Καλογραμμένα-κακογραμμένα δισκάκια,και το σύστημα μας

Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Αλήθεια, ποιες είναι οι καλύτερες ηχογραφήσεις που έχετε ακούσει και σε τι μέσο;
Ποια είναι τα αναφοράς σας, αυτά με τα οποία συχνά ψωνίζετε;
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Ο βασικός λόγος που αμφιταλαντεύομαι,είναι ότι άνθρωποι που σέβομαι την γνώμη τους,επιμένουν στο πρώτο.Ενας απ' αυτούς είναι κι ο Τζωρτζάκης.
Το ίδιο λέει κι ο Κοψ που έχει μεγάλη εμπειρία σε ακριβά συστήματα κι άφθονα δισκάκια κλπ κλπ.

δηλαδή εάν κακή εγγραφή σημαίνει π.χ ότι το όμποε ακούγεται σαν κιμωλία στον μαυροπίνακα , ή η γκραν κάσα σαν κατσαρόλα της κουζίνας , υπάρχει σύστημα που θα κάνει το όμποε να ακούγεται όμποε και την γκραν κάσα ως γκράν κάσα ; Πολύ ενδιαφέρον αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω ( τουλάχιστον μέχρι να το ακούσω ) . Εγώ , δυστυχώς έχω πολλούς δίσκους που δεν ακούγονται και που όταν τους έπαιζα με ένα σύστημα των 500.000 δρχ ( σύνολο ) ακουγόντουσαν πολύ καλύτερα . Οπως υπάρχουν όμως και πράγματα που παλιά τα θεωρούσα μέτρια και τώρα τα ακούω πολύ καλύτερα .
 
Re: Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Αλήθεια, ποιες είναι οι καλύτερες ηχογραφήσεις που έχετε ακούσει και σε τι μέσο;
Ποια είναι τα αναφοράς σας, αυτά με τα οποία συχνά ψωνίζετε;

Υπάρχουν πολλά και δεν είναι στάσιμα, δυναμικά ανανεώνονται. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τις απόλυτες εγγραφές ή τουλάχιστον σε μειοψηφία αυτές σε σχέση με άλλες μουσικές που γνωρίζω και αγαπώ πολλά χρόνια τώρα αλλά και στην πορεία και δεν με ενδιέφερε η εγγραφή αλλά το περιεχόμενο.

Για να έχεις ένα παράδειγμα ψάξε τις εγγραφές της Stockfish (και βινυλιο και cd) http://www.stockfisch-records.de/stckff/sf_stockfisch_e.html
για να πάρεις μία ιδέα.
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Οντως το αρχικό ερώτημα όπως τέθηκε είναι λίγο μπερδευτικό. Αλλο το τι πιστεύουμε (υποθετικά) ότι ισχύει, άλλο τι ισχύει, άλλο τι θα θέλαμε...

Το θέμα όπως τίθεται σε μένα είναι τι σύστημα θα προτιμούσα να έχω σπίτι μου. Φυσικά σύστημα που να τα παίζει όλα εξίσου καλά δεν νομίζω να υφίσταται.
Αλλά θα ήθελα να μπορώ να τα ακούω σχεδόν όλα (ή τουλάχιστον τα περισσότερα) αποδεκτά (ή όσο το δυνατόν πιο αποδεκτά).

Με αυτό το κριτήριο έχω προσπαθήσει να κάνω "tuning" στο σύστημά μου. Τι θέλω να πω : προσπαθώ (και προτιμώ) η ψαλίδα μεταξύ κορυφαίων και μάπα εγγραφών να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη ώστε να μη χαλιέμαι όταν αλλάζω δισκάκια. Δεν θα ήθελα ένα σύστημα που παίζει τέλεια ένα cd αλλά βάζοντας κάποιο άλλο να πονάνε τα αυτιά μου.
Ούτε να καταλήξω να αγοράζω μόνο audiophile εγγραφές.Μου αρέσουν πολλά πράγματα και θέλω να τα ακούω όλα.

Τώρα όσον αφορά το τι θα έπρεπε να κάνει ένα καλό σύστημα κλπ.. μέχρι να ακούσω το σύστημα του Τζωρτζάκη πίστευα ότι μερικά δισκάκια δεν πρόκειται να ακουστούν καλά από κανένα σύστημα σε υψηλές εντάσεις. Διαψεύστηκα..
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Είχα κάνει παλιότερα μια παραπλήσια ερώτηση σχετικά με το πώς ακούγονται συγκεκριμένα rock δισκάκια σε άλλους φίλους του forum. Σκοπός μου ήταν να καταλάβω αν αυτά τα CD ακούγονταν το ίδιο χάλια και στα δικά τους συστήματα.

Συγκεκριμένα, ανέφερα ότι στο δικό μου σύστημα (το οποίο θεωρώ πολύ απλό - της τάξης των €3.000 συνολικά) συγκεκριμένο demo CD της Trianlge (που χρησιμοποιείται και σε ακροάσεις hi-end μηχανημάτων) ακουγόταν υπέροχα, ενώ την ίδια στιγμή δισκάκια των Mars Volta και των Kyuss δεν ακούγονταν με τίποτα. Ανέφερα, επίσης, ότι σε ακροάσεις συστημάτων σε επώνυμα μαγαζιά του χώρου όταν δοκίμαζα τα ίδια CDs έπαιρνα τα ίδια αποτελέσματα, πράγμα με το οποίο συμφωνούσαν και οι συνακροατές.

Μου απάντησε τότε ο Δ. Μανωλάκος ότι τα ίδια rock CDs ακούγονταν χωρίς κανένα πρόβλημα στο δικό του σύστημα. Αυτό με έκανε να πιστέψω ότι ενδεχομένως καλύτερα συνδυασμένα συστήματα (και το τονίζω αυτό) είναι σε θέση να αποδώσουν καλύτερα ηχογραφήσεις που σε απλούστερα συστήματα δεν ακούγονται καν.

Μια άλλη παράμετρος, όμως, είναι ότι αυτό που εγώ χαρακτηρίζω "χάλια" είναι αυτό που το συγκρότημα και ο παραγωγός του ήθελαν - και κατάφεραν - να αποτυπώσουν στο δισκάκι. Και μιλάω κυρίως για rock εγγραφές.
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΙΕΡΡΟΣ said:
Εντάξει τώρα...Υπάρχουν πολλά δισκάκια,που κατά κοινή παραδοχή είναι καλογραμμένα κι αμέτρητα που μπάζουν απο παντού σ' οποιοδήποτε σύστημα κι άν τα παίξεις.


Είχα κάνει παλιότερα μια παραπλήσια ερώτηση σχετικά με το πώς ακούγονται συγκεκριμένα rock δισκάκια σε άλλους φίλους του forum. Σκοπός μου ήταν να καταλάβω αν αυτά τα CD ακούγονταν το ίδιο χάλια και στα δικά τους συστήματα.

Συγκεκριμένα, ανέφερα ότι στο δικό μου σύστημα (το οποίο θεωρώ πολύ απλό - της τάξης των €3.000 συνολικά) συγκεκριμένο demo CD της Trianlge (που χρησιμοποιείται και σε ακροάσεις hi-end μηχανημάτων) ακουγόταν υπέροχα, ενώ την ίδια στιγμή δισκάκια των Mars Volta και των Kyuss δεν ακούγονταν με τίποτα. Ανέφερα, επίσης, ότι σε ακροάσεις συστημάτων σε επώνυμα μαγαζιά του χώρου όταν δοκίμαζα τα ίδια CDs έπαιρνα τα ίδια αποτελέσματα, πράγμα με το οποίο συμφωνούσαν και οι συνακροατές.

Μου απάντησε τότε ο Δ. Μανωλάκος ότι τα ίδια rock CDs ακούγονταν χωρίς κανένα πρόβλημα στο δικό του σύστημα. Αυτό με έκανε να πιστέψω ότι ενδεχομένως καλύτερα συνδυασμένα συστήματα (και το τονίζω αυτό) είναι σε θέση να αποδώσουν καλύτερα ηχογραφήσεις που σε απλούστερα συστήματα δεν ακούγονται καν.

Μια άλλη παράμετρος, όμως, είναι ότι αυτό που εγώ χαρακτηρίζω "χάλια" είναι αυτό που το συγκρότημα και ο παραγωγός του ήθελαν - και κατάφεραν - να αποτυπώσουν στο δισκάκι. Και μιλάω κυρίως για rock εγγραφές.

Αυτό ακριβώς είχα στον νου μου όταν έλεγα ότι πρέπει να συννενοηθούμε πρώτα . Οι Mars Volta πχ ακούγονται χάλια στο σύστημα μου , αλλά επειδή έχω ακούσει και Mars Volta στο σύστημα του Μανωλάκου , πιστεύω ότι και στο δικό του ακούγονται το ίδιο ( πάνω - κάτω ) χάλια . Αυτό δεν περιέχει αιχμή κατά του Μανωλάκου , των αυτιών του ή του συστήματος του , αλλά μάλλον καταδεικνύει ότι αλλοιώς το αντιλαμβάνεται αυτός το καλό και αλλοιώς εγώ .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Διονύση δυστυχώς είμαστε δέσμιοι των εγγραφών στο software που χρησιμοποιούμε και εκεί ξεκινά το πρόβλημα και στο ματσάρισμα στο χόμπυ το επονομαζόμενο και high-end. Σε ένα καλό σύστημα οι καλύτερες εγγραφές ακούγονται και καλύτερα. Το καλό σύστημα είναι αποκαλυπτικό.

Πλην όμως ακούγωντας "κακές εγγραφές" (όπως τις νόμιζα-με-αν-τε) σε 2 συγκεκριμένα ψηφιακά συστήματα (EmmLabs CDSA SE και Esoteric P03/D03 αλλά και άλλα 2 Lindemann 820S & dCs combo) ακούστηκαν πολύ πιο ανεκτά από προηγούμενα νομίζαμε. Τώρα σε 2 άλλα σετ (Hornig, Zanden ) ακούστηκαν πιο εύηχα και πιο ωραιοποιημένα και πιο ευχάριστα με κάποια μείωση της ανάλυσης και ανάδειξη της μεσαίας περιοχής σε βάρος των άλλων όμως.

Ίσως λοιπόν τα κορυφαία ψηφιακά να κάνουν και αυτό που λέει ο τίτλος τους δηλαδή να αναπαράγουν κορυφαία (και όσο γινέται καλύτερα όποιες εγγραφές) και να αναδεικνύουν με ευκολία τις καλύτερες εγγραφές.

Γενικά έχει γίνει πολύ θέμα με τις 2 αυτές γεύσεις-αρώματα των κορυφαίων ψηφιακών και υπάρχουν φανατικοί οπαδοί και των 2 (upsampling/oversampling αλλά υψηλού επιπέδου και non-oversampling).

Προσωπικά προτιμώ τις καλές υλοποιήσεις της πρώτης γεύσης (EmmLabs CDSA SE & Esoteric P03/D03)

Και επειδή όσο έγραφα γράφατε κι εσείς να κάνω μια εδώ μια αντιπαράθεση για την πλάκα του θέματος : Στα συστήματα που ανέφερε ο ΚΟΨ υπήρξαν καλύτερα αποτελέσματα με τη χρήση κορυφαίων πηγών. Ο Τζωρτζάκης χρησιμοποιούσε στο σύστημά του για πηγή ένα ταπεινό SONY 50.. και οι "κακές" εγγραφές δεν υπολείπονταν σε καμμιά περίπτωση σε ανάλυση ούτε υπήρχε "ευφωνία" ή "καλλωπισμός" !! Το αντίθετο θα έλεγα.

Πολλά τα μονοπάτια της αλήθειας αδέρφια.. αλλά δύσβατα σε κάθε περίπτωση..
 
Re: Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Υπάρχουν πολλά και δεν είναι στάσιμα, δυναμικά ανανεώνονται. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τις απόλυτες εγγραφές ή τουλάχιστον σε μειοψηφία αυτές σε σχέση με άλλες μουσικές που γνωρίζω και αγαπώ πολλά χρόνια τώρα αλλά και στην πορεία και δεν με ενδιέφερε η εγγραφή αλλά το περιεχόμενο.

Για να έχεις ένα παράδειγμα ψάξε τις εγγραφές της Stockfish (και βινυλιο και cd) http://www.stockfisch-records.de/stckff/sf_stockfisch_e.html
για να πάρεις μία ιδέα.

βρε συ Κοψ (θα σε στεναχωρέσω αλλά) τα έχουμε ξαναπεί....

τι να κάνω τις εγγραφές που είναι "τω αγνώστω θεώ" που λένε?
το σύστημα εξυπηρετεί την ανάγκη να ακούσουμε τη μουσική που θέλουμε και όχι να βρούμε μιά μουσική που να είναι "καλή" και να μη μας σηκώνει μιά τρίχα του χεριού μας, γιά να ακούσουμε τα λεφτάκια μας να τραγουδάνε
Από τους τίτλους που παραθέτεις γνωρίζω προσωπικά μόνο τη Sara K και αυτή ήδη φέρει το στίγμα της hiendούς τραγουδίστριας και τίποτα παραπάνω...

in that case, γιά να καταλήξω, χίλιες φορές μονόχρωμα καναρίνια παρά παγώνια....
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία σε ακροάσεις (και όντας νέο μέλος στο forum) θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την προσωπική μου άποψη επί του θέματος και με κάθε επιφύλαξη.

Ένα καλό σύστημα (θεωρώ ότι "καλό" σημαίνει αφενός καλές - ποιοτικές - συσκευές και αφετέρου ότι έχει γίνει σωστό ματσάρισμα μεταξύ τους) θα παίξει τις όποιες εγγραφές, καλές ή κακές, όπως ακριβώς έχουν αποτυπωθεί στο δισκάκι, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Άρα οι καλές εγγραφές θα ακουστούν όσο το δυνατόν φυσικότερες και οι κακές με τα όποια σφάλματα έχουν (ηθελημένα ή μη) όπως κάποιος είπε ότι μπορεί να επιδίωξαν κατά την εγγραφή.

Σε ένα κακό σύστημα τώρα, θεωρώ ότι ο χαρακτήρας που μοιραία προσθέτει στις εγγραφές θα κάνει τις καλές εγγραφές να ακουστούν χειρότερα (λόγω έλλειψης φυσικότητας) ενώ δεν είναι δυνατό να προσδιορίσουμε τι θα κάνει με τις κακές εγγραφές (ενδεχομένως να μπορεί να βελτιώσει την ισορροπία των συχνοτήτων (ματσάρισμα είναι και αυτό) όμως από την άλλη δεν θα μπορέσει να ανασύρει περισσότερη λεπτομέρεια, αφού αυτή απλώς δεν θα υπάρχει στην εγγραφή.

Άρα εν κατακλείδει η προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα καλό σύστημα αναδεικνύει τις καλές εγγραφές και ξεσκεπάζει τις κακές ενώ ένα κακό σύστημα αποδίδει σαφώς χειρότερα τις καλές και ενδεχομένως να είναι σε θέση να κάνει κάποιες κακές να ακουστούν λίγο καλύτερα (όχι δραματικά), πλησιάζοντας την απόδοση που θα είχε το κακό σύστημα με μια καλή εγγραφή. Σε κάθε περίπτωση όμως η διαφορά της απόδοσης μεταξύ καλών και κακών εγγραφών από το καλό σύστημα θα πρέπει να είναι μικρότερη από αυτή που θα δώσει το κακό σύστημα.
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Κι εγώ κλίνω προς τη δεύτερη πρόταση του Διονύση.

Επειδή μάλιστα είμαι οπαδός του "μόνιτορ" ήχου, είμαι της γνώμης πως είναι καλό να έχουμε και μια πηγή όχι και τόσο αναλυτική, για να μπορούμε να ακούμε και τις κακές ηχογραφήσεις.

Καλώς ή κακώς, σ' ορισμένες τέτοιες ηχογραφήσεις κρύβονται αριστουργήματα.
Τρανό παράδειγμα η αρχική ηχογράφηση του Third, που στου Ντοκ δε μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε το μπάσο από τις χαμηλές του συνθεσάιζερ...
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Εγώ νομίζω ότι όσο καλύτερο το σύστημα τόσο καλύτερα ακούγονται οι κακές εγγραφές.
Βέβαια οι καλές εγγραφές ακούγονται ακόμα καλύτερα.

Και για να μιλήσω με παραδείγματα:

Όταν είχα τον τελικό Rotel RHB10 τον Electrocompaniet EC4 για προ και πηγή Το Rotel RCD991 ΑΕ και ηχεία τον Ορφέα της Audio spectrum (μάλλον το καλύτερο ηχείο που έβγαλε ποτέ) έβαζα το "λίγα ψίχουλα αγάπης..." από Πασπαλά (το αγαπημένο του Παναγιωτίδη) κι έλεγα "τι ωραία που παίζειιιιιι".

Μετά από αρκετά χρόνια και όσο "ανέβαινα" κατηγορία στα στέρεα το συγκεκριμένο δισκάκι το οποίο έπαιζε μια χαρά ήσυχα άρχιζε να...φυσάει.
Συνήθως ανέβαινε το φύσημα της ηχογράφησης κάθε φορά που άλλαζα κάτι με κάτι...ακριβότερο.

Τώρα το συγκεκριμένο δισκάκι φυσάει πολύ, αλλά δε μένω μόνο σ'αυτό.
Η αίσθηση του χώρου της ηχογράφησης, τα δυναμικά, η live αίσθηση και αυτά έχουν "ξεφύγει".

Αν θέλετε την άποψή μου προτιμώ να το ακούω έτσι, να φυσάει παρά να είναι μούγκα στη στρούγκα...γενικώς...

φαστένστο?
 
Απάντηση: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Kάνουμε πάλι κύκλους αλλά ο.κ.

Στην απάντηση στον φίλο dpoly έβαλα και κάποιες άλλες παραμέτρους.
Δηλαδή για να καταλάβουμε αν κάποια παραγωγή είναι καλή και το πως ακούγεται πρέπει να ξέρουμε τι ήθελε το συγκρότημα να πετύχει.

Όποιος άσχετος με το μουσικό αντικείμενο των Kyuss ακούσει για π.χ. το sky valley θα πει πως είναι η χειρότερη παραγωγή που έχει ακούσει ποτέ.

Κι όμως είναι η καλύτερη που μπορεί να ακούσει κάποιος εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή η μουντάδα (κιθάρες σε ενισχυτές μπάσου), το εξώκοσμο της ερήμου, τα μανιτάρια κ.τ.λ. αποτυπώνονται με μοναδικό τρόπο.

Αυτή λοιπόν την κάκιστη παραγωγή για τους μη μυημένους ,έχουν προσπαθήσει χιλιάδες μπάντες να μιμηθούν και δεν μπορούν.

Στο σύστημα μου λοιπόν αφουγκράζομαι αυτή την ατμόσφαιρα. Τη λαμβάνω.
Άρα είμαι μια χαρά.

Το βασικότερο όμως είναι πως γνωρίζω το έργο, πως γράφτηκε και κυρίως τη φιλοσοφία που το εμπεριέχει.
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Να ξεχωρίσουμε τις κακές εγγραφές σε:

α) δεν αποτυπώνουν τυπικά τον χαρακτήρατων οργάνων -εδώ χωράει πολύ κουβέντα, μπαίνουν και προσωπικά γούστα την μέση-
και
β) δεν αντέχουμε την αναπαραγωγή τους. Και να δανειστώ φράση του Δημήτρη Ντοκατζή "κιμωλία στον πίνακα".

Νομίζω ότι συζητάμε για το β. Και σ αυτό ψηφίζω την επιλογή #1 στο αρχικό post του Διονύση.

Σημείωση: ένα απ τα αγαπημένα μου ηχεία είναι τα KlipschHorn
icon7.gif
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

καλογραμμένα και κακογραμμένα....

ακούστε το twisted blues του Wes στην πρώτη του εταιρεία Riverside και στην δεύτερη Verve - Going out of my head και remaster DCC.

Στην πρώτη έχει φύσημα βοριά, βαρδάρη που λένε, η ταινία έχει flutter και που και που drop outs και σχεδόν μονοφωνική, θολή και η μπάντα ξερή ξερή...

Η δεύτερη (εκτός από το remaster) έχει την καρά ορχήστρα του Oliver Nelson με κάπου 7-8 πνευστά και κόρνες, όλα τα καλούδια και ακούγεται σαν κρύσταλλο.

Ποιά προτιμώ ?

την πρώτη με χέρια και πόδια.
όποτε την ακούω σηκώνονται οι τρίχες στη ράχη μου....
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

ρε σεις στο βασικό εκείνο το εξίσου δεν απαντάτε....


Πχ μιά ηχογράφηση που έχει ηχογραφημένο το μπάσο (λέμε τώρα) των 120 κύκλων γραμμένο στα -12 και μιά άλλη κακή που το έχει γραμμένο στο -25...

Αντε φέρτε μου το καλύτερο χαιεντ του κόσμου και κάντε το να παίξει και τις δύο "εξίσου"


Αντε ξύσου που λένε (και με συγχωρείτε πολύ γιά την έκφραση)...
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

ρε σεις στο βασικό εκείνο το εξίσου δεν απαντάτε....


Πχ μιά ηχογράφηση που έχει ηχογραφημένο το μπάσο (λέμε τώρα) των 120 κύκλων γραμμένο στα -12 και μιά άλλη κακή που το έχει γραμμένο στο -25...

Αντε φέρτε μου το καλύτερο χαιεντ του κόσμου και κάντε το να παίξει και τις δύο "εξίσου"


Αντε ξύσου που λένε (και με συγχωρείτε πολύ γιά την έκφραση)...

Mητσο, εχεις δικιο το μονο πραγμα που θα παιξει εξισου καλα και την καλη και την κακη ηχογραφηση ειναι το τρατζιστορακι των 5 ευρω απο τη λαικη .....
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Τζίμη (Μανωλάκο), τώρα μου θύμισες τις παραγωγές του Χάνετ στη Factory Records. Είχε την έμπνευση να ηχογραφήσει τα ντραμς στην ταράτσα του στούντιο, για να τα κάνει ν' ακούγονται απόκοσμα, από το υπερπέραν.

Φυσικά, αν κάποιος που δεν το γνωρίζει αυτό ακούσει το "Unknown Pleasures", θα θεωρήσει τα τύμπανα απαράδεκτα.
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Το καλύτερο σύστημα θα παίξει οποιοδήποτε δισκάκι καλύτερα.
Το παραπάνω ισχύει οταν το καλό σχετίζεται με το ουδετερο,
διαφορετικά αλλο δισκάκι παίζει αλλο δε παίζει κοκ
 
Re: "KAΛΟΓΡΑΜΜΕΝΑ-ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ" ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ.

Το καλύτερο σύστημα θα παίξει οποιοδήποτε δισκάκι καλύτερα.

Πολύ σωστά. Έτσι σιγουρεύεσαι αν ένα δισκάκι είναι κακό, αφού τα χάλια του ακούγονται πιο σωστά. (Άνευ πλάκας, να μην παρεξηγηθώ)...