ΚΕΡΑΤΕΑ - 2010 - ΧΥΤΑ in Greece...

Emilot

AVClub Fanatic
18 June 2006
32,823
Εξάρχεια
Επιστολή μαθητή απο την Κερατέα προς Κυβερνώντες και ΜΜΕ

Αγαπητοί κύριοι που κυβερνάτε αυτόν τον τόπο, (συμπεριλαμβανομένων και των ΜΜΕ)

Τις τελευταίες 10 ημέρες ζω – βλέπω γεγονότα στην πόλη μου τα οποία με έκαναν να μεγαλώσω απότομα να καταλάβω και να βιώσω μέσα μου μερικές αλήθειες που μέχρι τώρα μόνο υποπτευόμουν χωρίς να είμαι σίγουρος! Είμαι 16 χρονών μαθητής του Λυκείου Κερατέας και στέλνω αυτήν την επιστολή σ´ αυτούς που κυβερνούν, παίρνουν αποφάσεις, ενημερώνουν, ενεργούν και ορίζουν το μέλλον μας! Το μέλλον των παιδιών μιας χώρας περήφανης με ένδοξο και λαμπρό παρελθόν, μίζερο – στενάχωρο παρόν δίχως αξίες, δικαιοσύνη, ισότητα, αξιοκρατία και ένα μέλλον δυσοίωνο, άσχημο και καταθλιπτικό χωρίς την ύπαρξη όλων αυτών που χαρακτηρίζουν την ουσία και την ερμηνεία της ανθρώπινης ύπαρξης.