ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

udt71

AVClub Addicted Member
13 October 2006
1,798
Deep Sea
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβη και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Έχω κάνει καταγγελία και ακολουθεί η επιστολή.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να δηλώσω την εντονότατη δυσαρεσκειά μου για την αντιμετώπισή μου από την εταιρεία E-SHOP.GR.
Μέχρι σήμερα Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μου.
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Στις 24/11/2007 ημέρα Σάββατο αγόρασα (Αρ. Τιμολογίου 1894170) από το κατάστημα www.e-shop.gr ένα NOKIA BH-500 BLUETOOTH HEADSET
αξίας 100 Euro.
Αφού το φόρτισα την άλλη μέρα έκανα σύνδεση με το κινητό μου και κάνοντας ένα τηλεφώνημα διαπίστωσα ότι ενώ οι άλλοι με άκουγαν εγώ δεν τους άκουγα. Το δοκίμασα και με άλλα δύο κινητά χωρίς να αλλάξει κάτι.
Την Δευτέρα 26/11/2007 πήγα το Nokia BH-500 στο e-shop.gr και τους εξήγησα το πρόβλημα.
Μου είπαν ότι θα το στείλουν για τεχνικό έλεγχο και αν διαπιστώσουν πρόβλημα θα το στείλουν για επισκευή.
Τους είπα ότι δεν θα δεχθώ επισκευή παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό.
Τους ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησαν ότι για να γίνει αυτό πρέπει το προϊόν να επιστραφεί σφραγισμένο.
Έφυγα αηδιασμένος από την συμπεριφορά τους σκεπτόμενος ότι αν γίνεται αυτό με
προϊόντα αξίας 100 ευρώ τι γίνεται με άλλα αξίας 2000 ευρώ.
Στις 28/11/2007 και ώρα 23:17 (βράδυ) μου στείλανε sms στο κινητό:
E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE:
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ
ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ.

Στις 29/11/2007 και ώρα 09:30 παίρνω τηλέφωνο το service και μιλώντας με κάποιο τεχνικό ζήτησα να μου εξηγήσει τι θα κάνουν με το BH-500.
Μου είπε ότι όντος έχει πρόβλημα και ότι θα το στείλουν στη Nokia για επισκευή.
Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο και μου είπε ότι έλειπε.
Του είπα ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο προϊόν παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό και ότι αν δεν γίνει θα προχωρήσω σε καταγγελία.

Στις 10:45 με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι μίλησε με τον προϊστάμενο
και μου μήνυσε ότι αν θέλω να πάω να πάρω το BH-500 και να το πάω μόνος μου στο service nokia.
Του απάντησα ότι δεν θα το κάνω και αν δεν βρεθεί λύση θα προχωρήσω σε καταγγελία.
Στις 11:30 με πήρε τηλέφωνο κάποιος κύριος Αγωγιάτης ο οποίος ήταν ευγενικός
και μου είπε ότι είναι ο τεχνικός προϊστάμενος.
Του ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησε ότι αυτό δεν ισχύει για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Αφού μιλήσαμε περίπου μισή ώρα με παρακάλεσε να περιμένω μέχρι τις 04/11/2007 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 και ότι θα λύση το πρόβλημα.

Σήμερα Τετάρτη 05/11/2007 και ώρα 10:25 πήρα τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα και μίλησα με κάποια γυναίκα.
Της εξήγησα πως έχει η κατάσταση και ζήτησα να μιλήσω με τον κ. Αγωγιάτη.
Μου είπε ότι πηγαίνει αργότερα στην εταιρεία και για το BH-500 θα πρέπει να περιμένω για το τι θα κάνει η ΝΟΚΙΑ.

Καταγγέλλω τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση της εταιρείας E-SHOP.GR απεναντί μου καθώς και την ολιγωρία της όσον αφορά στην άμεση αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος που μου πούλησε και ζητώ την άμεση εκπλήρωση των υποχρεώσεων της απέναντι μου διότι δεν με αφήνει να απολαύσω τα δικαιωματά μου ως αγοραστής και νόμιμος / έντιμος πολίτης.

Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στο E-SHOP.GR, ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτών και στα περιοδικά PC Magazine, PC World, Ram.

Με εκτίμηση


.
 
Last edited:
Ευχαριστούμε!!!!!!!!!

Καί έλεγα να αγοράσω την BRAVIA επειδή ήταν οι φθηνότεροι της αγοράς!

Χρήστος
 
Αφού μιλήσαμε περίπου μισή ώρα με παρακάλεσε να περιμένω μέχρι τις 04/11/2007 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 και ότι θα λύση το πρόβλημα.
Σήμερα Τετάρτη 05/11/2007 και ώρα 10:25 πήρα τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα και μίλησα με κάποια γυναίκα.
.


Έχω κάνει λάθος στις ημερομηνίες το σωστό είναι 04/12/2007 και 05/12/2007.



.
 
ευχαριστουμε για την ενημερωση ,απο οτι βλεπω απο το δευτερο ποστ χασανε ενα πελατη ..ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ
Τωρα οσο αφορα την νοκια ,οταν παω να αλαξω το κινητο μου με ενα καινουργιο με προειδοποιουν παντα οτι η νοκια στο σερβις ειναι αστα να πανε !
και διαλεγω παντα αλλη μαρκα για να εχω και σωστη υποστιριξη
 
Παρακαλείται το μέλος udt71 να ενημερώσει τη διαχειριστική ομάδα γιά τα στοιχεία του, διότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι επώνυμες.

Αναμένουμε pm.
Σε διαφορετική περίπτωση το post θα διαγραφεί
 
Δεν ειναι αρκετο να στειλει καποιος τα στοιχεια του αν δεν εξακριβωθουν.
Χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη γιατι ακομα και ενας επωνυμος καταγγελων μπορει να ειναι ανυπαρκτο προσωπο ή καποιος ασχετος αλλα οι εκπροσωποι του σαιτ ειναι υπαρκτα προσωπα και μπορουν να βρεθουν στα δικαστηρια χωρις να το καταλαβουν.
Σε αναλογες περιπτωσεις καλο θα ηταν το μελος που καταγγελει να στελνει στους διαχειριστες αντιγραφο αποδειξης ή τιμολογιου και αντιγραφο ταυτοτητας.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.

Δεν ειναι αρκετο να στειλει καποιος τα στοιχεια του αν δεν εξακριβωθουν.
Χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη γιατι ακομα και ενας επωνυμος καταγγελων μπορει να ειναι ανυπαρκτο προσωπο ή καποιος ασχετος αλλα οι εκπροσωποι του σαιτ ειναι υπαρκτα προσωπα και μπορουν να βρεθουν στα δικαστηρια χωρις να το καταλαβουν.
Σε αναλογες περιπτωσεις καλο θα ηταν το μελος που καταγγελει να στελνει στους διαχειριστες αντιγραφο αποδειξης ή τιμολογιου και αντιγραφο ταυτοτητας.

Γιατί όταν στέλνεις επιστολή στον ΙΝΚΑ στέλνεις και αντίγραφο ταυτότητας???
 
Δεν ειναι αρκετο να στειλει καποιος τα στοιχεια του αν δεν εξακριβωθουν.
Χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη γιατι ακομα και ενας επωνυμος καταγγελων μπορει να ειναι ανυπαρκτο προσωπο ή καποιος ασχετος αλλα οι εκπροσωποι του σαιτ ειναι υπαρκτα προσωπα και μπορουν να βρεθουν στα δικαστηρια χωρις να το καταλαβουν.
Σε αναλογες περιπτωσεις καλο θα ηταν το μελος που καταγγελει να στελνει στους διαχειριστες αντιγραφο αποδειξης ή τιμολογιου και αντιγραφο ταυτοτητας.

Σιγά μην στείλει και την φορολογική του δήλωση.

Τάσο καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου αλλά
ας μην γινόμαστε υπερβολικοί. Το παλικάρι έγραψε
χαρτί και καλαμάρι το τι έγινε, με ημερομηνίες / ονόματα /
αριθμό τιμολογίο κτλ.. Του ζητήθηκε να δώσει τα στοιχεία
του στην διαχειριστική ομάδα και επίσης το έκανε.

Ας μην το τραβάμε από τα μαλλιά.
 
Αν μου ζητήσει η διαχειριστική ομάδα τιμολόγιο η οτιδήποτε άλλο θα το στείλω.
Ευχαριστώ.
 
Δεν είσαι ο μόνος που είχες πρόβλημα με αγορά από το εν λόγω κατάστημα. Στο παρελθόν είχα και καλές και κακές εμπειρίες από την εν λόγω αλυσίδα. Και για αυτό ψωνίζω πλέον σπάνια από κει, αν και έχει σχετικά καλές τιμές...
Πραγματικά έκανες καταγελία στην γραμματεία προστασία καταναλωτή;
 
Δεν ειναι αρκετο να στειλει καποιος τα στοιχεια του αν δεν εξακριβωθουν.
Χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη γιατι ακομα και ενας επωνυμος καταγγελων μπορει να ειναι ανυπαρκτο προσωπο ή καποιος ασχετος αλλα οι εκπροσωποι του σαιτ ειναι υπαρκτα προσωπα και μπορουν να βρεθουν στα δικαστηρια χωρις να το καταλαβουν.
Σε αναλογες περιπτωσεις καλο θα ηταν το μελος που καταγγελει να στελνει στους διαχειριστες αντιγραφο αποδειξης ή τιμολογιου και αντιγραφο ταυτοτητας.


Το avclub έχει 6000 μέλη και υπάρχει νομικό πρόσωπο που είναι υπεύθυνο γιά το τι εμφανίζεται, ασχέτως αν την ευθύνη της καταγγελίας φέρει το μέλος σύμφωνα με την αποδοχή των όρων λειτουργίας.

Γιά το λόγο αυτό, θα είναι όσο το δυνατόν τυπικό στα ζητήματα αυτά....

Τα στοιχεία του καταγγέλλοντος είναι ήδη στην διάθεση της ΔΟ.
 
Σιγουρα ειναι υπερβολικο αυτο που εγραψα αλλα νομιζω οτι ολοι θελουμε να εχουμε το κεφλι μας ησυχο αλλα και να μην υπαρχει η παραμικρη υποψια οτι το σαιτ λειτουργει εστω και αθελα του υπερ ή κατα μιας επιχειρησης.
Για καλο το ειπα οχι για σπασιμο.
 
Παντως εχω την ιδια ακριβως εμπειρια απο το ιδιο καταστημα:
Προ 8μηνου περιπου, με την ευκαιρια της αγορας του προβολεα μου, αγορασα απο κει μια οθονη της πλακας, των 60 ευρω, ωστε να καλυφθω για καποιο καιρο και οταν παρω κατι καλο να την εχω για υπαιθριες προβολες και αλλες χαβαλετζιδικες καταστασεις.

Η οθονη με το που την ανοιξα, ηταν γρατζουνισμενη στην επιφανεια της, σε τετοιο βαθμο που αν προβαλες φωτεινο πλανο εβλεπες 3(!) τεραστιες γρατζουνιες μηκους 1.5μετρου και παχους 5 εκατοστων (ταξη μεγεθους τα νουμερα).
Φυσικα την επεστρεψα την επομενη μερα ζητωντας τα χρηματα μου πισω (αφου ηταν το τελευταιο κομματι, και κανεις δεν ηξερε ποτε θα εκαναν νεα παραλαβη και θα εμενα με τον... προβολεα στο χερι)

Εκπληκτος διαπιστωσα οτι δε μπορουσα να παρω πισω χρηματα, παρα μονο να παει για τεχνικο ελεγχο, και μετα απο 15 εργασιμες να εχω απαντηση. Αφου φυσικα τους εξηγησα κι εγω για τον παραπανω νομο συμφωνα με τον οποιον δικαιουμαι χρηματα πισω, μου ξεκαθαρισαν οτι το μονο που μπορουν να κανουν, ΑΝ συμφωνησει η εταιρια ειναι να μου δωσουν καινουρια (οχι επισκευασμενη οθονη ΟΤΑΝ...
Μετα απο εντονες συζητησεις και εντονη φρασεολογια απο μερους μου (στα ορια του αποδεκτου, μη φανταστειτε κανα βρισιδι), και μετα απο μιαμιση ωρα παραμονης στο καταστημα του Χαλανδριου, προσφερθηκαν ΑΝ η οθονη κριθει ελαττωματικη και η εταιρια την αντικαταστησει με ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ, να μου δωσουν πιστωτικο (ουτε λογος για χρηματα φυσικα), και αυτο βεβαια μετα τις 15 εργασιμες.

Φυσικα, αηδιασμενος, εφυγα απ'το καταστημα, αγορασα μια οθονη απο σοβαρο μαγαζι, δεν πηγα διακοπες αφου αναγκαστηκα να κανω εξοδο που ειχα προγραμματισει για 6 μηνες μετα, και εμεινα να περιμενω τους κυριους e-shop και τις 15 εργασιμες..
Τελικα, εναμιση μηνα μετα, ενημερωθηκα να παω να παραλαβω "τη νεα οθονη μου".
Επρεπε να ακολουθησει ΝΕΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ τηλεφωνηματων ωστε να αρχισουν να ξαανασυζητουν για το πιστωτικο που τοτε μου υποσχεθηκαν.

Φυσικα δεν ξαναπατησα ποτε στο εν λογω καταστημα. Τους υποσχεθηκα ωστοσο οτι θα δημοσιοποιησω την εμπειρια μου, πραγμα που δεν εκανα ως τωρα γιατι λεω, νταξ, δε βαριεσαι, 60 ευρω ειναι αυτα...
Κι ομως τωρα σκεφτομαι, αν συμπεριφερονται ετσι για ενα ποσο της πλακας ,τι θα εκαναν σε κατι πιο σοβαρο?
 
Last edited:
νομιζω οτι υπαρχη νομος που δινη το δικαιωμα αλλαγης σε ενα ελατωματικο προιον εντος 30 ημερων ενω μετα το περας των 30 ημερων επισκευαζεται.

τουλαχιστον σε μια αγορα απο το thomann αυτο εγινε και μαλιστα καλυψαν και ολα τα μεταφορικα.
 
Σιγουρα ειναι υπερβολικο αυτο που εγραψα αλλα νομιζω οτι ολοι θελουμε να εχουμε το κεφλι μας ησυχο αλλα και να μην υπαρχει η παραμικρη υποψια οτι το σαιτ λειτουργει εστω και αθελα του υπερ ή κατα μιας επιχειρησης.
Για καλο το ειπα οχι για σπασιμο.

Δεν ειναι υπερβολικο αυτο που ειπες ...ειναι το λογικο..και αυτο που γινεται συνηθως
 
Παντως εχω την ιδια ακριβως εμπειρια απο το ιδιο καταστημα:
Προ 8μηνου περιπου, με την ευκαιρια της αγορας του προβολεα μου, αγορασα απο κει μια οθονη της πλακας, των 60 ευρω, ωστε να καλυφθω για καποιο καιρο και οταν παρω κατι καλο να την εχω για υπαιθριες προβολες και αλλες χαβαλετζιδικες καταστασεις.

Η οθονη με το που την ανοιξα, ηταν γρατζουνισμενη στην επιφανεια της, σε τετοιο βαθμο που αν προβαλες φωτεινο πλανο εβλεπες 3(!) τεραστιες γρατζουνιες μηκους 1.5μετρου και παχους 5 εκατοστων (ταξη μεγεθους τα νουμερα).
Φυσικα την επεστρεψα την επομενη μερα ζητωντας τα χρηματα μου πισω (αφου ηταν το τελευταιο κομματι, και κανεις δεν ηξερε ποτε θα εκαναν νεα παραλαβη και θα εμενα με τον... προβολεα στο χερι)

Εκπληκτος διαπιστωσα οτι δε μπορουσα να παρω πισω χρηματα, παρα μονο να παει για τεχνικο ελεγχο, και μετα απο 15 εργασιμες να εχω απαντηση. Αφου φυσικα τους εξηγησα κι εγω για τον παραπανω νομο συμφωνα με τον οποιον δικαιουμαι χρηματα πισω, μου ξεκαθαρισαν οτι το μονο που μπορουν να κανουν, ΑΝ συμφωνησει η εταιρια ειναι να μου δωσουν καινουρια (οχι επισκευασμενη οθονη ΟΤΑΝ...
Μετα απο εντονες συζητησεις και εντονη φρασεολογια απο μερους μου (στα ορια του αποδεκτου, μη φανταστειτε κανα βρισιδι), και μετα απο μιαμιση ωρα παραμονης στο καταστημα του Χαλανδριου, προσφερθηκαν ΑΝ η οθονη κριθει ελαττωματικη και η εταιρια την αντικαταστησει με ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ, να μου δωσουν πιστωτικο (ουτε λογος για χρηματα φυσικα), και αυτο βεβαια μετα τις 15 εργασιμες.

Φυσικα, αηδιασμενος, εφυγα απ'το καταστημα, αγορασα μια οθονη απο σοβαρο μαγαζι, δεν πηγα διακοπες αφου αναγκαστηκα να κανω εξοδο που ειχα προγραμματισει για 6 μηνες μετα, και εμεινα να περιμενω τους κυριους e-shop και τις 15 εργασιμες..
Τελικα, εναμιση μηνα μετα, ενημερωθηκα να παω να παραλαβω "τη νεα οθονη μου".
Επρεπε να ακολουθησει ΝΕΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ τηλεφωνηματων ωστε να αρχισουν να ξαανασυζητουν για το πιστωτικο που τοτε μου υποσχεθηκαν.

Φυσικα δεν ξαναπατησα ποτε στο εν λογω καταστημα. Τους υποσχεθηκα ωστοσο οτι θα δημοσιοποιησω την εμπειρια μου, πραγμα που δεν εκανα ως τωρα γιατι λεω, νταξ, δε βαριεσαι, 60 ευρω ειναι αυτα...
Κι ομως τωρα σκεφτομαι, αν συμπεριφερονται ετσι για ενα ποσο της πλακας ,τι θα εκαναν σε κατι πιο σοβαρο?



Εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το e-shop...οποτε με ενδιαφερει κατι αλλο...

Ξερει κανεις αυτους τους νομους..για επιστροφη εντος 10 ημερου..εντος 30 ημερων η δεν ξερω τι αλλο..για ποια προιοντα ισχυει και για ποια ολα...και τελωσπαντων τι μπορει να διεκδικησει καποιος νομιμα...

Αλλα να μας πει με σιγουρια αν ξερει καποιος..
 
Σήμερα στις 06/12/2007 μου στείλανε sms στο κινητό:
E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE:
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΕL.0##### ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΣΤΑ 100,00 EURO, ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΕΤΕ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ.

Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμμετέχοντες.



.