ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Συγγνώμη αλλά συγκρίνετε το ΠΛΑΙΣΙΟ που είναι κατάστημα με τα όλα του με την εισαγωγική με επωνυμία e-shop. Έλεος δηλαδή.
 
Πολυ ωραια ειναι και η πολιτική τους περί "δηθεν" επιστροφή προϊόντων μεσα σε 15 μερες εαν δεν ειστε ευχαριστημένοι. Αυτο φυσικα προϋποθέτει το προϊόν να μην εχει ανοιχτεί. Να το παρεις να δεις το κουτι να πεις α αυτο δεν μου κανει και να το στειλεις πισω. Ετσι την επαθα και εγω με ενα πληκτρολόγιο που αγορασα που δεν ειχε ελληνικά επανω κατι το οποιο και δεν διευκρίνιζαν στη σελίδα του προϊόντος. Οταν πηγα να το επιστρεψω εφαγα μια πολυ ωραια μουντζα διοτι η συσκευασία είχε ανοιχτεί.

Διαβάστε λίγο έχει πολύ γέλιο
http://www.e-shop.gr/how_return.phtml


Eιχε καποια ζελατινα το κουτι ειτε το πληκτρολογιο η οποια επρεπε να σκιστει ?
 
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

@ Dim: Minkey (Peter Sellers tm) Percs indeed :p

@ Αυγερινός: Δεν ειναι μόνο αυτό.

Είναι θέμα νοοτροπίας καταστήματος.

Μπαίνεις στο Πλαίσιο και καταλαβαίνεις ρε παιδί μου ότι οι πωλητές σε σέβονται, ότι υπάρχει ένα επίπεδο, νοιώθεις ασφάλεια ότι αν δεν πάει κάτι καλά δεν θα έχεις πρόβλημα (κάτι που όντως ισχύει στην πράξη).

Μπαίνεις στο eshop και σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά (πολύ πιθανό φαινόμενο), αισθάνεσαι λες και είσαι σε σφαγείο της Ανω Κωλοπετινίτσας με Χ 20αχρονα (δεν φταίνε τίποτα τα παιδιά βέβαια, αυτές τις οδηγίες έχουν) να σε αντιμετωπίζουν σαν μ@λ@κ@ με απαράδεκτο υφάκι και νοοτροπία. Και στο τέλος εννοείται ότι σου βγαίνει η ψυχή για να βγάλεις άκρη (αν βγάλεις βέβαια).

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι σε όλα τα σχετικά φορα το Πλαίσιο χαίρει άκρας εκτίμησης και το eshop θάβεται συνεχώς.

Αν βέβαια ο Ελληνας μπορέσει να ξεπεράσει και τον πειρασμό της 'καλύτερη τιμής’ (των 0,03 λεπτών) και αξιολογήσει όχι μόνο αυτά που συμβαίνουν στον ίδιο αλλά και αυτά που βλέπει να συμβαίνουν σε όλους τους άλλους, θα βελτιωθεί η αγορά (για όλους) στο σύνολό της.

Θα συμφωνήσω στα σίγουρα spcav μόνο που το Πλαίσιο έχει πολλά χρόνια στην αγορά και πλέον είναι κολοσσός σαν επιχείρηση. Και βέβαια το after sales service είναι ίσως το κορυφαίο Πανελλαδικά, αλλά. Η ποικιλία του e-shop είναι που το κάνει μοναδικό, επίσης, στο είδος του.
 
Αν βέβαια ο Ελληνας μπορέσει να ξεπεράσει και τον πειρασμό της 'καλύτερη τιμής’ (των 0,03 λεπτών) και αξιολογήσει όχι μόνο αυτά που συμβαίνουν στον ίδιο αλλά και αυτά που βλέπει να συμβαίνουν σε όλους τους άλλους, θα βελτιωθεί η αγορά (για όλους) στο σύνολό της.



Ξεχνας τα e-shop points...


Η δικια μου εμπειρια απο το e-shop ..Δεν ειχα ποτε ιδιαιτερο προβλημα , ουτε σε αγορες ουτε σε επιστροφες προιοντων που ετυχε να κανω .
 
Ξεχνας τα e-shop points...
περικαλώ; (μάλλον άλλον ηθελες να κανεις quote υποθέτω γιατί δεν βλέπω σχεση των eshop points με αυτα που είπα)

μιας και το εθιξες παντως: τα eshop points ειναι η αποδειξη του παραλογισμου της Ελληνικής πραγματικότητας - πρεπει να αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η αντιστροφη της κλασικής διαδρομής φυσικό κατάστημα -> eshop
 
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

περικαλώ; (μάλλον άλλον ηθελες να κανεις quote υποθέτω γιατί δεν βλέπω σχεση των eshop points με αυτα που είπα)

μιας και το εθιξες παντως: τα eshop points ειναι η αποδειξη του παραλογισμου της Ελληνικής πραγματικότητας - πρεπει να αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η αντιστροφη της κλασικής διαδρομής φυσικό κατάστημα -> eshop
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043

και με τους δυο κάνω αγορές (e-shop plaiso ) και δεν είχα προβλήματα ιδιαίτερα
στο θέμα ώμος διανομή το e-shop δεν πιάνετε (σε σύγκριση και με όλους εκτός από πλαίσιο. γενικά νομίζω είναι πρώτος σε αυτό τον τομέα από όλα τα eshop μαγαζιά, και έχει δεκαπλάσια προϊόντα από το πλαίσιο τουλάχιστον)
 
Προτιμω να ψωνιζω απο το πλαισιο για το εξαιρετικο after sales service. Απο την αλλη διαδυκτιακα προτιμω να χαζευω στο e-shop λογω ποικιλιας. Χαζευε χαζευε ολο κα κατι ψωνιζω και απο εκει. Μεχρι τωρα δεν ειχα προβλημα.
Αυτο περι διαφορετικων specs που εγραψε καποιος δεν ισχυει με τιποτε.
 
περικαλώ; (μάλλον άλλον ηθελες να κανεις quote υποθέτω γιατί δεν βλέπω σχεση των eshop points με αυτα που είπα)

μιας και το εθιξες παντως: τα eshop points ειναι η αποδειξη του παραλογισμου της Ελληνικής πραγματικότητας - πρεπει να αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η αντιστροφη της κλασικής διαδρομής φυσικό κατάστημα -> eshop


Πως δεν εχει σχεση ? Ειπες να ξεπερασει ο Ελληνας των πειρασμο της ''καλυτερης τιμης'' (δεν εχεις αδικο σε αυτο εντελως αλλα..) και να αξιολογησει ...και εγω σου ανεφερα ενα ακομα λογο που καποιος μπορει να προτιμησει το συγκεκριμενο μαγαζι.

Που τον βλεπεις τον παραλογισμο των e-shop points ? Νομιζεις οτι ειναι τοσο θεμα εμπιστοσυνης (του στυλ..να βρε ..εχουν και μαγαζι οι ανθρωποι :flipout:).

Ειναι καθαρα θεμα μεταφορικων...δηλαδη εγω στην Επαρχια τι να κανω ? Να πληρωνω μεταφορικα συνεχεια (ακομα και αν ειναι μικρο το ποσο ,ακομα και αν καποιοι εχουν δειξει τη διαθεση για καλυτερη εξυπηρετηση του πελατη προσπαθωντας να το μειωσουν οσουν μπορουν αυτο το κοστος ).

Εχω αγορασει και απο το πλαισιο καποια πραγματα , εξυπηρετικοτατοι οι ανθρωποι στο τηλεφωνο δεν μπορω να πω.
 
Last edited:
όταν ανοίγει ένα μαγαζί δέκα φορες πάνω πληρώνεις την μεταφορά

το κακό είναι ότι για να μην το πληρώσεις εσύ δέκα φορες επάνω τσοντάρουνε όλοι οι υπόλοιποι που ψωνίζουνε από internet
 
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

όταν ανοίγει ένα μαγαζί δέκα φορες πάνω πληρώνεις την μεταφορά


Για δωσε μου ενα παραδειγμα (ιδιου ) προιοντος μαγαζιου με πολλα υποκαταστηματα , και ενος με λιγα η καθολου υποκαταστηματα να συγκρινω διαφορες τιμων..

(Οχι ενος Ελληνικου και ενος ξενου καταστηματος.)
 
e-shop
pixmania
etc etc

αλλα σε καμια περίπτωση δεν θα προσπαθήσω να σε πίσω για το αντίθετο από αυτό που πιστεύεις

όπως υπογραφει και ένας φίλος εδώ μέσα

έτσι είναι αν έτσι νομίζετε
 
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

e-shop
pixmania
etc etc

αλλα σε καμια περίπτωση δεν θα προσπαθήσω να σε πίσω για το αντίθετο από αυτό που πιστεύεις

όπως υπογραφει και ένας φίλος εδώ μέσα

έτσι είναι αν έτσι νομίζετε

Tι σημαινει '' ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε '' ?

Μπορει και να ειναι οπως τα λες ...

Για αυτο ζητησα τιμες ενος συγκεκριμενου προιοντος (οποιοδηποτε ) απο καταστημα με πολλα υποκαταστηματα , και απο καταστημα με λιγα υποκαταστηματα η καθολου ...(οποιοδηποτε )

Τελικες τιμες με τα μεταφορικα.

Μπορει να εχεις δικιο , μπορει το ανοιγμα ενος υποκαταστηματος να επιβαρυνει παρα πολυ τον αγοραστη τελικα.

Για δικια μου ενημερωση το θελω πρωτιστως...γιατι μπορει να ωφεληθω και εγω.

Εχουμε καποιες τιμες ?
 
Σορρυ για την παραπανω επιμονη...


Ο καθενας κρινει , νομιζει , βλεπει , αποφασιζει για τις αγορες του...:grandpa:


over and out :operator:
 
(είμαι περίεργος πόσοι έχουν πληρώσει χαμηλότερη τιμή από αυτήν που παράγγειλαν ένα προϊόν, όταν εντωμεταξύ - και πριν το παραλάβουν - η τιμή του έχει πέσει, πράγμα καθόλου σπάνιο)

Και όμως έχει γίνει και αυτό! Είχα παραγγείλει στο e-shop έναν 500MB δίσκο που έκανε 120 εκείνη την εποχή. Μπαίνω μετά από κανά~δυό μέρες να δώ που βρίσκεται η παραγγελία μου και βλέπω νέα τιμή στον δίσκο 100 Η παραγγελία μου δεν είχε τιμολογηθεί ακόμη. Τούς παίρνω τηλέφωνο τούς το λέω και μου απαντάνε ότι εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί ακόμη, θα τιμολογηθεί με την νέα τιμή. Και όντως ο δίσκος ήρθε στα 100 τελικά.
Για να μην λέμε μόνο τα κακά....
 
Από την άλλη βέβαια, μια φορά που ήταν να μου πιστώσουν την αξία ενός ελαττωματικού προϊόντος, ήθελαν να μου πιστώσουν την τρέχουσα αξία του, και όχι την αξία που είχε (και είχα καταβάλλει) όταν το είχα αγοράσει.

Βέβαια, με 2-3 απειλές από μέρους μου συμμορφώθηκαν.

Οπότε, είναι 100% "όπου πέσεις"..
 
Από την άλλη βέβαια, μια φορά που ήταν να μου πιστώσουν την αξία ενός ελαττωματικού προϊόντος, ήθελαν να μου πιστώσουν την τρέχουσα αξία του, και όχι την αξία που είχε (και είχα καταβάλλει) όταν το είχα αγοράσει.


Πόση χρονική διαφορά αγοράς και πίστωσης?
 
Συγγνώμη αλλά συγκρίνετε το ΠΛΑΙΣΙΟ που είναι κατάστημα με τα όλα του με την εισαγωγική με επωνυμία e-shop. Έλεος δηλαδή.

Θες να βρούμε όλες τις περιπτώσεις τελευταία που το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει βάλει χαμηλές τιμές στο site και στη συνέχεια λέει "ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΑΜΕ δε σας το δίνουμε σε αυτή την τιμή" σε όσους το παρήγγειλαν?

Όσον αφορά την περίπτωση του φίλου με το ups είναι κατανοητή η οργή του. Πολύ θα θελα να μάθω τι ορίζει ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις.

Θα ένιωθε καλύτερα αν τον έπαιρναν τηλ. και του έλεγαν ότι έγινε λάθος στο site? ότι άλλαξε ο τιμοκατάλογος της apc? ότι έβρεξε το πρωί και γλύστρισε το παιδί που κουβάλαγε το ups και θα πληρώσει και τον γύψο που έβαλε στο χέρι?
Αν η τιμή είχε μειωθεί, δεν θα φώναζε πάλι για να το πάρει στη νέα μειωμένη τιμή και όχι σε αυτή που το παρήγγειλε?

Εγώ πάντως θα συνέχιζα κανονικά την παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα, και μετά θα τους το άφηνα εκεί να το έχουν να το κοιτάνε... (αν δεν παραλάβεις σε 10 μέρες ακυρώνεται αυτόματα)
 
Last edited:
Πόση χρονική διαφορά αγοράς και πίστωσης?

Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά το προϊόν ήταν σε εγγύηση, οπότε δεν παίζει ρόλο.

Στο Πλαίσιο μου έχουν πιστώσει δίσκο στο ακέραιο χρόνια μετά την αγορά του χωρίς να χρειαστεί να τους εξηγήσω τον Νόμο.
 
Στο Πλαίσιο μου έχουν πιστώσει δίσκο στο ακέραιο χρόνια μετά την αγορά του χωρίς να χρειαστεί να τους εξηγήσω τον Νόμο.


Ακόμα και μετά από 1-1,5 χρόνο? Υπάρχει νόμος γιαυτό?

Μου έχει τύχει μέχρι και νομικό τμήμα εταιρείας, να υποστηρίζει (μέχρι εσχάτων) ότι το ποσό που πιστώνεται είναι το αντίστοιχο της τρέχουσας τιμής......



Anyway. Θα το ψάξω γιατί με ενδιαφέρει. Φαντάζομαι δεν τον έχεις πρόχειρο το νόμο ε?