ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Όσο πιό πολύ πουλάει κάποιος τόσα περισσότερα και τα παράπονα...
Σα να συκρίνουμε κινητά Nokia... με Sagem...
Με τα νόκια όλοι έχουν παράπονα.
Με τα σάγκεμ κανείς!
Και όσο πιο πολύ δυναμώνει κάποιος τόσο περισσότερο γειώνει... τον κόσμο.

Πάντως το ποτάμι δεν κατεβάζει πάντα κούτσουρα...

Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι 1ο σε πωλήσεις ηλεκτρονικό κατάστημα, όχι 1ο σε πωλήσεις κατάστημα. Και ο ανταγωνιστής δεν παρουσιάζει το χάλι στην υποστήριξη... Η γείωση είναι επιλογή τους...
 
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ESHOP

Προσωπικά πιστεύω πως έχει μεγαλώσει σαν εταιρεία, χωρίς να έχει την ανάλογη υποδομή γι' αυτό που έχει γίνει, γι' αυτό και δημιουργούνται τόσα προβλήματα.

Νομίζω ότι αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των αλυσίδων franchise...
 
Όσον αφορά την περίπτωση του φίλου με το ups είναι κατανοητή η οργή του. Πολύ θα θελα να μάθω τι ορίζει ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις.

Θα ένιωθε καλύτερα αν τον έπαιρναν τηλ. και του έλεγαν ότι έγινε λάθος στο site? ότι άλλαξε ο τιμοκατάλογος της apc? ότι έβρεξε το πρωί και γλύστρισε το παιδί που κουβάλαγε το ups και θα πληρώσει και τον γύψο που έβαλε στο χέρι?
Αν η τιμή είχε μειωθεί, δεν θα φώναζε πάλι για να το πάρει στη νέα μειωμένη τιμή και όχι σε αυτή που το παρήγγειλε?

Εγώ πάντως θα συνέχιζα κανονικά την παραγγελία με παραλαβή από το κατάστημα, και μετά θα τους το άφηνα εκεί να το έχουν να το κοιτάνε... (αν δεν παραλάβεις σε 10 μέρες ακυρώνεται αυτόματα)

Νομίζω ο νόμος δεν προβλέπει τίποτα...
 
Ακόμα και μετά από 1-1,5 χρόνο? Υπάρχει νόμος γιαυτό?

Μου έχει τύχει μέχρι και νομικό τμήμα εταιρείας, να υποστηρίζει (μέχρι εσχάτων) ότι το ποσό που πιστώνεται είναι το αντίστοιχο της τρέχουσας τιμής.....

Ναι υπάρχει. Αντί να σου δώσουν πιστωτικό, μπορούν να σου δώσουν νέο προϊόν. Οπότε εκεί αποφασίζεις αν θα δεχτείς το νέο προϊόν ή θα το ανταλλάξεις με χρήματα (προφανώς στην σημερινή τιμή). Αν όμως το προϊόν δεν υπάρχει πλέον, πρέπει να σου επιστρέψουν είτε το αρχικό ποσό αγοράς, είτε το ίδιο προϊόν. Το να σου δώσουν πιστωτικό στην "τελευταία τιμή που είχαν το προϊόν πριν σταματήσει"¨είναι παράνομο.
 
Ξερει κανεις αν ειναι απο το νομο στην αρχικη τιμη η στην τρεχουσα ?

Ειχα μεινει με την εντυπωση οτι ειναι στην αρχικη τιμη (δεν χρειαστηκε να το ψαξω παραπανω γιατι οσα εχω επιστρεψει μου εχουν πιστωθει στην αρχικη τιμη ).

Ξερει κανεις επισης αν δεν υπαρχει το προς αντικατασταση προιον (εχει καταργηθει πχ )τι γινεται ? Ειναι αναγκασμενοι να σου κοψουν πιστωτικο (στην αρχικη προφανως αξια ..γιατι η τρεχουσα δεν ) , μπορουν να σου δωσουν αλλο προιον ιδιας χρηστικης αξιας , και αν ισχυει το δευτερο ποιος κρινει με ποιο προιον θα αντικατασταθει ?

Είναι στην αρχική τιμή, όχι στην τρέχουσα. Ο νόμος είναι σαφής: ή σου επισκευάζουν/αλλάζουν το προϊόν, ή σου επιστρέφουν το ποσό που έδωσες για αγορά. Το να δεχτείς λιγότερα χρήματα είναι συμφωνία που μπορείς να κάνεις (σαν καταναλωτής) αν σου δώσουν πίσω ακριβώς το ίδιο προϊόν και εσύ δεν το θες...
 
Ναι υπάρχει. Αντί να σου δώσουν πιστωτικό, μπορούν να σου δώσουν νέο προϊόν. Οπότε εκεί αποφασίζεις αν θα δεχτείς το νέο προϊόν ή θα το ανταλλάξεις με χρήματα (προφανώς στην σημερινή τιμή). Αν όμως το προϊόν δεν υπάρχει πλέον, πρέπει να σου επιστρέψουν είτε το αρχικό ποσό αγοράς, είτε το ίδιο προϊόν. Το να σου δώσουν πιστωτικό στην "τελευταία τιμή που είχαν το προϊόν πριν σταματήσει"¨είναι παράνομο.

Δλδ.. π.χ. είχα πάρει microSD από το Πλαίσιο πριν 2 χρόνια+ στα 22 .
Χάλασε. Και μου την άλλαξαν με μία ίδια (η οποία όμως σήμερα κοστίζει 7,5 ).

Θα έπρεπε να έχω την απαίτηση να μου δώσουν 22 πίσω και να πάρω μία κάρτα των 8GB π.χ. σε τρέχουσες τιμές?
 
Όχι. Το ότι σου έδωσαν την ίδια καλύπτονται πλήρως. Επίσης, ανανεώθηκε και η εγγύηση. Αν σου ξαναχαλάσει εντός της (νέας) εγγύησης και δεν υπάρχει πλέον, τότε πρέπει να σου δώσουν τα 22 ευρώ.
 
Τα 22 ή τα 7,5 της τελευταίας αλλαγής?

Καλά τα ποσά είναι τόσο αστεία που το συζητάμε για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους... (και η κάρτα μνήμης έχει lifetime εγγύηση...)
 
Τα 22. Το να σου μειώσει το τίμημα εντός 2 χρόνων από την αρχική αγορά είναι σίγουρα παράνομο (ο 3043/2002 δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο). Για πέρα από τα 2 χρόνια είναι πιο ασαφή τα πράγματα. Νομίζω ότι και πάλι δεν επιτρέπεται αλλά ο νόμος περί εγγυήσεων αλλάζει συνεχώς και έχει διάφορα "παραθυράκια". Τελευταία αλλαγή θυμάμαι τον περασμένο Ιούλιο...
 
Τα 22 ή τα 7,5 της τελευταίας αλλαγής?

Καλά τα ποσά είναι τόσο αστεία που το συζητάμε για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους... (και η κάρτα μνήμης έχει lifetime εγγύηση...)

Το lifetime αφορά το life του προιόντος, όχι του δικού μας, έτσι; Δηλαδή δεν μιλάμε για εγγύηση 70 χρόνων, αλλά για το διάστημα που υπάρχουν τα προϊόντα αυτού του τύπου στην αγορά. Για παράδειγμα, οι μνήμες DDR μάλλον έχουν λήξει, αφού δεν παράγονται πλέον...
 
Εγω πατνως ποτε δεν ειχα προβλημα. Ακομα και με μια DDR2 2Gb που πηρα χτες και δεν επαιζε, την πηγα πισω σημερα και αφου την τσεκαρε τεχνικος, το μεσημερακι ειχα μια ιδια ολοκαινουρια.
Υποψην ψωνιζω χρονια εκει, στο καταστημα Χαλανδριου.
 
παιδια επειδη εχω υπαρξει,πελατης του eshop στα πλαιδια επαγγελματικης συνεργασιας.Αυτα που πουλανε ειναι ΨΕΥΤΙΚΑ.Καρτες γραφικων κ μητρικες με συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα τις οποιες αν της βαλεις στον υπολογιστη σου κ τρεξεις καποια ειδικα προγραμματα του ειδους,βλεπεις οτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ το Site.Ειναι σαν να λεμε μαιμου.Δεν βγαζεις ακρη ομως....Μακρυα με λιγα λογια,προτιμω να πληρωσω 5-10 ευρο ποιο ακριβα αλλα να παρω αυτο που πραγματικα θελω κ οχι αυτο που αλλα λενε τα τεχνικα χαρακτηριστικα κ αλλα στην πραγματικοτητα ειναι....


Ποια ειναι τα ειδικα προγραμματα του ειδους?
 
Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου, αφού έλαβαν και επιστολή από το Υπουργείο Ανάπτυξης, ότι περιμένουν να παραλλάβουν το UPS και θα το αποστείλουν στην αρχική τιμή των 492,00 με το ΦΠΑ.
Βέβαια οι εντυπώσεις παραμένουν δυσάρεστες.
 
Σήμερα τελικά παρέδωσαν το UPS στην αρχική τιμή των € 492,00.
Η ταλαιπωρία όμως και η όλη κατάσταση επιβάλουν πλέον να μην πραγματοποιηθούν άλλες αγορές από το εν λόγω κατάστημα.
 
Μια ερωτηση, σε ποια υπηρεσια απευθυνθηκες για να τους ''πιεσει'' το Υπουργειο Αναπτυξης?