750 και HD 1 ηταν αν θυμαμαι καλά η σύγκριση ή κάνω λάθος;
Κρυφο-Παντουαν του κερατα!![]()
Νομίζω ότι σε πρόλαβα.. μη χάσεις..

750 και HD 1 ηταν αν θυμαμαι καλά η σύγκριση ή κάνω λάθος;
Κρυφο-Παντουαν του κερατα!![]()
Τα εχω γραψει νομίζω στην παρουσίαση / συγκριτικό.Τωρα που σε ξετρυπωσαμε, για πες τις διαφορες 750-350 στον χωρο σου!![]()
Από αυτά που είδαμε προσωπικά επιβεβαίωσα κατά 90% αυτά που περίμενα από το μηχανάκι:
Ένας προβολέας πολύ κοντά στον 750 με άριστο επίπεδο μαύρου (λίγο χειρότερο από τον απολύτως κορυφαίο σε αυτόν τον τομέα 750) και υψηλή φωτεινότητα.
Αυτές βασικά είναι οι διαφορές από τον 750: Το λίγο χειρότερο μαύρο (πάντα όμως σαφώς καλύτερο από την συντριπτική πλειοψηφία της αγοράς – υποψιάζομαι και από οτιδήποτε άλλο πλην του 750 - αλλά αυτό αφήνω να το επιβεβαιώσουν όσοι έχουν δει περισσότερα μηχανάκια) και φωτεινότητα ίδιας τάξης μεγέθους.
Για οσους δεν το ειχαν διαβασει, ιδου το "μινι συγκριτικο" 350-750:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41482&highlight=%E5%ED%F4%F5%F0%F9%F3%E5%E9%F2
Επιγραματικα η αποψη του κυριου Φουλιους-Ζιζανιους:![]()
Με τα παραπάνω δεδομένα, θα έλεγα ότι μου έκανε λίγο εντύπωση ίσως ότι ο 750 είχε κάτι παραπάνω από ένα κλικ καλύτερο μαύρο από τον 350 γεγονός που παραπέμπει μάλλον σε διαφορά στο πάνελ (άλλο coating – αντίστοιχη διαφορά με τους 1-100 αλλά χωρίς διαφορά φωτεινότητας).
Οι μετρησεις on/off/ ansi contrast γινονται παντα (απο τους σοβαρους reviewers) με συγκεκριμενη μεθοδολογια και ΠΑΝΤΑ με προβολεις ρυθμισμενους κατα D65.
Πχ, ο Greg Rogers και ο δικος μας Μανωλης Καστρουνης μετρησαν τον JVC Hd-750 ως ακολουθως (μεταφερω απο αλλο θεμα):
JL_? said:Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...
Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε;
Βρε Δημητρη ναι ο Τακης τα λεει καλα και εγω οχι.Ωραιο το συμπερασμα σου!!Τωρα πως γινεται να αναιρουνται τα μαθηματικα και υπερισχυει το ...ναι αλλα στην πραξη οι αντανακλασεις....ειναι κατι που δεν καταλαβαινω.Δεν προσπαθω ουτε να θιξω την γνωμη του Τακη αλλα ουτε και τους προβολεις του.Εαν σε αυτα που λεω υπαρχει καποιος τροπος να μου αποδειξετε οτι κανω λαθος και εχω αδικο ειμαι ολος αυτια.Απο την αλλη παλι να μου λετε για συγκριση δυο σχεδον ιδιων μηχανηματων (750-350),της ιδιας εταιριας και να μου λετε περι αντανακλασεων και ιδιας σχεδον εικονας ειναι κατι στο οποιο δεν διαφωνω αλλα ειναι εκτος τοπου και χρονου.Αυτο για το οποιο μιλαμε εδω σε αυτο το ποστ ειναι περι διαφορα on-ff και ansi contrast αναμεσα σε βιντεοπροβολεις τεχνολογιων DLP και LCD (SXRD-DILLA ή οπως αλλιως).Δεν μπορω να δεχθω σαν νοημων ανθρωπος οτι πραγματα που ειναι αποδεχτα απο ολους και αποδειξιμα να αναιρουνται με βαση το ναι αλλα.Σας λεω οτι ειναι τεραστια διαφορα μεταξυ 20.000:1 και 40.000:1 και η απαντηση που διαβαζω ειναι ναι, αλλα σε χωρο με αντανακλασεις παιζουν το ιδιο.Βρε παιδια που πηραμε τις μετρησεις??σε χωρο με αντανακλασεις?ΟΧΙ!σε χωρο με αντανακλασεις βγαζουν και οι δυο 5.000:1.Εαν συκγρινουμε αυτα τα δυο μηχανηματα σε ιδανικες συνθηκες τοτε το ενα εχει πολυ καλυτερο μαυρο απο το αλλο.Σωστα?Το ιδιο συμβαινει και με το ansi.Σε εργαστηριακες συνθηκες (γιατι εκει κανει τις μετρησεις και ο Μανωλης και οποιος ασχολειται με αυτο)το 600:1 με το 200:1 ειναι χαοτικη διαφορα που φαινεται και στην εικονα.Οπως επισης χαοτικη διαφορα ειναι και το 2:1 με το 5:1,ας ειναι μικρα τα νουμερα.Δηλαδη οταν οι προβολεις εβγαζαν 100:1 on-ff contrast και βγηκαν στην αγορα οι 400:1 λεγαμε σιγα την διαφορα?ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα στην εικονα που τρεχαμε και αλλαζαμε τα μηχανηματα μας.Καλο το μεγαλο on-οff αλλα μπορει ο καθενας που διαθετει μια μικρη πειρα και κατανοει τις μετρησεις να δει οτι δεν ωφελει οσο το ansi στην δημιουργια μιας σκηνης με διαφορες διαβαθμισεις του ασπρου και του μαυρου (κατι που αφορα το 90% των σκηνων μιας ταινιας!).Εαν ο χωρος μας εχει και καποιες αντανακλασεις τοτε το on-off παει περιπατο.Σε σκηνη που ειναι η μιση εικονα μαυρη και η αλλη μιση λευκη (η τελεια σκηνη για να δειξει καποιος με μεγαλο on-ff τα δοντια του),με τις αντανακλασεις του λευκου και κατεπεκταση την ανοδο των lumens στο δωματιο το μαυρο θα παει απο 0,02 ansi στο 1 ansi και το on-off μας θα πεσει στο 800:1 απο 30.000:1.Ενω με τις ιδιες αντανακλασεις το ansi contrast θα μεινει σχεδον ανεπηρεστο .Η μοναδικη περιπτωση σε τετοιο χωρο να παρουμε υψηλες μετρησεις on-off contrast ειναι να προβαλουμε το απολυτο μαυρο και το απολυτο λευκο σε διαφορετικες σκηνες.Δηλαδη σε μια και μονο σκηνη δεν προκειται ποτε να δουμε το 30.000:1 σωστα?ενω αντιστοιχα το 600:1 ansi contrast θα το εχουμε σχεδον σε ολες τις σκηνες,αφου ακομη και η εργαστηριακη του μετρηση γινεται πανω στο ιδιο πατερν.Μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει με τις κλασικες μετρησεις απο ενα φωτομετρο.
Βρε Δημητρη ναι ο Τακης τα λεει καλα και εγω οχι.Ωραιο το συμπερασμα σου!!
Βρε παιδια που πηραμε τις μετρησεις??σε χωρο με αντανακλασεις?ΟΧΙ!σε χωρο με αντανακλασεις βγαζουν και οι δυο 5.000:1.Εαν συκγρινουμε αυτα τα δυο μηχανηματα σε ιδανικες συνθηκες τοτε το ενα εχει πολυ καλυτερο μαυρο απο το αλλο.Σωστα?Το ιδιο συμβαινει και με το ansi.Σε εργαστηριακες συνθηκες (γιατι εκει κανει τις μετρησεις και ο Μανωλης και οποιος ασχολειται με αυτο)το 600:1 με το 200:1 ειναι χαοτικη διαφορα που φαινεται και στην εικονα.Οπως επισης χαοτικη διαφορα ειναι και το 2:1 με το 5:1,ας ειναι μικρα τα νουμερα.
Δηλαδη οταν οι προβολεις εβγαζαν 100:1 on-ff contrast και βγηκαν στην αγορα οι 400:1 λεγαμε σιγα την διαφορα?ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα στην εικονα που τρεχαμε και αλλαζαμε τα μηχανηματα μας.
Καλο το μεγαλο on-οff αλλα μπορει ο καθενας που διαθετει μια μικρη πειρα και κατανοει τις μετρησεις να δει οτι δεν ωφελει οσο το ansi στην δημιουργια μιας σκηνης με διαφορες διαβαθμισεις του ασπρου και του μαυρου (κατι που αφορα το 90% των σκηνων μιας ταινιας!).Εαν ο χωρος μας εχει και καποιες αντανακλασεις τοτε το on-off παει περιπατο.Σε σκηνη που ειναι η μιση εικονα μαυρη και η αλλη μιση λευκη (η τελεια σκηνη για να δειξει καποιος με μεγαλο on-ff τα δοντια του),με τις αντανακλασεις του λευκου και κατεπεκταση την ανοδο των lumens στο δωματιο το μαυρο θα παει απο 0,02 ansi στο 1 ansi και το on-off μας θα πεσει στο 800:1 απο 30.000:1.Ενω με τις ιδιες αντανακλασεις το ansi contrast θα μεινει σχεδον ανεπηρεστο .Η μοναδικη περιπτωση σε τετοιο χωρο να παρουμε υψηλες μετρησεις on-off contrast ειναι να προβαλουμε το απολυτο μαυρο και το απολυτο λευκο σε διαφορετικες σκηνες.Δηλαδη σε μια και μονο σκηνη δεν προκειται ποτε να δουμε το 30.000:1 σωστα?ενω αντιστοιχα το 600:1 ansi contrast θα το εχουμε σχεδον σε ολες τις σκηνες,αφου ακομη και η εργαστηριακη του μετρηση γινεται πανω στο ιδιο πατερν.Μπορει πολυ ευκολα να αποδειχτει με τις κλασικες μετρησεις απο ενα φωτομετρο.
Πω-πω χειμαρος εισαι αλλα δεν τα λες πολυ σωστα:
Καταρχην, η μετρηση on/off contrast ΔΕΝ επηρεαζεται τοσο πολυ απο τον χωρο, οσο η μετρηση ansi contrast για προφανεις λογους: οταν μετραμε το μαυρο του on/off, ΔΕΝ υπαρχουν σχεδον καθολου ανακλασεις λογω ελαχιστης φωτεινοτητας. Αντιθετως, οταν μετραμε Αnsi Contrast, ΠΑΝΤΑ υπαρχουν ανακλασεις φωτος απο το λευκο φως της "σκακιερας" το οποιο χτυπα σε τοιχους και ταβανια και επιστρεφει στο πανι. Ως εκ τουτου, μπορεις να παρεις υψηλες τιμες on/off contrast και σε νορμαλ living room, αλλα αυτο δεν ισχυει με το ansi contrast (θα παρεις πολυ-πολυ χαμηλοτερες).
Για την ιστορια, ο Μανωλης ειχε μετρησει τον HD-1 μου ρυθμισμενο σπιτι μου σε 11:000 προς 1, εναντι του 15:000 προς 1 θεωρητικου maximum contrast του προβολεα.
Δευτερον, επαναλαμβανεις συνεχεια την ανακριβεια οτι το 90% των σκηνων ειναι φωτεινες οταν αυτο ειναι παντελως αναληθες. Οι σκοτεινες σκηνες μιας ειναι σχεδον ισαριθμες με τις φωτεινες. Αλλα και οπως τα λες να ηταν τα πραγματα (που δεν ειναι) σου εξηγησα οτι για να αποκτησει "Βαθος" η εικονα σου, μπορεις να ρυθμισεις με gamma σκοτεινοτερο ΑΝ ξερεις τι κανεις (ΑΝ ο προβολεας σου εχει υψηλο on/off) και να εχεις εφαμμιλα και καλυτερα αποτελεσματα απο ενα προβολεα με υψηλοτατο Ansi contrast
Τριτον, ειμαι σιγουρος οτι δεν εχεις μετρησει ποτε τον προβολεα που εχεις να δεις τι "ψαρια" πιανεις στον χωρο σου. Διοτι αν ειχες, δεν θα εγραφες οτι γραφεις.
ΥΓ. Να ξεκαθαρισω οτι δεν υποστηριζω πως το Ansi contrast δεν παιζει σημαντικο ρολο στην εικονα. Απεναντιας, εχει σημασια, αλλα οχι οσο πιστευουν καποιοι. Το ζητουμενο ψευτο-3D στην εικονα, προκυπτει απο εναν συνδιασμο υψηλου on/off και ansi contrast και σωστης ρυθμισης gamma..
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους λόγους αντίθεσης με λάθος τρόπο και σε αυτό φταίνε για άλλη μια φορά οι ηλίθιοι μαρκετινίστες των εταιρειών... Ένας λόγος αντίθεσης, δεν μας λέει τίποτα, ούτε για το πόσο λευκό, ούτε για το πόσο μαύρο θα δείχνει μία συσκευή, απλώς μας υποδεικνύει τη μεταξύ τους απόσταση.
Επίσης, όταν μία μέτρηση δεν είναι στανταρισμένη ή είναι τραβηγμένη, καταλήγει να είναι ουσιαστικά άχρηστη. Π.χ. αν το on/off ενός προβολέα βγαίνει ως η μέτρηση με καρτέλα full white, με λάμπα στο high, ίριδα τέρμα ανοιχτή και brightness/contrast ανεβασμένα στο τέρμα, δια τη μέτρηση με καρτέλα full black, με λάμπα στο low, ίριδα τέρμα κλειστή και brightness/contrast χαμηλωμένα τέρμα, δεν μας λέει και πολλά για τις πραγματικές δυνατότητες του προβολέα...
Έστω ότι έχουμε δύο προβολείς, που προβάλουν στην ίδια οθόνη από την ίδια απόσταση. Λάμπες, ίριδες και ρυθμίσεις, παραμένουν σταθερές. Ο πρώτος, δίνει 100 nits σε full white και 0,1 nits σε full black. Ο δεύτερος, δίνει 30 nits σε full white και 0,03 nits σε full black. Και οι δύο λοιπόν, έχουν τον ίδιο λόγο αντίθεσης...
Ποιός πιστεύετε πως δείχνει καλύτερα ή ποιόν θα προτιμούσατε;![]()
Οχι δεν εφερα καποιον να μου τον ρυθμισει διοτι θα μου 'εκλεβε' το χομπυ μου,μιας και οι μισες ωρες που γραφει το μηχανημα μου δεν ειναι θεαση ταινιων...BDBDG54
,εξαλου ειμαι της αποψης οτι εαν καποιος γνωριζει 5 βασικα πραγματα απο ρυθμισεις καλυτερα να το παλευει μονος του (φυσικα με τη βοηθεια καποιου οργανου του εμποριου) γιατι τα ματια μας ειναι μοναδικα στον καθενα.απλα δεν περιμενα το νεο firmware και με το υπαρχων κοντεψα να παθω κακο στα ματια μου απο την πρασινιλα και τον ΚΟΚΟ που δεν ελεγε να φυγει ουτε δια ροπαλου...ηρθε και ο 40αρης μεταχ απο φιλο σε υπερ-προσιτη τιμη...
:ernaehrung004:
Επισης εαν τυχει ποτε να δεις 8720 με 720 υλικο και 5000 με 1080 διπλα διπλα θα παθεις και εσυ κατι ..με την σχεδον μηδενικη διαφορα τους(με τα υπερ στον 8720)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.