Αυτό το πραγμα με το πιστολακι καλο να μη λέγεται ώστε να αποφευχθούν γκαφες από καποιον που θα το προσπαθήσει..
Δεν ξερω από πού ξεκίνησε αλλα καμια Stewart δεν χρειάζεται πιστολάκια και μπικουτί…
Ακομα και αν εξ αρχης λογο κακου πακεταρίσματος από την Stewart παρατηρηθούν τσακίσματα καλο είναι να αποφευχθεί η χρήση σεσουάρ ( αυτά είναι για τους δολοφόνους)
Η Stewart είναι η μοναδική σταθερη οθονη που χάρη του υλικού της μπορεί να ισιώσει μετα από λιγες εβδομάδες ακομα και αν εχει το χειρότερο τσακισμα.
Τωρα βεβαια στην περίπτωση μας είχαμε την ατυχία να το παρακάνει με το τσίτωμα…
μαλλον ξερουμε την μια πλευρα του νομισματος ...
οποιος θελει μπαινει στο αλλο σαιτ να μαθει και την αντιδραση του αντιπροσωπου αλλα και την σιωπη του πραγματικου ιδιοκτητη ...
Άλλα λέει ο αντιπρόσωπος στο άλλο site. Από την απάντηση του πήρα τα ακόλουθα:
1. Να εξασφαλίσει, βγάζοντας την οθόνη απο τον τοίχο και ξεκουμπώνοντας την, οτι η πλευρά που γράφει TOP είναι κουμπώμένη στην άνω και η Bοttom στη κάτω αντίστοιχα.
2. Να εξασφαλίσει οτι η οθόνη κρέμεται-στηρίζεται και στα 4 επίτοιχα στήριγματα.
3. Αν όλα τα παραπάνω είναι ήδη σωστα να κάνει με κυκλικές κινήσεις πιστολάκι σε απόσταση 30 εκατοστών απο τη πίσω πλευρά της οθόνης.
4. Αν ούτε αυτο βοηθήσει να δει αν στο μοντέλο της σταθερής οθόνης που έχει, μεταφέρονται συρταρωτά οι κόπιστες επί του πλαισίου προς τη πλευρά που δημιουργείται η παράκεντρη τέντωση.
Καλα τώρα, προφανώς (δεν γνωρίζω αλλα υποπτεύομαι) ο αντιπρόσωπος θα γνωρίζει και γράφει δημόσια για πιστολάκι. Κανένας δεν θα ρισκαριζε να κάνει κακό στην εταιρία που αντιπροσωπέυει εκτός και αν θέλει να τη "κλείσει".
Εγω έχω ηλεκτρική stewart 120 ιντζών έξι χρόνια και βάλε και η οθόνη είναι σαν καινούργια. Οχι μόνο αζαρωτη αλλά και σε τέλεια κατασταση. Βεβαια οι τεχνικοί που την κρέμασαν την εγκαθιστούσαν 3 ώρες με αλφαδια και laser, δεν ήταν τίποτα χθεσινοί, ήξεραν τη δουλειά τους.
Τωρα που κολλάει ο Γιοκαρίνης, φωτό και οι μπούκλες σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που ανοίγεται μετα απο τόσο καιρό, τι να πω. Τα έχω ξαναπεί. Για άλλη μια φορά το κάνουν τσίρκο.....
Πιστεύω όμως οτι η αντιμετώπιση του geodengr ως διαχειριστού είναι αξια σχολιασμού και συζήτησης:
Συμμετέχει απο την αρχή στη συζήτηση χωρίς να απασχολείται (ή ενοχλείται) αν ο ιδιοκτήτης ως ο πραγματικά "παραπονούμενος" ανοίγει το θέμα ή εστω συμμετέχει και οταν το μέλος Makis γράφει τι συζητείται περί του θέματος στο άλλο site τον πιάνει υπέρμετρος "πατριωτισμός" και ζητα να συμμετέχουν εδω μέσα το όλο γεγονός απο τους άμεσα εμπλεκόμενους.
Δεν το έκανε ως όφειλε εν τη γεννηση του θέματος, αν υπήρχε η πρεμούρα της αντικειμένικης επιλυσης" αλλά οταν κάποιο μέλος αντέγραψε τις κινήσεις για τη λύση του προβλήματος που ενεφερε ο αντιπρόσωπος απο άλλο site.
Δεν είμαστε καλά!
"Τμήμα της αλήθειας" όπως αναγράφεις, μπορεί να μαθαινες κ.Geodengr στις 3πρωτες σελίδες αλλά δεν κοπτόσουν μέχρι που έγραψε το μέλος Makis.....
Αχ, παρακαλώ μην μας περνατε για ηλιθίους.
Το ξαναλέω:
Οι γνώστες εδω μέσα δυστυχώς δεν γίνανε οι διοικούντες για να μοιράσουν γνώση και εμπειρία όπως κάποτε αξέχαστα, άλλα διορίστηκαν όσοι έχουν χρόνο να ρίχνουν συρματοπλέγματα.
Κρίμα![]()
οτι εγραψα το εγραψα γιατι απλα δεν ειναι ολοι μελη και στα αλλα σαιτ .
απλα ξερω οτι ο αντιπρωσωπος ασχοληθηκε αμεσως με το θεμα και απαντησε αμεσα μεχρι και να το περασει εγγυηση προσφερθηκε !
το μονο που ζητησε ηταν να επικοινωνησει μαζι του ο ιδιοκτητης γιατι δεν ηξερε ποιανου ηταν !
μακαρι ολοι οι αντιπροσωποι να αντιδρουσαν ετσι στα προβληματα μας .
οσοι την εχουν πατησει ξερουν ...
εαν νομιζετε οτι δεν ειναι πρεπον τα μυνηματα μου παρακαλω να σβηστουν .
οτι εγραψα το εκανα απλως για πληροφορηση ολων μας ...
απλα ξερω οτι ο αντιπρωσωπος ασχοληθηκε αμεσως με το θεμα και απαντησε αμεσα μεχρι και να το περασει εγγυηση προσφερθηκε !
Εδώ δημιουργείς εντυπώσεις (που μπορεί να είναι σωστές αλλά μπορεί να είναι και λάθος).μακαρι ολοι οι αντιπροσωποι να αντιδρουσαν ετσι στα προβληματα μας .
οσοι την εχουν πατησει ξερουν ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.