ΚΕΦΑΛΗ MOBILE FIDELITY SOUND LAB MC 3,5

Γ.CURE.ΔΗΜ

AVClub Enthusiast
21 June 2006
730
macedonia-thessalia
Εχει έρθει στη χώρα μας η κεφαλή της mobile fidelity sound lab εξ ολοκλήρου φτιαγμένη απο ανθρακονήματα!!με ποιότητα κατασκευής πολύ υψηλή και ακούγεται ότι θα κάνει ιδιαίτερη αίσθηση με τον ήχο της, με τιμή γύρω στις 3500ευρώ
http://www.anakrousis.gr/active.aspx?mode=en{83022f8a-02f8-4238-a02b-2d0b41bb141f}View
 
Χμμμμ... ενδιαφέρουσα κατασκευή

image1.bmp



Ας μας τα πει τι εντυπώσεις είχε από τους δίσκους του ο φίλος μου ο Λουκάς?

http://www.anakrousis.gr/active.aspx?mode=en{83022f8a-02f8-4238-a02b-2d0b41bb141f

Το βάζω ξανά σωστό το link ...
 
Last edited:
Με την Αμερικάνικη MF(Mobile Fidelity) έχω νεύρα γιατί είχα αγοράσει ένα βινύλιο 45 ευρώ και είχε λάθη.Τους έστειλα mail αλλά μ'έγραψαν στα ...ηχεία τους...Ενώ στην Εγγλέζικη MF(Musical Fidelity) τους πάω πολύ γιατί φτιάχνουν τίμια hi end μηχανήματα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΥΝ...
 
Με την Αμερικάνικη MF(Mobile Fidelity) έχω νεύρα γιατί είχα αγοράσει ένα βινύλιο 45 ευρώ και είχε λάθη.Τους έστειλα mail αλλά μ'έγραψαν στα ...ηχεία τους...Ενώ στην Εγγλέζικη MF(Musical Fidelity) τους πάω πολύ γιατί φτιάχνουν τίμια hi end μηχανήματα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΥΝ...

Λάθη? τι λάθη?ποιος δίσκος?
 
Χρήστο γεια. Οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Πρέπει να παίξει περισσότερο για να έχω μια ολοκληρωμένη γνώμη. Όμως όπως λένε η καλημέρα από το πρωί φαίνεται.
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση από το πρώτο λεπτό είναι το πόσο αθόρυβη είναι αυτή η κεφαλή σε σύγκριση με άλλες τρεις, τιμής 2500-11000 ευρώ. Νομίζεις ότι η κεφαλή δεν τρίβεται, δεν ακουμπά τα αυλάκια του βινυλίου. Την ημέρα που ήρθε η mc 3.5 άκουγα την Λειτουργία του Bach, έναν δίσκο του 1975, μεταχειρισμένο σε όχι καλή κατάσταση. Παρ' ό,τι τον έπλυνα με το VPI 17F δύο φορές το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό. Ο θόρυβος επιφανείας του βινυλίου ήταν ενοχλητικός όπως και ο ήχος που ήταν σκληρός και όχι ευχάριστος για ακρόαση. Αφού τοποθέτησα στον Graham 2.2 την mc 3.5 θεώρησα σωστό να συνεχίσω την ακρόαση με τον ίδιο δίσκο χωρίς να γνωρίζω το τί θα ακολουθήσει και βρέθηκα προ μεγάλης εκπλήξεως. Ως δια μαγείας ο θόρυβος σχεδόν εξαφανίστηκε τελείως, ο δε ήχος αν και ήταν πάλι σκληρός δεν ήταν πλέον ενοχλητικός, αλλά αρκετά ευχάριστος για ακρόαση. Για επιπλέον επιβεβαίωση δοκίμασα άλλους δύο δίσκους που είχαν το ίδιο πρόβλημα. Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο ακριβώς.
Αυτές τις μέρες απολαμβάνω μεγάλες ορχήστρες τζαζ [Ellington/Arrmstrong/Basie] από επανεκδόσεις σε 200γρ της Classic Records και 180γρ της Analogue productions.
Βέβαια αυτό που θα πρέπει να κάνει κανείς είναι να την ακούσει ώστε να έχει ο ίδιος προσωπική γνώμη. Όποιος επιθυμεί μπορεί να με επισκεφτεί για ακρόαση.
Πιθανόν τον Απρίλιο να διαβάσουμε στο The Absolute Sound περισσότερα. Λουκάς
 
Κύριε Στεφανίδη, είδα στο site σας ότι εισάγετε και δίσκους βινυλίου. Πείτε μου πώς θα έρθω στο κατάστημά σας, ερχόμενος από Μ. Αλεξάνδρου (μένω Εύοσμο). Θα ήθελα να σας κάνω μια επίσκεψη.
 
Κύριε Στεφανίδη, είδα στο site σας ότι εισάγετε και δίσκους βινυλίου. Πείτε μου πώς θα έρθω στο κατάστημά σας, ερχόμενος από Μ. Αλεξάνδρου (μένω Εύοσμο). Θα ήθελα να σας κάνω μια επίσκεψη.
Είναι πάρα πολύ εύκολο αν φανταστείς ότι με επισκέπτονται από Έβρο, Σκόπια, Ιταλία, Κρήτη και Κύπρο.
Είμαστε πολύ κοντά. Η Μ.Αλεξάνδρου τερματίζει στη ΔΕΗ. Εκει μπροστά ο δρόμος έχει μια μικρή κυκλική νησίδα και στρίβεις αριστερά [οδός Κατσαντώνει] κατηφορίζεις και στο 6ο στενό δεξιά επί της Κατσαντώνη είναι η Μ.Μερκούρη [πρώην Σχολείων]. Είναι μονόδρομος και δεν μπορείς να μπεις αλλά μπορείς να παρκάρεις εκεί και να περπατήσεις 60 μ. Τηλεφώνησέ μου στο 2310-773001. Λειτουργώ μόνο με ραντεβού σε ώρες και μέρες που βολεύει και τους δυο, ακόμη και αργίες. Φρόντισε να έχεις χρόνο θα περάσουμε καλά αν θέλεις να ακούσεις μουσική από ένα αξιόλογο σύστημα: Κεφαλή Mobile Fidelity mc 3.5, βραχίονας Graham 2.2 , πικάπ Symphonic Line RG 6 προενισχυτής Atma-sphere MA-1 τελικοί Atma-sphere MA-2, Ηχεία Soundlab A-1+και καλώδια Silver Audio. Φυσικά το πιο σπουδαίο απ' όλα: 20000 βινύλια. Περιμένω τηλέφωνό σου. Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά. Λουκάς
 
Κύριε Στεφανίδη, είδα στο site σας ότι εισάγετε και δίσκους βινυλίου. Πείτε μου πώς θα έρθω στο κατάστημά σας, ερχόμενος από Μ. Αλεξάνδρου (μένω Εύοσμο). Θα ήθελα να σας κάνω μια επίσκεψη.
Είμαστε πολύ κοντά λίγα λεπτά απόσταση. Τηλεφώνησέ μου στο 2310-773001 για ραντεβού και οδηγίες για το πώς θα έρθεις. Είναι εύκολο. Να φανταστείς με επισκέπτονται από όλη την Ελλάδα ακόμη και από Έβρο Κρήτη και Κύπρο και εκτός συνόρων από Σκόπια και Ιταλία. Φρόντισε να έχεις χρόνο για να ακούσουμε πολύ μουσική [20000 βινύλια] από Atma-sphere και Soundlab.
Περιμένω τηλεφώνημα. Λουκάς
 
Re: Απάντηση: ΚΕΦΑΛΗ MOBILE FIDELITY SOUND LAB MC 3,5

Με τα λεφτα που κανει δεν θα πρεπει να παιζει ετσι κι αλλιως καλα?
Όχι φίλε μου όσο παράξενο και αν ακούγεται. Έχω κεφαλή κατηγορίας τιμής άνω των 10000 ευρώ και μια των 2500 ευρώ. Η δεύτερη στην περίπτωση αυτή παίζει μουσική, ενώ η πρώτη διστυχώς όχι. Εκτός και αν κάποιος θέλει να ακούει το βινύλιά του σαν CD. Καταλαβαίνεις τί εννοώ. Το ακριβό και καλό έχει μια λογική, αλλά όχι πάντα. Υπάρχουν εξαιρέσεις.
Λουκάς
 
Χρήστο γεια και πάλι.
Απάντηση Νο 2 ή συνέχεια της πρώτης.
Αφού έχω ξεπεράσει τις 100 ώρες ακρόασης τώρα μπορώ πλέον με μεγάλη βεβαιότητα να σου εκφράσω την γνώμη μου για το πώς τελικά παίζει η mc 3.5 της Mobile Fidelity. Οφείλω να τονίσω, για όσους δεν γνωρίζουν, το συμφέρον που έχω ως αντιπρόσωπος της MoFi για το συγκεκριμένο προϊόν, εσύ όμως γνωρίζεις καλά το πάθος μου για το χόμπυ και δεν θα καταδεχόμουνα ούτε να έχω αλλά ούτε και να εμπορεύομαι ένα προϊόν που δεν θα μου άρεσε. Άλλο δε τόσο να το πενεύω.
Λοιπόν ισχύουν τα όσα είπα από την αρχή. Και η καλημέρα όντως από το πρωί φάνηκε Η κεφαλή είναι απίστευτα αθόρυβη. Όμως αυτό που δεν κολούσε στα υψηλά μου γούστα από την αρχή και είχα επιφυλάξεις ήταν η χροιά, αλλά περίμενα, όπως ήταν λογικό, η κεφαλή να παίξει και να στρώσει. Το θέμα της χροιάς ήταν εντονώτερο στην ακρόαση συμφωνικής μουσικής και λιγότερο ενοχλητικό στη Τζαζ και ακόμη λιγότερο στην Ρόκ/Ποπ. Περιττό να σου πώ το πόση Τζαζ και Ροκ/Ποπ άκουσα. Άκουσα Zeppelin όπως ποτέ πριν! Και φαντάσου τί σημαίνει αυτό για σύστημα σαν το δικό μου που όσοι το έχουν ακούσει ξέρουν τί εννοώ.
Το επίμαχο θέμα της χροιάς έληξε αφ' ενός μετά τις 100 ώρες ακρόασης και αφ' εταίρου δοκιμάζοντας αντιστάσεις φορτίου για την κεφαλή. Ο κατασκευαστής προτείνει 1kohm ή και λιγότερο.
Έτσι λοιπόν δεν είχα παρά να πειραματιστώ ξεκινώντας με γερμανικές αντιστάσεις ρόντενστάιν χαμηλού θορύβου. Είχα ένα ζευγάρι 480 ohm με τις οποίες έκανα και τις ακροάσεις για 100 ώρες. Εδώ πρέπει να τονίσω ότι οι προενισχυτές της Atma-sphere παρέχουν την ευκολία αυτή εξωτερικά στο πίσω μέρος πάνω από την σύνδεση των καλωδίων του βραχίωνα με δύο βίδες ανά αντίσταση/κανάλη όπου και βιδώνει κανείς πολύ εύκολα και μπορεί να κάνει αλλαγές. Πέρα από την σχεδόν πλήρη εξαφάνιση του θορύβου επιφανείας αυτό που επιπλέον μου έκανε *τρομακτική* εντύπωση ήταν η τεράστια πανοραμική στερεοφωνική εικόνα. Θα εκλήσσονται όσοι διαβάζουν αυτές τις γραμμές και έχουν ακούσει παλαιότερα το σύστημά μου! Τολμώ να ισχυριστώ ότι πιθανόν καμμιά άλλη κεφαλή να μην μπορεί να αναπαράγει τόσο μεγάλη ηχητική σκηνή [στο χώρο μου μιλάμε μόνο για πλάτος 6,5 έως 7 μέτρα. Το πλάτος, μαζί με το ύψος, είναι το δισκολότερο να αναπαραχθεί από ένα σύστημα ακόμα και αξιόλογο. Και όταν μιλάω για μεγάλες διαστάσεις δεν εννοώ μεγένθυση των οργάνων, αλλά αναπαραγωγή του μεγέθους του χώρου στον οποίο παίζει μια ορχήστρα. Η ανάλυση, η λεπτομέρεια, η διαφάνεια, ο αέρας και το σώμα των οργάνων/φωνών καθώς και ο αέρας που τα περιβάλλει βρισκόταν σε ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο. Ο ήχος ελεύθερος και ανοιχτός, λιγότερο σκληρός και πιο ευχάριστος για ακρόαση χωρίς να καλύπτει ή να θολώνει. Το δυναμικό κοντράστ πρωτόγνωρα τόσο διαφορετικό από πριν. **Η χροιά όμως** δεν μου κολούσε με τίποτα. Παρά τα τόσα θετικά δεν θα μπορούσα να συμβιβαστώ με την χροιά. Είμαι πολύ ευαίσθητος στο θέμα αυτό και αυτός είναι ο βασικός λόγος που ποτέ δεν μπορώ να ευχαριστηθώ ψηφιακές ή και κάποιες τρανζιστορικές ηχογραφήσεις. Όπως συνηθίζω να λέω, τα μόνα cd που *ανέχομαι*[!!] είναι των εταιρειών που εισάγω και φτιάχνονται με άλλη αντίληψη.
Το επόμενο βήμα ήταν να μου φέρει ο τεχνικός μου απο το Αριστοτέλειο δύο άλλα ζεύγη αντιστάσεων, το ένα στα 680 ohm της ρεσίστα και ένα άλλο στα 998 ohm του Σοβιετικού στρατού.
Βγάζοντας το πρώτο ζευγάρι [480 ohm] ακούσαμε την κεφαλή με φορτίο 48 kohm, το στάνταρ του προενισχυτή. Εδώ ως δια μαγείας οι χροιές ήταν σωστές και επί τέλους χάθηκε η ενόχληση, αλλά δυστυχώς ηστερεοφωνική εικόνα μάζεψε δραματικά.
Το επόμενο βήμα ήταν η τοποθέτηση φορτίου 680 ohm. Εδώ τα πράγματα βελτιώθηκαν και ο ήχος είχε μόνο θετικά με σωστή χροιά και στερεοφωνική εικόνα.
Αλλά μιας και πήραμε μπρος ήταν αδύνατο να σταματήσουμε. Και έτσι πήγαμε στα 998 ohm και εδώ και μείναμε από χτες [Τρίτη] το βράδυ. Φαίνεται ο κόκκινος στρατός, αν και δεν υπάρχει, να κάνει θαύματα. Οι ακροάσεις συνεχίζονται και η κεφαλή δεν ξέρω τί άλλο μπορεί να μας επιφυλάσσει μετά από 20 ή 50 ώρες. Και έτσι να μείνει θα είμαι πανευτυχής. Λ.Σ.
 
New Limited-Edition MoFi Cartridge: The Carbon 3.5!

The Mobile Fidelity Carbon 3.5 is totally hand-built by one of the last Japanese masters of moving coil cartridge making: Mr. Haruo Takeda of Miyabi Labs; a Japanese analog master who has been making cartridges for decades.

This cartridge is totally unique, both in its design and its sonic presentation. First, you’ll notice the Carbon 3.5 is round; this helps reduce standing waves for much lowered resonance. Then you’ll notice it’s housed in a Carbon Fiber body, used for its rejection of vibration. The Carbon 3.5 also uses an extremely short aluminum cantilever and Alnico magnets. These were chosen for their sonic virtues. Alnico magnets are much denser and the added mass further reduces resonance. This cartridge is great tracker, due to the use of an Ogura Line Contact Stylus. The Carbon 3.5 also uses a threaded top-plate for easy installation and great stylus guard for protection.



How does it sound? The Carbon 3.5 achieves a superb level of sonic realism. Its portrayal of textures is sublime. The cartridge is lightning fast with dynamic capabilities which represent the true nature of a live performance. This cartridge renders absolutely holographic images. It reproduces a huge soundstage and solidly locks instruments in space. The cartridge is capable of great delicacy and easily reveals previously unnoticed details from albums you’ve heard many times over.



The Mobile Fidelity Carbon 3.5 is simply one of the most enjoyable cartridges you’ll ever hear. Its focus is on the musicians and the music, the way it’s supposed to be. Those of you who are fortunate enough to hear one will experience one of the most natural, musically involving and moving analog presentations. Our highest recommendation!



Carbon Fiber Design Reduces Vibration
Round Body for Lowest Possible Resonance
Special Proprietary Alnico Magnets
Incredible Dynamics and Holographic Imaging
Threaded Top-Plate for Easy Installation
 
Το σύστημα στο οποίο συνδέθηκε και έπαιξε η κεφαλή mc 3.5 τις Mobile Fidelity είναι το παρακάτω:
Βραχίονας Graham 2.2 με το δικό του ασημένιο καλώδιο που καταλήγει σε XLR [Balanced].
Πικάπ Symphonic Line RG 6.
Προενισχυτής MP-1 της Atma-sphere σε 2 σασί με εξωτερικό τροφοδοτικό.
Τελικοί MA-2 monoblock OTL/OCL balanced differential triod 220 Watts Class A. [2 single ended channels per monoblock chassis].
Ηχεία Soundlab A-1 +.
Καλώδια ρεύματος Silver Audio Wattmaster
Καλώδια σύνδεσης High Wire και Alphacore Goertz.
όλο το σύστημα Balanced από κεφαλή μέχρι ηχεία.
Πλυντήριο δίσκων το VPI 17F.
[Θα ακολουθήσει λίστα δίσκων με τους οποίους έγινε η ακρόαση] Λ.Σ.