Απάντηση: Re: καλωδιο για TRIANGLE
καλημερα παιδια, πολμαρινις μαλλον εχεις καλο χωρο! το μονο προβλημα ειναι ο καθρεπτης απο πισω, αλλα τι να κανεις?
λογικο αυτο που ειπες με τους γρανιτες, καθως το ξυλινο πατωμα σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο, αλλα απο την αλλη δεν σου δινει και ισχυρες ανακλασεις
και λογικο οτι επειδη εχεις κτ88 να εχεις και καλο μπασο
αν καποιες φορες ακους μονος σου, δοκιμασε να δεις τι διαφορα θα παρεις στον ηχο, οταν καλυπτεις το καθρεπτη με μια μαλακη μαλλινη κουβερτα.
νομιζω οτι θα εκπλαγεις.
λογω ανεσης χωρου, πειραματισου με το να τοποθετησεις τα ηχεια στην θεση καρδας ακριβως. αν θυμαμαι καλα πολ/ζεις το πλατος του δωματιου με το 0.274 και τοποθετεις σε αυτη την αποσταση απο το πλαινο τοιχο.(κεντρο τουιτερ).
μετα αυτο που βρηκες το πολ/ζεις με το 1.618. τοποθετεις εκει για την αποσταση απο τον πισω απο τα ηχεια τοιχο. (προσωψη ηχειου με τοιχο πισω απο ηχειο).
παραλληλα μεταξυ τους. παιξε λιγο με την κλιση τους δινοντας τους ελαφρα κλιση αν το θελει ο χωρος, οχι ομως μεγαλη κλιση γιατι θα σου χαλασει το βαθος της σκηνης.
Νικόλα, μιας και τα έχεις πρόσφατα (εννοώ το ψάξιμο με τον καινούριο σου χώρο) κατάθεσε παρακαλώ την άποψη σου στο εξής :
Ποσοστιαία (κατά το δυνατόν), οι αλλαγές που παίρνεις με τις μοκέτες, την αλλαγή της θέσης βιβλιοθήκης, της θέσης των ηχείων, κτλ. ) πόσο σημαντικότερες σε αποτέλεσμα είναι σε σχέση με την αλλαγή των καλωδίων που κατά καιρόν έχεις κάνει ;
δημοκηδη φιλε μου, δεν μπορω να βαλω ακριβη ποσοστα, και ειναι και δυσκολο να απαντηθει αυτο που με ρωτας καθως η μια αλλαγη γινοταν μετα την αλλη, αλλα η ισχυροτερη διαφορα ηρθε
με την τοποθετηση της βιβλιοθηκης πισω απο τα ηχεια.
ακομα και αδεια αρκει να εχει τα ραφια της.
(αν της τα βγαλεις, δεν κανεις τιποτα).
δευτερη ισχυροτερη αλλαγη σε βαρυτητα ηταν οταν εβγαλα τα στερεα αλλα ελαφρα τραπεζακια που πανω τους πατουσαν τα μηχανηματα και τα εβαλα στο πατωμα.
τριτο η απομακρυνση των μηχανηματων απο τον πισω τοιχο και ειδικοτερα τη γωνια.
τα πιο πανω ειναι βασικες προυποθεσεις και απο εκει μετα μπορουμε να μιλαμε για οτιδηποτε αλλο που θα τιουναρει τον ηχο.
σαν τιουναρισμα, οι μοκετες ειναι καλες. πολυ καλες.
αλλα ισως να πρεπει να αφαιρεσω αυτην που ειναι στο μεσο πισω απο τα ηχεια, ή το χαλι πισω απο τα ηχεια.
ο λογος ειναι οτι μου λειπει η κορυφαια αμεσοτητα του set.
μαλλον χρειαζονται καποιες ανακλασεις αλλα με μετρο.
μην ξεχνας οτι το καθε ηχειο ειναι διαφορετικο, με διαφορετικη διασπορα.
επιπλεον (και αυτο ειναι πολυ σημαντικο) το ποσοστο με το οποιο επιρεαζεται το καθε ηχειο, εχει να κανει και με το χωρο.
στο νεο σαλονι που εχει καλες αναλογιες, οι διαφορετικες θεσεις επιρεαζουν το αμπυ πολυ λιγοτερο απο το παλιο σαλονι που ειχε περιεργο σχημα.
απο την αλλη ειναι και θεμα ηχειου.
το αμπυ για παραδειγμα ενω επειρεαζεται αρκετα απο τη θεση που θα στηθει, αποδιδει καλα και ποιοτικα σε καθε θεση, καθως η διασπορα του ειναι κορυφαια. απλα σου μεταβαλει τις διαστασεις της σκηνης και την αναλυση καθως και τον ογκο του μπασου.
η ηλιαδα ομως λογω μικροτερης διασπορας μπορουσε πιο ευκολα να σου θολωσει και να σου σκουξει.