JVC DLA-X500R

Ναι, αυτο φταει... Ρωτα τον φιλο σου τον Συριο που χθες προσπαθουσε να βγαλει μια φωτο με το galaxy και αρνουταν πεισματικα :p
 
Ναι, αυτο φταει... Ρωτα τον φιλο σου τον Συριο που χθες προσπαθουσε να βγαλει μια φωτο με το galaxy και αρνουταν πεισματικα :p

Αυτον μην τον μετρας, ειναι Συριος :p

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν ξέρω... Νόμιζα οτι ξεκίναγες άρθρο με τίτλο:

"- JVC DLA-X500R. Ο προβολέας που φέρνει τα πάνω κάτω στην οικιακή απόλαυση" :p


Πστ, πατα Alt+Ctrl+ βελακι κατω να γελασεις :BDBDG54:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν ξέρω... Νόμιζα οτι ξεκίναγες άρθρο με τίτλο:

"- JVC DLA-X500R. Ο προβολέας που φέρνει τα πάνω κάτω στην οικιακή απόλαυση" :p


¡ ǝɔuɐɯɹoɟɹǝd ǝʇɐɯıʇןn ɹoɟ uʍop ǝpısdn ǝɔɐןd ˙ɹ005x-ɐןp ɔʌɾ
 
Περασε λοιπον και ο Συριος χθες βραδυ και παιξαμε λιγο με τον 500ρη.
Το μηχανακι παιζει παρα πολυ ωραια out of the box. Πολυ φως και τρομερο μαυρο, ειδικα με την δυναμικη ιριδα στο 2. Δεν εχω ξαναδει τετοια fade to black σπιτι μου.
Ενα αλλο μεγαλο πλεονεκτημα ειναι οι μνημες της θεσης της εικονας. Oταν παιζω 2.35.1, με ενα κλικ κατεβαινει αυτοματα η εικονα στο κατω μερος της οθονης και απλα κατεβαζω το masking. Επειδη η εικονα κατεβαινει στο υψος του ματιου, το αποτελεσμα ειναι χορταστικο και επιπλεον μειωνονται στο μεγιστο οι οποιες αντανακλασεις απο το ταβανι. Σε μια φαση απλα χαζευαμε το Casino Royal στην σκηνη στην λιμνη Como... :smile:
 
Τον ειχα δει λίγο τον 500αρη προ πολλών μηνών σε φάση demo αλλα χθες κατσαμε με ηρεμία και τον πασπατέψαμε :p

Το πόσο καλό είναι το μηχανάκι είναι γνωστό.

Εγώ καθόμουν και χάζευα ταινίες και η εικόνα μου θυμιζε πολύ αυτό που είχα συνηθίσει σπίτι μου με τον 700.

Το αστειο είναι ότι λεγαμε ''πω πω φως''...........και μετα ανακαλύψαμε ότι είχε ξεχαστεί η ίριδα λίγο πάνω από τη μέση :p

Επίσης τσεκάραμε λίγο και ρυθμιστικά (e-shift κλπ).

Καταρχήν το e-shift δεν παρατηρήσαμε να αλλάζει σχεδόν τπτ στην εικόνα.

Στο win desktop οντως πειράζει την εικόνα (τα γράμματα πχ γινονται ''ανομοιομορφα'') αλλά σε προβολη ταινίας δεν μπορεσα να παρατηρήσω τπτ.

Μία σκέψη είναι μηπως κανει κατι στην κινούμενη εικόνα (αλλά και εκεί δεν παρατήρησα τπτ).

Το enhance / sharpening είναι καλούλι. Το αφήσαμε στα 50.

Το επόμενο (δεν θυμαμαι το όνομα του τώρα...) το αφήσαμε στα 30 (παραπάνω σκληραίνει πολύ την εικόνα).

Τα 2 τελευταία (smooth κλπ πως τα λέει) μονο κακό είδα να κάνουν.

Τελος, δοκιμάσαμε παλι με το enhance του Luma (για να δουμε αν μπορει να ''αντικατασταθεί'' από τα αντίστοιχα του JVC).

H απάντηση είναι σαφώς όχι.

Η διαφορά του Luma ηταν η μεγαλύτερη απ όλες.

Απόλυτα ευκρινής και παραλληλα ''φυσική'' εικόνα.

Τωρα βέβαια τι κάνουν τα φίλτρα των mpc κλπ δεν το είδα.

ΥΓ Για μια ακόμη φορα επισης επιβεβαιωθηκε η δραματική συμβολή του masking στο contrast.

ΥΓ 2 Τακη, παρε ένα ασυρματο mouse! :p
 
Να προσθεσω πως τελικα λυθηκε το προβλημα στην συνδεση με τον Lumagen χαρη σε ενα tip του Μανωλη: Δηλωσα στον προβολεα σημα 1080p αντι του Auto.
Συμφωνω με τον Συριο πως το sharpening που κανει ο Lumagen ειναι καλυτερο απο το αντιστοιχο του JVC. Επισης, μπορεις να φερεις πιο "μικρομετρικα" την ρυθμιση του Brightness αφου εχει πολυ μικροτερα βηματα απο τον JVC. Και ολα αυτα χωρις να μιλησουμε για τις δυνατοτητες calibration που προσφερει ο lumagen.
 
To clear black μου αρεσε στην θεση low. Το Clear Motion Drive καθολου, αλλα γενικα δεν μπορω το soap opera video look...
 
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Παίζω ό,τι έχω και δεν έχω στο στοίχημα για το ποιος θα σου έκανε το πρώτο like γι' αυτή τη δήλωση αν το διέθετε η πλατφόρμα!!:D

Άστο καλύτερα, αυτό το στοίχημα έχει αρνητική απόδοση... :silly:
 
Διαβάζοντας το review του Cine4Home για τους νέους JVC, το ματι μου έπεσε στο παρακάτω σχόλιο (μεταφρασμένο μέσω google):

"The DLA-X700 features the adaptive aperture system, which puts the contrast advantage of this larger model again, because: Even when the X700 Optical Iris is exclusively controlled automatically, the lamp iris remains static. When fully open aperture of the X700 therefore reached the same dynamic range as its little brother, about 350,000: 1 Anyone wishing to use the higher native contrast performance of the 700ers also adaptively, can not avoid the closing of the maximum opening degree. However, this is in turn connected to a loss of light."

Αν καταλαβαίνω σωστά, αυτό σημαίνει πρακτικά πως οποιος έχει την βηματική ίριδα τελείως ανοικτή (ώστε να μην χάνει καθόλου φως), αν χρησιμοποιεί δυναμική ίριδα θα έχει το ίδιο μέγιστο contrast (περίπου 350.000/1) ανεξαρτήτως του μοντέλου του προβολέα (500/700/900). Αυτο διότι το επιπλέον contrast/καλυτερο μαυρο που δίνουν τα μεγάλα μοντελα προκύπτει από το κλείσιμο της βηματικης ίριδας αλλα και την ύπαρξη μιας δεύτερης ίριδας μπροστά από την λάμπα. Όταν λοιπόν οι ίριδες είναι ορθανοικτες, τον έλεγχο του μαυρου τον έχει αποκλειστικά η δυναμική ίριδα οποτε δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορα στο contrast των μοντέλων.
Αν όμως παράλληλα με την δυναμική ίριδα, κλείσει και την μηχανική ίριδα ο χρηστης του 700/900, θα πάρει σαφώς καλύτερο μαυρο/ contrast αλλα θα χάσει ταυτόχρονα και πολύ φως (πχ ο 700ρης με την ίριδα πλήρως κλειστή και την λάμπα στο low βγάζει μόλις 230 lumens σε D65 κατά το cine4home).

Καταλαβαίνω κάτι λάθος;
 
Είμαστε ψιλο-απαράδεκτοι πάντως...
´Αλλες εποχές, με τόσα μηχανήματα πρώτης γραμμής, δεν θα περιμέναμε να διαβάσουμε το Cine4Home για να μάθουμε τι συμβαίνει, θα τα είχαμε ξεσκίσει. Σημεία των καιρών μάλλον...