Σάκη,
Ασφάλεια δεν έχει, είναι κατασκευή για προσωπική χρήση. Δεν είπα ποτέ πως θα έπρεπε να αποτελεί παράδειγμα, κάθε άλλο.
Λάμπες, τρανζίστορ, γκομενάκια, οι αποστάσεις παίζουν ρόλο παντού, η δε point to point κατασκευή εκτός από τις μισές κολλήσεις για την εκάστοτε επαφή έχει και μια εσωτερική ομορφιά. Άσε που ζηλεύουν οι Κινέζοι :chinese:
Οι σταθεροποιητές είναι μεγάλη ιστορία, για μένα παίζουν καλά έτσι, για εσένα ή τον παλμογράφο ενδεχομένως αλλιώς.
Οι μαύροι πυκνωτές (Solen) χρησιμοποιούνται ως decoupling στις τροφοδοσίες ενώ οι λευκοί (Mundorf) στην ανάδραση (μακάρι να μην είχε καθόλου πυκνωτή εκεί το σχέδιο - DC). Αλίμονο αν έφτιαχνα τρανζίστορ με +- τροφοδοσία και πυκνωτές στην έξοδο, ποιος ο λόγος...
Το καλώδιο είναι ηλεκτρολογικό μόνο για μια είσοδο στην οποία που βάζω κασετόφωνο 8 track κι επιδιώκω να παίζει χάλια. Στις άλλες είναι υφασμάτινο, αυτό που έβαζαν οι Fender το 60 στην εσωτερική τους καλωδίωση και την κάνει τη δουλειά του.
Δυστυχώς (κι ευχαριστώ για την πρόσκληση) αυτό ήταν ένα παιχνίδι για το Σάββατο που πέρασε και δεν το έχω πια. Την Κυριακή το πρωί έγινε έτσι (discrete opamp design)

κι από το βράδυ της Κυριακής φιλοξενεί κάτι OPA627 που με παιδεύουν πολύ αλλά θα έρθουν τα άτιμα...