Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Λιγοτερες στροφες = μικροτερη γραμμικη ταχυτητα εμβολου. Δεν σε ενδιαφερει να "κρεμασει" ο κινητηρας απο τις στροφες, αλλα να δουλευει στις "ωφελιμες".
 
Απάντηση: Re: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Δες και το 553 και μην κολλάς στην Κάβα του Σάκη Νεκ.
Δεν είναι όπως παλιά τα Κάβα να ξέρεις!
Αναλογοως το ποσο παλια. Το δικο μου ειναι δεκαετιας μοντελο.
Tj27 εχουμε πει.
 
Και εγώ Kawasaki TJ27E έχω, με κινέζικο κοντάρι, μοντέλο επταετίας. Σκυλί έχει βγει!
 
Ο παλιός είναι αλλιώς.
Επιπλεον μιλάμε για επαγγελματική χρήση...
Στα συν ότι το Husky έχει συμπλέκτη βαρέως τυπου κατι που στα επαγγελματικα μετραει πολύ. Τα περισσοτερα θαμνοκοπτικα που πάνε για service έχουν θέμα στους συμπλέκτες και στις κορδονιερες.
 
@ diabolic
αν εχουμε στη λιστα μας
Kawa, husqvarna, stihl, echo, shindaiwa, oleo, efco η καποια αλλη μαρκα που δεν ξερω

μπορεις να τα καταταξεις σε μια σειρα απο το καλυτερο προς το χειροτερο με κριτηριο βασικα την αξιοπιστια και την ποιοτητα κατασκευης?

Ελπιζω να μην αποτελεσει εναυσμα για "εμφυλιο πολεμο"

:flipout:
 
Διαβολικέ, ανταπόκριση απ´ το μέτωπο (χωριό) λέει οτι τα πλαστικά κοκοψίνια που μου είχες στείλει για το χλοοκοπτικό "γαζώνουνε". :2thumb22sup:
 
Ποτέ. Εγγυημένες λυσεις ειναι οι stihl/husky καθως εκτος απο δυναμη συνδυαζουν και εργονομία. Δηλαδη θα μπορεις να δουλευεις 8ωρα με την λιγοτερη δυνατή κουραση. Οι υπόλοιπες εταιρειες τα καταφέρνουν πολυ καλά στο πρωτο αλλα οχι τόσο καλά στο δευτερο.

Μια ακομα αξιοπιστη αλλα οχι τόσο γνωστη μαρκα με πολυ αξιοπιστα και εργονομικα μηχανηματα και με το μοναδικο χορτοκοπτικο με 4.5 άλογα κινητηρα ειναι η active. Κανε ενα κοπο να τα δεις και αυτα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Οτι και οτι θα σε εστελνα Θειε?
Εγώ αν ειδες χθες εκοβα χυμωδη ζιζανια και καλαμια απο ηλιοσπορα. Τα πρωτα μεχρι και η πριονωτη μεσινεζα δυσκολεύεται να τα κόψει.

Τις προαλλες σε ενα καταστημα στον γειτονικο νομό βρηκα μεσινεζες που ταιριαζουν στην κεφαλη ελληνικης παραγωγης με κόστος κοντα στα 5 ευρώ τα 40 τεμαχια. Φυσικα κοβονται απιστευτα ευκολα...
 
Εγω σημερα εκοψα με το μικρο 425 της husky ενα πευκο. Το κλαδεψα απο πανω μεχρι κατω και εκοψα και μερους του κορμου, διαμετρου μεγαλυτερη απο τη λαμα. Δεν καταλαβαινει χριστο, εκτος...!
Μου εκανε κατι νουμερα. Εσβηνε μετα απο ρελαντι αν παταγα αποτομα γκαζι, καθως και αν μετα απο τερμα γκαζι, αφηνα και ξανα παταγα γκαζι.
Επισης εσβηνε αν δεν ειχα γκαζια σε καθετη και ψηλα κοπη.
 
Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Μου εκανε κατι νουμερα. Εσβηνε μετα απο ρελαντι αν παταγα αποτομα γκαζι, καθως και αν μετα απο τερμα γκαζι, αφηνα και ξανα παταγα γκαζι.
Επισης εσβηνε αν δεν ειχα γκαζια σε καθετη και ψηλα κοπη.

Πιθανόν νά θέλει καθάρισμα τό καρμπυρατέρ και αλλαγή φλάτζας.
Αν έχει φούσκα το μηχάνημα καί τήν ώρα πού πάς νά γκαζώσεις δείς οτι πάει νά σβήσει τό μοτέρ,δώσε 5-10 πρεσαρίσματα στήν φούσκα γιά νά δώσει καύσιμο ευκολότερα στό καρμπυρατέρ,ημίμετρο βέβαια αλλά κάνεις τήν δουλειά σου χωρίς νά σου σβήνει,και αν απο ρελαντί πατάς απότομα γκάζι δέν θα σού σβήνει τό μηχάνημα,καί επίσης τό ίδιο άν από τέρμα γκάζι αφήνεις καί ξαναπατάς το γκάζι
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Πιθανόν νά θέλει καθάρισμα τό καρμπυρατέρ και αλλαγή φλάτζας.
Αν έχει φούσκα το μηχάνημα καί τήν ώρα πού πάς νά γκαζώσεις δείς οτι πάει νά σβήσει τό μοτέρ,δώσε 5-10 πρεσαρίσματα στήν φούσκα γιά νά δώσει καύσιμο ευκολότερα στό καρμπυρατέρ ημίμετρο βέβαια αλλά κάνεις τήν δουλειά σου χωρίς νά σου σβήνει,και αν απο ρελαντί πατάς απότομα γκάζι δέν θα σού σβήνει τό μηχάνημα,καί επίσης τό ίδιο άν από τέρμα γκάζι αφήνεις καί ξαναπατάς το γκάζι


Τι φλαντζα να θελει ρε Δημητρη, αντε το καθαρισμα ισως, αλλα το εργαλειο ειμαι καινουργιο. Ζητημα να εχει καψει 5 λιτρα βενζινη μεχρι στιγμης. Απλα τωρα το εβαλα μπρος, μετα απο το χειμωνα που μας περασε. Το καρμπυρατερ να το δεχτω οτι ισως μπηκε καποιο σκουπιδι. Ισως να θελει και γενικοτερα ενα ρυθμισμα γιατι μετα την αγορα του δεν το πηγα, Νικο ακους....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Τι φλαντζα να θελει ρε Δημητρη, αντε το καθαρισμα ισως, αλλα το εργαλειο ειμαι καινουργιο. Ζητημα να εχει καψει 5 λιτρα βενζινη μεχρι στιγμης. Απλα τωρα το εβαλα μπρος, μετα απο το χειμωνα που μας περασε. Το καρμπυρατερ να το δεχτω οτι ισως μπηκε καποιο σκουπιδι. Ισως να θελει και γενικοτερα ενα ρυθμισμα γιατι μετα την αγορα του δεν το πηγα, Νικο ακους....

Εφόσον είναι καινούργιο (δέν τό γνώριζα) Νεκτάριε,τότε ίσως καθάρισμα τό καρμπυρατέρ.
Ελπίζω τό καύσιμο νά είναι ''φρέσκο"
Αλλά έχε στό νού αυτό πού σού είπα σάν λύση ανάγκης άλλη φορά,όταν δείς ότι μέ τό πού πατάς γκάζι πάει νά σβήσει,αφήνεις τό γκάζι δουλεύει ρελαντί,και πρεσάρεις τήν φούσκα 5-10 φορές,φέρνει καύσιμο,γκαζώνεις κάνεις τήν δουλειά σου γιά 10-15 λεπτά περίπου,καί μετά ξανά τά ίδια,απλά σάν λύση ανάγκης γιά νά κάνεις τήν δουλειά σου νά μήν χάσεις τήν ημέρα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Εφόσον είναι καινούργιο (δέν τό γνώριζα) Νεκτάριε,τότε ίσως καθάρισμα τό καρμπυρατέρ.
Ελπίζω τό καύσιμο νά είναι ''φρέσκο"
Αλλά έχε στό νού αυτό πού σού είπα σάν λύση ανάγκης άλλη φορά,όταν δείς ότι μέ τό πού πατάς γκάζι πάει νά σβήσει,αφήνεις τό γκάζι δουλεύει ρελαντί,και πρεσάρεις τήν φούσκα 5-10 φορές,φέρνει καύσιμο,γκαζώνεις κάνεις τήν δουλειά σου γιά 10-15 λεπτά περίπου,καί μετά ξανά τά ίδια,απλά σάν λύση ανάγκης γιά νά κάνεις τήν δουλειά σου νά μήν χάσεις τήν ημέρα.

Το καυσιμο ειναι ανοιξιατικο με λαδακι και συντηριτικο μαζι. Δεν εδειξε απροθυμια το μηχανημα.
Αυτο με τη φουσκα τι ακριβως κανει, αυξανει τη πιεση στο συστημα καυσιμου?
Επισης, αν προσθετουμε λαδι στην αλυσιδα, υπαρχει περιπτωση απο την αλλη να αυξηθει η ροη λαδιου προς αυτη, οσο ειναι ανοιχτη η ταπα?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Το καυσιμο ειναι ανοιξιατικο με λαδακι και συντηριτικο μαζι. Δεν εδειξε απροθυμια το μηχανημα.
Αυτο με τη φουσκα τι ακριβως κανει, αυξανει τη πιεση στο συστημα καυσιμου?
Επισης, αν προσθετουμε λαδι στην αλυσιδα, υπαρχει περιπτωση απο την αλλη να αυξηθει η ροη λαδιου προς αυτη, οσο ειναι ανοιχτη η ταπα?

Αν έχει κάποιο σκουπιδάκι τό καρμπυρατέρ δεν μπορεί να τραβήξει από τό ντεπόζιτο μεγάλη ποσότητα καυσίμου τήν ώρα πού χρειάζεται, δηλαδή όταν γκαζώνεις,καί έτσι γονατίζει καί πάει νά σβήσει το μηχάνημα,μέ τό πρεσάρισμα τής φούσκας δίνεις τό απαραίτητο καύσιμο στό καρμπυρατέρ άμμεσα γιά κάποιο διάστημα 10-15 λεπτά λειτουργίας,μετά όταν "πιεί" τό καύσιμο αρχίζει τά ίδια καί τανάπαλην πρεσάρεις τήν φούσκα,απλά λύση ανάγκης.
Τό δεύτερο ερώτημα σου δέν τό κατάλαβα καλά τί εννοείς,πώς θά αυξηθή η ροή λαδιού πρός τήν αλυσίδα μέ σβηστό μηχάνημα ? η τρόμπα λαδιού δέν λειτουργεί
 
το καύσιμο μείγμα το ανοιξιάτικο μετά από 6 μήνες λίγο δύσκολο να είναι ακόμη σωστό.

τι εννοείς με το λάδι στην αλυσίδα? κλείνει το πριόνι βάζεις λάδι στο δοχείο για την αλυσίδα κλείνεις την τάπα ανοίγεις το πριόνι και κόβεις...η αλυσίδα παίρνει μόνη της το λάδι που πρέπει.
εγώ για την αλυσίδα βάζω τα χρησιμοποιημένα λάδια του αυτοκινήτου, όταν δεν έχω βάζω ηλιέλαιο του λιντλ....δεν έχει τόση σημασία τι λάδι θα βάλεις στην αλυσίδα.

το πεύκο είναι δύσκολο δέντρο για τα πριόνια λόγω του ρετσινιού

η μονοκοπανιά στο κόψιμο μόνο κακό κάνει στο πριόνι, θέλει και διαλείμματα να κρυώνει ένα τεπόζιτο και διάλειμμα ....εγώ πριν 3 χρόνια έκοψα ένα πεύκο με το stihl διαμέτρου 1.5-2 φορές την λάμα...το πριόνι βόγκηξε αλλά το έκοψε...και δεν έφτανε αυτό μετά άρχισα να το τεμαχίζω κιόλας....ε,μετά άρχισε τα κουλά που λες και εσύ με το ρελαντί....του έκανα σέρβις και με ενημέρωσε εκεί ο μάστορας για την σωστή χρήση.
 
το καύσιμο μείγμα το ανοιξιάτικο μετά από 6 μήνες λίγο δύσκολο να είναι ακόμη σωστό.

τι εννοείς με το λάδι στην αλυσίδα? κλείνει το πριόνι βάζεις λάδι στο δοχείο για την αλυσίδα κλείνεις την τάπα ανοίγεις το πριόνι και κόβεις...η αλυσίδα παίρνει μόνη της το λάδι που πρέπει.
εγώ για την αλυσίδα βάζω τα χρησιμοποιημένα λάδια του αυτοκινήτου, όταν δεν έχω βάζω ηλιέλαιο του λιντλ....δεν έχει τόση σημασία τι λάδι θα βάλεις στην αλυσίδα.

το πεύκο είναι δύσκολο δέντρο για τα πριόνια λόγω του ρετσινιού

η μονοκοπανιά στο κόψιμο μόνο κακό κάνει στο πριόνι, θέλει και διαλείμματα να κρυώνει ένα τεπόζιτο και διάλειμμα ....εγώ πριν 3 χρόνια έκοψα ένα πεύκο με το stihl διαμέτρου 1.5-2 φορές την λάμα...το πριόνι βόγκηξε αλλά το έκοψε...και δεν έφτανε αυτό μετά άρχισα να το τεμαχίζω κιόλας....ε,μετά άρχισε τα κουλά που λες και εσύ με το ρελαντί....του έκανα σέρβις και με ενημέρωσε εκεί ο μάστορας για την σωστή χρήση.

Καμια σχεση με αυτο που εκανα. Τα περιεργα τα εκανε απο την αρχη, ενα και κατι ντεποζιτο εκαψα και οχι μονοκοπανια. Αναμεσα στο κοψιμο ειχα και κουβαλημα καθαρισμα.
Θα δεινοπαθησει μαλλον ομως το χειμωνα οταν θα χρειαστει να κοπει το πευκο σε τμηματα, ολος ο κορμος. Δυο φορες η λαμα.
Βοηθησε παντως οτι το πευκο ηταν καταξερο λογω ξηρασιας και το ρετσινι ελαχιστο και εμφανες μονο μετα το κοψιμο στις τομες.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάτησε ή φλατζα μέσα στο καρμπυρατέρ.
Στριψε πολύ λίγο δεξιά την βίδα L,α φου ζεσταθεί.


Γνωστη σε βρισκω...θα το κανω μαλλον αν δεν το παω στο γιατρο.
Αυτο με το λαδι, ισως ηταν και ιδεα μου μιας και δουλευει με αντλια. Αυτο που λεω ειναι οτι ανοιγοντας τη ταπα λαδιου δημιουργηθηκε εισοδος αερα στο δοχειο με συνεπεια στην εξοδο του λαδιου να εχω φυσικη ροη λαδιου. Υπαρχει περιπτωση?