αφου τα ξερεις πως πανε αυτα ... με τους φιλους μου στο Ali δεν βγαζω ακρη με τα μεταφορικα ... πριν 10 μερες εκανα παραγγελια, τα ειχα ξεχασει στο "καλαθι"Σε 2 μήνες;
Που τα παρήγγειλες; Στη γή του πυρός;
ψαξε σε service συσκευων ή σκραπατζιδικοΕγω παλι δεν βρισκω μετασχηματιστη.![]()
Ωραίος!Κυριάκο οι μπαταρίες είναι πολύ εύκολη δουλειά αλλά θέλει στιγμιαίο πάτημα και πολύ προσοχή στην ένταση.
Σήμερα ασχολήθηκα λίγο τώρα το απόγευμα.
Άλλαξα καλώδιο, έβαλα εύκαμπτο ίδιας διατομής (1Χ16mm2) και τώρα πλέον έχω τρεις περιελίξεις, έκλεισα το κουτί μπρός-πίσω με ξύλο και έκανα και κάποιες μετρήσεις.
Μου δίνει 3,7 Volt και άγνωστα αμπέρ, δυστυχώς δεν έχω αμπερόμετρο να μετρήσω. Υπολογίζω όμως οτι θα περνάει τα 1000.
Μιά δοκιμή που έκανα στα λαμάκια στα 3 δευτερόλεπτα με ένα και μόνο τσίμπημα η κόλληση γίνεται μπετόν.
Με το χέρι αδύνατον να ξεκολλήσει, χρειάζονται πένσες και πολύ ζόρι.
View attachment 179367View attachment 179368
Μήπως ξέρει κάποιος να μας πει τι σημαίνουν αυτά τα 3,7 Volt;
Επόμενο στάδιο τα μπράτσα... Ε΄χω σκεφτεί κάμποσες λύσεις, διαφορετικές.
Θα πρέπει όμως πρώτα να αποφασίσω τι ακριβώς ηλεκτροπόντα θέλω να φτιάξω. Λίγo light για μπαταρίες ή πιό Heavy duty για αντρικές κολλήσεις.
Θα δούμε... έχουμε χρόνο.![]()
Ωραίος!
Τάση εξ επαγωγής
Ακριβως.
Τα 3.7v είναι με φορτίο η όχι?
Εάν είναι στον αέρα κάνε μια μέτρηση την ώρα που κολλάς.
οπως ολοι οι μετασχηματιστες των συσκευων, στο πρωτευον πηνιο περνανε τα 220 και στο δευτερευον βγαζει τα αναλογα V σε σχεση με τις σπειρες και το παχος του πηνιοσυρματοςΝαι... Τάση εξ επαγωγής έ;
Δηλαδή τώρα νομίζετε οτι μου το εξηγήσατε και το κατάλαβα;![]()
πως να παρει μετρηση την ωρα που κολλαει, αφου θα εχει βραχυκυκλωμα... κάνε μια μέτρηση την ώρα που κολλάς.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.