Γεια χαρά σε όλους,
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβη και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Έχω κάνει καταγγελία και ακολουθεί η επιστολή.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να δηλώσω την εντονότατη δυσαρεσκειά μου για την αντιμετώπισή μου από την εταιρεία E-SHOP.GR.
Μέχρι σήμερα Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μου.
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Στις 24/11/2007 ημέρα Σάββατο αγόρασα (Αρ. Τιμολογίου 1894170) από το κατάστημα www.e-shop.gr ένα NOKIA BH-500 BLUETOOTH HEADSET
αξίας 100 Euro.
Αφού το φόρτισα την άλλη μέρα έκανα σύνδεση με το κινητό μου και κάνοντας ένα τηλεφώνημα διαπίστωσα ότι ενώ οι άλλοι με άκουγαν εγώ δεν τους άκουγα. Το δοκίμασα και με άλλα δύο κινητά χωρίς να αλλάξει κάτι.
Την Δευτέρα 26/11/2007 πήγα το Nokia BH-500 στο e-shop.gr και τους εξήγησα το πρόβλημα.
Μου είπαν ότι θα το στείλουν για τεχνικό έλεγχο και αν διαπιστώσουν πρόβλημα θα το στείλουν για επισκευή.
Τους είπα ότι δεν θα δεχθώ επισκευή παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό.
Τους ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησαν ότι για να γίνει αυτό πρέπει το προϊόν να επιστραφεί σφραγισμένο.
Έφυγα αηδιασμένος από την συμπεριφορά τους σκεπτόμενος ότι αν γίνεται αυτό με
προϊόντα αξίας 100 ευρώ τι γίνεται με άλλα αξίας 2000 ευρώ.
Στις 28/11/2007 και ώρα 23:17 (βράδυ) μου στείλανε sms στο κινητό:
E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE:
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ
ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ.
Στις 29/11/2007 και ώρα 09:30 παίρνω τηλέφωνο το service και μιλώντας με κάποιο τεχνικό ζήτησα να μου εξηγήσει τι θα κάνουν με το BH-500.
Μου είπε ότι όντος έχει πρόβλημα και ότι θα το στείλουν στη Nokia για επισκευή.
Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο και μου είπε ότι έλειπε.
Του είπα ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο προϊόν παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό και ότι αν δεν γίνει θα προχωρήσω σε καταγγελία.
Στις 10:45 με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι μίλησε με τον προϊστάμενο
και μου μήνυσε ότι αν θέλω να πάω να πάρω το BH-500 και να το πάω μόνος μου στο service nokia.
Του απάντησα ότι δεν θα το κάνω και αν δεν βρεθεί λύση θα προχωρήσω σε καταγγελία.
Στις 11:30 με πήρε τηλέφωνο κάποιος κύριος Αγωγιάτης ο οποίος ήταν ευγενικός
και μου είπε ότι είναι ο τεχνικός προϊστάμενος.
Του ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησε ότι αυτό δεν ισχύει για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Αφού μιλήσαμε περίπου μισή ώρα με παρακάλεσε να περιμένω μέχρι τις 04/11/2007 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 και ότι θα λύση το πρόβλημα.
Σήμερα Τετάρτη 05/11/2007 και ώρα 10:25 πήρα τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα και μίλησα με κάποια γυναίκα.
Της εξήγησα πως έχει η κατάσταση και ζήτησα να μιλήσω με τον κ. Αγωγιάτη.
Μου είπε ότι πηγαίνει αργότερα στην εταιρεία και για το BH-500 θα πρέπει να περιμένω για το τι θα κάνει η ΝΟΚΙΑ.
Καταγγέλλω τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση της εταιρείας E-SHOP.GR απεναντί μου καθώς και την ολιγωρία της όσον αφορά στην άμεση αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος που μου πούλησε και ζητώ την άμεση εκπλήρωση των υποχρεώσεων της απέναντι μου διότι δεν με αφήνει να απολαύσω τα δικαιωματά μου ως αγοραστής και νόμιμος / έντιμος πολίτης.
Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στο E-SHOP.GR, ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτών και στα περιοδικά PC Magazine, PC World, Ram.
Με εκτίμηση
.
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβη και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Έχω κάνει καταγγελία και ακολουθεί η επιστολή.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR.
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να δηλώσω την εντονότατη δυσαρεσκειά μου για την αντιμετώπισή μου από την εταιρεία E-SHOP.GR.
Μέχρι σήμερα Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μου.
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Στις 24/11/2007 ημέρα Σάββατο αγόρασα (Αρ. Τιμολογίου 1894170) από το κατάστημα www.e-shop.gr ένα NOKIA BH-500 BLUETOOTH HEADSET
αξίας 100 Euro.
Αφού το φόρτισα την άλλη μέρα έκανα σύνδεση με το κινητό μου και κάνοντας ένα τηλεφώνημα διαπίστωσα ότι ενώ οι άλλοι με άκουγαν εγώ δεν τους άκουγα. Το δοκίμασα και με άλλα δύο κινητά χωρίς να αλλάξει κάτι.
Την Δευτέρα 26/11/2007 πήγα το Nokia BH-500 στο e-shop.gr και τους εξήγησα το πρόβλημα.
Μου είπαν ότι θα το στείλουν για τεχνικό έλεγχο και αν διαπιστώσουν πρόβλημα θα το στείλουν για επισκευή.
Τους είπα ότι δεν θα δεχθώ επισκευή παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό.
Τους ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησαν ότι για να γίνει αυτό πρέπει το προϊόν να επιστραφεί σφραγισμένο.
Έφυγα αηδιασμένος από την συμπεριφορά τους σκεπτόμενος ότι αν γίνεται αυτό με
προϊόντα αξίας 100 ευρώ τι γίνεται με άλλα αξίας 2000 ευρώ.
Στις 28/11/2007 και ώρα 23:17 (βράδυ) μου στείλανε sms στο κινητό:
E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE:
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ
ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ.
Στις 29/11/2007 και ώρα 09:30 παίρνω τηλέφωνο το service και μιλώντας με κάποιο τεχνικό ζήτησα να μου εξηγήσει τι θα κάνουν με το BH-500.
Μου είπε ότι όντος έχει πρόβλημα και ότι θα το στείλουν στη Nokia για επισκευή.
Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο και μου είπε ότι έλειπε.
Του είπα ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο προϊόν παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό και ότι αν δεν γίνει θα προχωρήσω σε καταγγελία.
Στις 10:45 με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι μίλησε με τον προϊστάμενο
και μου μήνυσε ότι αν θέλω να πάω να πάρω το BH-500 και να το πάω μόνος μου στο service nokia.
Του απάντησα ότι δεν θα το κάνω και αν δεν βρεθεί λύση θα προχωρήσω σε καταγγελία.
Στις 11:30 με πήρε τηλέφωνο κάποιος κύριος Αγωγιάτης ο οποίος ήταν ευγενικός
και μου είπε ότι είναι ο τεχνικός προϊστάμενος.
Του ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν
επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησε ότι αυτό δεν ισχύει για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Αφού μιλήσαμε περίπου μισή ώρα με παρακάλεσε να περιμένω μέχρι τις 04/11/2007 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 και ότι θα λύση το πρόβλημα.
Σήμερα Τετάρτη 05/11/2007 και ώρα 10:25 πήρα τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα και μίλησα με κάποια γυναίκα.
Της εξήγησα πως έχει η κατάσταση και ζήτησα να μιλήσω με τον κ. Αγωγιάτη.
Μου είπε ότι πηγαίνει αργότερα στην εταιρεία και για το BH-500 θα πρέπει να περιμένω για το τι θα κάνει η ΝΟΚΙΑ.
Καταγγέλλω τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση της εταιρείας E-SHOP.GR απεναντί μου καθώς και την ολιγωρία της όσον αφορά στην άμεση αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος που μου πούλησε και ζητώ την άμεση εκπλήρωση των υποχρεώσεων της απέναντι μου διότι δεν με αφήνει να απολαύσω τα δικαιωματά μου ως αγοραστής και νόμιμος / έντιμος πολίτης.
Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στο E-SHOP.GR, ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτών και στα περιοδικά PC Magazine, PC World, Ram.
Με εκτίμηση
.
Last edited: