Κλασική Μουσική - Θεοί και Δαίμονες

Αντικειμενικά έχεις δίκαιο για τον Μουσόρτσκι .... Υποκειμενικά μου κάθεται καλύτερα ο Ρίμσκι ... όταν ακούω τις άριες του Σάντκο, νοιώθω ότι τρέχω γυμνός στην στέππα ... δεν σου λέω τι κυνηγάω...

Τέλος... Εσύ είσαι αδελφή ψυχή! Δεν το συζητώ!

Πριν λίγες μέρες είχα "σοβαρή" συζήτηση με συναδέλφους που όλοι μιζεριαζόνταν δια την γενική κατάσταση και ότι θέλουν να φύγουν σε Αγγλίες, Γαλλίες, Γερμανίες Αμερικές κ.λπ κ.λπ. Με πήρε και εμένα η μπόρα και τους απάντησα Ρωσία. Ζήτησαν το λόγο (πέρα του ότι το θεώρησαν κάποιοι ενδιαφέρουσα ιδέα) και η απάντηση μου ήταν ίδια με το κυνήγι σου

Μια και ανέφερες τον Sadko (Τα Εισόδια των Ευγενών)

http://www.youtube.com/watch?v=nBdKlNsuPd4
 
Πραγματικά θεϊκή η φωνή της Gundula Janowitz. Εδώ σε αποσπάσματα από τα Carmina Burana. To ελάχιστης διάρκειας Dulcissime αρκεί για να κάνει την ηχογράφηση του έργου υπό τον Eugen Jochum μοναδική (για μένα).

Είναι όντως μοναδική, τόσο που άλλες εκτελέσεις που έτυχε να πέσουν στα χέρια μου, απλά τις χάρισα... από τις λίγες φορές που "πετυχαίνει το γλυκό" τόσο απόλυτα.
 
Τέλος... Εσύ είσαι αδελφή ψυχή! Δεν το συζητώ!

Πριν λίγες μέρες είχα "σοβαρή" συζήτηση με συναδέλφους που όλοι μιζεριαζόνταν δια την γενική κατάσταση και ότι θέλουν να φύγουν σε Αγγλίες, Γαλλίες, Γερμανίες Αμερικές κ.λπ κ.λπ. Με πήρε και εμένα η μπόρα και τους απάντησα Ρωσία. Ζήτησαν το λόγο (πέρα του ότι το θεώρησαν κάποιοι ενδιαφέρουσα ιδέα) και η απάντηση μου ήταν ίδια με το κυνήγι σου

Μια και ανέφερες τον Sadko (Τα Εισόδια των Ευγενών)

http://www.youtube.com/watch?v=nBdKlNsuPd4



τι να λέμε ...

http://www.youtube.com/watch?v=Uv2DEq-Hhqg&feature=related


δεν μπορώ να βρω και την αγαπημένη μου gorat kamennyj
 
Η οικονομία είναι περιττή όταν υπάρχει τόσο πληθωρικό ταλέντο στην ενορχήστρωση

http://www.youtube.com/watch?v=exxVlk2unHs

...και μόλις πήρα το:
51Mqd7JkGjL._SL500_AA300_.jpg

(που μου διέφυγε εμένα αυτό;)
 
το σετάκι της Καπρίτσιο το είχα δει εδώ και καιρό, αλλά τα σχόλια ήσαν έτσι και έτσι ...

νομίζω του Γκεργκίεφ είναι πολύ καλύτερη λύση έχει και μία παραπάνω ... το πρόβλημα μου είναι ότι στις όπερες προτιμώ να βρίσκω dvd's και όχι cd's, γιατί οι ακροάσεις των δευτερευόντων μερών, (όλων πλην αριών δηλαδή) με κουράζουν ...
 
το σετάκι της Καπρίτσιο το είχα δει εδώ και καιρό, αλλά τα σχόλια ήσαν έτσι και έτσι ...

νομίζω του Γκεργκίεφ είναι πολύ καλύτερη λύση έχει και μία παραπάνω ... το πρόβλημα μου είναι ότι στις όπερες προτιμώ να βρίσκω dvd's και όχι cd's, γιατί οι ακροάσεις των δευτερευόντων μερών, (όλων πλην αριών δηλαδή) με κουράζουν ...

έτερον εκάτερον, πάντως λάβε υπόψη σου ότι το κουτάκι της capriccio, οι όπερες που συμπεριλαμβάνονται δεν υπάρχουν στο κουτί του Gergiev (που τις έχω όλες σε ξέχωρα κουτιά με full αναλύσεις - πλήρωσα κάτι τις παραπάνω, περί το 20πλάσιο δηλαδή αλλά... είπαμε η τέχνη θέλει θυσίες)
Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι το κάθε κουτί έχει και διαφορετικές όπερες. Μόνο για το πετεινάρι, χαλάλι του (όπου τους Βούλγαρους τους εμπιστεύομαι κάργα στο ρεπερτόριο αυτό). BTW μόνο 2 του Korsakov (από τις 14) δεν έχω και είναι δύσκολες να τις βρω: Noch' pered Rozhdestvom και Pan vojevoda.

(Αντέ παρήγγειλα και ένα DVD. Τον Sadko με τον Gergiev μια και τα σκηνικά σε αυτές τις όπερες πάντα τα απολαμβάνω)
 
έτερον εκάτερον, πάντως λάβε υπόψη σου ότι το κουτάκι της capriccio, οι όπερες που συμπεριλαμβάνονται δεν υπάρχουν στο κουτί του Gergiev (που τις έχω όλες σε ξέχωρα κουτιά με full αναλύσεις - πλήρωσα κάτι τις παραπάνω, περί το 20πλάσιο δηλαδή αλλά... είπαμε η τέχνη θέλει θυσίες)
Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι το κάθε κουτί έχει και διαφορετικές όπερες. Μόνο για το πετεινάρι, χαλάλι του (όπου τους Βούλγαρους τους εμπιστεύομαι κάργα στο ρεπερτόριο αυτό). BTW μόνο 2 του Korsakov (από τις 14) δεν έχω και είναι δύσκολες να τις βρω: Noch' pered Rozhdestvom και Pan vojevoda.

(Αντέ παρήγγειλα και ένα DVD. Τον Sadko με τον Gergiev μια και τα σκηνικά σε αυτές τις όπερες πάντα τα απολαμβάνω)



είσαι παλαβός, οεο, οεο, εεεε ....
 
είσαι παλαβός, οεο, οεο, εεεε ....

To εκλαμβάνω ως κοπλιμάν. Πάρε και ένα Glinka εισαγωγή από τον Ρουσλάνο και την Λουντμίλα, με τον Valery Gergiev, εισαγωγή ολίγο παλαβούτσικης διαθέσεως, όπου ο μαέστρος διευθύνει με μια οδοντογλυφίδα...

http://www.youtube.com/watch?v=Nyx99YcHdIQ&feature=related

(Δεν σε λέω και τι άλλο έκανα διότι θα με τοποθετήσεις στην συμπαθή πτέρυγα των οξέων των ανάλογων κλινικών...)
 
To εκλαμβάνω ως κοπλιμάν.

Πολύ καλά κάνεις ... για κοπλιμέντο το είπα, σπονδή στην ωραία τρέλλα σου ...


Δεν σε λέω και τι άλλο έκανα διότι θα με τοποθετήσεις στην συμπαθή πτέρυγα των οξέων των ανάλογων κλινικών...)

Μα έλα, μεταξύ μας .... αφού όλοι για δέσιμο είμαστε ... Ρίχτο ...

4chsmu1.gif
4chsmu1.gif
4chsmu1.gif
 
http://www.youtube.com/watch?v=rcqBoa61nwc

Λοιπόν ακούγοντας αυτό, δηλαδή την διασκευή της Πέστροφας από τον Liszt του Schubert, το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Για αυτό λέω το καλοκαιράκι συν τοις άλλοις να εξευρευνίσω το ευρύτερο πιανιστικό έργο του Liszt, πέραν των διάσημων έργων που τα έχω σε πλείστες ερμηνείες (με τον Gyorgy Cziffra σε ότι παίζει να μην παίζεται).

Και επειδή δεν ήξερα από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω (οι "άγνωστες" διασκευές του liszt είναι άπειρες, είπα δεν βαριέσαι one life we got και πήρα αυτό:

034571145013.png


99 CD. Ούτε καν 100!
 
το adagio από την όπερα ''Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ '' ...

μελαγχολία ψιλοβελονιά, ... μα είναι τόσο ψιλή η βελόνα που ο πόνος σε μυρμηγκιάζει ολόκληρο, σε κάθε νεύρο σου κατευθύνεται μία dedicated επώδυνη ηλεκτρική εκκένωση, η οποία σε τινάζει σαν κουρελού και αφήνεις την άπειρη σκόνη από τα μυριάδες παπούτσια που σε τσαλαπάτησαν, κύρια με την ανοχή σου ...

τι άσχημο να συνειδητοποιείς ότι δεν μπορείς να κρυφθείς άλλο από τον εαυτό σου, ότι θα ήθελες να είσαι άλλος, αλλού, με άλλον ... με μόνη ίδια παράμετρο, τον χρόνο, το τώρα ....

http://www.youtube.com/watch?v=ZKKk_01grWk