ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Ακόμα και μετά από 1-1,5 χρόνο? Υπάρχει νόμος γιαυτό?

Μου έχει τύχει μέχρι και νομικό τμήμα εταιρείας, να υποστηρίζει (μέχρι εσχάτων) ότι το ποσό που πιστώνεται είναι το αντίστοιχο της τρέχουσας τιμής......



Anyway. Θα το ψάξω γιατί με ενδιαφέρει. Φαντάζομαι δεν τον έχεις πρόχειρο το νόμο ε?

Κι εμένα στο e-shop ήθελαν να μού πιστώσουν την τρέχουσα τιμή και όχι την τιμή αγοράς.

Συγκεκριμένα:

Συνάδερφος αγόρασε κατά λάθος μνήμες DDR2 ενώ ήθελε DDR. Επειδή μένω κοντά στο e-shop της Καλλιθέας με παρακάλεσε αν μπορούσα να τις πάω εγώ να τις αλλάξω. Οι μνήμες αγοράστηκαν Πέμπτη προς 36 και εγώ τις πήγα για αλλαγή (σφραγισμένη συσκευασία) την Δευτέρα (4 ημέρες μετά) και ήθελαν να μού επιστρέψουν 29 (η νέα τιμή της εβδομάδος!)
Εκανα μία μικρή φασαρία και ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε ότι επιστρέφουν την τρέχουσα τιμή! Στην ερώτησή μου ότι "εάν το προϊόν είχε ακριβύνει και είχε πάει π.χ. 50 τότε ποιά τιμή θα μου πιστώνατε; Τα 50 ;"
Η απάντηση ήταν καταφατική!!!! "Ναι θα σάς επιστρέφαμε τα 50 "!!! Αν είναι δυνατόν!!!!
Αμέσως τότε λέω ότι το θέλω αυτό γραπτώς και υπογεγραμμένο με τα πλήρη στοιχεία του υπευθύνου του καταστήματος.
Εγινε μία διαβούλευση ψιθυριστά για να μην ακούω και ξαφνικά ώ τού θαύματος πήρα ένα πιστωτικό των 36 που ήταν η αρχική τιμή του προϊόντος με χίλιες συγγνώμες ότι το "παιδί" έκανε "λάθος" και δεν κατάλαβε καλά... Και άλλα τέτοια ωραία και γραφικά!....
 
Last edited:
Ξερει κανεις αν ειναι απο το νομο στην αρχικη τιμη η στην τρεχουσα ?

Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι ειναι στην αρχικη τιμη (δεν χρειαστηκε να το ψαξω παραπανω γιατι οσα εχω επιστρεψει μου εχουν πιστωθει στην αρχικη τιμη ).

Ξερει κανεις επισης αν δεν υπαρχει το προς αντικατασταση προιον (εχει καταργηθει πχ )τι γινεται ? Ειναι αναγκασμενοι να σου κοψουν πιστωτικο (στην αρχικη προφανως αξια ..γιατι η τρεχουσα δεν ) , μπορουν να σου δωσουν αλλο προιον ιδιας χρηστικης αξιας , και αν ισχυει το δευτερο ποιος κρινει με ποιο προιον θα αντικατασταθει ?
 
Εγώ έχω παραγγείλει δεκάδες προϊόντα χωρίς ποτέ να δημιουργηθεί το παραμικρό. Βέβαια έχω διαβάσει και εκατοντάδες καταγγελίες οπότε προφανώς κάτι δεν πάει καλά με το After Sales. Προσωπικά πιστεύω πως έχει μεγαλώσει σαν εταιρεία, χωρίς να έχει την ανάλογη υποδομή γι' αυτό που έχει γίνει, γι' αυτό και δημιουργούνται τόσα προβλήματα.
Εχεις χρειαστει ποτε τεχνικη υποστηριξη απο δαυτους ?
Καλυψη εγγυησης ?
Ειναι αστα να πανε
 
Εχεις χρειαστει ποτε τεχνικη υποστηριξη απο δαυτους ?
Καλυψη εγγυησης ?
Ειναι αστα να πανε

Ευτυχώς δεν έχω χρειαστεί ποτέ, σε αντίθεση με το Πλαίσιο που την έχω χρειαστεί συχνά - πυκνά και ποτέ δεν έχω φύγει απογοητευμένος. Νιώθω εγγύηση ότι δεν θα την πατήσω με το Πλαίσιο.
 
Ξερει κανεις επισης αν δεν υπαρχει το προς αντικατασταση προιον (εχει καταργηθει πχ )τι γινεται ? Ειναι αναγκασμενοι να σου κοψουν πιστωτικο (στην αρχικη προφανως αξια ..γιατι η τρεχουσα δεν ) , μπορουν να σου δωσουν αλλο προιον ιδιας χρηστικης αξιας , και αν ισχυει το δευτερο ποιος κρινει με ποιο προιον θα αντικατασταθει ?

Σου κόβουν πιστωτικό. Αν συμφωνείς μπορείς να πάρεις το επόμενο μοντέλο (με μεγαλύτερη μνήμη, πιο γρήγορο κλπ)..

Φίλε komhst, στην περίπτωση σου θα ήθελαν σκότωμα αν δεν σου έδιναν αρχική τιμή.

Εγώ ρωτάω αν υπάρχει νόμος για 6 μήνες, για παράδειγμα.
Η και παραπάνω.........
 
Ο νόμος δεν ορίζει σαφές χρονικό διάστημα. Ισχύει το διάστημα της ισχύος της εγγύησης.

Στην περίπτωση του δίσκου από το Πλαίσιο, μου έκοψαν πιστωτικό διότι ο χαλασμένος δίσκος είχε σταματήσει να παράγεται μιας και ήταν ετών μοντέλο.
Με το πιστωτικό και τη διαφορά αγόρασα απλά νέο δίσκο της επιλογής μου.

Δεν θυμάμαι ποιος ακριβώς είναι ο νόμος, αλλά δεν έχει χρειαστεί να τον ψάξω. Με 1-2 ψιλομπινελικάκια συνέρχονται και κάνουν το σωστό.
 
Παιδιά πείτε μου αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι και το πιστωτικό είναι τεράστια απάτη. Σε όλη την Ευρώπη, ακόμα κι αν κάτι δεν σου αρέσει (ούτε καν να είναι χαλασμένο κλπ, απλά να μην το γουστάρεις), σου δίνουν πίσω τα χρήματά σου.

Επειδή λοιπόν κι εμείς Ευρώπη είμαστε, θεωρώ ότι κάποια λαμογιά παίζει από τα καταστήματα.... Ξέρει κανείς?
 
Παιδιά πείτε μου αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι και το πιστωτικό είναι τεράστια απάτη. Σε όλη την Ευρώπη, ακόμα κι αν κάτι δεν σου αρέσει (ούτε καν να είναι χαλασμένο κλπ, απλά να μην το γουστάρεις), σου δίνουν πίσω τα χρήματά σου.

Επειδή λοιπόν κι εμείς Ευρώπη είμαστε, θεωρώ ότι κάποια λαμογιά παίζει από τα καταστήματα.... Ξέρει κανείς?

Βρε παιδιά μη τρελαθούμε...
Τα έχω ξανακούσει αυτά Maestro (δε πάει σε σένα)


Αν αγοράσω στην Αγγλία κάτι και το χρησιμοποιήσω και το πάω πίσω μετά από 2-3 μήνες θα μου πουν οκ φέρτο????

Όχι δα....
 
ειναι απλα απαραδεκτοι,φιλος τις προαλλες παρελαβε σκληρο δισκο του οποιου ενα κοματακι απο το πλαστικο που κουμπωνει η sata ...ελειπε!!!! ηταν σπασμενο αλλα δεν ηταν μεσα στην σφραγισμενη συσκευασια ...αντε τωρα να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας...τελικα βεβαια ακρη δεν βρηκε.....
 
...έλεγχος στο ταμείο για να είστε σίγουροι.
Και γω έχω πάρει θήκη εξωτερική δίσκου και ενώ έχω πάει σπίτι διαπιστώνω ότι λείπει το τροφοδοτικό της θήκης.
Γυρνάω την ίδια μέρα και μου δίνουν άλλο.

(το σπάσιμο του βύσματος sata ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα στραβωμένα pin στα socket των μητρικών... φταις δε φταις δεν μπορείς να το αποδείξεις...)
 
Βρε παιδιά μη τρελαθούμε...
Τα έχω ξανακούσει αυτά Maestro (δε πάει σε σένα)


Αν αγοράσω στην Αγγλία κάτι και το χρησιμοποιήσω και το πάω πίσω μετά από 2-3 μήνες θα μου πουν οκ φέρτο????

Όχι δα....

Mα δε μιλάμε για 3 μήνες. Για 15 μέρες είναι το όριο που δίνουν όλα τα καταστήματα. Αν δε σε ικανοποιήσει για οποιοδήποτε λόγο το γυρνάς και παίρνεις πίσω ΧΡΗΜΑΤΑ... νομίζω ισχύει και για ηλεκτρονικά, τουλάχιστον το'χω δει να ισχύει σε μεμονωμένα καταστήματα.
 
Βρε παιδιά μη τρελαθούμε...
Τα έχω ξανακούσει αυτά Maestro (δε πάει σε σένα)


Αν αγοράσω στην Αγγλία κάτι και το χρησιμοποιήσω και το πάω πίσω μετά από 2-3 μήνες θα μου πουν οκ φέρτο????

Όχι δα....

Oχι μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα, αποκλειεται. Αλλα στην Ελλαδα μεσα σε 10 μερες μπορεις να επιστρεψεις (ανοιγμενο+χρησιμοποιημενο) προιον απο ηλεκτρονικη αγορα, χωρις καμια δικαιολογια.
 
Mα δε μιλάμε για 3 μήνες. Για 15 μέρες είναι το όριο που δίνουν όλα τα καταστήματα. Αν δε σε ικανοποιήσει για οποιοδήποτε λόγο το γυρνάς και παίρνεις πίσω ΧΡΗΜΑΤΑ... νομίζω ισχύει και για ηλεκτρονικά, τουλάχιστον το'χω δει να ισχύει σε μεμονωμένα καταστήματα.

Και στην Ελλαδα ισχυει. Για τις ηλεκτρονικες αγορες ειναι μαλιστα νομος, ψαξτο κ θα το βρεις..Και νομιζω υπαρχει και αντιστοιχη παραγραφος για τις αγορες απο φυσικο καταστημα..
 
Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Oχι μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα, αποκλειεται. Αλλα στην Ελλαδα μεσα σε 10 μερες μπορεις να επιστρεψεις (ανοιγμενο+χρησιμοποιημενο) προιον απο ηλεκτρονικη αγορα, χωρις καμια δικαιολογια.

Θεωρητικά.
Πρακτικά το έχεις κάνει κάπου?
 
Oχι μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα, αποκλειεται. Αλλα στην Ελλαδα μεσα σε 10 μερες μπορεις να επιστρεψεις (ανοιγμενο+χρησιμοποιημενο) προιον απο ηλεκτρονικη αγορα, χωρις καμια δικαιολογια.


Ξερουμε τι ακριβως λεει ο νομος ?

Για ανοιγμενο το καταλαβαινω ( αν και δεν ξερω τι γινεται οταν παραβιαστει η συσκευασια , πχ σκισεις τη ζελατινα , σκισεις το αντιστατικο σακουλακι κλπ..για αυτο ρωτησα ενα παιδι για τη ζελατινα κατι ποστ πιο πισω ) , επεστρεψα και εγω κατι εξωτερικες θηκες πχ , αλλα για χρησιμοποιημενο ? Θα μου πεις μπορει να μην φαινεται...αλλα μπορει και να φαινεται η χρηση του .
 
Re: Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Θεωρητικά.
Πρακτικά το έχεις κάνει κάπου?

Aν έχουμε το δικαίωμα βάση Νόμου και δεν το κάνουμε απλά είμαστε θύματα, Δημήτρη...
Δίνουμε το δικαίωμα στον κάθε αγράμματο που άνοιξε ένα μαγαζάκι να νομίζει ότι η πολιτική του καταστήματός του είναι υπεράνω των Νόμων..
 
Re: Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Aν έχουμε το δικαίωμα βάση Νόμου και δεν το κάνουμε απλά είμαστε θύματα, Δημήτρη...
Δίνουμε το δικαίωμα στον κάθε αγράμματο που άνοιξε ένα μαγαζάκι να νομίζει ότι η πολιτική του καταστήματός του είναι υπεράνω των Νόμων..

Με καλυψες απολυτα.

Νομιζω στο efpolis ειναι ολοι οι νομοι..
 
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=64

Τι είναι το δικαίωµα υπαναχώρησης;

Σήµερα µπορούµε να αγοράσουµε ένα προϊόν ή µια υπηρεσία συνά-
πτοντας µια σύµβαση τηλεφωνικά ή µέσω διαδικτύου κλπ. Τι γίνεται
όµως αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις µας ή αν δεν
διαβάσαµε τα «ψιλά γράµµατα» του συµβολαίου πριν τη σύναψη της
σύµβασης και εκ των υστέρων ανακαλύψουµε ότι οι όροι της δεν µας
ικανοποιούν ή αν απλά το µετανιώσαµε;
Ο νόµος µας δίνει την ευχέρεια να µπορούµε να υπαναχωρήσουµε από
την σύµβαση µέσα σε µικρό χρονικό διάστηµα αναιτιολόγητα.
Ειδικά για τις συµβάσεις που συνάπτονται εκτός καταστήµατος έχουµε
δικαίωµα υπαναχώρησης εντός 14 ηµερολογιακών ηµερών (30 ηµερών
για υπηρεσίες γυµναστηρίων και κέντρων αδυνατίσµατος), εκτός και αν
συµφωνήθηκε µεγαλύτερη προθεσµία.

Δεν έχω κοιτάξει τον ίδιο τον νόμο, αλλά αμφιβάλλω αν ασχολείται με ανοιγμένα ή όχι πακέτα και συσκευασίες, γιατί με αυτό τον τρόπο απλά θα περιόριζε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αφού δεν μπορείς να ξέρεις από την συσκευασία αν κάποιο προϊόν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου ή όχι. Σχεδόν πάντα θα αναγκαστείς να το ανοίξεις για να το δεις αυτό...
 
Re: Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Θεωρητικά.
Πρακτικά το έχεις κάνει κάπου?

Ισχυει για 14 (!) ημερες δια νομου (πολλα καταστηματα δεχονται και παραπανω). Ειχα επιστρεψει walkman της SONY το 1996 (!) επειδη ειδα στο manual πως υπηρχε αλλο μοντελο με καλυτερα χαρακτηριστικα στο καταστημα Argos (ανοιγμενο και χρησιμοποιημενο 1-2 ημερες). Οταν ρώτησα αν εχουν το μοντελο του manual μου απαντησαν (απολογητικα) πως δεν το ειχαν, αλλα μπορει να το ειχε το Dixons απεναντι. Εισέπραξα σε μετρητα την αξια του walkman που επεστρεψα και πηγα στο Dixons....

Υ.Γ. 10 χρονια μετα που επεστρεψα στην Αλβιώνα, σχεδον ολες οι ηλεκτρικες συσκευές του σπιτιού μου αγοραστηκαν απο το Argos...
 
Re: Απάντηση: Re: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Aν έχουμε το δικαίωμα βάση Νόμου και δεν το κάνουμε απλά είμαστε θύματα, Δημήτρη...
Δίνουμε το δικαίωμα στον κάθε αγράμματο που άνοιξε ένα μαγαζάκι να νομίζει ότι η πολιτική του καταστήματός του είναι υπεράνω των Νόμων..

+1

Τα καταστηματα σου λενε οτι αφου ανοιχτηκε δεν μπορει να πωληθει σε αλλον. Αυτο φυσικα φαινεται λογικο. Συμπληρωνουν οτι αυτη ειναι η πολιτικη της εταιριας.

Αυτοι στηριζονται στο οτι 19 στους 20 πελατες το τρωνε αμασητο και φευγουν. Ξερουν οτι παρανομουν, αλλα ετσι βγαινουν καρδισμενοι. Στον 1 στους 20 που θα επιμεινει μπορει να επιστρεψουν μεχρι κα τα χρηματα.

Αλλα ποσοι επιμενουν?