komhst
Banned
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP
Κι εμένα στο e-shop ήθελαν να μού πιστώσουν την τρέχουσα τιμή και όχι την τιμή αγοράς.
Συγκεκριμένα:
Συνάδερφος αγόρασε κατά λάθος μνήμες DDR2 ενώ ήθελε DDR. Επειδή μένω κοντά στο e-shop της Καλλιθέας με παρακάλεσε αν μπορούσα να τις πάω εγώ να τις αλλάξω. Οι μνήμες αγοράστηκαν Πέμπτη προς 36 και εγώ τις πήγα για αλλαγή (σφραγισμένη συσκευασία) την Δευτέρα (4 ημέρες μετά) και ήθελαν να μού επιστρέψουν 29 (η νέα τιμή της εβδομάδος!)
Εκανα μία μικρή φασαρία και ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε ότι επιστρέφουν την τρέχουσα τιμή! Στην ερώτησή μου ότι "εάν το προϊόν είχε ακριβύνει και είχε πάει π.χ. 50 τότε ποιά τιμή θα μου πιστώνατε; Τα 50 ;"
Η απάντηση ήταν καταφατική!!!! "Ναι θα σάς επιστρέφαμε τα 50 "!!! Αν είναι δυνατόν!!!!
Αμέσως τότε λέω ότι το θέλω αυτό γραπτώς και υπογεγραμμένο με τα πλήρη στοιχεία του υπευθύνου του καταστήματος.
Εγινε μία διαβούλευση ψιθυριστά για να μην ακούω και ξαφνικά ώ τού θαύματος πήρα ένα πιστωτικό των 36 που ήταν η αρχική τιμή του προϊόντος με χίλιες συγγνώμες ότι το "παιδί" έκανε "λάθος" και δεν κατάλαβε καλά... Και άλλα τέτοια ωραία και γραφικά!....
Ακόμα και μετά από 1-1,5 χρόνο? Υπάρχει νόμος γιαυτό?
Μου έχει τύχει μέχρι και νομικό τμήμα εταιρείας, να υποστηρίζει (μέχρι εσχάτων) ότι το ποσό που πιστώνεται είναι το αντίστοιχο της τρέχουσας τιμής......
Anyway. Θα το ψάξω γιατί με ενδιαφέρει. Φαντάζομαι δεν τον έχεις πρόχειρο το νόμο ε?
Κι εμένα στο e-shop ήθελαν να μού πιστώσουν την τρέχουσα τιμή και όχι την τιμή αγοράς.
Συγκεκριμένα:
Συνάδερφος αγόρασε κατά λάθος μνήμες DDR2 ενώ ήθελε DDR. Επειδή μένω κοντά στο e-shop της Καλλιθέας με παρακάλεσε αν μπορούσα να τις πάω εγώ να τις αλλάξω. Οι μνήμες αγοράστηκαν Πέμπτη προς 36 και εγώ τις πήγα για αλλαγή (σφραγισμένη συσκευασία) την Δευτέρα (4 ημέρες μετά) και ήθελαν να μού επιστρέψουν 29 (η νέα τιμή της εβδομάδος!)
Εκανα μία μικρή φασαρία και ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε ότι επιστρέφουν την τρέχουσα τιμή! Στην ερώτησή μου ότι "εάν το προϊόν είχε ακριβύνει και είχε πάει π.χ. 50 τότε ποιά τιμή θα μου πιστώνατε; Τα 50 ;"
Η απάντηση ήταν καταφατική!!!! "Ναι θα σάς επιστρέφαμε τα 50 "!!! Αν είναι δυνατόν!!!!
Αμέσως τότε λέω ότι το θέλω αυτό γραπτώς και υπογεγραμμένο με τα πλήρη στοιχεία του υπευθύνου του καταστήματος.
Εγινε μία διαβούλευση ψιθυριστά για να μην ακούω και ξαφνικά ώ τού θαύματος πήρα ένα πιστωτικό των 36 που ήταν η αρχική τιμή του προϊόντος με χίλιες συγγνώμες ότι το "παιδί" έκανε "λάθος" και δεν κατάλαβε καλά... Και άλλα τέτοια ωραία και γραφικά!....
Last edited: