Και ενώ ο Σύριος εδώ και 3-4 μέρες καμαρώνει μία... κούτα, εγώ, 1 ώρα από την ώρα που έφυγα από το σπίτι του, έπαιρνα την πρώτη εικόνα από τον HD100! :bsanta: Και μάλιστα με άμεσο κλείδωμα στα 1080p24 από το Toshiba HD-EP10 μέσω του Marantz SR-6003.
Φυσικά, ο "θρόνος" του Infocus ήταν πολύ ψηλά, ακόμα και για το μεγάλο περιθώριο lens shift της JVC, επομένως η Κυριακή το πρωί είχε... μαστοροδουλειά για να κατέβει το ράφι χαμηλότερα. Επιπλεόν, επειδή στη μεριά του προβολέα το καλώδιο κατέληγε σε DVI, το ξήλωσα και το ξαναπερνάω ανάποδα, γιατί πίσω από τον ενισχυτή έχω περισσότερο χώρο. Μάλλον κάπου εκεί το ζόρισα λίγο παραπάνω, διότι μετά από αυτό άρχισαν τα "όργανα".
Το κλείδωμα δεν γίνεται πλέον αμέσως, θέλει λίγη προσπάθεια. Δεν πειράζει, το θέμα είναι ότι τα καταφέρνει. Είδα και λίγα sparklies στο calibration hd dvd του AVS, αλλά αργότερα, στις ταινίες δεν τα ξαναείδα. Η ψυχρολουσία ήρθε όταν έβαλα ένα απλό DVD: δεν κλειδώνει με τίποτα! Βρε αμάν, βρε ζαμάν... εικόνα γιοκ! Τέτοια αλλεργία σε SD μόνο avclub certified μηχάνημα θα μπορούσε να έχει, αλλά εγώ, κουλτουριάρης ων, βλέπω πολύ SD και με λούζει κρύος ιδρώτας.
Δοκιμάζοντας διάφορες ρυθμίσεις σε player και ενισχυτή, κατέληξα στα 1080i, που έπαιζε τα πάντα, τόσο στα 50 όσο και στα 60 (παρά κάτι δεκαδικά) Hz. Θα κάνω και δοκιμή με καινούργιο καλώδιο, αλλά μόνο αφού δω τι απόδοση έχω στην κίνηση.
Άλλο θέμα που με τρόμαξε ήταν η σύγκλιση. Δεν ξέρω αν ήταν λόγω μεταφοράς, διαφοράς βορείων - νοτίων προαστείων ή επειδή ήρθαν τα πάνω κάτω για το μηχάνημα, αλλά έβλεπα μεγάλη κόκκινο πάνω και κυανό κάτω από τα άσπρα γράμματα. Ψάχνω στο μενού και βλέπω τη σχετική ρύθμιση, έρχεται και ηρεμώ. Βέβαια, τα βήματα μου φαίνονται μεγάλα και δεν είμαι σίγουρος ότι έχω το optimum αποτέλεσμα, αλλά για αυτό μόνο με HTPC και "ξεκούραστο" καλώδιο μπορώ να είμαι σίγουρος.
Τελευταίο θέμα προβληματισμού, τα ροδάκια του lens shift, τα οποία έχουν ιδιαίτερα μεγάλο τζόγο. Όχι ότι δεν έκανα τη δουλειά μου, αλλά μου έκανε εντύπωση, γιατί κατά τα άλλα, το μηχάνημα δεν φαίνεται να έχει κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα κατασκευής.
Και μετά από την... εποικοδομητική γκρίνια, επιτέλους, μπορώ να περάσω στις αρετές του μηχανήματος!
Αν το μαύρο του είναι από τα καλύτερα μεταξύ των σύγχρονών του, φανταστείτε το μετά από έναν Infocus που ακόμα και 5 χρόνια πριν, δεν διεκδικούσε δάφνες στον τομέα. "Άβυσσος", "game over" και λοιπές χαριτωμένες κοινοτοπίες...
Το impact του High Definition απέναντι στις 576 γραμμές (σε 110" από 4 μέτρα, μην ξεχνιόμαστε) ήταν επίσης γερό. Βρήκαμε και καινούργιο hobby:
κάποτε στις ταινίες ψάχναμε λάθη συνέχειας, τώρα βρίσκουμε τσαπατσουλιές στο μακιγιάζ!
Τέλος, όπως ξέρετε, το μηχάνημα δεν περηφανεύεται για τις φωτεινές επιδόσεις του. Τώρα, γιατί εγώ έκανα άνετα τις δοκιμές μου με αναμμένα φώτα, ίσως μου το απαντήσει η νυχτερινή περίπολος, όταν ο βοριάς τη σπρώξει προς τα 'δώ.
Ευχαριστώ τον Infocus 5700 για 5 ζωηρά, απροβλημάτιστα και cinephile χρόνια και του υπόσχομαι σύντομα να του βρω αντίστοιχα μάχιμο πόστο. Και βέβαια περιμένω τον Άγιο Βασίλη της Φιλοθέης να καμαρώσει το δώρο του και να τον κεράσω τσικουλάτο.
:antlers:
Φυσικά, ο "θρόνος" του Infocus ήταν πολύ ψηλά, ακόμα και για το μεγάλο περιθώριο lens shift της JVC, επομένως η Κυριακή το πρωί είχε... μαστοροδουλειά για να κατέβει το ράφι χαμηλότερα. Επιπλεόν, επειδή στη μεριά του προβολέα το καλώδιο κατέληγε σε DVI, το ξήλωσα και το ξαναπερνάω ανάποδα, γιατί πίσω από τον ενισχυτή έχω περισσότερο χώρο. Μάλλον κάπου εκεί το ζόρισα λίγο παραπάνω, διότι μετά από αυτό άρχισαν τα "όργανα".
Το κλείδωμα δεν γίνεται πλέον αμέσως, θέλει λίγη προσπάθεια. Δεν πειράζει, το θέμα είναι ότι τα καταφέρνει. Είδα και λίγα sparklies στο calibration hd dvd του AVS, αλλά αργότερα, στις ταινίες δεν τα ξαναείδα. Η ψυχρολουσία ήρθε όταν έβαλα ένα απλό DVD: δεν κλειδώνει με τίποτα! Βρε αμάν, βρε ζαμάν... εικόνα γιοκ! Τέτοια αλλεργία σε SD μόνο avclub certified μηχάνημα θα μπορούσε να έχει, αλλά εγώ, κουλτουριάρης ων, βλέπω πολύ SD και με λούζει κρύος ιδρώτας.
Δοκιμάζοντας διάφορες ρυθμίσεις σε player και ενισχυτή, κατέληξα στα 1080i, που έπαιζε τα πάντα, τόσο στα 50 όσο και στα 60 (παρά κάτι δεκαδικά) Hz. Θα κάνω και δοκιμή με καινούργιο καλώδιο, αλλά μόνο αφού δω τι απόδοση έχω στην κίνηση.
Άλλο θέμα που με τρόμαξε ήταν η σύγκλιση. Δεν ξέρω αν ήταν λόγω μεταφοράς, διαφοράς βορείων - νοτίων προαστείων ή επειδή ήρθαν τα πάνω κάτω για το μηχάνημα, αλλά έβλεπα μεγάλη κόκκινο πάνω και κυανό κάτω από τα άσπρα γράμματα. Ψάχνω στο μενού και βλέπω τη σχετική ρύθμιση, έρχεται και ηρεμώ. Βέβαια, τα βήματα μου φαίνονται μεγάλα και δεν είμαι σίγουρος ότι έχω το optimum αποτέλεσμα, αλλά για αυτό μόνο με HTPC και "ξεκούραστο" καλώδιο μπορώ να είμαι σίγουρος.
Τελευταίο θέμα προβληματισμού, τα ροδάκια του lens shift, τα οποία έχουν ιδιαίτερα μεγάλο τζόγο. Όχι ότι δεν έκανα τη δουλειά μου, αλλά μου έκανε εντύπωση, γιατί κατά τα άλλα, το μηχάνημα δεν φαίνεται να έχει κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα κατασκευής.
Και μετά από την... εποικοδομητική γκρίνια, επιτέλους, μπορώ να περάσω στις αρετές του μηχανήματος!
Αν το μαύρο του είναι από τα καλύτερα μεταξύ των σύγχρονών του, φανταστείτε το μετά από έναν Infocus που ακόμα και 5 χρόνια πριν, δεν διεκδικούσε δάφνες στον τομέα. "Άβυσσος", "game over" και λοιπές χαριτωμένες κοινοτοπίες...

Το impact του High Definition απέναντι στις 576 γραμμές (σε 110" από 4 μέτρα, μην ξεχνιόμαστε) ήταν επίσης γερό. Βρήκαμε και καινούργιο hobby:
κάποτε στις ταινίες ψάχναμε λάθη συνέχειας, τώρα βρίσκουμε τσαπατσουλιές στο μακιγιάζ!

Τέλος, όπως ξέρετε, το μηχάνημα δεν περηφανεύεται για τις φωτεινές επιδόσεις του. Τώρα, γιατί εγώ έκανα άνετα τις δοκιμές μου με αναμμένα φώτα, ίσως μου το απαντήσει η νυχτερινή περίπολος, όταν ο βοριάς τη σπρώξει προς τα 'δώ.

Ευχαριστώ τον Infocus 5700 για 5 ζωηρά, απροβλημάτιστα και cinephile χρόνια και του υπόσχομαι σύντομα να του βρω αντίστοιχα μάχιμο πόστο. Και βέβαια περιμένω τον Άγιο Βασίλη της Φιλοθέης να καμαρώσει το δώρο του και να τον κεράσω τσικουλάτο.
:antlers:
Last edited: