/ ansi contrast γινονται παντα (απο τους σοβαρους reviewers) με συγκεκριμενη μεθοδολογια και ΠΑΝΤΑ με προβολεις ρυθμισμενους κατα D65.
Πχ, ο Greg Rogers και ο δικος μας Μανωλης Καστρουνης μετρησαν τον JVC Hd-750 ως ακολουθως (μεταφερω απο αλλο θεμα):

Έτσι μάλιστα... :2thumb22sup:

Πολλές φορές όμως βλέπουμε τιμές contrast που μας αφήνουν στο σκοτάδι σχετικά με τη μεθοδολογία μέτρησής τους, ειδικά από κατασκευαστές. Προσωπικά, προτιμώ να αναφέρεται επακριβώς η μέτρηση λευκού/μαύρου καλιμπραρισμένου προβολέα σε δεδομένη οθόνη/απόσταση/άνοιγμα φακού σε fL ή nits, καθώς είμαι επιφυλακτικός με τα θηριώδη νούμερα που πολλές φορές δημοσιεύονται...




Σχετικά με αυτό:

JL_? said:
Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...

Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε;

δεν βλέπω κανέναν να σχολιάζει... :D :D :D
 
Last edited:
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Βρε Δημητρη ναι ο Τακης τα λεει καλα και εγω οχι.Ωραιο το συμπερασμα σου!!Τωρα πως γινεται να αναιρουνται τα μαθηματικα και υπερισχυει το ...ναι αλλα στην πραξη οι αντανακλασεις....ειναι κατι που δεν καταλαβαινω.Δεν προσπαθω ουτε να θιξω την γνωμη του Τακη αλλα ουτε και τους προβολεις του.Εαν σε αυτα που λεω υπαρχει καποιος τροπος να μου αποδειξετε οτι κανω λαθος και εχω αδικο ειμαι ολος αυτια.Απο την αλλη παλι να μου λετε για συγκριση δυο σχεδον ιδιων μηχανηματων (750-350),της ιδιας εταιριας και να μου λετε περι αντανακλασεων και ιδιας σχεδον εικονας ειναι κατι στο οποιο δεν διαφωνω αλλα ειναι εκτος τοπου και χρονου.Αυτο για το οποιο μιλαμε εδω σε αυτο το ποστ ειναι περι διαφορα on-ff και ansi contrast αναμεσα σε βιντεοπροβολεις τεχνολογιων DLP και LCD (SXRD-DILLA ή οπως αλλιως).Δεν μπορω να δεχθω σαν νοημων ανθρωπος οτι πραγματα που ειναι αποδεχτα απο ολους και αποδειξιμα να αναιρουνται με βαση το ναι αλλα.Σας λεω οτι ειναι τεραστια διαφορα μεταξυ 20.000:1 και 40.000:1 και η απαντηση που διαβαζω ειναι ναι, αλλα σε χωρο με αντανακλασεις παιζουν το ιδιο.Βρε παιδια που πηραμε τις μετρησεις??σε χωρο με αντανακλασεις?ΟΧΙ!σε χωρο με αντανακλασεις βγαζουν και οι δυο 5.000:1.Εαν συκγρινουμε αυτα τα δυο μηχανηματα σε ιδανικες συνθηκες τοτε το ενα εχει πολυ καλυτερο μαυρο απο το αλλο.Σωστα?Το ιδιο συμβαινει και με το ansi.Σε εργαστηριακες συνθηκες (γιατι εκει κανει τις μετρησεις και ο Μανωλης και οποιος ασχολειται με αυτο)το 600:1 με το 200:1 ειναι χαοτικη διαφορα που φαινεται και στην εικονα.Οπως επισης χαοτικη διαφορα ειναι και το 2:1 με το 5:1,ας ειναι μικρα τα νουμερα.Δηλαδη οταν οι προβολεις εβγαζαν 100:1 on-ff contrast και βγηκαν στην αγορα οι 400:1 λεγαμε σιγα την διαφορα?ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα στην εικονα που τρεχαμε και αλλαζαμε τα μηχανηματα μας.Καλο το μεγαλο on-οff αλλα μπορει ο καθενας που διαθετει μια μικρη πειρα και κατανοει τις μετρησεις να δει οτι δεν ωφελει οσο το ansi στην δημιουργια μιας σκηνης με διαφορες διαβαθμισεις του ασπρου και του μαυρου (κατι που αφορα το 90% των σκηνων μιας ταινιας!).Εαν ο χωρος μας εχει και καποιες αντανακλασεις τοτε το on-off παει περιπατο.Σε σκηνη που ειναι η μιση εικονα μαυρη και η αλλη μιση λευκη (η τελεια σκηνη για να δειξει καποιος με μεγαλο on-ff τα δοντια του),με τις αντανακλασεις του λευκου και κατεπεκταση την ανοδο των lumens στο δωματιο το μαυρο θα παει απο 0,02 ansi στο 1 ansi και το on-off μας θα πεσει στο 800:1 απο 30.000:1.Ενω με τις ιδιες αντανακλασεις το ansi contrast θα μεινει σχεδον ανεπηρεστο .Η μοναδικη περιπτωση σε τετοιο χωρο να παρουμε υψηλες μετρησεις on-off contrast ειναι να προβαλουμε το απολυτο μαυρο και το απολυτο λευκο σε διαφορετικες σκηνες.Δηλαδη σε μια και μονο σκηνη δεν προκειται ποτε να δουμε το 30.000:1 σωστα?ενω αντιστοιχα το 600:1 ansi contrast θα το εχουμε σχεδον σε ολες τις σκηνες,αφου ακομη και η εργαστηριακη του μετρηση γινεται πανω στο ιδιο πατερν.Μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει με τις κλασικες μετρησεις απο ενα φωτομετρο.

Πω-πω χειμαρος εισαι αλλα δεν τα λες πολυ σωστα:
Καταρχην, η μετρηση on/off contrast ΔΕΝ επηρεαζεται τοσο πολυ απο τον χωρο, οσο η μετρηση ansi contrast για προφανεις λογους: οταν μετραμε το μαυρο του on/off, ΔΕΝ υπαρχουν σχεδον καθολου ανακλασεις λογω ελαχιστης φωτεινοτητας. Αντιθετως, οταν μετραμε Αnsi Contrast, ΠΑΝΤΑ υπαρχουν ανακλασεις φωτος απο το λευκο φως της "σκακιερας" το οποιο χτυπα σε τοιχους και ταβανια και επιστρεφει στο πανι. Ως εκ τουτου, μπορεις να παρεις υψηλες τιμες on/off contrast και σε νορμαλ living room, αλλα αυτο δεν ισχυει με το ansi contrast (θα παρεις πολυ-πολυ χαμηλοτερες).
Για την ιστορια, ο Μανωλης ειχε μετρησει τον HD-1 μου ρυθμισμενο σπιτι μου σε 11:000 προς 1, εναντι του 15:000 προς 1 θεωρητικου maximum contrast του προβολεα.
Δευτερον, επαναλαμβανεις συνεχεια την ανακριβεια οτι το 90% των σκηνων ειναι φωτεινες οταν αυτο ειναι παντελως αναληθες. Οι σκοτεινες σκηνες μιας ειναι σχεδον ισαριθμες με τις φωτεινες. Αλλα και οπως τα λες να ηταν τα πραγματα (που δεν ειναι) σου εξηγησα οτι για να αποκτησει "Βαθος" η εικονα σου, μπορεις να ρυθμισεις με gamma σκοτεινοτερο ΑΝ ξερεις τι κανεις (ΑΝ ο προβολεας σου εχει υψηλο on/off) και να εχεις εφαμμιλα και καλυτερα αποτελεσματα απο ενα προβολεα με υψηλοτατο Ansi contrast
Τριτον, ειμαι σιγουρος οτι δεν εχεις μετρησει ποτε τον προβολεα που εχεις να δεις τι "ψαρια" πιανεις στον χωρο σου. Διοτι αν ειχες, δεν θα εγραφες οτι γραφεις.

ΥΓ. Να ξεκαθαρισω οτι δεν υποστηριζω πως το Ansi contrast δεν παιζει σημαντικο ρολο στην εικονα. Απεναντιας, εχει σημασια, αλλα οχι οσο πιστευουν καποιοι. Το ζητουμενο ψευτο-3D στην εικονα, προκυπτει απο εναν συνδιασμο υψηλου on/off και ansi contrast και σωστης ρυθμισης gamma..
 
Last edited:
Βρε Δημητρη ναι ο Τακης τα λεει καλα και εγω οχι.Ωραιο το συμπερασμα σου!!

Καλέ κύριε που το είδατε αυτό; Εγώ συμφώνησα σε μια πολύ συγκεκριμένη φράση του Τάκη: http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=865915&postcount=78

Δεν αναφέρθηκα καθόλου στο ANSI contrast. Μόνο στο on/off των 750 & HD1, το οποίο είναι native ("τίμιο") χωρίς δυναμικές ίριδες και κόλπα.

Βρε παιδια που πηραμε τις μετρησεις??σε χωρο με αντανακλασεις?ΟΧΙ!σε χωρο με αντανακλασεις βγαζουν και οι δυο 5.000:1.Εαν συκγρινουμε αυτα τα δυο μηχανηματα σε ιδανικες συνθηκες τοτε το ενα εχει πολυ καλυτερο μαυρο απο το αλλο.Σωστα?Το ιδιο συμβαινει και με το ansi.Σε εργαστηριακες συνθηκες (γιατι εκει κανει τις μετρησεις και ο Μανωλης και οποιος ασχολειται με αυτο)το 600:1 με το 200:1 ειναι χαοτικη διαφορα που φαινεται και στην εικονα.Οπως επισης χαοτικη διαφορα ειναι και το 2:1 με το 5:1,ας ειναι μικρα τα νουμερα.

Έχουμε λοιπόν την κλασική κουβέντα, στην οποία δεν βγαίνει ποτέ άκρη.

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι σημαντικότερο το native on/off contrast, καθότι συντελεί πάντα στη σύνθεση όλων των χρωμάτων (και όχι μόνο στις "μαύρες" σκηνές), και επίσης επιτρέπει μεγαλύτερα gamma χωρίς "πέπλο".

Κάποιο άλλοι προτιμούν το μεγαλύτερο δυνατό ANSI contrast, καθότι θεωρητικά παίζει μεγαλύτερο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα.

Στο τέλος όμως, ο καλύτερος κριτής είναι το μάτι, με τις ιδιαιτερότητές του.

Προσωπικά προτιμώ το μεγαλύτερο native on/off contrast. Τι να κάνουμε, πιστεύω ότι συντελεί περισσότερο overall στο να σχηματίσει την εικόνα που προτιμώ. Ίσως είναι και απωθημένο, δεν ξέρω. Όταν βλέπω "πέπλο" πια τρελαίνομαι.

Δηλαδη οταν οι προβολεις εβγαζαν 100:1 on-ff contrast και βγηκαν στην αγορα οι 400:1 λεγαμε σιγα την διαφορα?ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα στην εικονα που τρεχαμε και αλλαζαμε τα μηχανηματα μας.

Η διαφορά μεταξύ 100:1 και 400:1 έβγαζε μάτι. Η διαφορά μεταξύ 20.000:1 και 40.000:1 δεν βγάζει μάτι. Ζεις μια χαρά και με 20.000:1 native contrast πάντα.

Καλο το μεγαλο on-οff αλλα μπορει ο καθενας που διαθετει μια μικρη πειρα και κατανοει τις μετρησεις να δει οτι δεν ωφελει οσο το ansi στην δημιουργια μιας σκηνης με διαφορες διαβαθμισεις του ασπρου και του μαυρου (κατι που αφορα το 90% των σκηνων μιας ταινιας!).Εαν ο χωρος μας εχει και καποιες αντανακλασεις τοτε το on-off παει περιπατο.Σε σκηνη που ειναι η μιση εικονα μαυρη και η αλλη μιση λευκη (η τελεια σκηνη για να δειξει καποιος με μεγαλο on-ff τα δοντια του),με τις αντανακλασεις του λευκου και κατεπεκταση την ανοδο των lumens στο δωματιο το μαυρο θα παει απο 0,02 ansi στο 1 ansi και το on-off μας θα πεσει στο 800:1 απο 30.000:1.Ενω με τις ιδιες αντανακλασεις το ansi contrast θα μεινει σχεδον ανεπηρεστο .Η μοναδικη περιπτωση σε τετοιο χωρο να παρουμε υψηλες μετρησεις on-off contrast ειναι να προβαλουμε το απολυτο μαυρο και το απολυτο λευκο σε διαφορετικες σκηνες.Δηλαδη σε μια και μονο σκηνη δεν προκειται ποτε να δουμε το 30.000:1 σωστα?ενω αντιστοιχα το 600:1 ansi contrast θα το εχουμε σχεδον σε ολες τις σκηνες,αφου ακομη και η εργαστηριακη του μετρηση γινεται πανω στο ιδιο πατερν.Μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει με τις κλασικες μετρησεις απο ενα φωτομετρο.

Ναι, αλλά βλέπε παραπάνω, καθώς και τα περί πουσαρίσματος του gamma που "μας παίρνει" όταν έχουμε μεγάλο native on/off contrast.
 
Re: Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Πω-πω χειμαρος εισαι αλλα δεν τα λες πολυ σωστα:
Καταρχην, η μετρηση on/off contrast ΔΕΝ επηρεαζεται τοσο πολυ απο τον χωρο, οσο η μετρηση ansi contrast για προφανεις λογους: οταν μετραμε το μαυρο του on/off, ΔΕΝ υπαρχουν σχεδον καθολου ανακλασεις λογω ελαχιστης φωτεινοτητας. Αντιθετως, οταν μετραμε Αnsi Contrast, ΠΑΝΤΑ υπαρχουν ανακλασεις φωτος απο το λευκο φως της "σκακιερας" το οποιο χτυπα σε τοιχους και ταβανια και επιστρεφει στο πανι. Ως εκ τουτου, μπορεις να παρεις υψηλες τιμες on/off contrast και σε νορμαλ living room, αλλα αυτο δεν ισχυει με το ansi contrast (θα παρεις πολυ-πολυ χαμηλοτερες).
Για την ιστορια, ο Μανωλης ειχε μετρησει τον HD-1 μου ρυθμισμενο σπιτι μου σε 11:000 προς 1, εναντι του 15:000 προς 1 θεωρητικου maximum contrast του προβολεα.
Δευτερον, επαναλαμβανεις συνεχεια την ανακριβεια οτι το 90% των σκηνων ειναι φωτεινες οταν αυτο ειναι παντελως αναληθες. Οι σκοτεινες σκηνες μιας ειναι σχεδον ισαριθμες με τις φωτεινες. Αλλα και οπως τα λες να ηταν τα πραγματα (που δεν ειναι) σου εξηγησα οτι για να αποκτησει "Βαθος" η εικονα σου, μπορεις να ρυθμισεις με gamma σκοτεινοτερο ΑΝ ξερεις τι κανεις (ΑΝ ο προβολεας σου εχει υψηλο on/off) και να εχεις εφαμμιλα και καλυτερα αποτελεσματα απο ενα προβολεα με υψηλοτατο Ansi contrast
Τριτον, ειμαι σιγουρος οτι δεν εχεις μετρησει ποτε τον προβολεα που εχεις να δεις τι "ψαρια" πιανεις στον χωρο σου. Διοτι αν ειχες, δεν θα εγραφες οτι γραφεις.

ΥΓ. Να ξεκαθαρισω οτι δεν υποστηριζω πως το Ansi contrast δεν παιζει σημαντικο ρολο στην εικονα. Απεναντιας, εχει σημασια, αλλα οχι οσο πιστευουν καποιοι. Το ζητουμενο ψευτο-3D στην εικονα, προκυπτει απο εναν συνδιασμο υψηλου on/off και ansi contrast και σωστης ρυθμισης gamma..

Βρε Τακη μου,διαβαζεις καλα τα ποστ μου ή απαντας ετσι?Σε παρακαλω εαν εχω γραψει καπου οτι το 90% των σκηνων ειναι φωτεινες και μαλιστα το επαναλαμβανω κιολας θυμισε το μου,γιατι θα ξεχασω αυτα που γραφω (μαλιστα στο πρωτο μου ποστ εγραψα ακριβως το αντιθετο).Μηπως αναφερεσε στο οτι το 90% των σκηνων εχουν διαβαθμισεις του μαυρου και του ασπρου μαζι!!μαλλον αυτο εννοεις...και σε αυτο εχω απολυτο δικιο!για να μην σου πω το 99% των σκηνων.Το αλλο 1% εχει σκηνες απολυτου μαυρου και απολυτου ασπρου!!Το καταλαβες μεχρι εδω?Παμε παρακατω?
Τι να την κανω βρε Τακη μου την μετρηση που περιγραφεις παραπανω και που δεν επηρεαζεται απο τις αντανακλασεις αφου ποτε μου σε ταινια δεν προκειται να δω σκηνη με μονο απολυτο μαυρο (χωρις ουτε μια διαβαθμιση του!!) και μετα σκηνη με μονο απολυτο λευκο(χωρις καμια διαβαθμιση του)?Και σε ρωτω.Υπαρχουν τετοιες σκηνες?οχι δεν υπαρχουν.Επομενως σε μια σκηνη που θα περιεχει και ασπρο αλλα και μαυρο (οσο υπερφωτισμενη ή υποφωτισμενη και να ειναι) δεν προκειται ποτε να εχεις συσκοτιση για να παρεις αυτα τα νουμερα που εσυ πηρες απο τον προβολεα σου στα λεγομενα σου μιας και ελαχιστο φως να υπαρχει στην σκηνη αυτοματως εχεις χασει την απολυτη συσκοτιση στο χωρο σου και αντανακλασεις εχουν αρχισει και υπαρχουν!!Δηλαδη πηρες μια μετρηση που σου ειναι παντελως αχρηστη πλην της ενημερωσης σου για το απολυτο on-off του μηχανηματος σου σε μαυρο και ασπρο πατερν μονο!!!και οχι σε θεαση ταινιων!Τιποτα αλλο.Σε οποιαδηποτε αλλη μετρηση κανεις και σε οποιαδηποτε σκηνη ταινιας διαλεξεις τα νουμερα θα ειναι 2 και 3 φορες κατω στην καλυτερη των περιπτωσεων.Και επειδη μονος σου περιγραφεις οτι στην μετρηση της 'σκακιερας' των 16 μαυρων και ασπρων ορθογωνιων της μετρησης του ansi contrast δεν υπαρχει συσκοτιση μιας και συνυπαρχουν λευκα και μαυρα 'κουτια' η μετρηση ειναι πολυ ..μα πολυ ποιο κοντα στη θεαση μιας ταινιας,'η μαλλον στο 99% των σκηνων μιας ταινιας!!!τι απο ολα αυτα δεν καταλαβαινεις ακριβως να στα αναλυσω κι αλλο.

Σ.
Οσο αφορα εαν εχω παρει μετρησεις απο το μηχανημα μου, το γεγονος οτι εισαι σιγουρος οτι δεν εχω παρει με βαζει σε υποψιες....ρε μπας και εχεις καμια προσβαση σε κανα δορυφορο...οχι τιποτε αλλο..να μην κυκλοφορω 'ελαφρια' ντυμενος στο σπιτι μου απο δω και περα:ernaehrung004::ernaehrung004::worshippy:

ερωτηση
-ειναι ποτε δυνατον να εισαι σιγουρος για κατι χωρις ποτε να το εχεις δει?
-Λεω πραγματα που δεν ειναι σωστα ή δειχνουν οτι δεν εχουν βαση για εισαι σιγουρος για κατι τετοιο?
 

Attachments

  • IMG_0191.jpg
    IMG_0191.jpg
    63.2 KB · Views: 25
  • IMG_0190.jpg
    IMG_0190.jpg
    50.2 KB · Views: 27
Επισης να σου πω οτι μπορεις να παρεις και μεγαλυτερο on-off contrast απο τον προβολεα σου.Να μετρησεις το μαυρο με κλειστο το μηχανημα σου σε μαυρο τοιχο και επειτα το λευκο μα λαμπα στο high και πανι με κερδος 2.0.
χιουμορ κανω ...
 
Καταρχην, ηρεμησε, γιατι κουβεντουλα κανουμε, δεν υπαρχει λογος να εξαπτεσαι..
Οντως, νομιζα οτι αναφερεσαι σε φωτεινες σκηνες οταν ελεγες περι 90% το οποιο ομως σου εξηγησα οτι εχει ελαχιστη σημασια εφοσον μπορεις να ρυθμισεις σωστα εναν προβολεα που εχει δυνατοτητες να δεχθει υψηλοτερες τιμες gamma.
Αλλα, για να καταλαβω: Σοβαρα πιστευεις οτι το υψηλο on/off contrast εχει μονο σημασια οταν προβαλλουμε καρτελλα με απολυτο μαυρο (digital 16) ή απολυτο λευκο (digital 235)? Αν ναι, καλο ειναι να δεις και με τα ματια σου ποσο μεγαλη επιρροη εχει στην εικονα ενος προβολεα (ΕΙΔΙΚΑ στις σκοτεινες σκηνες) ενα υψηλο (native ή εστω dynamic) on/off contrast: Καθαριζει τα σκοτεινα απο πεπλο και δινει τρισδιαστατη αισθηση. Γι'αυτο τον λογο αγορασαμε ολοι τον HD-1 μολις πρωτοβγηκε, γι'αυτο τον λογο πολλοι κατασκευαστες DLP εξοπλιζουν τους προβολεις τους με δυναμικες ιριδες προκειμενου να ξεπερασουν τους περιορισμους του τελευταιου τσιπ της ΤΙ..
Ο λογος που πιθανολογω οτι δεν εχεις μετρησει τον προβολεα σου (Benq 8720 ακομα?) ειναι ακριβως επειδη απο τα γραφομενα σου φαινεται οτι δεν εχεις δει τελευταιας γενιας προβολεις. Αφου λοιπον ομως τον εχεις μετρησει, τι τιμες πηρες, ετσι απο περιεργεια; Επισης, εφερες καποιον να σου τον ρυθμισει;
 
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους λόγους αντίθεσης με λάθος τρόπο και σε αυτό φταίνε για άλλη μια φορά οι ηλίθιοι μαρκετινίστες των εταιρειών... Ένας λόγος αντίθεσης, δεν μας λέει τίποτα, ούτε για το πόσο λευκό, ούτε για το πόσο μαύρο θα δείχνει μία συσκευή, απλώς μας υποδεικνύει τη μεταξύ τους απόσταση.

Επίσης, όταν μία μέτρηση δεν είναι στανταρισμένη ή είναι τραβηγμένη, καταλήγει να είναι ουσιαστικά άχρηστη. Π.χ. αν το on/off ενός προβολέα βγαίνει ως η μέτρηση με καρτέλα full white, με λάμπα στο high, ίριδα τέρμα ανοιχτή και brightness/contrast ανεβασμένα στο τέρμα, δια τη μέτρηση με καρτέλα full black, με λάμπα στο low, ίριδα τέρμα κλειστή και brightness/contrast χαμηλωμένα τέρμα, δεν μας λέει και πολλά για τις πραγματικές δυνατότητες του προβολέα...

Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...

Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε; ;)

αυτο εδω που περιγραφεις ειναι ενας SXRD Sony με καλο μαυρο και ελαχιστη φωτεινοτητα και ενας W5000 ελαφρως χειροτερο μαυρο αλλα τριπλασια φωτεινοτητα,ετσι δεν ειναι?Ακριβως γιαυτον το λογο δεν μπορεις να βγαλεις και ασφαλης συμπερασματα απο το on-off contrast για το πως θα παιζει ταινια ο προβολεας σου.Αν και ειναι λιγο ακραιο το παραδειγμα σου εγω θα διαλεγα τον προβολεα με την μεγαλυτερη φωτεινοτητα (μιας και με το περας της ζωης της λαμπας θα εφτανα περιπου στο αποτελεσμα του αλλου).Αν επισης ο φωτεινοτερος ειχε και καλυτερο ansi τοτε 'δαγκωτο' θα ελεγα..:firstprize:
 
Τακη ειναι λογικο να εξαπτεσαι οταν γραφεις αλλα και αλλα διαβαζονται.Οτι λεω μεχρι τωρα, το εχω συμπερανει με μοναδικο μου γνωμονα τις μετρησεις που κανω εδω και δυο χρονια περιπου στα μηχανηματα μου.Δεν εχω αυτη τη στιγμη 1080 προβολεα.Ο προβολεας μου ειναι ενας LCD AW15 με 1000 ωρες περιπου.Βεβαια οπως γνωριζεις ειχα προσφατα(μεχρι χθες) τον 60αρη του Αχιλλεα με τον οποιο εγραψα καμια 20αρια ωρες μονο σε μετρησεις και τιποτα αλλο.Τον τελευταιο χρονο ομως αγορασα και τον 40αρη αλλα και τον 5000.Ο 40αρης πουληθηκε με καμια 400 ωρες (τον ειχα παρει με 120) και ο 5000 με 40-50 ωρες περιπου μιας και με απογοητευσε.
Σε μια θεαση ταινιας παιζουν ρολο τα παντα.Και φυσικα και το on-off του προβολεα.Αυτο που θελω να εκφρασω και μαλλον δεν θελεις να το καταλαβεις ειναι οτι σαν απολυτο νουμερο(σε εργαστηριακη μετρηση) δεν εχει καμια σημασια το on-off οταν στα ενδιαμεσα σταδια του μαυρου και του ασπρου εχεις πολυ χαμηλοτερη τιμη contrast απο αλλα μηχανηματα.Ενας προβολεας με πολυ υψηλο native on-off (JVC)θα σε εντυπωσιασει σε λιγοτερες σκηνες ταινιας απο εναν με πολυ υψηλο ansi (marantz ,21000,83) που θα σε εντυπωσιαζει σιγουρα σε περισσοτερες.
 
Ok, lets agree to disagree..
Παντως, μου κσνει εντυπωση οτι σε απογοητευσε ο BenQ 5000, τον οποιο θεωρω ενα απο τα καλυτερα μηχανακια DLP στην μεσαιο-χαμηλη κατηγορια τιμης.. Να τολμησω να υποθεσω οτι δεν εφερες καποιον να σου τον ρυθμισει;
 
Οχι δεν εφερα καποιον να μου τον ρυθμισει διοτι θα μου 'εκλεβε' το χομπυ μου,μιας και οι μισες ωρες που γραφει το μηχανημα μου δεν ειναι θεαση ταινιων...(:BDBDG54:),εξαλου ειμαι της αποψης οτι εαν καποιος γνωριζει 5 βασικα πραγματα απο ρυθμισεις καλυτερα να το παλευει μονος του (φυσικα με τη βοηθεια καποιου οργανου του εμποριου) γιατι τα ματια μας ειναι μοναδικα στον καθενα.απλα δεν περιμενα το νεο firmware και με το υπαρχων κοντεψα να παθω κακο στα ματια μου απο την πρασινιλα και τον ΚΟΚΟ που δεν ελεγε να φυγει ουτε δια ροπαλου...ηρθε και ο 40αρης μεταχ απο φιλο σε υπερ-προσιτη τιμη...
:ernaehrung004:
 
Επισης εαν τυχει ποτε να δεις 8720 με 720 υλικο και 5000 με 1080 διπλα διπλα θα παθεις και εσυ κατι ..με την σχεδον μηδενικη διαφορα τους(με τα υπερ στον 8720)
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Οχι δεν εφερα καποιον να μου τον ρυθμισει διοτι θα μου 'εκλεβε' το χομπυ μου,μιας και οι μισες ωρες που γραφει το μηχανημα μου δεν ειναι θεαση ταινιων...(:BDBDG54:),εξαλου ειμαι της αποψης οτι εαν καποιος γνωριζει 5 βασικα πραγματα απο ρυθμισεις καλυτερα να το παλευει μονος του (φυσικα με τη βοηθεια καποιου οργανου του εμποριου) γιατι τα ματια μας ειναι μοναδικα στον καθενα.απλα δεν περιμενα το νεο firmware και με το υπαρχων κοντεψα να παθω κακο στα ματια μου απο την πρασινιλα και τον ΚΟΚΟ που δεν ελεγε να φυγει ουτε δια ροπαλου...ηρθε και ο 40αρης μεταχ απο φιλο σε υπερ-προσιτη τιμη...
:ernaehrung004:

Κατι τετοιο φανταστηκα...
Παντως, καλο ηταν να αφησεις καποιον επαγγελματια να σου ρυθμισει τον επομενο προβολεα σου για να δεις πως πραγματικα ειναι μια σωστη, κατα τα προτυπα, εικονα.. Το λεω αυτο διοτι, χωρις εμπειρια και καλο εξοπλισμο ειναι αδυνατον καν να μετρησεις εναν προβολεα, ποσο μαλλον να τον ρυθμισεις σωστα..
 
Απάντηση: Re: JVC 350, JVC HD750 ή Infocus in83

Επισης εαν τυχει ποτε να δεις 8720 με 720 υλικο και 5000 με 1080 διπλα διπλα θα παθεις και εσυ κατι ..με την σχεδον μηδενικη διαφορα τους(με τα υπερ στον 8720)

Αν θες να κανεις σωστη συγκριση 720-1080, διαβασε το επομενο thread για να παρεις ιδεες: :ernaehrung004:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=5251

Μπορω παντως να υποθεσω οτι δεν ειδες εμφανεις διαφορες στην αναλυση, αλλα σιγουρα πρεπει να ειδες καλυτερη επιδοση απο τον 5000 στα σκοτεινα, ετσι;
 
H διαφορα στην αναλυση...απλα δεν υπηρχε..σε βαθμο που δεν μπορουσες να καταλαβεις ποιος παιζει τι.Ο 5000 ειχε μεγαλυτερο on-ff αρα και βαθυτερο μαυρο αλλα χρωματικα και σε λεπτομεριες σκοτεινων σκηνων ο 8720 ηταν αρχοντικος.βεβαια δεν μπορω να εχω και απολυτη αποψη μιας και ποτε μου δεν εφερα τον 5000 χρωματικα εκει που ηθελα,εκει που μου αρεσει.Επισης πολυ μα πολυ θορυβο η εικονα του...
Οσο για την ρυθμιση απο ειδικο με βρισκει απολυτα συμφωνο...αλλα οχι για εμενα.Στην ποιο απολυτη χρωματικη ρυθμιση του AW15 που καταφερα να πετυχω σε D65 και με πολυ καλο τριγωνο και καμπυλη gamma....απλα δεν μου αρεσε η εικονα του.Τα ανθρωπινα ματια δεν ειναι τα ιδια σε κανεναν.Σε αλλους αρεσει να βλεπουν υπερκορεσμενα,ψυχρα,με χαμηλο gamma ή οτι αλλο.Το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να σωσεις καποιες ρυθμισεις σε user και να αρχισεις να βλεπεις αγαπημενες σου ταινιες που εχεις δει 'χιλιαδες' φορες για να μπορεσεις να επιλεξεις τι σου αρεσει καλυτερα.Tις μετρησεις μου τις κανω για τον ιδιο λογο με εσενα.Για να δω τα ορια του,το απολυτο on-off του,το ποσο τελεια μπορουν να ευθυγραμιστουν τα βασικα του χρωματα,το ποσο native ansi εχει το panel του.Απο εκει προχωρω σε μικρορυθμισεις που θα με κανουν να 'νιώθω' ποιο ανετα βλεποντας μια αγαπημενη μου ταινια.Το κακο βεβαια με ολα αυτα ειναι οτι πλεον...σχεδον καθολου δεν παρατηρω ταινια.αυτο που βλεπω κοιτοντας την οθονη ειναι κρασαρισματα του μαυρου,κακες κινησεις,χρωματα που ξεφευγουν,καμμενα λευκα.....καταντια δηλαδη...:BDBDG54:

-ξερεις πως ειναι να εχεις δει το batman begins 50 φορες...αλλα να μην θυμασαι το σεναριο του?:ernaehrung004:
 
και μιας και φτασαμε το ποστ του ανθρωπου αλλου για αλλου να πω και την γνωμη μου για την επιλογη αναμεσα στα τρια μοντελα.Εγω προτεινω τον infocus για εναν και μοναδικο λογο.Γιατι φιλε μου του χρονου τετοιο καιρο θα εξακολουθεις να εχεις εναν προβολεα αναφορας που θα παιζει θαυμασια ενω με τον JVC θα εισαι σε διλημα με ποιον να τον αλλαξεις.Με τον 850?τον950?ή τον 1750 με το αστρονομικο on-off του 200.000:1.:fahne90: