Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Αν και προηγήθηκε αναζήτηση για λάστιχο ποτίσματος κήπου, χωρίς αποτέλεσμα, δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλαιότερα αυτό το θέμα.

Ψάχνω για λάστιχο 3/4 25μ. που να μην τσακίζει και να αντέχει στις UV ακτίνες. Από την έρευνα που έκανα βρήκα το Tricolux με 5 στρώματα, όπως λέει, αλλά ψάχνω και για άλλες εναλλακτικές.

Δες και τα λάστιχα που έχει προσφορα η Unimac (spring).
Εγώ έχω και τις 2 ποιότητες 3 χρόνια εκτεθειμένα έξω και μόνο φέτος που έπιασε (μετά από 15 χρόνια) -20 βαθμούς το ένα σχίστηκε λίγο στην άκρη (αυτό με τα λιγότερα στρώματα).
 
Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

ποια η γνωμη σας για το χορτοκοπτικο makita τετραχρονο EM4350, 43cc, 2hp?
εχει αρα τοση ιπποδυναμη και ροπη οσο ενα επωνυμο διχρονο?
επειδη ειμαι στη αναζητηση καινουργιου χορτοκοπτικου και δεν εχω καμια εμπειρια απο τετραχρονα.η γνωμη σας θα βοηθουσε

Τετράχρονος κινητήρας και θαμνοκοπτικό καλό είναι να μην συνδυάζονται.
Επειδή το θαμνοκοπτικό δουλεύει σε περίεργες γωνίες, ο κινητήρας καίει λάδι (έχει συμβεί σε 2-3 τετράχρονα κονταροαλυσοπρίονα makita) και μπορεί και να καεί.
Άσε δε που λόγω του τετράχρονου κινητήρα η διαβάθμιση στο γκάζι είναι πολύ μικρή και δεν θα σου κάνει για ντελικάτες εργασίες (π.χ. γύρω από παρτέρια κ.λπ.).

Καλύτερα ένα καλό δίχρονο.
Τι εργασίες θες να κάνεις?
 
εχει νοημα να μπει ενας σταθερος φρακτης με σκοπο να προστατεψει το χερι μονο απο την αλυσιδα?
(ξερω οτι η δουλεια του κανονικου ειναι να μπλοκαρει την κινηση)

Κανένα νόημα. Αν κλωτσήσει ο φράκτης δεν θα σε προστατέψει καθόλου.
 
Tι παίζει με τους κινητήρες 4mix της Stihl; Είχε ένα χορτοκοπτικό ο γείτονας και δεν ακουγόταν ούτε σαν δίχρονος, ούτε σαν τετράχρονος κάτι ανάμεσα. Μάθαμε πως δουλεύουν οι 2χρονοι, οι 4χρονοι, οι diesel, oι wankel, ευκαιρία να μάθουμε και άλλα. Πάντως πρέπει να έχουν χαμηλότερες στροφές από τους δίχρονους.
 
Tι παίζει με τους κινητήρες 4mix της Stihl; Είχε ένα χορτοκοπτικό ο γείτονας και δεν ακουγόταν ούτε σαν δίχρονος, ούτε σαν τετράχρονος κάτι ανάμεσα. Μάθαμε πως δουλεύουν οι 2χρονοι, οι 4χρονοι, οι diesel, oι wankel, ευκαιρία να μάθουμε και άλλα. Πάντως πρέπει να έχουν χαμηλότερες στροφές από τους δίχρονους.
Είναι τετράχρονοι κινητήρες που δουλεύουν με μίγμα βενζίνης λαδιού. Ειναι πιο ήσυχοι και με λιγότερους κραδασμούς από δίχρονου, ωστόσο τους λείπει η διαβάθμιση γκαζιού. Έχω δουλέψει το κονταροπρίονο Stihl HT (το μεγάλο) και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από τον κινητήρα. Στα μείον επίσης τα περισσότερα κινούμενα μέρη (βαλβίδες, εκκεντροφόρος, κ.λπ.)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

οι εργασιες που θελω να κανω ειναι να κοβω χορταρια κατω απο δεντρα κυριως ελιες
 
εχει νοημα να μπει ενας σταθερος φρακτης με σκοπο να προστατεψει το χερι μονο απο την αλυσιδα?
(ξερω οτι η δουλεια του κανονικου ειναι να μπλοκαρει την κινηση)
Νομιζω ναι.

Αν και το χερι...το προστατευει,το μυαλο...
 
Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

15-20 στρεμματα περιπου.τωρα εχω ενα kawasaki παλιο 10ετιας.

Θα χρειαστείς πολύ δυνατό μηχάνημα.
Ενδεικτικά από 45 κυβικά και πάνω (Husqvarna 545 RX - Husqvarna 555RXT).
 
Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Τετράχρονος κινητήρας και θαμνοκοπτικό καλό είναι να μην συνδυάζονται.
Επειδή το θαμνοκοπτικό δουλεύει σε περίεργες γωνίες, ο κινητήρας καίει λάδι (έχει συμβεί σε 2-3 τετράχρονα κονταροαλυσοπρίονα makita) και μπορεί και να καεί.
Άσε δε που λόγω του τετράχρονου κινητήρα η διαβάθμιση στο γκάζι είναι πολύ μικρή και δεν θα σου κάνει για ντελικάτες εργασίες (π.χ. γύρω από παρτέρια κ.λπ.).

Καλύτερα ένα καλό δίχρονο.
Τι εργασίες θες να κάνεις?

Koίταζω πως δουλεύουν αυτοί οι τετράχρονοι κινητήρες της stihl και δεν έχουν κάρτερ και αντλίες λαδιού. Η λίπανση γίνεται όπως στους δίχρονους από το μίγμα καυσίμου. Το μόνο που έχουν είναι βαλβίδες αντί για θυρίδες. Άρα μπορούν να δουλεύουν σε κάθε γωνία και κλίση. Της Μαkita δεν είδα σχέδια ή video.
 
Re: Απάντηση: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Koίταζω πως δουλεύουν αυτοί οι τετράχρονοι κινητήρες της stihl και δεν έχουν κάρτερ και αντλίες λαδιού. Η λίπανση γίνεται όπως στους δίχρονους από το μίγμα καυσίμου. Το μόνο που έχουν είναι βαλβίδες αντί για θυρίδες. Άρα μπορούν να δουλεύουν σε κάθε γωνία και κλίση. Της Μαkita δεν είδα σχέδια ή video.

Ναι αλλά γιατί να καταφύγεις σε έναν τετράχρονο όπου τα κινούμενα μέρη είναι περισσότερα και η επιδιόρθωση απαιτεί πιο εξειδικευμένο τεχνίτη;
Καλύτερα έναν δίχρονο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Της makita ειναι πραγματικοί τετράχρονοι που καίνε απλή βενζίνη, ενώ της stihl είναι τετράχρονοι που λειτουργούν με μίγμα βενζίνης λαδιού.
 
Πάνε προς κατάργηση τα διχρονακια επειδή δεν συμμορφονωνται με προδιαγραφές ρύπων.
Πάρτε ένα τώρα που μπορείτε!!!

Παίδες χαλκό ρίχνουμε ακόμη σε ξινα, αμπέλι και τριαντάφυλλα?
 
Παίδες χαλκό ρίχνουμε ακόμη σε ξινα, αμπέλι και τριαντάφυλλα?

Ναί Κυριάκο μιά φορά προλαβαίνεις ακόμα μέχρι μέσα Μαίου περίπου,μετά πιάνουν ζέστες καί δέν κάνει.
Καλύτερα είναι νά ραντίσεις νωρίς τό πρωί και τό απόγευμα όταν δέν έχει ήλιο
 
Απάντηση: Re: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Ναί Κυριάκο μιά φορά προλαβαίνεις ακόμα μέχρι μέσα Μαίου περίπου,μετά πιάνουν ζέστες καί δέν κάνει.
Καλύτερα είναι νά ραντίσεις νωρίς τό πρωί και τό απόγευμα όταν δέν έχει ήλιο


Δηλαδη τωρα μπορουμε να ραντισουμε με χαλκουχο σκευασμα. Θειαφισμα ποτε?
 
Φέτος δεν έχει καθόλου βροχές πιστεύω δεν χρειάζεται ψεκασμός στα αμπέλια τουλάχιστον μέχρι τέλος Μαιου. Μετά βλέπουμε.
 
Re: Απάντηση: Re: Κήπος & Αγρός. Εργαλεία, απορίες.

Δηλαδη τωρα μπορουμε να ραντισουμε με χαλκουχο σκευασμα. Θειαφισμα ποτε?

Θειάφισμα τώρα καί τό καλοκαίρι μπορείς να ρίξεις.
 
Πάνε προς κατάργηση τα διχρονακια επειδή δεν συμμορφονωνται με προδιαγραφές ρύπων.
Πάρτε ένα τώρα που μπορείτε!!!

Παίδες χαλκό ρίχνουμε ακόμη σε ξινα, αμπέλι και τριαντάφυλλα?

Αν πήγαιναν για κατάργηση δεν θα βγάζανε μεγάλες εταιρείες νέα μοντέλα.
Επιπλέον δεν σου κάνει εντύπωση που οι Stihl και Husky δεν έχουν πλέον κανένα τετράχρονο στην γκάμα τους;
Αν αυτού, εφοδιάζουν τα δίχρονα μηχανήματα του με καταλύτες και ανακατευθυντές καυσαερίων που μειώνουν δραστικά τα καυσαέρια (με την ανάλογη συντήρηση και το σωστό μίγμα καυσίμου).
Στα φτηνά κινέζικα φυσικά δεν υπάρχουν τέτοιες τεχνολογίες λόγω κόστους!