Kef LS50

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
50th Anniversary Model

KEF_LS50_7_zoomin.jpg
 
LS50 white paper

Introduction

The LS50 is a two-way loudspeaker system, inspired by the LS3/5A and conceived to celebrate the 50th anniversary of KEF. Like the LS3/5A, the LS50 has been developed with the extensive application of the latest engineering techniques, along with meticulous attention to detail. It uses KEF's latest 5” mid-range and 1” high-frequency driver units in a compact two-way system. Extensive listening tests were performed to ensure the right engineering choices were made to achieve the best possible balance. Both systems could be described as “Engineers loudspeakers”, where the design has been determined by engineering parameters and sonic performance, rather than marketing requirements.
 
Last edited:
Τα 3 σημεια στα οποια δοθηκε ιδιαιτερη προσοχη κατα την σχεδιαση ειναι....
1)Η ομοκεντρη μοναδα
2)Το δέσιμο του κουτιου και η εμπρός μπάφλα.
3)Η οπή εκτόνωσης.
 
Το tweeter στην ομοκεντρη μοναδα ειναι κατευθειαν απο το Blade, ενω τα λοιπα ειναι σχεδιασμενα για το συγκεκριμενο μοντελο.

KEF_LS50_10_zoomin.jpg
 
ενδιαφερον το video που τα εξηγει ολα αυτα...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Η εταιρια δηλωνει....

LS50

Rarely the case in such a compact design, the LS50 monitor delivers a rich, multi-dimensional ‛soundstage experience’ that is out of all proportion to its size. Patent-pending acoustic designs, together with state-of-the-art technologies from KEF’s latest flagship Blade loudspeaker, provide the ultimate studio experience – even in the smallest of spaces.
Model LS50
Design Two-way bass reflex
Drive units Uni-Q driver array:
HF: 25mm (1in.) vented
aluminium dome
LF/MF: 130mm (5.25in.)
magnesium/aluminium alloy
Frequency range (-6dB) 47Hz - 45kHz
Frequency response (±3dB) 79Hz - 28kHz
Crossover frequency 2.2kHz
Amplifier requirements 25 - 100 W
Sensitivity (2.83V/1m) 85dB
Harmonic distortion
2nd & 3rd harmonics (90dB, 1m) <0.4% 175Hz-20kHz
Maximum output 106dB
Nominal impedance 8Ω (min. 3.2Ω)
Weight 7.2kg (15.8lbs.)
Dimension (H x W x D)
(with terminal) 302 x 200 x 278 mm
(11.9 x 7.9 x 10.9 in.)
 
Απο το white paper της εταιριας απο οπου και οι εικονες...


Conclusions

The development of the LS50 was based on a highly technological approach. Simulation and measurement is used wherever possible to identify, quantify and resolve performance shortcomings. This philosophy is classic KEF and is one which has been consistently applied over the companies 50 year history. The recent maturity of numerical techniques, such as FEA and BEA, make the approach more effective than ever – especially when guided by critical listening and engineering intuition. Recent products such as Blade, R-series and now the LS50 are testament to the efficacy of this process.
The LS50 uses a central driver position and computer optimised acoustical damping to avoid exciting resonances due to standing waves. A combination of bracing on the symmetry planes and constrained layer damping within the enclosure construction is extremely effective at absorbing the driver vibration and effectively eliminates cabinet colouration due to wall radiation. The baffle design provides a smooth response over the entire forward region, reducing tonal variation in different listener positions and ensuring the most spacious sound with precise stereo imaging. The port design has a profile optimised to avoid turbulence with the accompanying distortion and bass compression. A flexible section in the port reduces resonant midrange output from the port.
 
Το εντυπωσιακο ειναι η λιανικη τιμη του.
Στην Ελλαδα με street price κατω απο τα 900 ευρω, ολα δείχνουν οτι προκειται για ευκαιρια...
και ειναι και πανέμορφο...

KEF_LS50_5_zoomin.jpg
 
Βρε Νίκο, αφού τα πήρες, πεσ' μας δυό τρία λογάκια ... πως παίζουν ; τα έχεις με τον Pass ή με το ντιούικο ... άντε, δώσε τροφή στον λαό σου ...
 
Είναι πολύ πολύ ενδιαφέρον ηχείο. Αλλά βουτάει πολύ νωρίς ρε γ@μωτ... Θα είχε τρομερό ενδιαφέρον το σετάρισμα με δύο οκτάιντσα rell από την άλλη... Και ανήκει μάλλον και στην κατηγορία ηχείων που θέλουν βαρβατίλα ενισχυτικά από πίσω.
 
... Αλλά βουτάει πολύ νωρίς ρε γ@μωτ...
@Panoramious τί εννοείς με αυτό ?

... Και ανήκει μάλλον και στην κατηγορία ηχείων που θέλουν βαρβατίλα ενισχυτικά από πίσω.
Αυτό το γράφεις εξαιτίας των 85 dB ?

Πάντως είναι πολύ όμορφα τα άτιμα...
 
Απάντηση: Re: Kef LS50

Βρε Νίκο, αφού τα πήρες, πεσ' μας δυό τρία λογάκια ... πως παίζουν ; τα έχεις με τον Pass ή με το ντιούικο ... άντε, δώσε τροφή στον λαό σου ...

Το ηχειο οδηγήθηκε από τον pass x150.5 και τον hypex ncore.
Εδειξε να τους εξαντλεί με θεση ακροασης κατω απο 2 μετρα οπότε φαντάζομαι set ή αναιμικοι push pull δεν θα είναι το ιδανικό ταίρι.

το ηχεία παίζει όπως ¨μετράει ¨
Εξαιρετικό μεσαία και ψηλά, απόλυτα ομοιογενές , με το τυπικό φούσκωμα χαμηλά.
Ο χώρος μου δεν με αφήνει να γράψω εντυπώσεις για χαμηλά γιατί 2 γειτονικού ρυθμοί από παρεμφερείς διαστάσεις προκαλούν ακυρώσεις και κυρίως συμπίπτουν στους 120-125 με το ήδη τσιμπημενο συνδυασμό οπής εκτόνωσης και γουφερ...
Εξαιρετικό σε φωνές, μικρά σύνολα και εύκολα έργα (έντεχνο Ελληνικό πχ που ακούω πολύ), έδειχνε να ¨μπερδεύει ¨ σε μεγάλα συμφωνικα αλλά επειδή ο Atkinson το τεσταρε με Sibelius και γενικά με κλασική πιστεύω είναι θέμα του χώρου.
Σιγά σιγά θα το λύσω...

Πάντως, για να το τοποθετήσουμε και ¨ταξικά¨ δεν έχει την ανάλυση και την χειρουργική ακρίβεια του lipinski 505a ενός αρκετά ακριβοτερου ηχειου, έιναι όμως ποιο ευχάριστο και υποδειγματικό θα έλεγα ψηλά.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Kef LS50

Είναι πολύ πολύ ενδιαφέρον ηχείο. Αλλά βουτάει πολύ νωρίς ρε γ@μωτ... Θα είχε τρομερό ενδιαφέρον το σετάρισμα με δύο οκτάιντσα rell από την άλλη... Και ανήκει μάλλον και στην κατηγορία ηχείων που θέλουν βαρβατίλα ενισχυτικά από πίσω.

Ετσι ακριβώς...
Τώρα για τα rel ... Καλή τύχη...
 
ultimatum εννοώ πως βάσει του σχεδιαγράμματος έντασης/συχνότητας η βουτιά που σηματοδοτεί το τέλος της τονικής ισορροπιας έρχεται σχετικά νωρίς (από τα 100hz) οπότε καθίσταται δύσκολο το ταίριασμα του με sub αφού το sub θα πρέπει να σεταριστεί αρκετά ψηλά σε συχνότητες (να παίζει μέχρι 100hz) το οποίο σημαίνει πως πρέπει να ματσάρει πολύ πολύ καλά και επίσης πως η έννοια της παντοκατευθυντικότητας των χαμηλών στην ουσία υπάρχει από χαμηλότερες συχνότητες (από τη μικρή πείρα μου και από τις ρυθμίσεις που έχω κάνει στο δικό μου sub ανά καιρούς θα έλεγα γύρω στα 70hz) οπότε θέλεις δύο πολύ πολύ καλά sub για να καλύψεις όμορφα και ταιριαστά όλο το φάσμα των ακουστικών συχνοτήτων.